رابطه بین سئو و سفر مشتری

رابطه بین سئو و سفر مشتری

سئو و سفر مشتری

در صنعت بازاریابی ، اغلب عبارت “سفر به مشتری” را در طول مکالمات می شنوید. به عبارت ساده تر چگونگی مشتریان از نام تجاری و تعامل خود در وب سایت شما با کسب و کار شما آگاه می شوند.

سفر به مشتری داستان نقاطی را که مشتریان شما از ابتدا تا انتها با شرکت شما دارند بیان می کند. این کار در بالای قیف فروش شروع می شود ، جایی که در ابتدا توجه کسانی را جلب می کنید که به دنبال راه حلی برای مشکلی هستند که مشاغل شما می تواند با طراحی مدرن سایت و سئو به آنها کمک کند.

به همین دلیل است که بهینه سازی طبیعی موتورهای جستجو (SEO) مهم است. سئوی طبیعی شما را قادر می سازد تا با موتورهای جستجو به گونه ای صحبت کنید که باعث جذابیت بیشتر نام تجاری شما برای الگوریتم های آنها شود. در مقابل ، این تلاش ها به این معنی است که احتمالاً در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) دیده می شوید ، جایی که مصرف کنندگان احتمالی شما به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

قیف های کلیک چیست؟

قبل از پرداختن بیشتر به این موضوع ، بیایید با چند اصل شروع کنیم. شما باید بدانید که قیف کلیک چیست تا اطمینان حاصل کنید که سفر مشتری را به بهترین شکل ممکن تسهیل می کنید. قیف های کلیک اساساً فرآیند فروش را خودکار می کنند ، بنابراین هر جنبه ای از سفر خریدار کنترل می شود. قیف شما می تواند سرنخ ها را از طریق وب سایت شما هدایت کند ، بنابراین آنها عمداً در صفحاتی قرار می گیرند که محصولات و خدمات را متناسب با نیازهای خود می فروشند. قیف های کلیک در نهایت کاربران را از طریق یک سری صفحات که به اهداف نهایی مخاطبان شما خدمت می کند ، هدایت می کند.

سئو ارگانیک چگونه به سفر مشتری کمک می کند؟

برای جابجایی افراد از طریق قیف فروش شما ، آنها باید بدانند که شما وجود دارید. بنابراین ، چگونه می توانید نام خود را بیرون بیاورید؟ ابتدا باید موتورهای جستجو را مجبور کنید تا افراد را به راه خود ارسال کنند. با هوشمندتر شدن موتورهای جستجو ، آنها به دنبال راه هایی برای پاسخگویی به سوالات افراد با محتوای با کیفیت و با ارزش هستند. سئو وب سایت شما توسط تیم سئو ورد سرانجام به طرقی تکامل یافته است که به شما امکان می دهد پیامهای خود را بدون استفاده از کلمات کلیدی و استراتژی های ایجاد ارتباط مجدد آسان کنید.

با این حال ، موتورهای جستجو در اصل خود ماشین پرسش و پاسخ هستند. اگر محتوای فوق العاده ای ایجاد کنید که به سوالات پاسخ دهد ، موتورهای جستجو به پیامهایی که در جهان ارسال می کنید توجه خواهند کرد. در مقابل ، آنها شروع به ارسال افراد به قیف فروش شما می کنند.

رسانه های اجتماعی برای سئو ارگانیک به اندازه وبلاگ ها ، صفحات وب و صفحات فرود شما اهمیت دارند. اثبات اجتماعی هنگامی که شهرت خود را تقویت می کنید ضروری است و می تواند به اشکال مختلف از جمله لایک ، اشتراک گذاری و نظرات مثبت ظاهر شود. محتوای اجتماعی عالی نه تنها می تواند افراد را به سمت شما هدایت کند ، بلکه می تواند توجه موتورهای جستجو را در صورت آماده سازی مناسب جلب کند.

بهینه سازی جستجوی صوتی چیست؟

آیا می دانید 87 درصد جستجوهای محصولات بصورت آنلاین آغاز می شود و 71 درصد از کاربران در موبایل هستند در حالی که به صورت فیزیکی در فروشگاه ها هستند؟ به همین دلیل ایجاد محتوا در جستجوهای صوتی بسیار مهم است. مصرف کنندگان در حال حاضر می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که به طور بالقوه قصد خرید دارند بدانند و از تلفن های خود برای این کار استفاده می کنند.

به جستجوی صوتی مانند مکالمات فکر کنید: شما از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنید تا به سوالات احتمالی پاسخ دهید و بر هدف “چه” و “چه کسی” تمرکز کنید. اگر افراد به قسمت “جایی” جستجوهای خود برسند ، تقریباً آماده خرید هستند. به همین دلیل است که 22 درصد از درخواست های صوتی بر اساس محتوای محلی است که شامل “در نزدیکی من” در زمینه است.

مثلا تیم سئو ورد در یک مقاله راجب بهترین شرکت سئو در تهران یا شرکت سئوکار حرفه ای در سعادت آباد مطلب تولید می کند

همچنین ، بیش از 20 درصد از پرس و جوهای صوتی توسط ترکیبی از تنها 25 کلمه کلیدی ایجاد می شوند ، این بدان معناست که اگر می خواهید افراد را وارد قیف فروش خود کنید ، باید تلاش خود را انجام دهید. جستجوی صوتی تجربه مشتری بدون زحمت و بهتری را ارائه می دهد ، اما این تنها در صورتی برای کسب و کار شما مفید است که از بهترین شیوه ها برای موتورهای جستجو و جستجوگرانی که در خدمت آنها هستند ، استفاده کنید.

همانطور که جستجوی صوتی به رشد و تکامل خود ادامه می دهد ، سیستم عامل هایی مانند YouTube برای قیف فروش شما بسیار مهم تر می شوند. هر سرویس YouTube به شما می گوید ، جستجوی صوتی ، همانطور که به سیستم عامل های ویدئویی مربوط می شود ، به چند مولفه اصلی متکی است:

  • فراداده
  • همزمانی در چندین دستگاه
  • گفتگوی روان

مهم نیست که مشتریان بالقوه شما از کدام پلتفرم یا کانال استفاده می کنند ، اگر می خواهید آنها را به برند خود نزدیک کنید ، باید آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید.

خدمات SEO از بازاریابی سئو ورد

اگر به دنبال خدمات طبیعی سئو هستید ، به مکان مناسب رسیده اید. سئو ورد  (seoword) متشکل از استراتژیست های متخصص سئوکار است که نکات و نکات بهینه سازی موتورهای جستجو و سفر مشتری را درک می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با تیم ما تماس بگیرید!

5/5 - (2 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما