مزایای طراحی یک وب سایت دوستدار سئو از ابتدا

وب سایت سئو بیس چیست؟

همانطور که موتورهای جستجو برای تبدیل شدن به قابل اعتمادترین منابع اطلاعاتی در دنیای مدرن تکامل می‌یابند، کسب‌وکارها و کارآفرینانی که سعی در جذب مشتریان دارند باید بیاموزند که حضور دیجیتالی خود را بهینه کنند تا در این پورتال‌ها برجسته شوند.

مزایای طراحی وب سایت دوستدار سئو از ابتدا

در واقع، بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو به یکی از قدرتمندترین و موثرترین روش های توسعه کسب و کار امروزه تبدیل شده است. با این حال، برای بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها، حتی برای کسانی که به خوبی از قدرت باورنکردنی سئو آگاه هستند، بهینه‌سازی وب‌سایت‌هایشان برای موتورهای جستجو اغلب یک کار ثانویه است، که پس از اجرای عملکردهای اصلی خود و پس از طراحی وب ‌سایت اتفاق می‌افتد. اما این توصیه نمی شود، به خصوص برای کسب و کاری که به دنبال رشد دیجیتالی است.

چرا یک سئوکار باید از ابتدا در تیم طراحی وب ‌سایت شما حضور داشته باشد؟

تفاوت بین ساخت یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو از ابتدا و بهینه سازی سئو یک وب سایت طراحی شده مانند این است که یک معمار فضاهای زندگی ایده آل شما را از ابتدا طراحی کند یا پس از ساخته شدن خانه شما تغییراتی در آن ایجاد کند.کدام بهتر است مسلما جواب شما گزینه اول است.

از مزایای بی شمار ساخت یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو از ابتدا، چند مورد را در زیر بررسی می کنیم

(وب سایت سئو بیس)

یک پایه بهتر بگذارید

چه در حال ساخت خانه یا یک وب سایت باشید، ایجاد یک پایه قوی از اهمیت بالایی برخوردار است. در توسعه وب‌سایت ، این به معنای اطمینان از داشتن یک معماری وب‌سایت ، نقشه سایت، لینک‌های داخلی و محتوای بهینه‌شده، با تگ‌های هدر مناسب و غیره است. این امر رابط های کاربر پسند و تجربه کاربری بهتری را تضمین می کند که منجر به رفتار کاربر بهتر، زمان بیشتر در صفحه، بازدیدهای مکرر و نشانک گذاری می شود.

کاهش دوره سند باکس و الگوریتم دنس گوگل Sandboxing

گوگل تمام وب سایت های جدید را تحت فیلتری به نام Google Sandbox قرار می دهد. این اقدامی است برای جلوگیری از افزایش رتبه سایت های هرزنامه، به ویژه آنهایی که عبارات جستجوی رقابتی را در خود جای داده اند. گوگل از این زمان برای تجزیه و تحلیل محتوای وب سایت شما، دسته بندی آن، آنچه در مورد آن صحبت می کند، صفحات مهم و غیره استفاده می کند. در برخی موارد، این مدت می تواند تا 6 ماه افزایش یابد. اما اگر یک وب‌سایت با ساختار، معماری، پیوند و غیره کاملاً مشخص برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده باشد، گوگل می‌تواند وب‌سایت را راحت‌تر ایندکس کند و بنابراین به زمان طولانی برای تجزیه و تحلیل اثربخشی آن نیاز ندارد. در چنین مواردی، زمان سندباکس می تواند تا دو ماه کاهش یابد.

بودجه خزیدن بهتر | Crawl Budget

گوگل بودجه خزیدن مشخصی را برای هر وب سایت اختصاص می دهد. اصطلاح «بودجه خزیدن» به تعداد صفحاتی که گوگل در یک روز در سایت شما می‌خزد و فهرست می‌کند، اشاره دارد. این عدد می تواند از 5 تا 5000 یا بیشتر متغیر باشد. این بستگی به تعداد درخواست‌هایی در هر ثانیه دارد که Googlebot به سایت شما می‌دهد و اینکه وب‌سایت شما چقدر برای ربات بهینه شده است. این بدان معناست که حتی اگر وب سایت جدید شما 1000 صفحه داشته باشد، گوگل می تواند کل مطالب را در یک روز ایندکس کند. اما اگر با فقدان زیرساخت و بهینه سازی مناسب، خطاهای سرور و سایر مسائل خدشه دار شود، کل فرآیند می تواند ماه ها طول بکشد.

مزایای طراحی یک وب سایت دوستدار سئو از ابتدا
مزایای طراحی یک وب سایت دوستدار سئو از ابتدا

از نیاز به اسپم اجتناب کنید

برای بسیاری از وب‌سایت‌های جدید، بخش عمده‌ای از استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجوی آن‌ها حول محور بسته‌بندی محتوایشان با هر کلمه کلیدی مرتبط ممکن است. اما، در بسیاری از مواقع، این موضوع کیفیت محتوای شما را از بین می‌برد و ممکن است باعث شود مخاطبان شما آن را به عنوان هرزنامه رتبه‌بندی کنند، که رتبه شما را بیشتر پایین می‌آورد. فعال کردن وب سایت شما با ابزارها و زیرساخت های سئو پسند، نیاز به توسل به روش هایی برای ایجاد مخاطب در مراحل اولیه کسب و کار را کاهش می دهد. این به شما امکان می دهد حتی در حالی که وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کنید، محتوای با کیفیت ارائه دهید. تا، اگر صاحب وب سایت هستید و هنوز وب سایت خود را بهینه نکرده اید، باید نگران باشید که شانس خود را از دست داده اید. در حالی که مزایای آشکاری برای بهینه سازی وب سایت شما برای سئو در حین ساخت وجود دارد، حتی اگر در تلاش برای ایجاد تغییرات پس از مدتی عملیاتی شدن آن هستید، کاملاً ممکن است نتایج مشابهی بدست آورید، اگرچه نتایج ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. چه به دنبال ایجاد یک وب سایت جدید و چه در تلاش برای بهینه سازی یک وب سایت موجود باشید، تیم های فوق العاده ما از متخصصان دیجیتال فوق العاده می توانند به شما کمک کنند تا کسب و کار خود و حضور دیجیتالی آن را با ابزارها و قابلیت های مورد نیاز برای موفقیت در قرن بیست و یکم تقویت کنید. . امروز با ما تماس بگیرید.

منبع: سئو سایت شهرام طاهری

5/5 - (2 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما