چرا باید فیلم ها را به وب سایت خود اضافه کنید؟

 seoword در مورد افزودن فیلم و اینکه چگونه می تواند به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما و سئو سایت شما کمک کند ، بینشی ارائه می دهد.

بازاریابی ویدئویی به همان اندازه محتوای نوشته شده در وب سایت شما برای بهینه سازی موتور جستجو ( SEO ) و آگاهی از برند شما مهم است. راستش را بخواهید ، حتی ممکن است مهمتر باشد. روندهای فعلی نشان می دهد که مصرف ویدیو بیشتر
بوده و ارزشی که برای کسب و کار شما فراهم می کند قابل اغماض نیست. به همین دلیل است که ما 3 دلیل برای افزودن فیلم به وب سایت شما ، به علاوه نکات مفید برای ایجاد محتوایی که با مخاطبان شما به روشی جذاب صحبت می کند ، به اشتراک می گذاریم
.

چرا باید از ویدئو در وب سایت خود استفاده کنم؟

ویدئو روشی است که مصرف کنندگان در اینترنت برای جذب محتوا استفاده می کنند و باید از کسب و کار شما برای استفاده از فرصتی که ویدیو فراهم می کند ، استفاده کنید. آمار نشان می دهد که بینندگان بیشتر از مطالعه با ویدئو درگیر می شوند و پس از مشاهده فیلم به احتمال زیاد به لید تبدیل می شوند. زیرا ویدیو به شرکت شما این امکان را می دهد تا با روشی ساده اما موثرتر با پایگاه مشتری شما ارتباط برقرار کند.

مصرف ویدئو در اینترنت بین سالهای 2013 و 2018 به طور متوسط سالانه 32٪ رشد کرده است. انتظار می رود مصرف در چند سال آینده به طور مداوم رشد کند.در حال حاضر ، YouTube بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد.85٪ از کاربران اینترنت در ایالات متحده از طریق ویدئوی آنلاین محتوا را مصرف می کنند.در سال 2021 ، هر فرد به طور متوسط هر روز 100 دقیقه فیلم آنلاین را تماشا می کند ، این از 84 دقیقه در سال 2020 افزایش می یابد

فیلمهای اینترنتی بیش از 82٪ از کل ترافیک اینترنت مصرف کنندگان را تا سال 2022 تشکیل می دهند.دلایلی که چرا کسب و کار شما باید در وب سایت شما فیلم داشته باشد

دلایل زیادی برای قرار دادن یک فیلم یا چندین فیلم در وب سایت شما وجود دارد:

1. رتبه خود را در صفحات نتایج موتور جستجو بهبود ببخشید

جمله قدیمی ، “محتوا پادشاه است” در مورد ویدیوها نیز صدق می کند! اگرچه ممکن است تصاویر موجود در ویدیو توسط خزنده های موتور جستجو نمایه نشود ، اما نحوه بهینه سازی داده ها در فیلم تفاوت ایجاد می کند.استفاده از کلمات کلیدی در عنوان ویدیو ، توضیحات و برچسب ها به افزایش سئو ویدیو اضافی کمک می کند.یک کانال بهینه سازی شده ایجاد کنید که تمام محتوای ویدیوی شما را میزبانی کند ، حتی اگر فیلم را در وب سایت واقعی خود جاسازی کنید. کانال و فیلم ها بک لینک و اطلاعات با کیفیت بالا را در مورد وب سایت شما ارائه می دهند.

2. برند ، محصولات ، خدمات و شخصیت شرکت خود را به نمایش بگذارید

ویدئو راهی عالی برای انسانی سازی نام تجاری و ارتباط با بازدید کنندگان وب سایت شماست. این ارتباط بخشی از ایجاد رابطه و اعتماد است. مردم از مشاغل مورد اعتماد خود خرید می کنند و یک فیلم می تواند به خلا help کمک کند.فیلم ها سیگنال هایی را ارسال می کنند که نشان می دهد شما به محصول یا خدمات خود اعتقاد دارید. حتی وقتی ویدیویی تماشا نمی شود ، سیگنال اعتماد ناخودآگاه بین برند شما و بیننده برقرار می شود. به همین دلیل داشتن یک ویدیو برای خدمات یا محصولات خود راهی عالی برای ایجاد احساسات در مشتری است که باعث می شود آنها با شما تماس بگیرند.

3. از رقابت خارج شوید

بسیاری از مشاغل هنوز از اهمیت ویدیو خارج شده اند ، اما این فرصت فرصت در حال بسته شدن است. با آگاهی بیشتر شرکت ها از موفقیت در بازاریابی ویدئویی آنلاین ، رقبای شما ممکن است از این فرصت استفاده کنند تا در نتایج جستجو و پیام برند از شما پیشی بگیرند.ویدئوها به شما کمک می کند تا به بازدیدکنندگان وب سایت جدید دسترسی پیدا کنید و برداشتی ماندگار ایجاد کنید.یک ویدیو مطالب تکمیلی را برای محتوای استاتیک در یک وب سایت فراهم می کند که به شما کمک می کند یک تجربه جذاب برای مصرف کننده داشته باشید. فیلم ها یک روش عالی برای ایجاد یک رابطه پایدار با بازدید کنندگان آنلاین هستند.

مصرف کنندگان بیشتر از محتوایی که می توانند در وب سایت رقیب شما بخوانند ، فیلم شما را به یاد می آورند. این واقعیت را اضافه کنید که پیوندهای ویدئویی به راحتی قابل اشتراک هستند و شما این امکان را برای مشتریان خود دارید که محتوای خود را در سیستم عامل های اجتماعی خود ارسال کنن

آیا می توانم از فیلم های YouTube در وب سایت خود استفاده کنم؟

 

از آنجا که YouTube متعلق به گوگل است و حتی به خودی خود دومین موتور جستجوی پرکاربرد در اینترنت است ، توصیه می شود از این بستر برای فیلم های خود استفاده کنید.چندین پلاگین وجود دارد که می توانند به داشبورد backend وب سایت وردپرس شما اضافه شوند تا لیست های پخش از کانال YouTube شما را در خود جای دهند. افزونه واقعی YouTube بسیار عالی است زیرا به شما امکان کنترل و عملکرد بالایی را می دهد.

چه نوع فیلم هایی باید تهیه کنم؟

از انواع رسانه های تصویری برای تجارت خود بهره مند شوید. هر نوع فیلم باید پیام خاصی در ذهن داشته باشد. چند گزینه وجود دارد که همه شرکت ها می توانند از آنها به عنوان ماده تبلیغاتی استفاده کنند.این را به عنوان فرصت خود در نظر بگیرید تا به مشتریان خود بگویید چه کسانی هستید ، تجارت شما چیست و چرا آنها در مقابل رقابت شما باید با شما کار کنند. این را به عنوان یک تبلیغ کوچک تلویزیون ، اما برای اینترنت در نظر بگیرید. غالباً ویدئویی از این دست به بهترین شکل در صفحه اصلی وب سایت ارائه می شود.

تبلیغات بخشی روزمره از زندگی است ، اما فضای تبلیغاتی برای تلویزیون و بیلبوردها هزینه بر است. ویدئوهای آنلاین در وب سایت و کانال YouTube شما نباید محدود به یک زمان خاص ، طول یا سبک خاص باشند.

تجربه شخصی مشتری با شرکت شما گویای این موضوع است. مصرف کنندگان هر روز به تجربه همتایان خود در زمینه فروش اعتماد می کنند و یک ویدیوی خوب که نشان می دهد مشتری شما پاسخ مطلوبتری نسبت به تصویری با عنوان ارائه می دهد ،

وقتی YouTube پر از فیلم آموزشی است ، چه کسی می خواهد یک کتابچه راهنمای طولانی بخواند؟ پاسخ به بسیاری از سوالات مربوط به “چگونه …” به صورت آنلاین در دسترس است. به جای اینکه بازدیدهای YouTube آماتور تصادفی در کانال خود داشته باشید ، فیلم های وب شرکت خود را بهینه کنید تا به سوالات مربوط به تجارت خود پاسخ دهید. ممکن است از میزان خوب دریافت ویدئوهایتان تعجب کرده باشید و این امر می تواند به شرکت شما فرصتی برای جذب مشتری جدید بدهد.

هنگام ایجاد فیلم برای وب سایت خود از چه مواردی باید خودداری کنم؟

قطعاً مواردی وجود دارد که باید هنگام تهیه فیلم برای وب سایت خود از آنها اجتناب کنید. به یاد داشته باشید هدف ایجاد محتوای جذاب است که باعث واکنش احساسی درست بینندگان شما شود. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از ایجاد ویدیویی وجود دارد که استراتژی بازاریابی شما را از بین می برد:

پیام خود را کوتاه و ساده نگه دارید : اطمینان حاصل کنید که می توانید در تمام مدت زمان اختصاص داده شده به تمام نقاط داغ ویدیوی خود ضربه بزنید. بیش از حد از زمان نمایش خود صرف نظر کنید زیرا این امر می تواند بر میزان بازدید تأثیر منفی بگذارد. اگر موضوع شما گسترده تر از زمانی است که دارید ، پیام را به چند فیلم تقسیم کنید. توجه بینندگان خود را حفظ کنید!

مخاطب خود را خسته نکنید! فیلم خود را هیجان انگیز نگه دارید. این به تعامل کمک می کند و به شما امکان می دهد پیام خود را به طور موثرتر انتقال دهید. افراد یک منطقه ویدیویی خسته کننده را کنار می گذارند یا توجه آنها را جلب نمی کند.

با اسکریپت عکس بگیرید: این به شما کمک می کند ویدیو و پیام شما در مسیر خود قرار داشته باشد. حتی اگر در موضوع خود متخصص باشید ، داشتن یک اسکریپت باعث می شود تمرکز شما حفظ شود. با این کار اعتماد به نفس موجود در فیلم یا انجام صدا از طریق وی بیشتر می شود و به او کمک می کند تا هنگام فیلمبرداری مکث ها و حرکات ناخوشایند را از بین ببرد.

مشاغل خود را بیش از حد تبلیغ نکنید ، اما اطمینان حاصل کنید که یک دعوت به عمل نیز در آن گنجانده شده است – بدون فراخوان اقدام در ویدئو ، بخشی از پیام و تلاش بازاریابی خود را از دست خواهید داد. از بیننده خود بخواهید چرخه را با ارائه یک فراخوان عملی که آنها را از نظر احساسی گیر بیاورد و باعث عملکرد آنها شود ، کامل کند! اما مراقب باشید – تجارت خود را بیش از حد تبلیغ نکنید وگرنه می توانید با فروش بیش از حد به مشتری های بالقوه ، آنها را خاموش کنید. اطلاعات را تمیز و ساده نگه دارید.

نتیجه:

سئو ورد متخص در زمینه سئو سایت های گردشگری است. البته سئو سایت های خبری و سئو سایت های پزشکی و صنایع در نمونه کارهای موفق ما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما