آیا باید بر روی بک لینک های gov و edu تمرکز کنید؟

همه ما در مورد توصیه های قدیمی پیوند سازی در مورد دریافت پیوند از سایت های با کیفیت بالا و معتبر ، مانند بک لینک های gov و edu  برای سئو سایت شنیده ایم. با این وجود ، آیا اکنون پشتوانه ای واقعی برای آن وجود دارد؟

  • آیا باید بر روی بک لینک های .gov و .edu تمرکز کنید؟
  • آیا بک لینک های .gov و .edu ارزشمند هستند؟
  • چه چیزی پیوندهای .gov و .edu را منحصر به فرد می کند
  • آیا وب سایت های .edu و .gov بیش از حد ارزیابی می شوند؟
  • آیا دریافت بک لینک های .gov و .edu هنوز مهم است؟
  • جمع بندی: پیوندهای .gov یا .edu برای سایت شما مهم هستند؟

در حالی که این واقعیت وجود دارد که بسیاری از سایت های .gov و .edu امتیاز زیادی برای رتبه بندی دارند ، این تنها به دلیل پسوند .gov یا .edu دامنه نیست.

به نظر می رسد مردم فکر می کنند که بک لینک های .gov و .edu دارای برخی از قدرت های پنهان هستند که می توانند شما را فوراً به نقطه مورد نظر شماره 1 در صفحات نتایج موتور جستجو برسانند.ای کاش می توانستیم به شما بگوییم که این موضوع درست است ، اما اینطور نیست-حداقل نه به طور کامل ، زیرا کل بخش ” با کیفیت و معتبر ” که در پاراگراف اول ذکر کردیم هنوز اهمیت زیادی دارد.

برای آشنایی بیشتر با این بک لینک ها به خواندن ادامه دهید .

آیا بک لینک های gov و edu ارزشمند هستند؟

اگرچه ممکن است چند دهه پیش گرفتن لینک از سایت های دانشگاه ها و سازمان های دولتی عالی به نظر می رسید، باور کنید یا نه ، اما همه چیز تغییر کرده است.پیوندهای .gov و .edu پیوندهایی به سایت شما از وب سایت هایی با دامنه های سطح بالا هستند که مخف سایت های دانشگاهی و دولتی است.

سایت ها با پسوند اِجوکیشن و گاورمنت چیست؟

سایت های دانشگاهی عموما دارای پسوند edu هستند و سایتهای دولتی دارای پسوند gov می باشند و گوگل اعتبار خاصی به آنها می دهد چرا که مطالب واقعی و درست در اختیار کاربرانشان قرار می دهند و افراد زیادی بدلیل کارهایشان مجبورند از این سایت ها استفاده کنند.برای مثال شما سایت دانشگاه خود را برای انتخاب دروس و … بدون نگرانی با یوزر و پسورد دانشجویی چک می کنید یا یک سایت دولتی خدمات پرداخت مالیات و قبوض و … در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

سایتهای با پسوند education که به اختصار پسوند آنها در محیط وب و آدرس مرورگر edu .

سایتهای با پسوند government که به اختصار پسوند آنها در محیط وب و آدرس مرورگر gov.

ما داستانهای سایتهایی را شنیده ایم که دارای بک لینک .edu شده اند و رتبه آنها شروع به افزایش کرده است ، و حقیقت این امر نیز وجود دارد.یک بک لینک .edu یا .gov می تواند رتبه شما را بالا ببرد. با این حال ، می توانید مطمئن باشید که دلیل آن دامنه نیست.

Google دامنه های .gov یا .edu را بر .com یا .net ترجیح نمی دهد.

بنابراین ، قدرت SEO اضافی این سایت ها از کجا آمده است؟.gov و .edu چگونه بر الزامات رتبه بندی Google تأثیر می گذارد.وقتی با نگاهی انتقادی به موضوع نگاه کنید همه چیز مشخص می شود.ما به طور قطع می دانیم که هدف گوگل پاداش دادن به سایت های با کیفیت و معتبر است. آنها معیارهای متفاوتی برای ارزیابی این موارد استفاده می کنند.

 سایت های .gov و .edu عمدتا به دلیل قدرت و کیفیت بالا دارای ارزش هستند.

دولت و دانشگاه ها تا زمانی که در صحنه بوده اند ، اطلاعات مفید را به صورت آنلاین بارگذاری می کنند. به زبان ساده ، آنها الزامات رتبه بندی گوگل را بسیار بهتر برآورده می کنند.در موضوعات بسیار خاص ، بسیار دشوار است که از سایت های دولتی سایتی معتبرتر باشد.وقتی صحبت از مواردی مانند مشکلات و مالیات می شود ، دامنه های .gov مکان های مناسبی برای دریافت اطلاعات رسمی هستند.

علیرغم این تصور گسترده که گوگل به نام دامنه های سطح بالا .gov و .edu اهمیت بیشتری می دهد ، واقعیت این است که سایت های دانشگاهی و دولتی در ارائه ارزش بسیار خوب هستند ، این هدف اصلی گوگل و دلیل همه الگوریتم های رتبه بندی است .این سایت ها محتوای منحصر به فرد ، ارزشمند و ویرایش شده ای را ایجاد می کنند و معمولاً کدگذاری خوبی دارند.علاوه بر این ، آنها نیازی به ایجاد پیوند زیاد ندارند .آنها هرگاه اطلاعات مفیدی را منتشر می کنند ، بطور خودکار تعداد زیادی بک لینک دریافت می کنند که این امر به ارزش آنها می افزاید.

چه چیزی پیوندهای .gov و .edu را منحصر به فرد می کند

یکی از دلایلی که بسیاری قدرت خاصی را به سایت های .gov و .edu نسبت می دهند ، روند ثبت این دامنه ها است.ما نمی توانیم به سادگی به ثبت کننده دامنه محلی خود مراجعه کرده و نام .gov خود را درخواست کنیم.ما باید مدارک زیادی ارائه دهیم تا ثابت کنیم که ما یک سازمان دولتی قانونی هستیم. برای دامنه های .edu فرقی نمی کند. هنوز از ما خواسته می شود که مشروعیت خود را به عنوان یک موسسه آموزشی برای واجد شرایط بودن در چنین حوزه ای نشان دهیم.

اجازه دهید فقط بگوییم که این روش اینترنت برای حفظ اقتدار و اعتماد مردم در این حوزه ها است. پس از همه ، همه ما برای اطلاعات دقیق و اهداف ضروری به سایت های .gov و .edu مراجعه می کنیم. فقط در مورد عواقب شدید آن فکر کنید اگر اطلاعات موجود در آن سایت ها کلاهبرداری های نادرست ، ناخواسته یا فوری باشد.گوگل می خواهد محتوای ارزشمند را بدون توجه به پسوند دامنه رتبه بندی کند و می داند که این سایت های .gov و .edu می توانند این ارزش را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

در واقع ، آنها چاره ای ندارند که نکنند.

با این حال ، نتیجه نهایی این است که شما می توانید همان لینک پیوند را از یک سایت .com یا .net با همان قدرت بالا دریافت کنید.

آیا وب سایت های .edu و .gov بیش از حد ارزیابی می شوند؟

با وجود این همه سر و صدا در مورد بک لینک های .edu و .gov ، ممکن است مانند گذشته ارزشمند نباشند.در حالی که پیوند در محتوای اصلی سایت ایده آل خواهد بود ، اما همیشه ممکن نیست. از این رو ، دلیل استفاده مردم از ترفندهای مختلف برای لینک گرفتن از این سایت ها باعث کاهش کیفیت قدرت آنها است.به دلیل این ارتباط فزاینده با تاکتیک های هرزنامه پیوند ، کاملاً محتمل است که گوگل تأثیر پیوندهای این دامنه ها را کاهش دهد.

در واقع ، جان مولر از گوگل یکبار در توئیتر خود نوشت : “به دلیل تصور نادرست در مورد نحوه برخورد گوگل با پیوندهای .edu ، این سایت ها مقدار قابل توجهی اسپم در پیوند دریافت می کنند “.

وی در ادامه تاکید کرد که در نتیجه گوگل تعداد زیادی از پیوندهای آن سایت ها را نادیده می گیرد.البته بعید است که دولت و سایتهای آموزشی خود مجازات شوند.

آیا دریافت بک لینک های .gov و .edu هنوز مهم است؟

وقتی صحبت از قدرت و محتوا می شود ، رقابت با دولت یا دانشگاه دشوار است.

آنها دقیقاً در بالای نردبان هستند با این حال ، رد یک بک لینک از دامنه های .com و .net یک اشتباه وحشتناک خواهد بود. برخی از این سایت ها قادر به ارائه محتوای بسیار مرتبط هستند و به همین دلیل از اعتبار بالایی برخوردارند. به عنوان مثال ، اگرچه آنها نمی توانند در محتوا مانند یک فرم معمول رقابت کنند ، اما وقتی پای مقالات وبلاگ به میان می آید ، مطمئناً می توانند قدرت خود را حفظ کنند.

با این اوصاف ، ما ترجیح می دهیم تلاش خود را بر اطمینان از بارگذاری محتوایی که مخاطبان ما در جستجوی آن هستند ، مطابقت با هدف جستجوی آنها و ارائه ارزش برای آنها متمرکز کنیم .

استراتژی پیوندسازی ما کجا باقی می ماند؟

در قسمت ایجاد پیوند ، ابتدا اطمینان حاصل می کنیم که با تمرکز بر پیوندهای محدود .gov و .edu در دسترس ، شانس خود را محدود نمی کنیم. در واقع ، ما حتی نگران دامنه سطح بالای سایت هایی که مورد هدف ما هستند ، نیستیم. در عوض ، ما این تلاش را برای جستجوی پیوندهای با قدرت بالا که می توانند تأثیر بسیار بهتری داشته باشند ، هدایت می کنیم. به هر حال ، تعداد زیادی سایت دات کام وجود دارد که از قدرت بالایی برخوردار هستند. بعلاوه ، گرفتن بک لینک از آنها بسیار ساده تر است.یکی از کارهایی که ما انجام نمی دهیم این است که سعی کنیم از روش های کلاه سیاه برای ایجاد بک لینک های غیر طبیعی به سایت های معتبر استفاده کنیم.

در عوض ، ما تلاش های پیوند سازی خود را بر روی سایت های معتبر در همان هدف سایت خود متمرکز می کنیم ، خواه .com ، .net ، .orgs یا حتی .gov و .edu.  باشد

باز هم ، ارزش در اعتبار و ارتباط است ، نه نام دامنه.

گوگل دوست دارد سایت هایی که هزینه پیوندها را پرداخت می کنند مجازات کند.ما نمی خواهیم همه تلاش های ما چند ماه یا چند سال در راه به هدر رود. وقتی می گوییم ارزشش را ندارد ، ما را باور کنید.

جمع بندی: پیوندهای .gov یا .edu برای سایت شما مهم هستند؟

  • آیا بک لینک .gov یا .edu به سایت شما کمک می کند؟ بدون شک.
  • آیا به دست آوردن آنها آسان است؟ اصلا.
  • آیا سایر دامنه های سطح بالا می توانند به همان اندازه بک لینک مناسب تری تهیه کنند؟ بله
  • صاحبان این سایت های .gov و .edu مسئول ارائه کیفیت و ارزش برای بازدیدکنندگان خود هستند.
5/5 - (4 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما