وبلاگ نویسی مهمان

چگونه از وبلاگ نویسی مهمان برای فرصت های ایجاد لینک طبیعی استفاده کنیم؟

در مورد وبلاگ نویسی حتی مت کاتز در پست وبلاگ خود در سال 2014 ادعا کرد که آینده ای برای وبلاگ نویسی مهمان وجود ندارد و این فقط اتلاف وقت برای سئوکار ها است. در آن زمان، این وبلاگ جنجال های زیادی به پا کرد و بسیاری از مردم در نهایت با وبلاگ نویسی مهمان خداحافظی دائمی کردند.

با این حال، آیا این واقعا درست است؟ آیا وبلاگ نویسی مهمان واقعاً مرده است و نمی تواند به کمپین SEO شما کمک کند؟ حقیقت این است که میزان موفقیت یک کمپین وبلاگ نویسی مهمان به رویکرد و استراتژی شما بستگی دارد. اگر به طور موثر اجرا شود، وبلاگ نویسی مهمان می تواند به عنوان یکی از بهترین استراتژی های لینک سازی در نظر گرفته شود.

پس از بیان این بیانیه مت کاتز، ما شاهد بودیم که بسیاری از کارشناسان صنعت پست هایی را منتشر کردند که بر نکات مثبت وبلاگ نویسی مهمان تمرکز دارد و همچنین توضیح می دهد که چرا هرگز نمی تواند مرده باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام اجرای یک کمپین وبلاگ نویسی مهمان، استراتژی عاقلانه داشته باشید و مطمئناً موفق خواهد بود.

بنابراین، اگر شما نیز به دنبال یک استراتژی موثر برای ایجاد لینک هستید، به خواندن ادامه دهید، راهنمای زیر نحوه استفاده از وبلاگ نویسی مهمان برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت را به طور طبیعی توضیح می دهد.

چرا وبلاگ نویسی مهمان یکی از بهترین شیوه های لینک سازی طبیعی است؟

برای درک نحوه عملکرد وبلاگ نویسی مهمان، در اینجا یک مثال سریع آورده شده است.

فرض کنید شما یک استندآپ کمدین هستید که به تازگی کار خود را آغاز کرده است. حالا تمام شوخی های شما بیهوده است و هر نمایشی که انجام می دهید تبدیل به یک انفجار می شود. با این حال، تنها مشکل این است که افراد زیادی شما را نمی شناسند.

شما نیاز به شناسایی در صحنه دارید. خب چکاری باید انجام بدی؟ خب، ساده ترین راه برای جذب مخاطب بیشتر این است که به عنوان یک استندآپ کمدین مهمان در برنامه دیگران ظاهر شوید. شما باید به دنبال استندآپ کمدین های برتر در صحنه بگردید و به آنها نزدیک شوید تا به شما اجازه دهند قبل یا بعد از بازی آنها به عنوان یک کمدین مهمان ظاهر شوید.

به این ترتیب شما از مخاطبان شناخت پیدا می کنید و او چیز خاصی را در اختیار مخاطب قرار می دهد. با این حال، تنها چیزی که شایان ذکر است این است که عمل شما باید قاتل باشد در غیر این صورت ممکن است کمدین به شما اجازه ندهد روی صحنه بروید.

خب، در مورد وبلاگ نویسی مهمان هم همینطور است. شما می خواهید برای وب سایت خود در معرض دید قرار بگیرید، بنابراین یک پست جذاب می نویسید و آن را در وب سایت شخص دیگری منتشر می کنید، کسی که از قبل ترافیک وب سایت کافی دارد.

در حین انتشار وبلاگ، می توانید پیوندی را به وب سایت خود بازگردانید تا مردم بتوانند در آینده به راحتی از آن بازدید کنند. با این حال، مانند استندآپ کمدی، وبلاگ شما مثلا در اینجا

(آموزش سئو) باید باکیفیت باشد و ارزشی را به مخاطبان هدف طرف مقابل ارائه دهد.

وبلاگ نویسی مهمان یکی از معدود استراتژی هایی است که به نفع هر دو طرف است. علاوه بر این، این فرصت را به شما می دهد تا با متخصصان صنعت در حوزه کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید. به همین دلیل است که وبلاگ نویسی مهمان هنوز یکی از موثرترین استراتژی های طبیعی لینک سازی برای سئو سایت است.

چیزهای مهم

هر زمان که از طریق وبلاگ نویسی مهمان بک لینک ایجاد می کنید، ابتدا باید آنچه را که واقعاً می خواهید از استراتژی وبلاگ نویسی مهمان به دست آورید، تجزیه و تحلیل کنید.

شما می توانید با وبلاگ نویسی مهمان به اهداف اساسی برسید. به عنوان مثال، می توانید به عنوان یک متخصص در صنعت، اقتدار خود را افزایش دهید. یا می خواهید دید بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید؟ یا می خواهید برای وب سایت خود بک لینک بسازید؟

و خوبی این است که یک پست مهمان خوب به شما کمک می کند تا همه اینها را یکجا به دست آورید.

با دیدن مهمانان شما توسط مخاطبان قابل توجهی، می توانید اقتدار ایجاد کنید و وبلاگ هایی با مخاطبان بالاتر داشته باشید. همیشه برای انتشار وبلاگ های مهمان خود به سراغ وب سایت هایی با DR بالا بروید.

بنابراین، بیایید در مورد نکات مفیدی صحبت کنیم که می توانید از وبلاگ نویسی مهمان به طور موثر برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا برای وب سایت خود استفاده کنید.

نکاتی برای موفقیت در استفاده از وبلاگ نویسی مهمان برای ایجاد لینک طبیعی

موضوع اینجاست. هیچ اشکالی ندارد که در مورد زمین خود انتخابی باشید. کارشناسان برخی از بهترین خدمات سئو پیشنهاد می‌کنند که حتی زمانی که برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض آنلاین تلاش می‌کنید، باید برای یافتن وب‌سایت مناسب برای پیشرفت خود، به تحقیقات جدی متوسل شوید.معرفی به یک وب سایت مرتبط به مراتب بهتر از ارسال پیشنهاد خود به 100 وب سایت نامربوط است. در اینجا نحوه یافتن وب سایت مناسب برای وبلاگ نویسی مهمان خود آورده شده است.

  • به دنبال وب سایت هایی در هدف های مشابه بگردید

اگر در صنعت مد هستید، هیچ فایده ای ندارد که پیشنهاد خود را برای فردی در حوزه بازاریابی دیجیتال و سئو ارسال کنید. مطمئناً اگر پست با کیفیتی نوشته باشید، مردم آن را می خوانند، اما از آنجایی که به خدمات شما نیازی ندارند، کمتر از وب سایت شما بازدید می کنند. اصل اساسی وبلاگ نویسی مهمان می گوید که شما باید وب سایت هایی را در یک جایگاه مشابه پیدا کنید تا به مخاطبان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید. وبلاگ هایی با ترافیک بالاتر کمک می کنند تا ترافیک قابل توجهی را به وب سایت هدف شما هدایت کنند. همچنین، بررسی کنید که آیا وبلاگ خوانندگان فعالی دارد یا خیر. آیا آنها پست هایی دارند که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و نظرات زیادی دارند؟ وبلاگ نویس باید در وب سایت فعال باشد.

سیمیلار سایت چیست؟

جستجوی سایت‌های مشابه (شبهه شباهت): یافتن سایت‌هایی مشابه سایت شما به شما در یافتن وبلاگ‌هایی که می‌توانید پست‌های مهمان را در آنها منتشر کنید، کمک می‌کند. با استفاده از ابزارهایی مانند:

  • Similarsites com
  • Similarweb com

related:yourdoin.com”  را در گوگل جستجو کنید

سیمیلار وب چیست؟

  • از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

چندین پوستر مهمان و وبلاگ نویس محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک خواهند گذاشت. توییتر یکی از بهترین پلتفرم هایی است که وبلاگ نویسان لینک های پست مهمان را ارسال می کنند. برای جستجوی خود در توییتر از کلمه کلیدی محل کار خود + “پست مهمان” استفاده کنید تا فرصت های پست مهمان را پیدا کنید که می توانید از آنها استفاده کنید.

  • قبل از ارسال پیشنهاد، معیارهای عمومی وب سایت را بررسی کنید

شما نمی توانید یک پست مهمان در هیچ وب سایتی منتشر کنید و انتظار داشته باشید که به همان نتایج برسید. هر وب سایت احتمالاً معیارهای متفاوتی از نظر ترافیک، رتبه بندی دامنه (DR) و نمایه بک لینک دارد. اساساً، هنگام انتخاب یک وب سایت برای پیشرفت خود، مطمئن شوید که این معیارهای عمومی وب سایت را در نظر بگیرید. به دنبال وب سایت هایی با Domain Authority (DA)، ترافیک ارگانیک قابل توجه و پروفایل بک لینک قوی باشید.البته، قبول کردن پست مهمان توسط این کارشناسان بسیار سخت است، با توجه به مشغله آنها، حتی یک پست در وب سایت آنها نتایج قابل توجهی برای ما ایجاد می کند.

در اینجا چند نکته برای اطمینان از اینکه وب سایت ارزش دسترسی به آن را دارد یا نه آورده شده است.

  1. Domain Authority باید 50+ باشد
  2. فرد باید به عنوان یک کارشناس صنعت در نظر گرفته شود
  3. او باید دنبال کننده رسانه های اجتماعی و ترافیک ارگانیک قابل توجهی داشته باشد
  4. او همچنین باید در پست خود مشارکت مداوم داشته باشد
  • از موتور جستجو استفاده کنید

انجام تحقیقات کامل با رشته صحیح عبارات جستجو مهم است. جستجو برای

  1. “کلید واژه” + “پست مهمان.”
  2. کلمه کلیدی +، برای ما بنویس.
  3. کلمه کلیدی + “این پست توسط” نوشته شده است
  4. عنوان: دستورالعمل های پست مهمان
  5. عنوان: دستورالعمل های وبلاگ مهمان
  • پیدا کردن بک لینک رقبای خود

یک وب سایت محبوب در جایگاه خود پیدا کنید که برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه خوبی دارد. اکنون، از Ahrefs برای جستجوی تمام داده های انتشارات آن در Ahrefs در کاوشگر سایت خود استفاده کنید. اطلاعات زیادی در مورد بک لینک هایی که رقیب شما دارد به دست خواهید آورد. این بسیار مفید خواهد بود و به شما کمک می کند وب سایت هایی را شناسایی کنید که آشکارا نشان نمی دهند که وبلاگ های مهمان را منتشر می کنند.

بک لینک نوفالو | nofollow بگیریم یا نه؟

حقیقت جالب:

آیا می‌دانستید Ahref‌هایی که در واقع هیچ بخش نوشتنی برای ما نمایش نمی‌دهند، محتوای بسیار خوب و با کیفیت بالا را می‌پذیرند؟ ممکن است تعجب کنید که چرا چنین است؟ این به این دلیل است که آنها نمی‌خواهند دقایق باارزش خود را با مرور مقاله‌هایی که هیچ چیز مفیدی ارائه نمی‌دهند (از “مثل” برای توصیف آنها استفاده می‌کنند) تلف کنند و صرفاً وقت خود را صرف کنند و استانداردهای کیفیت را تحقیر کنند.

  • با استفاده از Ahrefs Content Explorer:

کاوشگر محتوا در Ahrefs می‌تواند به شما کمک کند هزاران وب‌سایت را پیدا کنید که محتوایی را منتشر می‌کنند که می‌خواهید به عنوان مهمان پست کنید. بسیاری از آنها ممکن است کسانی باشند که حتی نشانی از انتشار پست های مهمان ندارند. علاوه بر این، هنگامی که فیلترهای مربوطه Content Explorer of Ahrefs را اعمال می کنید. به عنوان مثال، اگر با کلمه کلیدی خود جستجو کنید، می توانید اقیانوسی از نتایج را دریافت کنید، اما با استفاده از فیلترهایی مانند یک مقاله در هر دامنه، می توانید وب سایت هایی را پیدا کنید که به انتشار محتوای وب با موضوع خود اختصاص داده شده اند. بنابراین، با این روش می توانید در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را به دست آورید.

همچنین، از رتبه بندی دامنه (DR) استفاده کنید تا در مورد مشتریان احتمالی مرتبطی که در ارائه آن احساس راحتی می کنید، مطلع شوید. یک سایت DR کم نشان دهنده پیوندهای سمی است. علاوه بر این، فرمول رتبه صفحه در وب سایت به صورت صفحه به صفحه کار می کند. اما وب‌سایت‌هایی که DR پایینی دارند می‌توانند در زمان معین رشد کرده و بدرخشند. آنها می توانند رتبه DR بالایی را دریافت کنند و انتشار شما را با گذشت زمان ارزشمندتر کند.

اگر جایگاه شما بسیار کوچک است و می توانید عبارات جستجوی گسترده تری را که مربوط به جایگاه خود هستند، جستجو کنید. به عنوان مثال، اگر با مشکلات خواب کودکان سروکار دارید، به وب سایت های والدین، وب سایت های پزشکی مرتبط با اختلالات خواب و موارد دیگر مراجعه کنید. تیم سولو از Ahrefs این استراتژی را “همپوشانی بازاریابی” می نامد.

با استفاده از Ahrefs Content Explorer:

  • از پست وبلاگ من استفاده کنید

پست وبلاگ من یک جامعه عالی از وبلاگ نویسان مهمان است که می توانند وبلاگ هایی را جستجو کنند که وبلاگ های مهمان را در جایگاه شما می پذیرند. یک نمایه رایگان ایجاد کنید و به همه افراد حاضر در پلتفرم اطلاع دهید که در حال نوشتن پست مهمان در صنعت خاص خود هستید. این به وبلاگ نویسان کمک می کند تا شما را پیدا کنند.

  • ببینید اینفلوئنسرها کجا پست می گذارند

فرض کنید می‌دانید اگر یک تأثیرگذار در جایگاه شما پست‌های مهمان عالی می‌نویسد، آن وب‌سایت‌ها را هدف قرار دهید. می‌توانید وب‌سایت‌های مختلفی را که آنها منتشر کرده‌اند، با استفاده از کاوشگر محتوای Ahrefs یا جستجوی تصویر Google پیدا کنید.

آینده بازاریابی دیجیتال

چه چیزی را در نظر بگیریم؟

پیشنهاد خود را در جایی که بیوگرافی نویسنده مجاز است ارسال کنید

به احتمال زیاد هنگام نوشتن پست مهمان تمام تلاش خود را کرده اید. بنابراین، شما همچنین می خواهید که خوانندگان بدانند چه کسی آن را نوشته است، درست است؟ متأسفانه، وب‌سایت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان وجود دارند که بیوگرافی نویسنده اختصاصی ندارند.

اگر اینطور است، فقط چمدان هایتان را ببندید و بروید. مهم نیست که وب سایت چقدر معتبر است. اگر بیوگرافی نویسنده را نداشته باشد، انتشار پست مهمان شما فایده ای ندارد.

در اینجا مثالی است که برایان دین از Backlinko یک پست مهمان در Ahrefs منتشر کرده است.

همانطور که می بینید حتی برایان نیز بیوگرافی نویسنده خود را نوشته است تا خوانندگان متوجه شوند که مقاله توسط او نوشته شده است.

نکته حرفه ای: هر چند وقت یکبار بیوگرافی نویسنده خود را بازنویسی کنید. اگرچه دلیل خاصی پشت تغییر بیوگرافی نویسنده وجود ندارد، اگر دیدگاه سئو را در نظر بگیریم منطقی است. همه پیوندهای شما ممکن است در وب سایت های مختلف وجود داشته باشد. اگر متن پاراگراف دقیق و همان متن لنگر را داشته باشند، به نظر نمی رسد که به آن اهمیت بدهند (به اصطلاح گوگل در چنین مواردی تردید بیشتری دارد!). همچنین، گاهی اوقات بیوگرافی نویسنده خود را به صفحاتی غیر از صفحه اصلی پیوند دهید.

  • ایجاد یک زمین عالی که هیچ کس نمی تواند آن را نادیده بگیرد

مهم نیست که محتوای شما چقدر جذاب باشد، اگر به صورت کامل ننویسید، کمتر احتمال دارد که توجه تأثیرگذار را جلب کنید. هنگامی که در حال نوشتن طرحی برای یکی از تأثیرگذاران برتر در صنعت هستید، لازم است آن را کامل کنید. به خاطر داشته باشید که اینفلوئنسر به احتمال زیاد هر روز ده ها ایمیل وبلاگ نویسی مهمان دریافت می کند و اگر می خواهید در زمینه خود موفق باشید، تلاش خود را به کار بگیرید.

در اینجا نحوه ساخت وبلاگ نویسی مهمان برای موفقیت آورده شده است.

  • آماده سازی زمین کامل

کار واقعی شما با یافتن وبلاگ های مورد نظر شروع می شود. اکنون چالش واقعی انتقال پیام شما فرا می رسد. یک تماس سرد هیچ لطفی به شما نخواهد کرد. وبلاگ نویسان روزانه هزاران ایمیل از همه جا دریافت می کنند. شما باید شروع به ایجاد روابط با آنها کنید. به طور معناداری با محتوای آنها در وبلاگ ها و همچنین در صفحات رسانه های اجتماعی آنها درگیر شوید. ارسال بازخورد سازنده و معنادار در پست‌هایشان چیزهایی است که به آنها کمک می‌کند توجه بیشتری داشته باشند و یک رابطه کاری و دانش طولانی مدت با آنها ایجاد کنند.

  • نکاتی برای ایجاد یک گام عالی

ایجاد اعتماد با وبلاگ نویسان یک چیز مهم خواهد بود. به همه آنها پیشنهاد همکاری بدهید و به سهم خود مانند ارسال محتوا در شبکه اجتماعی خود کمک کنید.تلاش شما برای برقراری ارتباط در ایجاد اعتماد و کمک به ارسال پست مهمان شما نتیجه خواهد داد. شخصی سازی ایمیل شما تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. و گرم کردن وبلاگ نویسان با علاقه شدید و مشارکت در پست های خود مفید خواهد بود.

  • تحقیقات پژوهشی

تحقیق کلید تضمین موفقیت در زمینه وبلاگ نویسی مهمان شما است. قبل از نوشتن طرح خود، باید همه چیز را در مورد وب سایت بدانید. برای مثال، نوع محتوایی که منتشر می‌کند، مخاطبان هدف چه کسانی هستند، چند بار وبلاگ‌ها را منتشر می‌کنند، و غیره. تحقیقات شما انتخاب موضوع مناسب را نیز آسان‌تر می‌کند.

  • به دنبال شناسه ایمیل شخصی شخص باشید

به جای ارسال پیشنهاد خود به “شناسه تماس ذکر شده در وب سایت”، سعی کنید به دنبال ایمیل شخصی خود مدیر وب سایت باشید. از آنجایی که این یک زمین حرفه ای است، بهتر است برای خود شخص نامه بنویسید. شما باید به دنبال آدرس های ایمیل از سرویس هایی مانند Intersellar و Anymail Finder و موارد دیگر باشید.

  • قبل از نوشتن متن خود، دستورالعمل ها را بخوانید

وب‌سایت‌هایی که پست‌های مهمان را می‌پذیرند، معمولاً چند دستورالعمل برای نوشتن پست ذکر می‌کنند. قبل از اینکه پیشنهاد خود را برای وبلاگ نویس بفرستید، مطمئن شوید که دستورالعمل های وبلاگ نویسی را مطالعه کرده اید. دستورالعمل‌ها مشخص می‌کنند که آیا وبلاگ‌نویس می‌خواهد در ابتدا یک ایده یا یک پست کاملاً نوشته شده ارائه دهید.

همچنین، در مورد قالب پست مهمان خود بسیار دقیق باشید. و همچنین، متوجه شوید که آیا آنها می خواهند شما یک حساب کاربری در وردپرس برای ارسال محتوا ایجاد کنید. اینها همه چیزهای مهمی هستند که باید قبل از معرفی یک وبلاگ نویس در نظر بگیرید. به وبلاگ نویس حاضر در برنامه خود بگویید که چرا باید وبلاگ نویس مهمان باشید. برجسته کنید که چگونه می توانید به وب سایت آنها ارزش بیافزایید – به عنوان اطلاعات ارزشمندی که می توانید به خوانندگان بدهید.

نیازهای پست مهمان چیست؟

قبل از ارسال طرح خود، این دستورالعمل ها را با دقت بخوانید تا در هنگام نوشتن پست مهمان خود مرتکب اشتباه نشوید.

  • مطمئن شوید که به مالک وب سایت بگویید که شما کی هستید

اکثر پست های مهمان رد می شوند زیرا بیش از حد رباتیک به نظر می رسند. هنگام نوشتن طرح خود، مطمئن شوید که یک تماس شخصی اضافه کنید تا فرد بداند شما کی هستید و چرا باید پست مهمان شما را بپذیرد. یک معرفی گرم در مورد خودتان به شما کمک می کند تا یک پیام شخصی ایجاد کنید. هر یک از مقاله های اخیرشان را که دوست داشتید به آنها بگویید. به آنها بگویید که چرا به آنها کمک می کنید. به طور هوشمندانه چند ایده پستی را ذکر کنید که می توانید به آنها دست پیدا کنید. محتوایی را که قبلاً نوشته اید یا سایر پست های مهمان منتشر شده خود را به اشتراک بگذارید.

  • نوشتن یک پست مهمان که خوانندگان نمی توانند آن را نادیده بگیرند

هر کاری که تاکنون انجام داده اید، فقط یک آماده سازی ساده برای نبرد بوده است. اکنون چالش واقعی فرا می رسد. میزان موفقیت یک وبلاگ نویسی مهمان عمدتاً به محتوایی که می نویسید بستگی دارد. یک پست 500 کلمه ای ننویسید و انتظار داشته باشید که تایید شود.وبلاگ نویسی مهمان اینگونه نیست. شما باید مقالاتی با جزئیات و به خوبی تحقیق شده بنویسید که ارزشی برای خوانندگان فراهم کند.

در اینجا نحوه نوشتن یک پست مهمان جذاب آمده است.

  • بدانید که مخاطب چه می خواهد

در حین خواندن یک پست وبلاگ، خوانندگان معمولاً اطلاعاتی را می خواهند که بتواند به آنها در انجام کارهای خاص کمک کند. آنها می‌خواهند که پست وبلاگ راه‌حلی کارآمد/موثر برای پرسش‌هایشان ارائه کند. بنابراین، به جای نوشتن آنچه می خواهید به مردم بگویید، سعی کنید آنچه را که باید بدانند بیابید.این به شما کمک می کند تا یک پست وبلاگ بنویسید که خوانندگان را تا انتها درگیر کند. علاوه بر این، این نوع پست ها به احتمال زیاد خواننده را تشویق می کند که از وب سایت شما نیز بازدید کند.

  • عناوین جذاب بنویس

اولین برداشت، آخرین برداشت است. وقتی کسی با پست مهمان شما در نتایج جستجوی گوگل روبرو می شود، عنوان اولین چیزی است که متوجه می شود. اکنون، اگر عنوان شما جذاب نباشد، خواننده کمتر روی پیوند کلیک می کند. بدون شک، شما به محتوای جذاب نیاز دارید، اما جذاب کردن عنوان خود به اندازه نوشتن محتوای با کیفیت مهم است.همچنین باید عنوان را برای گوگل بهینه سازی کنید تا به راحتی توسط خزنده موتور جستجو فهرست شود و دید مورد نیاز موتور جستجو را به شما بدهد. می توانید ایده های محتوای عالی را در وب سایت هایی مانند Buzzsumo بیابید . یا از ابزار Coschedule برای ایجاد عناوین عالی استفاده کنید. همچنین، از ایده های محتوای سطح مبتدی و پیشرفته برای ارائه پست های عالی استفاده کنید.

  • محتوای دقیق و تحقیق شده بنویسید

تشکیل یک پست مهمان واقعاً خوش نوشته نیاز به کوشش دارد. این بدان معنی است که شما باید فراتر از آنچه در حال حاضر در بازار رایج است بروید و چیزی با ارزش عالی تر ارائه دهید. پست‌هایی را در مورد موضوع انتخابی خود که در وب‌سایت‌های DA بالا منتشر شده‌اند و ترافیک بیشتری دارند، جستجو کنید. اکنون، ارزشی را که محتوای دارای رتبه برتر در این وب سایت ها ارائه می دهد، ببینید. شما باید چیزی را ارائه دهید که در بالای تمام محتوای موجود باشد. ایده هایی که ارزش ارائه می دهند را ببینید و آن ها را در محتوای وبلاگ مهمان خود اضافه کنید تا زمانی که منحصر به فرد و با ارزش استثنایی شود.همانطور که قبلا ذکر کردیم، نمی توانید یک پست 500 کلمه ای بنویسید و انتظار داشته باشید که خوانندگان را درگیر خود کند. محتوا باید دقیق و به خوبی تحقیق شود. هنگام نوشتن پست مهمان، از دیدگاه یک متخصص صنعت فکر کنید. شما اطلاعات کاملی در مورد موضوع دارید و می خواهید آن را از طریق پست خود با خوانندگان به اشتراک بگذارید.

این نکات را دنبال کنید تا یک مقاله دقیق و با تحقیق کامل ایجاد کنید تا پست مهمان شما آموزنده تر و جذاب تر شود.

اگر ادعایی دارید، مطمئن شوید که آن را با یک منبع معتبر پشتیبان بگیرید.

  1. تفکر خارج از چارچوب، کلید ایجاد یک پست جذاب است. مهم نیست موضوعی که در مورد آن می نویسید چیست. مردم به احتمال زیاد هزاران پست در یک موضوع منتشر کرده اند. وظیفه شما این است که خارج از چارچوب فکر کنید و زاویه جدیدی را ارائه دهید که قبلاً هرگز مورد بحث قرار نگرفته است.
  2. پست را طوری بنویسید که به سمت یک نتیجه گیری مشخص حرکت کنید. نوشتن پاراگراف های تصادفی خواننده را درگیر نمی کند.
  3. با تصاویر، ویدئوها و اینفوگرافیک به پست مهمان خود یک لمس بصری بدهید. مردم دوست دارند پست هایی را بخوانند که آموزنده و همچنین از نظر بصری جذاب باشند.
  4. پس از تکمیل کل پست، آن را کلمه به کلمه تصحیح کنید تا هیچ گونه خطای گرامری نداشته باشید. در تصحیح هیچ شرمی وجود ندارد، و حتی نویسندگان برتر این کار را انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که همیشه محتوای با کیفیت ارائه می کنند.
  5. نکته حرفه ای 1: فرض کنید یک ایده عالی دارید که می توانید با جزئیات و با سبکی که همه قابل درک باشند توضیح دهید. همانطور که گفته شد، از نقاط گلوله شده استفاده کنید، مثال بزنید، جزئیات را برای قرار دادن پیوندهای سریع به فصل در نوارهای کناری ارائه دهید. این امر به جلب علاقه افرادی که به دنبال جنبه های مختلف یک موضوع هستند کمک می کند. این بدان معناست که می‌توانید مقاله را به فصل‌ها یا بخش‌هایی تقسیم کنید که هر کدام جنبه مهمی دارند. به عبارت دیگر، قطعات مستقل از آن ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، شما باید اطلاعات ارزشمندی برای مخاطب بنویسید. به دنبال نوشتن در مورد کسب و کار، محصولات یا خدمات خود نباشید. پست‌های مهمان یک تبلیغ نیستند، بلکه در مورد ارائه ارزش منحصر به فرد هستند.
  6. در پایان فراموش نکنید که برای دعوت به نظرات، یک فراخوان برای اقدام در پست قرار دهید.
  7. نکته حرفه ای 2: شما باید تحلیل عمیق تری از محتوای پست های وبلاگ نویسان آینده خود انجام دهید. سطح مخاطبی که انتخاب می کنند چقدر است (مبتدی است یا پیشرفته؟). آیا می خواهید یک پست مهمان برای مشاغلB2Bیا مشاغلB2Cبنویسید؟ نوشتن برای پست‌های مهمانB2Bبه این معنی است که شما کسب‌وکارهای خاص را هدف قرار خواهید داد. نوع محتوایی که می نویسند را بررسی کنید. آیا مفاهیم کلی است یا آموزش ها و راهنماهای دقیق؟
  8. پست های برتر را در وب سایت هایی با DR بالا در Ahrefs پیدا کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهای دیگری برای ارائه ایده‌های عالی برای موضوعی که می‌تواند برای مخاطبان وبلاگ مفید باشد، استفاده کنید. ابزارهای محبوبی که می‌توانید برای بررسی محبوبیت پست‌ها استفاده کنید عبارتند از Oktopus، Buzzer، و Digg ، برای نام بردن از برخی از موارد بسیار قابل اعتماد.
  9. همیشه به یاد داشته باشید که شانس رتبه بندی یک پست وبلاگ با تحقیق و بررسی طولانی تر در SERP کمی بیشتر از پست های وبلاگ معمولی است. بنابراین، هنگام نوشتن پست مهمان، مطمئن شوید که تحقیقات کاملی انجام دهید.
  10. با پست مهمان، شما این امکان را دارید که پیوندی را به وب سایت خود بازگردانید. با این حال، این بدان معنا نیست که همیشه باید به صفحه اصلی پیوند دهید. اهداف خود را بشناسید و بر این اساس به یک صفحه مرتبط لینک دهید.به عنوان مثال، اگر می خواهید دنبال کننده های رسانه های اجتماعی بیشتری داشته باشید، می توانید پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را پیوند دهید. به طور مشابه، اگر می خواهید مردم خبرنامه شما را دنبال کنند، می توانید به بخش وبلاگ وب سایت خود پیوند دهید.
  11. به هر نظر در مورد پست خود پاسخ دهید
  12. هنگامی که پست شما منتشر شد و ترافیک کافی برای شما به ارمغان آورد، فقط آن را فراموش نکنید. بخش نظرات را به طور مداوم بررسی کنید و به هر نظر پاسخ دهید. این نشان می‌دهد که شما به خوانندگان اهمیت می‌دهید و می‌خواهید برای حل سؤالات آنها قدمی جلوتر بروید.
  13. پاسخ به نظرات

مشکلات عملی که در وبلاگ نویسی مهمان و رسیدگی به آنها با آنها روبرو هستید

حالا میرسیم به وضعیت عملی! وقتی روی یک تکه کاغذ یا در چاپ مجازی نوشته می شود، چیزها بسیار ساده به نظر می رسند. با این حال، این همه چیزی نیست که شما با ارائه مقالات مهمان خود در یک وبلاگ مواجه خواهید شد. ممکن است با موانع زیادی روبرو شوید. مثلا،

  1. وبلاگ نویسان ممکن است پست های مهمان محتوای عالی شما را منتشر نکنند.
  2. برخی از آنها ممکن است هفته ها یا ماه ها مذاکره طول بکشد.
  3. در مواقع دیگر، آنها ممکن است بدون اطلاع شما، پیوندهای do-follow شما را به پیوندهای بدون دنبال کردن تبدیل کنند
  4. ممکن است نتایج مورد انتظار را از پست وبلاگ مهمان دریافت نکنید.
  • بنابراین، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای مقابله با همه آن، همانطور که کارشناسان پیشنهاد می کنند، انجام دهید.
  1. به افزایش کیفیت محتوای خود ادامه دهید: کاری که باید انجام دهید ایجاد محتوای با کیفیت معتبر است. و به احتمال زیاد، می توانید وبلاگ نویسانی را بیابید که انتشار آن را به صورت رایگان در وبلاگ خود می پذیرند. پرداخت هزینه پست‌های وبلاگ مهمان برخلاف دستورالعمل‌های Google Webmaster است. اگر در حال حاضر مجموعه‌ای از مقالات عالی منتشر شده در وبلاگ‌های معتبر دارید، از این فهرست برای نشان دادن استعداد خود به سایر وبلاگ‌نویسان پیشرو در صنعت استفاده کنید.
  2. نکته حرفه ای : باید برای تولید محتوای باکیفیت وقت بگذارید. این بخش است که بقیه مراحل وبلاگ مهمان را برای شما آسان تر می کند.
  3. بیشتر از آنچه فکر می کنید وبلاگ نویسان را معرفی کنید: اگر پست های مهمان را منتشر کرده اید، می دانید که زمان می برد. وبلاگ نویسان ممکن است به روزهای اول شما پاسخ ندهند. آنها حتی ممکن است پست شما را باز نکنند یا آن را نادیده بگیرند زیرا در لیست اولویت های وظایف آنها نیست.بنابراین، منطقی است که در این بین وبلاگ نویسان دیگر را نیز مطرح کنیم. پست خود را در اختیار 4-5 وبلاگ نویس قرار دهید. اگر بیش از یک پاسخ دریافت کردید، آن را در بالاترین وب سایت DA یا یکی با بهترین محتوا منتشر کنید.مودبانه به سایر وبلاگ نویسان بگویید که وبلاگ شما پذیرفته شده و در جایی دیگر منتشر شده است، در حالی که منتظر پاسخ آنها بودید. به آنها بگویید که در زمان آینده چیز ارزشمندتری برای آنها خواهید داشت. این به وبلاگ نویسان کمک می کند که علاقه بیشتری به انتشار پست شما پیدا کنند (زیرا می دانند که مردم برای محتوای شما ارزش قائل هستند و آن را در وب سایت خود ارسال می کنند). و پورت های بیشتری را برای پست های مهمان آتی شما باز می کند.
  4. مقابله با مشکلات در دریافت لینک: وبلاگ نویسان ممکن است به شما اجازه ندهند که برای جلب توجه همه مخاطبان حریصانه به وب سایت خود پیوند دهید. (علاوه بر این، گوگل در مورد پیوندهای خارجی بیش از حد شک دارد). چه باید کرد؟ می‌توانید وبلاگ مهمان خود را به پست‌های مهمان دیگر خود پیوند دهید، و وبلاگ نویسان تقریباً با آن مشکلی ندارند – این گونه پست‌های مهمان را به پست‌های مهمان قبلی که دارای پیوند do-follow وبسایت شما هستند، پیوند دهید. در پایان، پست های مهمان دیگر شما را قوی می کند و همچنین ترافیک صفحه اصلی وب سایت شما یا صفحه مورد نظر را افزایش می دهد.

کیفیت محتوا (Content Quality) در مقابل کمیت محتوا (Content Quantity)

برخی از چیزهایی که باید در نظر بگیرید

  1. پیوند به وبلاگ های مختلف: ارسال ده مقاله در یک وبلاگ به اندازه ارسال پست مهمان در ده وب سایت مختلف ارزشی برای شما نخواهد داشت.

بک لینک از سایر وب سایت ها مانند رای است. گوگل می‌خواهد بداند چه تعداد از وب‌سایت‌ها می‌خواهند به شما پیوند بزنند یا شما را مرجع ارزشمندی بدانند. هر بک لینک از یک وب سایت مختلف یک رای برای شماست. هر چه تعداد آرا به نفع شما بیشتر باشد، ارزش و رتبه وب سایت شما بهتر خواهد بود.

  1. ترافیک ارجاع: یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که وبلاگ نویسی مهمان بارها و بارهای ترافیک ارجاع را برای شما به ارمغان نمی آورد. طبق تحقیقات تیم سولو از Ahrefs،239 مقاله مهمان فقط 50 بازدید ارجاع داده اند. این فقط یک چیز ناچیز است که می توانید به سرعت چند دلار با تبلیغات PPC خرج کنید. در حالی که تمام تلاشی که برای انتشار پست مهمان خود انجام می دهید مانند جستجو در وب سایت های انتشاراتی، موضوعات، معرفی وبلاگ نویسان، نوشتن مقاله، و ایجاد اطلاع رسانی تا زمان انتشار آن، چقدر زمان می برد، مثلاً به طور متوسط ​​10 ساعت. بنابراین، ممکن است فکر کنید چرا این همه تلاش برای ارسال پست مهمان صرف می شود. در اینجا، ما باید روی اهدافی که می‌خواهیم در درازمدت به آنها دست یابیم تمرکز کنیم (مانند ایجاد اقتدار ویژه). حتی اگر مقداری ترافیک ارجاع در ماه دریافت می کنید، با چیزی به شما بازپرداخت می کند و ارزش آن را دارد و در عین حال اعتباری را برای شما در صنعت به ارمغان می آورد.
  2. پیگیری و اندازه گیری: مهمترین کاری که باید در وبلاگ نویسی مهمان انجام دهید این است که همگام با ضرب الاجل ها باشید. وجود یک سیستم ردیابی برای همه پست‌های شما برای انجام تعهدات خود در مراقبت از پست‌ها برای شما مفید خواهد بود. یک صفحه گسترده داشته باشید تا بدانید به چه کسی پیشنهاد داده اید و پاسخ آنها چیست. رکورد صفحه گسترده شما باید جزئیات مهلت‌ها و پاسخ‌های وبلاگ نویسان را داشته باشد. همچنین، نتایج فعالیت وبلاگ نویسی مهمان خود را با استفاده از Google Analytics اندازه گیری کنید . این به شما کمک می کند تا در مورد ترافیک ارجاع از پست مهمان خود اطلاعاتی کسب کنید. از ابزارهای رایگان مانند Prorank Tracker استفاده کنید تا تأثیر رتبه بندی موتورهای جستجو را در طول زمان بیابید. این تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا در زمان آینده استراتژی سئو بهتری داشته باشید.

وبلاگ نویسی مهمان برای لینک سازی – کلمات پایانی

مهم نیست که تا به حال چه خوانده اید، وبلاگ نویسی مهمان قطعاً نمرده است. تنها چیزی که نیاز دارید استراتژی اجرای مناسب است. هنگامی که پست مهمان شما منتشر شد، ترافیک ثابتی برای وب سایت خود خواهید داشت. مردم شما را به عنوان یک متخصص صنعت نیز در نظر خواهند گرفت. و، در آخر اما مطمئنا نه کم اهمیت، شما یک بک لینک با کیفیت برای وب سایت خود از یک دامنه معتبر خواهید داشت. با تماس با یک شرکت معتبر SEOWORD در تهران، تخصص انحصاری در خدمات پست مهمان کسب خواهید کرد که به کسب و کار شما یا سایر وب سایت ها کمک می کند تا از طریق پست مهمان پیوندهای با کیفیت بالا دریافت کنند. جای تعجب نیست که شرکت متخصصان سئو در ایران تلاش خواهد کرد تا اعتبار و اعتبار برند شما را بهبود بخشد و در عین حال ترافیک بیشتری را به همراه داشته باشد و دید صفحه هدف شما را در موتور جستجو افزایش دهد.

5/5 - (9 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما