چرا نباید نگران آخرین به روزرسانی الگوریتم گوگل باشید؟

گوگل از یک الگوریتم پیچیده متشکل از صدها فاکتور رتبه بندی برای ارائه بهترین نتایج جستجو به کاربران خود استفاده می کند. این الگوریتم هر یک از مطالب موجود در فهرست صفحات Google را از سراسر اینترنت تجزیه و تحلیل می کند تا مرتبط ترین مجموعه نتایج را برای هر جستجو بازگرداند.

در طول سالها ، Google به طور مداوم الگوریتم خود را بهبود بخشیده است تا اطمینان حاصل کند که بالاترین کیفیت نتایج را به جستجوگران ارائه می دهد. این پیشرفت ها به صورت به روزرسانی الگوریتم است که نشانگر یک تغییر اساسی در عواملی است که به الگوریتم گوگل کمک می کند تا بهترین نتایج را برای هر جستجوی خاص در سئو سایت تعیین کند.

اگر تجارت شما به جذب مشتری از Google متکی است ، بررسی وبلاگ های جستجوگرها از نظر بومی و از نظر غلط به روزرسانی الگوریتم ، هزینه دارد.اگر می خواهید بر نتایج جستجوی گوگل در بخش خود در سال 2021 غلبه کنید ، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چرا ممکن است مهمترین روند بازاریابی دیجیتال وجود داشته باشد تا بتوانید آنها را ردیابی کنید. 

گوگل چند بار الگوریتم جستجوی خود را به روز می کند؟

در روزهای ابتدایی ، گوگل فقط در الگوریتم جستجوی خود تغییرات اندکی انجام داد. فقط شش به روزرسانی الگوریتم گوگل در Search Engine Journal’s History of Google Algorithm Updates بین سالهای 2003-2010 ذکر شده است – همان مقدار فقط در سال 2019.

امروز ، گوگل کارها را کمی متفاوت انجام می دهد. در آن راهنمای چگونگی عملکرد جستجو ، غول جستجو توضیح می دهد: «در سال 2019، ما بیش از 464،065 آزمایش برای آپدیت نتایج انجام داده ایم در بیش از 3620 آزمایش گوگل بهبودهایی در جستجو نتایج کاربران مشاهده شده است. بنابراین در حالی که برخی از به روزرسانی های الگوریتم تأثیر بیشتری نسبت به بقیه دارند – فقط با تعداد انگشت شماری مانند Core Update مه 2020 که باعث ایجاد موج نگرانی در جامعه SEO  کاران شد – واقعیت این است که این روزها مجموعه عوامل رتبه بندی گوگل در روند مداومی قرار دارند.

چه زمانی باید نگران به روزرسانی الگوریتم باشید؟

بنابراین اگر Google چندین بار در روز با الگوریتم خود سر و صدا می کند ، چه زمانی باید نگران به روزرسانی الگوریتم باشید؟

در مرحله اول ، اخبار جستجو در وبلاگ رسمی Google را از نزدیک تحت نظر داشته باشید . این جایی است که شما مستقیماً از دهان گوگل درباره تغییرات عمده الگوریتم مانند BERT به روز می شوید . اگر Google به روزرسانی محصول درباره تغییر الگوریتم را منتشر کرد ، قطعاً باید بنشینید و توجه کنید.هنگامی که Google به روزرسانی الگوریتم گوگل را اعلام می کند باید چه کاری انجام دهیدوقتی گوگل دستورالعملهای رتبه بندی کیفیت جستجو را در وبلاگ Google Webmasters به اشتراک گذاشت ، جهانی فراتر از Google HQ به EAT معرفی شد – یک عامل رتبه بندی که بر آنچه گوگل صفحات Money یا Your (YMYL) را صدا می کند تأثیر چشمگیری می گذارد. این به روزرسانی تأثیر زیادی در سایتهایی که در صنایع مرتبط با سلامتی یا امور مالی شما فعالیت می کنند داشته است.

به عنوان مثال ، مشاغلی مانند BrokerEngine – ارائه دهنده نرم افزار کارگزار رهن – اگر با نمایش تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن خود از طریق صفحات کلیدی در سایت خود ، نسبت به این به روزرسانی واکنش نشان نمی داد ، از صفحه اول Google پاک می شد. این شرکت اطمینان حاصل کرده است که همه جعبه های EAT را با صفحات اختصاصی نظرات و درباره در کنار یک صفحه تماس و یک شماره تلفن در عنوان سایت علامت گذاری کرده است:

اگر آنها از بروزرسانی EAT مطلع نبودند ، شاید BrokerEngine نمی دانست که قرار دادن این ویژگی ها در سایت خود برای یک کسب و کار در بخش خود بسیار مهم است.

چه زمانی باید به وبلاگ های SEO گوش دهید؟

همچنین لازم به ذکر است که اغلب به روزرسانی الگوریتم قبل از تأیید در وبلاگ Google توسط انجمن جستجوگر انجام می شود. بنابراین اگر کسب و کار شما به موفقیت در جستجو بستگی دارد ارزش این را دارد که از سایت های خبری SEO مانند Search Engine Journal و Search Engine Land مراقبت کنید.

وقتی انجمن سئو در مورد به روزرسانی الگوریتم سر و صدایی می کشد – یا وبلاگ Google آن را تأیید می کند – باید به سراغ ابزارهای جستجوگر خود بروید و اینکه آیا تغییری در عملکرد جستجوی سایت شما ایجاد شده است را بررسی کنید. در صورت وجود ، به آنچه متخصصان و از همه مهمتر خود گوگل درباره تغییرات می گویند غوطه ور شوید و استراتژی خود را متناسب با آن تنظیم کنید.

به جای به روزرسانی الگوریتم ، باید بر چه چیزی تمرکز کنید؟

هدف گوگل همیشه بازگرداندن بهترین نتایج ممکن برای هر جستجو است. مدل کسب و کار آن به افرادی بستگی دارد که یک تجربه عالی داشته باشند و دوباره برگردند – و این زمانی است که تبلیغات بیشتری به آنها ارائه می شود ، و این همچنان است که گوگل بیشترین درآمد خود را کسب می کند.

سرانجام ، هدف گوگل از هر بروزرسانی الگوریتم کمک به اطمینان از مرتبط ترین و با کیفیت ترین محتوا از معتبرترین منابع ، آن را در بالای نتایج جستجو قرار داده است. بنابراین بهترین استفاده از وقت شما به عنوان صاحب مشاغل این است که اطمینان حاصل کنید سایت شما هم برای مخاطبان هدف مفید است و هم از نظر گوگل تا حد امکان معتبر است. این از آینده در مورد به روزرسانی الگوریتم فردا اثبات خواهد کرد ، زیرا شما را در موقعیت ایده آل قرار می دهد تا از ادامه گوگل برای بهبود توانایی ارائه محتوای با بالاترین کیفیت به کاربران خود بهره مند شوید.

نحوه کار:

محتوای جذاب ایجاد کنید:

اول ، شما باید وقت خود را صرف ایجاد محتوای قدرتمند کنید که بازدید زیادی ایجاد می کند (نشانه مطمئنی است که سایت شما یک منبع با کیفیت اطلاعات است). اگر از شکل ظاهری آن مطمئن نیستید ، نگاهی به مرکز کوچک کسب و کار سئو ورد بیندازید – بهترین نمونه در کلاس تجاری برای ارائه خدمات به مخاطبان هدف خود با محتوای با کیفیت که به پرسش ترین پرسش های آنها پاسخ می دهد.

یک هشدار: همانطور که قصد تولید محتوای بهینه شده برای جستجو برای سایت خود را دارید ، در حین ایجاد محتوای بیشتر اجازه ندهید که کیفیت را لغزنده کند. بازاریاب رشد Nadya Khoja در واقع فرمولی برای سنجش میزان جذابیت محتوای شما ایجاد کرده است که می توانید با استفاده از آن سریع تجزیه و تحلیل کنید که آیا محتوای شما از کلاس بالا است یا به کار خاصی نیاز دارد.

بک لینک مربوطه را کسب کنید:

عامل رتبه بندی دیگر گوگل که به این زودی ها به جایی نمی رسد ، اهمیت بک لینک از سایت های معتبر از سراسر وب است. مطمئناً ، همه بک لینک ها برابر نیستند – اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع هر کار ایجاد پیوند ، چگونگی ارتباط پیوند را در تصویر بازی می کنید.

خلاصه:

البته ، پیگیری به روزرسانی های الگوریتم گوگل برای موفقیت سئو سایت شما بسیار مهم است. اما آیا برای مراقبت از وبلاگ Google و سایت های خبری جستجوگرها برای به روزرسانی باید کارهای دیگری انجام دهید؟ ما آن را توصیه نمی کنیم. درعوض ، با صرف وقت و انرژی خود در ساختن موفقیت سایت خود برای مفیدتر کردن مخاطبان هدف خود ، سرمایه گذاری کنید – محتوای جذابی را تولید کنید که میزان بازدید و بازدید مجدد و بازدیدکننده داشته باشد. و با جدیدترین اطلاعات بازاریابی در وبلاگ seoword به روز باشید .

5/5 - (2 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما