کیفیت محتوا (Content Quality) در مقابل کمیت محتوا (Content Quantity)

کیفیت محتوا در مقابل کمیت محتوا

کیفیت محتوا در مقابل کمیت محتوا

کیفیت محتوا (Content Quality) در مقابل کمیت محتوا (Content Quantity) چقدر محتوا کافی است؟ چقدر باید خوب باشد؟

هر کسب و کاری با سوال کیفیت محتوا در مقابل کمیت دست و پنجه نرم می کند. بازاریابان همیشه با آن مشکل داشته اند.آیا ما (سئوکارها) به اندازه کافی سرنخ ارسال می کنیم تا فروش را برآورده کنیم یا برای آنها سرنخ های با کیفیتی ارسال می کنیم که به خرید تبدیل می شوند؟

و بازاریابان محتوا در هر صنعتی اکنون با یک معضل روبرو هستند: چه مقدار محتوای وبلاگ ایجاد کنیم، چند بار باید منتشر کنیم، چه مدت باید باشد، چقدر باید هزینه داشته باشد ، و چقدر باید خوب باشد؟ پس بیایید غوطه ور شویم و یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ دهیم!

مطالعات نشان می دهد که کمیت محتوا پیش بینی کننده واضح رشد ترافیک وب است. هرچه بیشتر منتشر کنید، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. اما کیفیت باید وجود داشته باشد.

نیازی نیست بین کیفیت و کمیت محتوا مبادله ای وجود داشته باشد. با چند تغییر در استراتژی محتوای خود، می توانید بهترین های هر دو جهان را داشته باشید.

از تخصص خود به عنوان یک رهبر فکری استفاده کنید و محتوای قبلی را برای ایجاد دیدگاه های جدید تازه در صنعت خود تغییر دهید.

وقتی صحبت از محتوا می شود، کیفیت در مقابل کمیت دوگانگی نیست. شما می توانید کیک خودرا داشته باشید و آنرا میل کنید! شما مجبور نیستید بین این دو یکی را انتخاب کنید.

کمیت محتوا چیست؟

 کمیت محتوا اندازه گیری میزان محتوایی است که در یک دوره زمانی منتشر می کنید. کمیت محتوا یک عدد واقعی است که با یک عدد در یک اندازه گیری زمان نشان داده می شود. 2 مقاله در هفته یا 1 مقاله در روز نمونه هستند. سایر اصطلاحات مشابه عبارتند از فرکانس محتوا، آهنگ محتوا یا ثبات محتوا

بنابراین ما باید مرز بین ایجاد محتوای کافی برای افزایش سهم شما از مکالمات مشتری در مقابل نیاز به نمایش دیدگاه منحصر به فرد خود و متمایز کردن خود از رقبا را طی کنیم.

کیفیت محتوا چیست؟

کیفیت محتوا یک معیار ذهنی است که نشان می‌دهد یک محتوا چقدر خوب است یا اینکه محتوا چقدر به هدف جستجوی خواننده پاسخ می‌دهد. کیفیت محتوا به عواملی مانند تعداد کلمات، سال‌ها تجربه، مدارک تحصیلی یا دیگر تقدیرنامه‌های نویسنده نگاه می‌کند، اما اینها فقط فرض می‌کنند که خود محتوا به سؤالی که توسط شخصی که محتوا را می‌خواند پاسخ می‌دهد. تنها خواننده می تواند کیفیت را برای خود تعیین کند.

من فکر می‌کنم به راحتی می‌توان از کیفیت در بحث استفاده کرد. البته ما باید محتوای جذاب، مفید و سرگرم کننده ایجاد کنیم. و باید مطابق با استانداردهایی باشد که شهرت برند شما به آن نیاز دارد.

به عنوان بازاریاب محتوا، ما باید محتوایی تولید کنیم که به مخاطبان هدف ما برسد، آنها را درگیر کند و الهام بخش آنها برای عمل باشد.اما ما باید همه اینها را در مقیاسی انجام دهیم که بر تجارت تأثیر بگذارد. وقتی ماندگاری محتوا در دنیای امروزی در بهترین حالت چند روز و در بدتر چند ثانیه است، نمی‌توانیم هر ماه یک محتوای عالی تولید کنیم.

پس آیا به محتوای بیشتر یا بهتر نیاز داریم؟

تحقیقات غول بازاریابی HubSpot با مطالعات من و بسیاری دیگر مطابقت دارد. همانطور که از نمودار زیر می بینید، هنگام ارسال وبلاگ یک نقطه شیرین وجود دارد.

محتوای بهتر بیشتر

شرکت هایی که 2 تا 4 بار در هفته پست می کنند (هشت تا 16 پست در ماه) افزایش زیادی در ترافیک ورودی نشان می دهند – از 2 تا تقریبا 4 برابر.

دقیقاً تعداد محتوای بیشتر افزایش سرنخ را نشان داد. بنابراین اگر انتشار وبلاگ وب سایت خود را از 2 پست وبلاگ در ماه به 2 پست در هفته افزایش دهید، باید 2 تا 4 برابر ترافیک انتظار داشته باشید. داده های ما نشان می دهد که دستیابی به نتایج ممکن است یک سال طول بکشد.

بنابراین باید با تعریف یک هدف کمی شروع کنیم . ما باید با یک برنامه زمان‌بندی انتشار اختصاصی و متعهد شروع کنیم که به ما امکان می‌دهد سهم مکالمات آنلاین مشتریان بالقوه شما را کاهش دهیم. فکر کردن مانند یک ناشر به این معنی است که باید ضرب الاجل هایی را به خود تحمیل کنید.بنابراین هنگامی که برنامه زمان بندی انتشار خود را انتخاب می کنیم، برای هر قطعه ای که بیرون می آوریم، استانداردهای کیفیت بالایی را می طلبیم.

حجم نیز مزایایی دارد. محتوای بیشتر برابر است با بینش بیشتر در مورد آنچه کار می کند. محتوای بیشتر برابر است با فرصت های بیشتری برای ایجاد تعامل اجتماعی. محتوای بیشتر برابر است با فرصت های بیشتری برای پاسخ به سوالات اصلی مشتریانتان.

برای تولید محتوای با کیفیت در مقیاس، لازم نیست نویسنده باشید

شما در حال حاضر با هر صنعتی که کار زندگی خود را ساخته اید، زندگی می کنید و نفس می کشید. برای بیان این اشتیاق در قالب کلمات، تلاش زیادی لازم نیست.اگر اهل نوشتن نیستید، می‌توانید محتوای عالی را از طریق پست‌های ویدیویی یا صوتی منتشر کنید. یا، همیشه می‌توانید افکار خود را به شکل تقریبی یادداشت کنید و به یک سرویس وبلاگ نویسی مانند ما اجازه دهید آن را برای شما اصلاح کند.

شما در زمینه خود تخصص دارید. به اشتراک گذاشتن آن تخصص با افرادی که به آن نیاز دارند هرگز “بد” نیست. شما فقط باید آن شاهکار را با گرامر مناسب، کلمات کلیدی غرق در موتورهای جستجو و زبان همدلانه ای که قلب ها و همچنین ذهن ها را به دست می آورد، قاب بندی کنید.

بازگشت به دوستم داگ کسلر که این تناقض را در مصاحبه با Ceralytics آشکار کرد و در مورد – و انجام مداوم آن صحبت کرد.

چالش تولید محتوای با کیفیت

اگر داستان متفاوتی را تعریف نکنید، نخواهید توانست نتایج ثابتی را در طول زمان ارائه دهید.

منظور از «داستان متمایز» دقیقاً همان نقطه‌ای است که شما به سمت مشتریانتان می‌روید. متمایز کردن خود به عنوان یک رهبر فکری در حوزه کاری خود و ایجاد محتوا بر اساس تخصص خود، کلید موفقیت بازاریابی محتوا است.وقتی از تخصص خود به عنوان سکوی پرشی برای ایده های محتوا استفاده می کنید، دو کار انجام می دهید.شما محتوای خود را به حوزه های خاصی محدود می کنید و به شما کمک می کند در جستجوی محصولات و خدماتی که ارائه می دهید رتبه بهتری کسب کنید.نه تنها محتوایی که تولید می کنید رتبه بالاتری خواهد داشت، بلکه می توانید تعداد بیشتری از آن را نیز تولید کنید و به راحتی سطح تولید محتوای خود را به دو تا چهار پست در هفته برسانید. این فقط برای افرادی نیست که نوشتن برایشان آسان است.اگر نوشتن افکارتان برایتان دشوار است، سعی کنید یک نسخه ویدیویی یا صوتی از افکار خود ضبط کنید.

برای افزایش دفعات ارسال، محتوای قدیمی را تغییر دهید

علاوه بر تمرکز بر تخصص خود برای ارائه ایده‌های پست وبلاگ، توصیه می‌کنیم که شرکت‌ها محتوای قدیمی‌تر خود را مجدداً هدف قرار دهند تا دامنه دسترسی خود را گسترش دهند. تعداد راه‌هایی که می‌توانید از محتوای قبلی استفاده مجدد کنید فقط با تخیل شما محدود می‌شود. با این نوع استراتژی بازاریابی محتوا ، به زودی تولید خود را به سطح جدیدی ارتقا خواهید داد.

تغییر کانال: همه دوست ندارند بخوانند. این شامل مشتریان هدف شما می شود. پست های وبلاگ خود را به ویدیو و ویدیوهای خود را به قسمت های پادکست تبدیل کنید. اینفوگرافیک ها را از آماری که برای آخرین پست وبلاگ خود به دقت تحقیق کرده اید ایجاد کنید. بهترین محتوای خود را پیدا کنید و آن را به اشکال مختلف توزیع کنید تا به افرادی که سبک یادگیری متفاوتی دارند دسترسی پیدا کنید.

تغییر دیدگاه ها: زوایای زیادی برای هر موضوعی وجود دارد که یک پست وبلاگ، ویدیو یا پادکست نمی تواند پوشش دهد. به عنوان مثال این موضوع را در نظر بگیرید. ما «چرا» یک موضوع را پوشش داده‌ایم – اما «چگونه» همان موضوع می‌تواند زمانی برای تولید این مقدار محتوا در یک هفته را کم کند. یک پست آینده می‌تواند تکنیک‌ها و ابزارهای صرفه‌جویی در زمان را پوشش دهد که می‌تواند به شما و تیمتان کمک کند محتوای با کیفیت‌تری در زمان کمتر تولید کنید.

روش های خلاقانه منبع ایده های محتوایی از UGC برای سئو

از نظرات و سوالات خوانندگان در مورد پست های قبلی به عنوان یک سکوی پرشی استفاده کنید: از آنجایی که تمام هدف بازاریابی محتوا پاسخ به سوالات مشتریان هدف و حل مشکلات آنها است، چرا از برخی نظرات آنها در مورد پست های خود به عنوان ایده برای پست های بعدی استفاده نکنید؟ شما به نگرانی‌های آن‌ها رسیدگی می‌کنید – و وقتی این کار را انجام می‌دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که در طول سفر مشتری خود بیشتر حرکت کنند.

رابطه بین سئو و سفر مشتری

 همچنین، نظرات دنبال کنندگان خود را در پست های رسانه های اجتماعی خود برای ایده های بیشتر دنبال کنید. در واقع، اگر تعداد کمی از افراد با همین نگرانی دارید، ممکن است ارزش وقت شما را برای برگزاری یک وبینار در مورد این موضوع داشته باشد.

استفاده مجدد از محتوا

هنگامی که پمپ محتوا را آماده کردید، می توانم به شما تضمین دهم که می توانید حداقل به دو پست وبلاگ در هفته برسید. این اشتیاق شماست – کار زندگی شما. شما این را داریدسپس، زمانی که در اشتراک‌گذاری تخصص خود راحت‌تر می‌شوید، می‌بینید که حتی بیشتر در حال انتشار هستید. قبل از اینکه متوجه شوید، هفته‌ای چهار پست منتشر می‌کنید و ترافیک وب را به دست می‌آورید که بازگشت سرمایه شما را به ارتفاعات باورنکردنی افزایش می‌دهد.

5/5 - (3 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما