چگونه یک پنالتی گوگل را از سایت خود حذف کنید؟

چگونه یک پنالتی گوگل را از سایت خود حذف کنید؟

اگر وب سایت شما توسط گوگل جریمه شده است، بازگرداندن رتبه بندی موتور جستجوی شما می تواند یک چالش باشد. مراحلی را که برای بازگشت به وضعیت خوب باید بردارید را بیاموزید.

اگر وب سایت شما توسط گوگل جریمه شده است، احتمالاً شاهد کاهش شدید ترافیک وب سایت هستید زیرا کسب و کار شما در جایی که معمولاً قرار دارد رتبه بندی نمی شود. با این حال، بازگشت به وضعیت خوب دشوارتر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید، گاهی اوقات ماه ها طول می کشد تا رتبه شما به وضعیت قبل از پنالتی بازگردد. در این مدت کسب و کار شما در حال از دست دادن ترافیک است و فروش شما متضرر می شود. برای کمک به حذف جریمه گوگل از وب سایت خود، بهترین شرکت سئو | seoword مراحلی را که باید انجام دهید به اشتراک می گذارد.

چگونه یک پنالتی Algorithmic Penalty | را از سایت خود حذف کنید؟

پنالتی گوگل چیست؟ Google Penalty

ابتدا، بیایید ببینیم که جریمه گوگل دقیقا چیست و چرا برای ترافیک وب سایت شما مضر است. جریمه‌های گوگل اقداماتی هستند که علیه یک وب‌سایت انجام می‌شوند که الگوریتم‌های گوگل و دستورالعمل‌های مدیر وب‌سایت را برآورده نمی‌کنند یا عمداً مغایر آن هستند. به طور خاص برای هدف قرار دادن و متوقف کردن تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه طراحی شده است که رتبه‌بندی موتورهای جستجو را از طریق روش‌های مبهم افزایش می‌دهد، یک جریمه یا به شدت رتبه‌بندی وب‌سایت شما را کاهش می‌دهد یا حتی وب‌سایت شما را به طور کلی از رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی خاص خارج می‌کند. در هر صورت، این منجر به کاهش قابل توجه ترافیک می شود که می تواند برای وب سایت شما و سئوی سایت فاجعه آمیز باشد.

جریمه های دستی و پنالتی های الگوریتمی

حذف پنالتی گوگل از وب سایت شما با تعیین علت آن و نحوه اعمال آن بر روی سایت شروع می شود، آیا این یک اقدام دستی یا یک جریمه الگوریتمی بوده است.

جریمه دستی | Manual Penalty

جریمه دستی اقدامی است که به طور خاص توسط یکی از اعضای تیم گوگل انجام می شود. برای تعیین اینکه آیا جریمه شما از اینجا منشأ گرفته است یا خیر، باید به کنسول جستجوی گوگل که قبلاً Google Webmaster نامیده می شد) نگاهی بیندازید و به بخش «اقدامات دستی» از برگه «ترافیک جستجو» نگاه کنید. اگر پنالتی دستی دارید، در اینجا اعلانی وجود خواهد داشت که دلیل جریمه، اقدام انجام شده و لینکی که شما را به مشکل هدایت می کند نشان می دهد.

جریمه الگوریتمی | Algorithmic Penalty

در یک جریمه الگوریتمی، الگوریتم گوگل مشکلی را در حین خزیدن وب سایت شناسایی می کند و بر این اساس وب سایت را تحریم می کند. دو به روز رسانی وجود دارد که می تواند باعث جریمه الگوریتمی شود:

  • به روز رسانی پاندا محتوا و تجربه کاربر را اسکن می کند.
  • اسکن به روز رسانی پنگوئن برای مشکلات لینک سازی.

برای تعیین اینکه آیا به‌روزرسانی الگوریتمی دارید، فقط باید ببینید که آیا یک جریمه دستی دارید یا خیر. در غیر این صورت، جریمه شما الگوریتمی است، اما برای تعیین اینکه پاندا یا پنگوئن است، باید تاریخچه تغییرات الگوریتم گوگل را بررسی کنید و هر گونه تغییر را با زمانی که رتبه بندی و ترافیک سئوی شما کاهش یافته است ارجاع دهید.

شایع ترین علل پنالتی های گوگل

چه با یک پنالتی دستی یا الگوریتمی ضربه بخورید، به احتمال زیاد از یکی از سه منطقه می آید.

بک لینک با کیفیت پایین

بک لینک های بد یکی از رایج ترین اشکال سئوی کلاه سیاه هستند، به همین دلیل است که آنها یکی از دلایل رایج جریمه ها هستند، چه دستی و چه الگوریتمی از به روز رسانی پنگوئن. اگر بک لینک تحت یکی از این ویژگی ها قرار گیرد، گوگل به طور خاص وب سایت شما را جریمه می کند:

  • وب سایت به وب سایت شما مرتبط نیست.
  • وب سایت یک دایرکتوری با کیفیت پایین است.
  • بک لینک ها از نظرات وبلاگ و مقاله می آیند.
  • بک لینک متن مخفی
  • بک لینک از وب سایت های بزرگسالان یا قمار
  • صفحات وابسته با کیفیت پایین
  • پست های مهمان با کیفیت پایین
  • لینک های اسپم
  • متن لنگر غیر طبیعی

مسائل محتوا

از آنجایی که گوگل در تلاش است تا محتوای باکیفیت و مرتبط را در اختیار کاربران قرار دهد، به‌روزرسانی پاندا وب‌سایت‌هایی را که محتوای بی‌کیفیت دارند جریمه می‌کند، از جمله:

  • محتوای تکراری یا کار سرقت شده؛
  • پر کردن کلمات کلیدی
  • متن پنهان در کد که به محتوای شما مرتبط نیست.
  • پنهان کردن محتوا با هدایت کاربران از صفحه خزیده شده به صفحه نامربوط یا با رتبه پایین.

نگرانی های UX

تجربه کاربر یک اولویت رو به رشد برای گوگل است، بنابراین آنها به طور طبیعی به وب سایت هایی که بهترین UX را با رتبه های بالا ارائه می دهند، پاداش می دهند. برعکس، وب‌سایت‌هایی که نگرانی‌های جدی در زمینه UX دارند، تحت تأثیر مجازات‌های الگوریتمی منفی قرار خواهند گرفت. به طور خاص، شما می خواهید مشکلات زیر را برای حذف جریمه گوگل از وب سایت خود برطرف کنید:

  • سازگار با موبایل نیست.
  • سرعت لود صفحه ضعیف
  • تبلیغات خیلی زیاد
  • قابلیت استفاده ضعیف

چگونه یک پنالتی گوگل را از وب سایت خود حذف کنیم؟

اکنون که متوجه شدید چه چیزی ممکن است باعث این مشکل شده باشد، و می دانید که دستی یا الگوریتمی است، وقت آن رسیده است که جریمه گوگل را از وب سایت خود حذف کنید.

حذف یک جریمه دستی

بک لینک های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید لینک های نامربوط، پولی یا اسپم کجا هستند. سپس، با آن منابع تماس بگیرید تا بک لینک وب سایت شما را حذف کنند یا از ابزار دیس اوو | disavow tool گوگل استفاده کنید .

دستورالعمل های وب مستر را بخوانید و وب سایت خود را برای هرگونه جریمه در آینده تجزیه و تحلیل کنید.یک بررسی مجدد |  به گوگل ارسال کنید و از آنها بخواهید که اقدام دستی را حذف کنند و جزئیات اقداماتی که برای اصلاح این وضعیت انجام دادید را توضیح دهید.

حذف پنالتی الگوریتمی

اگر جریمه های شما به دلیل بک لینک دهی | backlinking ضعیف است، همان مراحلی را که در حذف پنالتی دستی انجام دادید دنبال کنید و لینک ها را تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات را مشخص کنید.

حذف پنالتی الگوریتمی
حذف پنالتی الگوریتمی

اگر جریمه ها مربوط به UX یا محتوا هستند، به دنبال مسائلی باشید که در بالا توضیح دادیم. سرعت صفحه خود را بررسی کنید، استفاده از تلفن همراه را تأیید کنید و محتوای خود را از طریق یک بررسی کننده سرقت ادبی رایگان اجرا کنید تا از محتوای تکراری جلوگیری کنید.

این زمان بسیار خوبی برای بررسی عمیق در هر صفحه از وب سایت خود است، مطمئن شوید که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهید، و محتوای شما واضح، مرتبط و طبیعی به نظر می رسد.

الگوریتم جستجو تغییرات سایت شما را در به روز رسانی بعدی مشاهده می کند که ممکن است ماه ها طول بکشد.

راهنمای حذف پنالتی گوگل ما را دریافت کنید

برای کمک به تمیز کردن وب سایت خود، راهنمای حذف پنالتی Google ما را بررسی کنید . این منبع توضیح مختصری در مورد نحوه حذف جریمه گوگل از وب سایت خود ارائه می دهد یا با متخصصان سئوکار دیجیتال مارکتینگ سئوورد تماس بگیرید تا جریمه گوگل را برای شما حذف کنند!

اگر در مورد بررسی عمیق وب سایت خود برای یافتن پیوندها، مشکلات محتوا، و سایر مسائل مطمئن نیستید، همچنین تماس با Google برای بازگرداندن آن پیچیده و زمان بر است، ما می توانیم کمک کنیم. برای تشخیص دقیق مشکل وب سایت خود، با تیم سئوی ما تماس بگیرید تا حسابرسی فنی سئو وب سایت را انجام دهید . ما بینشی را که برای به دست آوردن وضعیت خوب سایت خود نیاز دارید به شما ارائه خواهیم کرد.

چگونه یک پنالتی گوگل را از سایت خود حذف کنید؟
چگونه یک پنالتی گوگل را از سایت خود حذف کنید؟

برای حذف پنالتی گوگل از وب سایت خود به کمک نیاز دارید؟ با کارشناسان بازاریابی اینترنتی و سئو در seoword تماس بگیرید و برای مشاوره و آموزش سئو برنامه ریزی کنید .

5/5 - (3 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما