فیشینگ

کلاهبرداری فیشینگ ایمیل چیست؟

بیایید حقیقت را بپذیریم – همه ما روی پیوند مشکوکی کلیک کرده ایم. اعم از اینکه در یک پیام متنی باشد ، یک ایمیل با ظاهری قانونی یا تلفنی با شماره ای که در پست دریافت کرده ایم ، گاهی اوقات حس کنجکاوی حال ما را بهتر می کند. حتی گاهی صندوق ورودی ایمیل ما نمی تواند تفاوتی بین ایمیل واقعی و جعلی تشخیص دهد.

کلاهبرداران ایمیل بهترین بازاریاب های محتوا در جهان سئو هستند.

داده ها نشان می دهد که ۳۰٪ از ایمیل های فیشینگ باز می شوند ، با ۱۲٪ از این کاربران ، روی پیوند یا پیوست مخرب کلیک می کنند. بیایید صادق باشیم ، همه ما آرزو می کنیم که ایمیل های ما آن سطح از نرخ کلیک را داشته باشند.

کلاهبرداران ایمیل چیست؟ ارتباط آن با بازاریابی محتوا

نام تجاری

هر از چندگاهی یک ایمیل به صندوق ورودی شما وارد می شود و شما از واقعی بودن یا نبودن آن کاملا مطمئن نیستید. مطمئناً ، می دانید که مدتی است از PayPal استفاده نکرده اید و آنها معمولاً پیام های خود را با آدرس ایمیل شما شروع نمی کنند ، اما شما واقعاً به کلیک روی آن پیوند فکر می کنید.و چرا متقاعد شده اید؟ زیرا نام تجاری واقعی به نظر می رسد.واقعیت این است که ، شما تنها نیستید ، زیرا آمار نشان می دهد که 97 درصد مردم قادر به شناسایی یک ایمیل فیشینگ پیچیده نیستیم .

و در اینجا یک صفحه جعلی ایجاد شده توسط کلاهبرداران است که برای قربانیان آنها از طریق ایمیل ارسال شده است.عکس صفحه ای از یک مقاله جعلی اخبار بی بی سی.همانطور که می بینید ، بسیار واقعی به نظر می رسد.

در حالی که یک یا دو اختلاف وجود دارد ، آنها وقت زیادی صرف کرده اند تا وب سایت خود را تا حد ممکن معتبر نشان دهند. در تلاش برای یافتن فونت مناسب ، تقلید از آگهی های جانبی و  حتی پیوند دادن به وب سایت واقعی در نوار پیمایش هستند، کلاهبردار وقت صرف کرده و این صفحه وب را به نظر قانونی و فریبنده کرده است.

“اما چه چیزی می توانیم از این یاد بگیریم؟ “خوب ، اگر وب سایت یا مارک تجاری شما سازگار نباشد یا تجربه منفی مشتری ایجاد کند ، بعید است کاربران با محتوای شما درگیر شوند یا آن را جدی بگیرند.

لیدهای واجد شرایط

در حالی که ترس زیادی در مورد کلاهبرداری های آنلاین وجود دارد ، همه قربانی نمی شوند.طبق FBI ، در حالی که کلاهبرداری فیشینگ متداول ترین نوع جرایم اینترنتی در سال 2020 بود ، فقط در آن سال در آمریکا فقط 241.000 گزارش کلاهبرداری فیشینگ شده است. در حالی که این رقم نسبت به سال قبل دو برابر شده بود ، اما هنوز هم تقریباً تقریباً 0.06٪ از جمعیت است.اما 0.06٪ چگونه انتخاب شد؟ خوب ، در نهایت ، بعید است کلاهبرداران در مورد اینکه قبلاً چه کسی را هدف قرار داده اند ، بررسی کنند. اگرچه ممکن است پست های آنها شامل بخشهای شخصی سازی شده باشد و واقعی به نظر برسد ، اما محتوای آنها عمومی یا کمی مبهم است.

بنابراین ، کلاهبرداری فیشینگ معادل بازاریابی بالای قیف ایمیل است .

در حالی که میزان کلیک بالای ایمیل آنها وجود دارد ، تعداد زیادی از Lead های واجد شرایط یا افرادی که از طریق این لینک مخرب کلیک می کنند وجود ندارد. اکثر مردم آن را می خوانند ، حذف می کنند و روزشان را ادامه می دهند.

کلاهبرداران ، دقیقاً مانند بازاریابان محتوا ، می دانند که همه قرار نیست روی پیوند آنها کلیک کنند. اما ، هنگام شروع یک کمپین کلاهبرداری جدید ، آنها امیدوارند که اگر ایمیل آنها به اندازه کافی گسترده باشد ، کسی به اندازه کافی قانع می شود تا کلیک کند.

تماس برای اقدامات

بیایید حقیقت را بپذیریم – بسیاری از این ایمیل ها دقیقاً به خوبی نوشته نشده اند. اما ، با موضوع مناسب و ترسناک ، متن اصلی آنچنان اهمیتی ندارد.

برخی از شایع ترین استفاده از فیشینگ:

  • سریعا رمز عبور خود را تغییر دهید.
  • برای آنتی ویروس به روز رسانی جدید موجود است.
  • شرکت کنندگان در جلسه شما منتظرند!
  • اطلاعات محرمانه در مورد (یک موضوع).

در نهایت ، با استفاده از عنوان های جذاب در عناوین آنها ، کلاهبردار کاربر خود را وادار به اقدام می کند. سپس ، پس از باز شدن ایمیل ، مشخص می شود کاربر باید چه کاری انجام دهد.

این مثال را از کلاهبرداری HMRC بگیرید. یک موضوع واضح که به خواننده می گوید کمک هزینه آنها “در راه است” و تنها کاری که باید انجام دهند کلیک کردن بر روی “اکنون ادعا” است.

عکس صفحه ای از ایمیل کلاهبرداری ، وانمود می کند HMRC است.نوشتن آنها پیچیده نیست ، اما برای خواننده آسان است که بفهمد چه اقدامی باید انجام دهد و پاداش آنها چه خواهد بود.در حالی که در بازاریابی ورودی از این پیوند پایین به عنوان فراخوان برای عمل یاد می شود ، بقیه مطالب ما گاهی اوقات ممکن است جذاب تر یا گیج کننده تر باشند. اگرچه پیشنهاد شما ممکن است به افراد کمک کند ، کلاهبرداران ایمیل می توانند قربانیان بالقوه را ببینند که با استفاده از زبان شفاف چه اقدامی را باید انجام دهند.

آیا می خواهید درباره نوشتن محتوای جذاب بیشتر بدانید؟

استراتژی ها

همانطور که قبلاً ذکر شد ، داده ها نشان می دهد از 30٪ ایمیل های فیشینگ باز شده ، تنها 12٪ از این کاربران Call-to-Action را دنبال می کنند.بنابراین ، اگر ایمیل آنها درگیر نباشد یا نرخ کلیک بالایی نداشته باشد ، آیا یک کلاهبردار ایمیل این کار را انجام می دهد؟ این که آیا به چرخش دیگری در ایمیل قبلی آنها فکر می کند یا به فکر ایده ای جدید و خارج از چارچوب است که می تواند باعث کلیک افراد شود ، کلاهبرداران می خواهند سعی کنند و راهی پیدا کنند تا افراد با محتوای خود درگیر شوند.

به عنوان بازاریاب محتوا ، ممکن است ایده مبهمی در مورد اینکه یک شخص روی چه چیزی کلیک می کند داشته باشیم ، اما در نهایت هیچ پاسخی “درست” یا “اشتباه” وجود ندارد. بنابراین ، ما نباید از آزمایش بترسیم . سعی کنید کمپین های جدید و جدیدی را برای مشتریان یا مشتریان بالقوه خود ارسال کنید تا ببینید چه چیزی منجر به ایجاد صلاحیت می شود.

چه چیزی از ایمیل های کلاهبرداری یاد بگیرید

اگرچه ما نباید کلاهبردار شویم ، اما چیزهای زیادی برای یادگیری از استراتژی های بازاریابی محتوای آنها وجود دارد.کلاهبرداران پس از ارسال یک نامه الکترونیکی در مورد آنچه که مردم فکر می کنند باز خواهند کرد ، نمی ترسند تکنیک های مختلف را برای جلب توجه خواننده امتحان کنند . خواه یک شرکت جدید ، نظر ، یا … باشد ، کلاهبرداران ایمیل در مورد استراتژی های بازاریابی محتوای آنها به اندازه ما سخت نیستند.

در نهایت ، برای موفقیت در استراتژی بازاریابی محتوای خود ، باید مشتری های بالقوه را به داخل خود جذب کنید. اگرچه ممکن است عنوان موضوعی تهدیدآمیزی نداشته باشد ، اما باید علاقه خواننده خود را برانگیزانید تا آنها روی محتوای شما کلیک کنند.

فیشینگ

توضیح مهم:

این روش کلاهبرداری فیشینگ که ما توضیح دادیم ابتدایی ترین روش بود که برای فریب شما و تشویق به کلیک کردن هست ولی در اکثر موارد از این خطرناکتر است و باعث خالی شدن حساب بانکی شما و از دست دادن اطلاعات شخصی شما می شود پس حتما روی هر ایمیلی تا مطمئن نشدید مخصوصا ایمیل های ناشناس کلیک نکنید ؟

منبع: سئو ورد

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما