محتوای تکراری و سئو؟

موتورهای جستجو با استفاده از محتوا تصمیم می گیرند که کدام وب سایت بهترین تطابق با درخواست جستجو برای نمایش در نتایج جستجو قرار بگیرد و این همان سئو است. موتورهای جستجو با محتوای تکراری نتایج نشان دهده وب سایت ها را اشتباه می گیرد. اگر چندین وب سایت جواب دقیقاً یکسانی داشته باشند ، به کدام یک اعتبار می دهد؟ نتیجه این است که همه وب سایت هایی که از محتوای مشابه استفاده می کنند پایین می آیند ، در حالی که وب سایت دیگری با محتوای منحصر به فرد دارای رتبه بالاتری خواهد بود زیرا برای پرسش جستجو مخاطب ارزش قائل شده است.

چگونه Google از محتوای تکراری استفاده می کند؟

همه محتوای تکراری ذاتاً بد نیستند و Google در تشخیص تفاوت بین محتوای تکراری عادی و هرزنامه کاملاً خوب عمل می کند. مت کاتس گوگل توضیح می دهد:

مخالف بودن؟ آیا مدرک متناقضی دارید؟

وقتی با سئوکاران در مورد محتوای تکراری صحبت می کنم ، اغلب می پرسم آیا آنها تجربه دست اول دارند؟ در نهایت ، من با کسی آشنا شدم به عنوان یک آزمایش ، او سایتی ساخت و پست ها را از کلمات به صورت تکراری دوباره منتشر کرد و به تدریج برخی از آنها رتبه گرفتند. سپس پاندا آمد و رنک و جایگاه سایت او پایین آمد.

این پنالتی بود؟ یا اینکه سایت فقط در جایی که متعلق به آن است قرار داده شده است؟ تفاوتی بین پنالتی (لیست سیاه) و تصحیحی که نظم مناسب کارها را بازگرداند وجود دارد.

نتیجه:

1-اگر در زمانی با محتوا تکراری جایگاه گرفتید مطمئن باشید گوگل با هزاران الگوریتم تشخیص می دهد و اون جایگاه را از شما پس می گیرد پس همواره محتوای ارگانیک و غیر کپی تهیه کنید.

2-اگر قبلا محتوای تکراری دارید مثلا در گذشته سه بار راجب یک موضوع نوشتید میتوانید محتوای قدیمی را ریدایرکت 301 به محتوای جدید کنید تو ورد پرس به راحتی میتوانید با افزونه رنک مث این کار را انجام دهید آموزش زیر برای ریدایرکت 301 است:

آموزش ویدیویی ریدایرکت ۳۰۱ صفحات پاک شده

3-اگر سایت تمام محتوای شما را کپی کند گوگل متوجه میشود و جایگاه شما را به آن سایت نمی دهد و آن سایت مانند خبر خوان برای شما کار می کند پس نگران نباشید.

5/5 - (2 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما