منوی سه نقطه ای در کنار نتایج جستجوی گوگل

منوی سه نقطه ای در کنار نتایج جستجوی گوگل ؟ این یک ویژگی جدید است!

این تغییر به هر سایتی که توسط جستجوی Google در نتایج ذکر شده است ، یک منوی سه نقطه ای اضافه می کند. با کلیک بر روی منو ، یک نمایشگر با اطلاعات وب سایت نمایش داده می شود.

منوی سه نقطه ای در کنار نتایج جستجوی گوگل | Three-point menu next to Google search results

این ویژگی که توسط Google با عنوان Beta نامگذاری شده است ، در صورت موجود بودن ورودی ، بخشی از مقاله سایت در ویکی پدیا را نمایش می دهد. Google “زمینه اضافی که ممکن است در دسترس باشد” را برای سایتهای بدون شرح ویکی پدیا نشان می دهد. در حال حاضر ، گوگل در حال نمایش این سایت است که برای اولین بار توسط موتور جستجوگر ایندکس سایت و نمایه شدند.

منوی سه نقطه ای در کنار نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد که آیا سایت از HTTPS و یا URL کامل استفاده می کند. پیوندهایی برای ارائه بازخورد به Google ، باز کردن تنظیمات حریم خصوصی ، کپی ذخیره شده و جستجو برای اجرای “چگونگی عملکرد جستجو” نیز لیست شده است. کاربران Google ممکن است در خارج از منطقه همپوشانی کلیک کنند تا به نتایج جستجو در صفحه بازگردند.

ویژگی های Google ، به عنوان مثال مشاغل یا لیست های مشاغل محلی ، توصیفی است که نحوه ارائه اطلاعات توسط Google را توصیف می کند.

در انتها شما می توانید با 2 گزینه انتخاب رنگ به گوگل فید بک بدهید

رنگ زرد: مشکل برجسته زرد | yellow highlight issue

و گزارش منوی سه نقطه ای در کنار نتایج جستجوی گوگل

رنگ آبی: اطلاعات حساس را مخفی کنید | hide sensitive info

چرا Google این تغییر را معرفی کرده است؟

گوگل خاطرنشان می کند که این ویژگی برای کمک به جستجو در کاربران “تصمیم آگاهانه تری درباره سایت هایی” که بازدید می کنند ، طراحی شده است. طبق این اعلامیه ، اطلاعات اضافه شده می توانند “زمینه یا آرامش خاطر” به کاربران بدهند.

ویژگی جدید موتور جستجوی گوگل

گوگل اخیراً عرضه جدیدی از ویژگی جدید موتور جستجو برای کاربران آمریکایی را آغاز کرده است. جدیدترین تغییر به هر سایتی که در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود یک منوی 3 نقطه ای اضافه می کند. از این منو ، کاربران می توانند در مورد وب سایت اطلاعات کسب کنند.این یک ویژگی بتا است که توسط Google تبلیغ می شود و در صورت وجود اطلاعاتی را از ویکی پدیا ارائه می دهد. وقتی صفحه ای ویکی پدیا ندارد ، داده های جایگزینی مانند اینکه صفحه امن است یا نه و اولین باری که صفحه نمایه می شود ، ارائه می شوند.

چرا گوگل این کار را انجام می دهد؟

گوگل برای اطمینان از دسترسی کاربران به اطلاعات دقیق ، این کار را انجام می دهد. به همین ترتیب ، آنها این کار را برای اطمینان از اینکه کاربران می توانند اعتبار وب سایتی را که از آن جمع آوری می کنند ، مشاهده کنند. به این ترتیب ، آنها می توانند در مورد کلیک یا عدم ورود به سایت ، تصمیم بهتر و آگاهانه تری بگیرند.با این حال ، از آنجا که موتور جستجو بسیار به اطلاعات جمع آوری شده از ویکی پدیا اعتماد می کند ، از نظر مورد استفاده محدود است. از این گذشته ، اطلاعات فقط به اندازه ویکی پدیا مفید و دقیق خواهند بود. ویکی پدیا همیشه صد در صد دقیق نیست و همچنین آنها اطلاعات مربوط به هر سایتی را ندارند. این ویژگی به نوعی در پشت منوی سرریز پنهان است که برای رابط کاربری مدرن بهترین نیست. بنابراین ، اگر کسی اطلاع ندارد که باید روی منوی 3 نقطه ای ضربه بزند ، احتمالاً آن را کاملاً از دست خواهد داد.

منوی جدید 3 نقطه ای امکان جستجوی آدرس کامل وب سایت و نتایج جستجو را بدون نیاز به ترک صفحه نتایج اضافه می کند. این می تواند آن را برای کسانی که از این ویژگی در تلفن های همراه استفاده می کنند ، مفید کند.

توصیفی که Google از ویکی پدیا خراشیده شده استفاده می کند خیلی طولانی نیست. این پیوندی را ارائه می دهد که می توانید با کلیک بر روی آن به صفحه ویکی پدیا هدایت شوید. نکته خوب این است که Google یک ابزارک ارائه می دهد که شامل تمام اطلاعات مربوط به نتیجه برتر هنگام موجود بودن است. کاملاً مشخص نیست که چرا Google تصمیم گرفته است این اطلاعات را در پوشش کاملاً جدید نمایش ندهد.

 

کلمات پایانی

منوی جدید سه نقطه ای گزینه ای را در تلفن همراه اضافه می کند تا بدون ترک صفحه نتایج جستجوی Google یا اقدامات پیچیده ، به جستجوی آدرس کامل نتیجه جستجو بپردازید. فضای تلفن همراه محدود است و این اتفاق می افتد که نشانی اینترنتی کامل یک سایت در نتایج تلفن همراه نمایش داده نشود.

شرح ویکی پدیا که گوگل نمایش می دهد بسیار کوتاه است. پیوندی به ویکی پدیا برای خواندن کل ورودی در سایت ارائه شده است. Google در صورت وجود ، یک ابزارک را با اطلاعات مربوط به نتیجه برتر جستجو نمایش می دهد. این ابزارک شامل اطلاعات اضافی است و مشخص نیست که چرا Google همچنین همه اطلاعات را در پوشش جدید نمایش نمی دهد.

در زمان نوشتن مقاله ، Google برنامه ای برای ارائه این ویژگی به مناطق دیگر نشان نداده است.

حالا شما: نظر شما در مورد گزینه جدید چیست؟

منبع: سئو سایت |

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما