چرا نمی توانم تجارت خود را در گوگل مپ برای بیزینس پیدا کنم؟

جلو و مرکز بودن در  گوگل مپ یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای هدایت بازدید بیشتر به وب سایت خود و افزایش تماس های تلفنی با تجارت خود و سئو انجام دهید.اگر کسب و کار شما در Google Maps لیست نشده باشد ، دیگر نمی تواند در Google Local Pack نشان داده شود.اگر تعجب می کنید که چرا تجارت شما در 3-Pack ظاهر نمی شود ، در اینجا چندین دلیل وجود دارد که لیست شما را در Google Maps با نام مستعار Google Places قرار نمی دهد.

1. کسب و کار شما آدرس جدیدی دارد

اگر اخیراً مکان کسب و کار خود را تغییر داده اید ، حتماً وارد حساب Google برای کسب و کار من شوید و آدرس خود را تغییر دهید. هنگامی که آدرس خود را تغییر دهید ، Google یک کارت پستال با کد تأیید برای شما ارسال می کند. کد تأیید را از کارت پستال به لیست کسب و کار به روز شده وارد کنید! آدرس کسب و کار شما در لیست Google My Business به روز خواهد شد.

2. لیست مشاغل شما به حالت تعلیق درآمده است

اگر به دلیل مشکلات کیفیت ، فهرست Google برای کسب و کار من به حالت تعلیق درآمده باشد ، لیست شما در Google Maps نشان داده نمی شود. برای راهنمایی در به روز رساندن لیست Google برای کسب و کار من با پشتیبانی Google تماس بگیرید.

3. تجربه ضعیف وب سایت

اگر وب سایتی ضعیف داشته باشید ، ممکن است Google کمتر بتواند لیست Google My Business شما را در Map Pack نمایش دهد. الگوریتم Google از وب سایت های ناخواسته ، وب سایت های غیر موبایل دوستانه ، کد نویسی ضعیف ، وب سایت هایی که بارگیری آنها بیش از حد طول می کشد و وب سایت های هک شده را دوست ندارد. اگر می خواهید در Google Maps رتبه بندی کنید ، باید یک وب سایت دوستانه و مناسب برای موبایل داشته باشید که به سرعت بارگیری شود.

4شما در گروه تجارت اشتباه هستید

Google برای کسب و کار من به شما امکان انتخاب دو دسته مشاغل را می دهد. اطمینان حاصل کنید که اولین دسته تجاری بهترین تطابق با تجارت شماست. همچنین ، دسته کسب و کار دوم را انتخاب کنید اما فقط در صورت منطقی بودن دسته دوم.

5. اطلاعات تجاری نادرست

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کسب و کار شما دقیقاً همان چیزی است که باید تا آخرین جزئیات داشته باشد. تلفن و آدرس کسب و کار خود را به همراه ساعات کار خود دو بار بررسی کنید.

6. شما دارای بررسیهای جعلی یا اسپمی هستید

اگر تعداد زیادی مرور جعلی 5 ستاره در Google دارید ، انتظار نداشته باشید که Google لیست Google My Business شما را در Google Maps نمایش دهد. مشتری واقعی را ترغیب کنید تا نظرات معتبر Google را برای شما ثبت کند. یک بررسی قانونی از طرف مشتری خوشحال بهتر از 10 مورد از افرادی است که نظرات جعلی خارج از منطقه شما را برای شما نظر ثبت کند

7. به روزرسانی نکردن لیست کسب و کار شما

نکته خوب در مورد Google برای کسب و کار من این است که شما می توانید در بخش داستان شرح کسب و کار خود را وارد کنید ، یک آرم بارگذاری کنید ، تصاویر تجاری نامحدود اضافه کنید و به روزرسانی های وضعیت را منتشر کنید. اگر صفحه «Google برای کسب و کار من» خود را با هر آنچه که دارای اولویت است ارائه ندهید ، این به Google نشان می دهد که یک نمایه به روز شده نیست. Google از نمایش هر چیزی که هرگز به روز نشده است متنفر است. شما می خواهید مطمئن شوید که فهرست Google My Business شما به پایان رسیده است و شما متعهد به بارگذاری منظم محتوای جدید هستید.

فهرست Google My Business شما رایگان است – از تمام مزایای خود استفاده کنید

به خاطر داشته باشید که لیست Google My Business شما کاملاً رایگان است. فقط چند دقیقه طول می کشد تا لیست خود را به روز کنید و چند مورد از مشتریان خوشحال را بدست آورید. پس از اتمام کار ، لیست شما به احتمال زیاد در Google Local Map Pack ظاهر می شود. به یاد داشته باشید ، همیشه بررسی های اضافی 5 ستاره را دنبال کنید ، مرتباً لیست خود را با تصاویر و به روزرسانی های وضعیت به روز کنید.

Google My Business

Google My Business

چرا نمی توانم تجارت خود را در گوگل مپ برای بیزینس پیدا کنم؟

برای سئو سایت با ما تماس بگیرید
2.8/5 - (10 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما