سوالاتی که باید قبل از استخدام سئو کار جدید خود بپرسید؟

پرسیدن سوالات صحیح در طی مراحل بررسی تیم سئو به شما کمک می کند تا اطلاعات خوبی در مورد آژانس سئو کار کسب کنید و به شما کمک می کند هنگام انتخاب یک شرکت برای استخدام ، تصمیم تجاری خوبی بگیرید.

اگر برای ساختن یک وب سایت زیبا وقت و هزینه کرده اید اما روی رتبه بندی جستجوی و سئو کار نکرده اید ، حتی بدون اینکه متوجه شوید در یک گودال پول فرو می روید. وقتی وب سایت شما فاقد یک جریان ثابت از ترافیک واجد شرایط و مستمر باشد ، استخدام یک آژانس معتبر بهینه سازی موتور جستجو برای در اختیار گرفتن مسئولیت شما می تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند.

شروع جستجوی خود برای یک آژانس سئو کار

تعریف بهینه سازی موتور جستجو (سئو) دشوار است زیرا یک هدف متحرک از روش های مختلف بهینه سازی وب سایت برای کمک به سایت در رتبه بندی بالا در نتایج جستجو است. این فرایند شامل بسیاری از تاکتیک ها از جمله ایجاد یک نمایه بک لینک غنی و پیچیده است ، اطمینان از اینکه طراحی وب سایت برای استفاده بازدید کننده ساده و شهودی است و به طور منظم محتوای مرتبط و آموزنده را با نه تنها قصد کاربر در وب سایت خود اضافه می کنید ، اما توانایی موتورهای جستجو برای فهرست کردن محتوای شما نیز هست.

استخدام آژانس سئو مناسب می تواند یک فرایند خسته کننده و کشیده باشد ، زیرا شما باید درک درستی از نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدهای وب سایت خود داشته باشید. اگر درک درستی از چگونگی سئو به خصوص برای شما و وب سایت خود نداشته باشید ، جمع آوری این اطلاعات می تواند دشوار باشد.

یک آژانس تخصصی سئو می تواند به افزایش سرسام آور میزان ارگانیک ترافیک شما کمک کرده و در نتیجه درآمد ماهانه افزایش چشمگیری داشته باشد. از طرف دیگر ، یک آژانس بی تجربه و خارج از حلقه ممکن است ترافیک جستجوی فعلی را که وب سایت شما دریافت می کند فلج کند و مانع از افزایش ترافیک در آینده شود و رتبه شما را کاهش دهد.

قبل از شروع جستجوی یک آژانس خبره ، مهم است که تکالیف خود را انجام دهید تا دقیقاً بفهمید SEO می تواند برای شما و وب سایت شما مفید باشد. رقبای شما چه کسانی هستند؟ اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما برای عملکرد وب سایت شما چیست؟ موفقیت را چگونه می توان ارزیابی کرد؟ دانستن اهداف و مدیریت انتظارات خود به شما کمک می کند نمایندگی مناسب نیازهای خود را انتخاب کنید.

متأسفانه ، دانستن اهداف و انتظارات شما در روند استخدام آژانس سئو کار کافی نیست. پرسیدن سوالات صحیح در طی مراحل بررسی به شما کمک می کند تا اطلاعات خوبی در مورد آژانس کسب کنید و به شما کمک می کند هنگام انتخاب یک شرکت برای استخدام ، تصمیم تجاری خوبی بگیرید. در اینجا چهار سوال برتر وجود دارد که باید از آژانس سئو کار خود بپرسید.

سوال 1: تاریخچه سئو کار و چگونه موفقیت را اندازه می کند؟

با شروع مراحل بررسی با یک شرکت ، ابتدا باید در مورد سابقه شرکت آنها به صورت آنلاین و آفلاین سوال کنید. چه مدت شرکت در حال کار است؟ اگر شرکت جدید باشد ، آنها هنوز باید بتوانند به پروژه های موفق و یا تجربه کارکنان خود اشاره کنند ، زیرا دریافت توضیحی در مورد کمپین های موثر و نتایج سئو آنها به شما کمک می کند درک درستی از چگونگی سودآوری شرکت برای شما داشته باشید. .

بزرگترین چالشهایی که شرکت در طی یک سال گذشته توانسته است برطرف شود کدامند؟ پرسیدن این سوالات مهم است زیرا به آژانس فرصتی می دهد تا نشان دهد چقدر انعطاف پذیر و سازگار هستند- مهارتی اساسی در صنعت سئو. همچنین به شما کمک می کند تا در فرآیند اکتشاف با شرکت خود اعتماد ایجاد کنید. اگر آژانس بتواند مواردی را که در آن موانع عبور از قبیل مشکلات نمایه سازی موتور جستجو ، مسائل مربوط به سرور ، موضوعات تکراری یا مسائل مربوط به فیلتر کردن هرزنامه را تجربه کرده و بر آنها غلبه کرده ، توضیح دهد ، این علائم مثبتی است که انعطاف پذیری و یکپارچگی را نشان می دهد. عکس این یک علامت هشدار دهنده است. موانع جاده غیرمنتظره مشهور است که به طور منظم ، خصوصاً با SEO ، ظاهر می شوند. اگر آژانس هیچ گونه انسداد جاده ای را تجربه نکرده است ، احتمال زیادی وجود دارد که آنها به اندازه کافی تجربه لازم را نداشته باشند تا ارزش شما و وب سایت شما را ارتقا دهد.

به طور کلی ، اگر یک آژانس سئو در حال رشد است ، احتمالاً به این دلیل است که آنها نتایج را به مشتریان فعلی و جدید خود ارائه می دهند ، در نتیجه تقاضای بیشتری برای کارمندان و افزایش درآمد ایجاد می شود. اگر حجم کار آژانس و نیاز به کمک اضافی در حال افزایش است ، احتمال اینکه آنها کاری را درست انجام دهند وجود دارد.

اهداف سئو کار چیست؟ اگر آژانس به هیچ یک از اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت آنها نرسیده است اما می تواند در جهت تحقق آنها تلاش کند ، این مثبت است. ناتوانی در نشان دادن هیچ اقدامی درمقابل اهدافشان یک پرچم قرمز است.

سوال 2: تیم SEO چقدر باتجربه است؟

اگر سئو یک هدف متحرک است ، شما می خواهید کسی بتواند با تغییر کارها سازگار باشد. شما یک تیم باتجربه و آگاه با مجموعه مهارت های گسترده می خواهید ، بنابراین می خواهید بفهمید که تیم چقدر باتجربه است و نحوه برخورد آنها با سئو سایتشان چیست.

سئو و بازاریابی دیجیتال مهارت هایی هستند که باید در آنها تغییر کرده و به طور مداوم در حال تغییر باشند. این که تیم کوچک باشد یا بزرگ ، درک اینکه مجموعه مهارت هایی روی پروژه شما کار خواهند کرد ، در انتخاب نمایندگی شما ضروری است. متخصصان سئو با تجربه در صنعت شما یا مشابه صنعت شما بهترین شرط شما برای موفقیت هستند. تجارت شما محلی است یا ملی؟ این رویکرد به SEO شما را تغییر می دهد و شما آژانسی را می خواهید که در اندازه بازاری که می خواهید در آن فعالیت کنید تجربه داشته باشد.

از سئو کار سوال کنید که اعضای تیم در چه زمینه های خاصی از SEO جستجو می کنند؟شما آژانسی می خواهید که متشکل از متخصصان سئو باشد که کارهای شخصی خود را انجام داده باشند ، مانند کسی که در زمینه ارتباط با وب با تجربه کار می کند یا شخصی که تجربه استراتژی محتوای گسترده ای دارد. شما آژانسی را نمی خواهید که کارکنان آنها را مجبور کند در هر کاری متخصص باشند – این فقط به معنای متوسط ​​بودن در همه جنبه های سئو است.

سوال 3: آیا آژانس نمونه کارهای موفقی دارد؟

هنگام بررسی نمونه کارها یک شرکت ، مهم است که بدانیم موفقیت های آنها چیست و چگونه به این موفقیت ها دست یافته اند. اهدافی که مشتری در جستجوی آن بود ، چه راهکارهایی استفاده شد و موفقیت چگونه حاصل شد؟ آیا آنها کلمات کلیدی بسیار رقابتی را هدف قرار داده اند ، آیا وب سایت مشتری را بهبود بخشیده اند یا بر روی استراتژی محتوا تمرکز کرده اند؟ اینها همه سوالاتی است که آنها باید بتوانند پاسخ دهند و داده ها را برای تهیه نسخه پشتیبان تهیه کنند. سئو کار باید بتواند به شاخص های کلیدی عملکردی که نشان دهنده بهبود عملکرد وب سایت است ، مانند افزایش منجر به وب سایت ، تماس تلفنی یا فروش ، اشاره کند.

سوال 4: تیم سئو در کدام صنایع کار کرده است؟

در حالت ایده آل ، سئو کاری که استخدام می کنید باید در صنعت شما تجربه داشته باشد. استراتژی های بازاریابی دیجیتال و سئو می توانند از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت باشند و بهترین کار این است که شخصی که صنعت شما و بازار سئو شما را می فهمد ، روی سئو شما کار کند.

به عنوان مثال ، یک فروشگاه تجارت الکترونیکی قطعات خودرو (وب سایت یک) و یک وب سایت متمرکز بر فروش نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر (وب سایت دو) ، با وجود اینکه هر دو فروشگاه آنلاین هستند که کالاها و خدمات را می فروشند ، دارای دو استراتژی متفاوت در زمینه SEO هستند. اهداف اصلی وب سایت یکی از سئوها می تواند رتبه بندی برای تعداد دقیق قطعات باشد. اولویت های وب سایت دو متمرکز بر ثبت نام بازدید کنندگان خود برای آزمایش رایگان محصول مبتنی بر ابر است.

استراتژی یک وب سایت نسبتاً ساده است در حالی که وب سایت دو دارای استراتژی پیچیده تری برای SEO است. فراخوان برای اقدام وب سایت دو باید واضح و مختصر باشد و فرم واقعی آن باید با حداقل زمینه های ممکن ساده باشد. شرکت های نرم افزاری به عنوان روشی برای دریافت سودهای با کیفیت ، مشوق هایی از قبیل ثبت نام رایگان و تضمین ها (به عنوان مثال “رضایت مندی یا بازپرداخت پول شما”). وب سایت یک باید برای تولیدکنندگان قطعه و شماره قطعات رتبه بندی کند ، در حالی که وب سایت دو باید محتوای قانع کننده ای را ارائه دهد تا بازدید کنندگان خود را برای یک آزمایش رایگان نرم افزار خود ثبت نام کنند. به طور خلاصه ، صنعت ، موقعیت بازار و منحصر به فرد بودن شرکت ، استراتژی SEO آن را تعیین می کند.

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما