فرمول طلایی پیدا کردن کلمات کلیدی

یافتن فرصت های کلمه کلیدی بدون داده های تاریخی

در رویداد Search On Google در اکتبر سال گذشته ، توضیح دا شد که 15٪ از درخواستهای روزانه مواردی است که قبلاً هرگز جستجو نشده است. اگر آخرین آمار را از Internet Live Stats ، که بیان می کند هر روز 3.5 میلیارد جستجو در وب انجام می شود ، بگیریم ، این بدان معناست که 525 میلیون مورد از این درخواست ها کاملاً جدید است.این تعداد زیادی فرصت است که منتظر شناسایی و استفاده در برنامه های استراتژی سئو ، بهینه سازی و محتوایی هستند. مشکل این است که همه ابزارهای معمول تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، در بهترین حالت ، یک ماه با اطلاعاتی که می توانند ارائه دهند عقب مانده اند. حتی در آن زمان ، حجم هایی که گزارش می دهند باید تحلیل شود.بنابراین ، ما می دانیم که تعداد زیادی جستجو در دسترس است ، که هر روز بیشتر و بیشتر می شود ، اما بدون داده ها برای دیدن حجم ، چگونه می توانیم بفهمیم که باید چه راهکارهایی را دنبال کنیم؟ و در وهله اول چگونه این فرصت ها را پیدا می کنیم؟

 

یافتن فرصت ها:

ابزارهای معمولی که به آنها متوسل می شویم استفاده چندانی برای کلمات کلیدی و موضوعاتی که قبلاً به صورت حجمی جستجو نشده اند نخواهد بود. بنابراین ، باید کمی خلاقیت ایجاد کنیم – هم از نظر مکان و هم از طریق شناسایی پتانسیل سوالات ، برای شروع اولویت بندی و کار کردن آنها در استراتژی ها. این به معنای انجام کارهایی مانند:

مردم نیز می پرسند

تحلیل خودکار پیشنهاد

حفاری درون مضامین کلمات کلیدی مرتبط

سئوالات مردم امکان خوبی برای شروع جستجوی کلمات کلیدی جدید است و به روزتر از ابزارهای مختلفی است که معمولاً برای تحقیق استفاده می کنید. دامی که بیشتر بازاریابان به دام آن می افتند ، مشاهده این داده ها در مقیاس کوچک است اما وقتی فرآیندی در مقیاس بزرگتر را دنبال می کنید ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مضامین و موضوعاتی که کاربران در جستجوی آنها هستند بدست آورید و می توانید با مرور زمان این طرح را شروع کرده و موضوعات در حال ظهور را سریعتر از آنچه که از ابزار استاندارد می بینید مشاهده کنید.این امکان (SerpAPI  ) همچنین برای شروع تفاوت در سوالات جستجو براساس موقعیت مکانی عالی است ، مانند اینکه اگر می خواهید موضوعات مختلفی را که افراد در انگلیس و ایالات متحده به دنبال آن هستند جستجو کنید ، SerpAPI  به شما امکان می دهد این کار را در مقیاس بزرگتر انجام دهید.پس از شناسایی تمام موضوعاتی که افراد در جستجوی آن هستند ، می توانید شروع به جستجوی فرصت های جدید کلمات کلیدی در اطراف آنها کرده و نحوه تغییر آنها را در طول زمان ارزیابی کنید. بسیاری از این فرصت ها دارای اطلاعات تاریخی زیادی نیستند که در ابزارهای معمول تحقیق گزارش شده اند ، اما ما می دانیم که افراد در جستجوی آنها هستند و می توانند از آنها برای اطلاع رسانی موضوعات محتوای آینده و همچنین فرصت های فوری کلمات کلیدی استفاده کنند.همچنین می توانید این ویژگی  که مردم نیز می پرسند  را ردیابی کنید تا مشخص شود که رقبای شما در چه مواردی ظاهر می شوند و ایده بهتری درباره نحوه تغییر استراتژی های خود با گذشت زمان و نوع محتوای و کلمات کلیدی مورد نظر خود داشته باشید.

 

فرمول طلایی پیدا کردن کلمات کلیدی:

https://suggestqueries.google.com/complete/search؟output=toolbar&hl=&gl=uk&q=

بسیار خوب ، به نظر ساده نمی رسد ، اما در اصل یک جستجوی جستجو است که همه پرسش های پیشنهادی برای پرسش بذر شما را بیرون می کشد.به عنوان مثال ، اگر می خواهید بدانید که افراد مربوط به COVID-19 چه چیزی را جستجو می کنند ، به دلیل محدودیت های تبلیغاتی که در اطراف آن وجود دارد ، نمی توانید این داده ها را در Keyword Planner یا بیشتر ابزارهایی که از سیستم عامل استفاده می کنند ، دریافت کنید. اما اگر آن را به رشته درخواست های پیشنهادی اضافه کنید ، می توانید ببینید این می تواند به شما یک نقطه شروع برای نمایش سوالات جدید بدون تکیه بر حجم تاریخی را ارائه دهد. و این فقط پیشنهاداتی برای موضوعات گسترده به شما نمی دهد – شما می توانید هر پرسشی را که می خواهید اضافه کنید و ببینید چه پیشنهادهای مرتبط بازگردانده می شوند.اگر می خواهید این مرحله را به سطح دیگری برسانید ، می توانید تنظیمات مکان را در رشته پرس و جو تغییر دهید ، بنابراین به جای “gl = uk” می توانید “= us” را اضافه کنید و س quالات پیشنهادی ایالات متحده را ببینید. سپس این فرصت دیگری فراهم می کند تا به دنبال تفاوت در رفتار جستجو در مکان های مختلف بگردید و شروع به شناسایی تفاوت در نوع محتوایی کنید که باید در مناطق مختلف تمرکز کنید – به ویژه اگر در وب سایت های بین المللی کار می کنید یا مخاطبان بین المللی را هدف قرار می دهید.

 

برنامه ریز کلمات کلیدی  Google Ads

در حال حاضر در مرحله بتا ، Google Ads  اکنون ویژگی “اصلاح کلمات کلیدی” را به عنوان بخشی از ابزار Keyword Ideas خود ارائه می دهد که برای شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با یک موضوع اصلی بسیار مناسب است.در زیر نمونه ای از انواع کلمات کلیدی برگشت داده شده برای جستجوی “قهوه” وجود دارد:در اینجا می توانیم ببینیم که ایده های کلمات کلیدی در این گروه ها دسته بندی شده اند:

مارک یا غیر مارک – کلمات کلیدی مربوط به شرکت های خاص

نوشیدنی – انواع قهوه ، مانند اسپرسو ، قهوه سرد ، قهوه دم کرده

محصول – کپسول ، غلاف ، فوری ، زمین

 

داده های Trends یکی از به روزترین مجموعه هایی است که می توانید برای موضوعات و سوالات  خاص جستجو کنید. با این حال ، شایان ذکر است که برای برخی از عناوین ، هیچ داده ای را نگهداری نمی کند ، بنابراین ممکن است در زمینه های خاص بیشتر با مشکل روبرو شوید.از اینجا می توانید پیشنهادهای کلمات کلیدی را بررسی کرده و گروه بندی آنها را در مضامین نیز شروع کنید ، همچنین می توانید SERP فعلی را بررسی کرده و ببینید چه نوع محتوایی ظاهر می شود. این امر به ویژه در مورد درک هدف از اصطلاحات بسیار مفید است تا مطمئن شوید که از زاویه مناسب به فرصت ها نگاه می کنید .تحقیقات کلمات کلیدی یک روند در حال پیشرفت است ، و روش هایی که می توانید فرصت ها را پیدا کنید همیشه در حال تغییر هستند ، بنابراین چگونه می توانید این فرصت های جدید را به عنوان استراتژی برنامه ریزی کنید؟

45
5/5 - (2 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما