سئوی ارگانیک و سئوی محلی

تفاوت سئوی ارگانیک و سئوی محلی چیست؟

سئو ورد: بهینه سازی موتورهای جستجو “سئو” یکی از عناصر کلیدی بازاریابی دیجیتال است که به اطمینان به دسترسی وب سایت شرکت شما به مخاطبان هدف با سئوی ارگانیک و سئوی محلی کمک می کند.

بسیاری از استراتژی های مختلف سئو در دسترس بازاریابان و مشاغل وجود دارد ، اما دو مورد از رایج ترین آنها سئو ارگانیک و سئو محلی است.

بیایید تفاوت بین سئوی ارگانیک و محلی را بررسی کنیم و اینکه چگونه آنها می توانند به شما در افزایش دید آنلاین کمک کنند.

سئو ارگانیک در مقابل سئو محلی: استراتژی

سئو محلی متمرکز بر ایجاد نتایج جستجوی مرتبط بر اساس موقعیت جغرافیایی خاص است. این استراتژی به ویژه برای مشاغل دارای ویترین آجر و ملات ، یا کسانی که در منطقه خاصی خدمات ارائه می دهند ، اهمیت دارد. تمام تلاش های سئو  محلی به یک لنگر جغرافیایی وابسته است و با هدف رساندن افراد به مکان فیزیکی شما انجام می شود. ابزارهای رایج بهینه سازی محلی عبارتند از کلمات کلیدی متمرکز بر موقعیت جغرافیایی ، فهرست مشتریان Google Business و موارد دیگر.

از طرف دیگر سئوی ارگانیک ، یک استراتژی است که برای بهبود دید وب سایت شما در تلاش برای جلب بازدیدکنندگان بیشتر به آن استفاده می شود. بیشتر این ترافیک از موتورهای جستجو مانند Bing یا Google ناشی می شود. بنابراین ، سئو  ارگانیک با هدف قرار دادن در بالای صفحه اول ، رتبه وب سئوی سایت شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بهبود می بخشد. برای انجام این کار ، استراتژیست های سئو  به شدت بر کلمات کلیدی-یعنی فرصت های طاقت فرسا و بلند-تکیه می کنند. بدون محدودیت های جغرافیایی ذاتی سئو محلی ، سئو  ارگانیک به شما این امکان را می دهد تا مشتریان احتمالی را از هر نقطه ای از جهان به سمت محتوای خود بکشانید.

گفته می شود ، هر دو استراتژی در حصول اطمینان از دستیابی کسب و کار شما به مخاطبان هدف بسیار مهم است. عاقلانه است که از همه عناصر موجود در بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به هدف بلند مدت استفاده کنید و برای مشتریان بالقوه خود قابل مشاهده باشید. همه اینها را می توان به گونه ای تنظیم کرد که متناسب با ویژگی های منحصر به فرد کسب و کار شما و مشتریان آن باشد.

سئو  ارگانیک در مقابل سئو محلی: اجرا

از نظر اجرا ، سئو  محلی و ارگانیک می تواند چندین جزء همپوشان داشته باشد. به عنوان مثال ، هر دو استراتژی به کلمات کلیدی خوب تحقیق شده ای نیاز دارند که باید در محتوای با کیفیت بالا گنجانده شوند. و در حالی که اجرای سئو ارگانیک از پیاده سازی برچسب و محتوای مربوطه ناشی می شود ، سئو محلی با پیوند دادن این عناصر در لیست های Google Business یک گام فراتر می برد.

برای موفقیت در کمپین سئو  محلی ، اطلاعات کسب و کار شما باید همیشه به روز باشد. اطلاعات قدیمی و نادرست قابلیت اطمینان شما را کاهش می دهد و تماس با مشتریان احتمالی را بسیار دشوار می کند. استراتژی های سئو  محلی نیز به بررسی مشتریان متکی هستند و آنها را تشویق می کنند ، زیرا مشاغل با تعداد زیادی نظرات مثبت معمولاً در SERP ها بیشتر ظاهر می شوند.

علاوه بر جستجوهای سنتی ، بسیاری از افراد از دستیاران مجازی مانند Siri و Alexa آمازون برای بدست آوردن اطلاعات استفاده می کنند. بنابراین ، مهم است که استراتژی های جستجوی صوتی را برای سئو محلی در نظر داشته باشید. پرسش هایی مانند “فروشگاه های مواد غذایی نزدیک من” را برای کمپین های محلی و پرسش هایی مانند ” سئو  ارگانیک در مقابل PPC چیست؟” ”برای استراتژی های ارگانیک

استراتژی سئو محلی خود را مشخص کنید

اگر تجارت شما به جامعه محلی شما خدمت می کند ، تعیین استراتژی سئو محلی قوی ، سنگ بنای تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال شما خواهد شد. سئو  محلی از این نظر منحصر به فرد است که به برند شما این فرصت را می دهد تا ارتباطات هدفمندتری با مشتریان بالقوه برقرار کند. موتورهای جستجوی مدرن تمایل دارند نتایج جستجوهای محلی را برای کاربران در اولویت قرار دهند ، بنابراین اگر می خواهید در جامعه محلی خود به رسمیت شناخته شده و پایگاه مشتری اصلی ایجاد کنید ، استراتژی سئو  محلی شما بسیار مهم است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از استراتژی سئو  محلی شما این است که رقابت بسیار کمتری برای نتایج بهتر سئو  ارگانیک در وب وجود دارد. به جای رقابت با مارک های مشابه در سراسر کشور (و حتی در سطح جهانی) ، یک استراتژی سئو  قوی محلی شما را بر اساس موقعیت جغرافیایی شما به عنوان یک مقام در هدف شما قرار می دهد. هنگامی که منطقه مورد نظر خود را مشخص می کنید ، استراتژی سئو  محلی شما باید در جهت جلب مشتریان محلی به نام تجاری شما از طریق نتایج جستجوی آنها عمل کند.

توسعه یک استراتژی سئو  موثر محلی ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد ، اما تیم بازاریابی مناسب در پشت نام تجاری شما می تواند به شما کمک کند تا منابع محلی و منابع وب مورد نیاز برای بالا رفتن از رتبه بندی صفحات نتایج جستجو را جمع آوری کنید. سئو  محلی همچنین فرصت های منحصر به فردی را برای کمپین های بازاریابی براساس رویدادهای محلی و روندهای مصرف کننده در جامعه محلی فراهم می کند.

سئو ویدئویی با  YouTube

بازاریابی دیجیتالی مدرن عملاً به نوعی از استراتژی تحویل محتوای ویدئویی نیاز دارد و یوتیوب بستری مناسب برای توسعه مرکز محتوای ویدئویی برای نام تجاری شما است. سئو  ویدیویی در ابتدا می تواند چالش برانگیز باشد ، اما وقتی تعداد زیاد بازدیدهای YouTube و احتمال تعامل مثبت با بینندگان را در نظر بگیرید ، این پتانسیل فوق العاده است. یوتیوب میلیاردها دلار درآمد برای تبلیغ کنندگان در همه صنایع ایجاد می کند و اگر از این فرصت استفاده نکنید ، احمقانه خواهد بود.

قوانین مربوط به سئو برای محتوای نوشته شده تقریباً یکسان است: محتوای باکیفیتی بسازید که با مخاطبان اصلی شما مطابقت داشته باشد و نیازها ، اهداف ، علایق و خواسته های آنها را بیان کند. تناسب و لحن نیز از ملاحظات مهم است. در مورد انواع مشتریانی که به آنها خدمات ارائه می دهید فکر کنید و ایده هایی را برای یک استراتژی محتوای ویدئویی که با آنها روبرو می شود ، مطرح کنید.

راهنما ، ویترین محصولات ، رتبه بندی فیلم ها ، کلیپ های “تکه ای از زندگی” و فیلم های پشت صحنه تقریباً برای هر شرکتی گزینه های احتمالی هستند. همانطور که بینندگی خود را افزایش می دهید ، نتایج جستجوی ارگانیک را جمع آوری می کنید و در بین فیلم هایی که بارگذاری می کنید تعامل بیشتری با بینندگان برقرار می کنید ، استراتژی سئو  ویدئویی شما شروع به تکامل می کند و شما فرصتی برای اصلاح و بهبود محتوای خود در طول زمان خواهید یافت. سرویس YouTube سئو  مناسب می تواند به پیکربندی همه جنبه های مناسب سئو در پشت محتوا کمک کند تا فیلم های شما در سریع ترین زمان ممکن رتبه بندی شوند.

سئوی ارگانیک و سئوی محلی
سئوی ارگانیک و سئوی محلی

همه عناصر سئو در حال انجام است

همه تلاش های سئو شما – صرف نظر از محلی یا ارگانیک بودن آنها – باید ادامه دار باشد. در بازاریابی دیجیتال هیچ لحظه ای “تمام شده” وجود ندارد ، فقط به این دلیل که همه چیز همیشه در حال تغییر است. به طور خاص با سئو محلی ، می خواهید از مکان ها ، جابجایی ها و فروشگاه های جدید آگاه باشید. به این ترتیب ، می توانید اطمینان حاصل کنید که همه شماره تلفن ها ، آدرس ها و حتی نشانه گذاری طرح محلی می توانند بر این اساس تنظیم شوند.

با کمک تیمی از متخصصان سئو ، دید آنلاین خود را افزایش دهید

این که آیا شما یک ویترین فروشگاه آجر و ملات دارید یا یک سایت تجارت الکترونیک ، تیم بازاریابی سئو ورد می تواند به شما در توسعه یک استراتژی سئو  موثر کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سئو محلی و ارگانیک ما ، همین امروز با ما تماس بگیرید!

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما