افسانه های صفحه فرود

افسانه های صفحه فرود را در مورد سئو سایت شنیده اید؟

آیا هیچ کدام از افسانه های زیر را در مورد صفحات فرود برای وب سایت خود شنیده اید ؟ مطمئن شوید که از این تصورات غلط رایج در مورد صفحات جستجو و فرود خودداری کنید.

افسانه شماره 1: شما نیازی به صفحات فرود زیادی ندارید

بسیاری از مردم فکر می کنند شما می توانید تنها با چند صفحه فرود ، مانند صفحه “تماس با ما” و صفحه نمایشی ، حرکت کنید. واقعیت این است که شما باید برای هر فرصتی که می خواهید برای سئو سایت خود حرکت کنید و صفحات فرود داشته باشید. هرچه صفحات فرود بیشتری ایجاد کنید ، شانس بیشتری برای نمایش در صفحات نتایج رتبه بندی شده موتورهای جستجو خواهید داشت. بعلاوه ، هنگامی که تعداد صفحات فرود زیادی را ارائه می دهید ، افراد احتمالاً پیوندهای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند . این بدان معناست که شما فرصت های بیشتری را برای هدایت ترافیک و تبدیل به خود خواهید داشت.

فراموش نکنید که ذکر کنیم که صفحات فرود به تبدیل سرنخ ها کمک می کند . آنها به شما کمک می کنند تعداد افرادی را که روی پیشنهادات شما کلیک می کنند پیگیری کنید و CTA را که از آنها درخواست می کنید دنبال کنید – خواه خرید محصول ، استفاده از تبلیغات یا بارگیری کاغذ سفید.

افسانه شماره 2: کپی صفحه فرود باید کوتاه باشد

بگذارید یک راز را به شما بگوییم: هیچ فرمت یکپارچه برای محتوای آنلاین وجود ندارد. همه چیز بستگی دارد به آنچه می خواهید بگویید و چقدر اطلاعاتی دارید که به مخاطبان خود بدهید. اگر سعی می کنید تعداد زیادی از مشتریان جدید را بدست آورید ، بهتر است صفحات فرود خود را کوتاه نگه دارید. با این حال ، اگر شما در حال تلاش برای دستیابی به سرنخ های واجد شرایط هستید ، ممکن است محتوای طولانی تری را بخواهید که توضیح دهد شما کی هستید و چه چیزی را باید ارائه دهید. یکی بهتر از دیگری نیست ؛ شما به سادگی باید اهداف و مخاطبان خود را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید محتوایی را ایجاد کنید که با افرادی که سعی در جذب آنها دارید صحبت کند .

صادقانه بگویم ، نقطه شیرین برای بیشتر صفحات فرود جایی در وسط است. در حین تهیه محتوای خود ، حتماً یک آزمون A/B را امتحان کنید و طول صفحات فرود خود را همانطور که از نتایج خود یاد می گیرید تنظیم کنید.

افسانه شماره 3: فقط باید به نرخ تبدیل توجه کنید

قالب های صفحه فرود افراد را وارد قیف فروش شما می کند . همانطور که سفر خود را آغاز می کنید و نحوه ایجاد یک صفحه فرود را یاد می گیرید ، به خاطر داشته باشید که طراحی صفحه شما فقط مکانی نیست که در آن افراد را مجبور به پر کردن فرم می کنید – شما می خواهید مردم به اطراف سایت شما نگاه کنند ، در مورد آن بیشتر بدانید نام تجاری شما ، و در نهایت تبدیل به یک مشتری وفادار شوید.

وقتی سعی می کنید بیشترین استفاده را از صفحات فرود خود ببرید ، فقط به تعداد افرادی که با استفاده از فرم شما تغییر شکل داده اند نگاه نکنید. تعاملات بعد از آن را نیز بررسی کنید. هنگامی که تجزیه و تحلیل خود را بررسی می کنید ، ممکن است متوجه شوید که یک صفحه فرود خاص تبدیل اولیه کمی دارد اما بعداً مشتریان را در این فرآیند جذب می کند.

افسانه شماره 4: هر صفحه ای باید یک صفحه فرود باشد

از نظر فنی ، هر صفحه می تواند یک صفحه فرود باشد. با این حال ، همه صفحات مقصد نباید باشند. “صفحات فرود” صفحات مربوط به کمپین هستند که دارای CTA انفرادی هستند و به سایر صفحات وب سایت ناوبری ندارند.

در یک صفحه وب استاندارد ، ممکن است تعداد زیادی پیوند داشته باشید ، اما در صفحات فرود خود ، فقط یک یا دو در هر صفحه می خواهید. صفحات فرود باید عاری از حواس پرتی باشند و تمرکز زیادی بر ایجاد تغییرات برای اقدامی که صفحه خاص به دنبال آن است داشته باشند. از تبلیغ پیشنهادات منفرد استفاده کنید تا بتوانید بازدیدکنندگان را به یک فرم هدایت کرده و آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنید.

افسانه شماره 5: یک الگو برای همه مناسب است

الگوها نقاط قوت بسیار خوبی هستند ، اما اگر قصد افزایش رتبه و تبدیل خود را دارید ، نمی خواهید فقط محتوای خود را دائماً به یک الگوی موجود متصل کنید . موفقیت صفحات فرود از عناصر بسیاری از جمله محتوای نشان داده شده در صفحه ، طراحی و مخاطبی که هدف شما قرار گرفته است ناشی می شود.

اگر می خواهید از الگوی صفحه فرود استفاده کنید ، حتما آن را تغییر دهید ، بنابراین مستقیماً با پیشنهاد خود با مخاطبان خود صحبت می کنید ، سپس آن را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که تا آنجا که می تواند مطلوب است. در نهایت ، صفحه فرود شما تنها در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که محتوای پیشنهادی با خواسته های مشتریان شما مطابقت داشته باشد.

مقاله دوم تیم سئو ورد را بخوانید:

آیا برای سئو به صفحات فرود نیاز دارید؟  

اگر برای ایجاد صفحات فرود باورنکردنی و نام تجاری به کمک نیاز دارید https://seoword.org/ در اینجا برای کمک است. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با “سئو ورد “تماس بگیرید!

5/5 - (5 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما