سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مهم است. بدون سئو ، ترافیک آنلاین ارگانیک زیادی دریافت نخواهید کرد. و آیا می دانید که روشهای سئو اغلب با اصطلاحات غرب وحشی توصیف می شوند؟ برخی از آژانس های سئو کار کلاه سیاه و برخی دیگر سفید می پوشند.

تلاش برای کسب رتبه های گوگل شماره 1 یا 2 برخی از آژانس های بازاریابی سئو کار را وادار به استفاده از سئو کلاه سیاه می کند – مجموعه ای از این روش ها برای افزایش رتبه سایت یا صفحه در موتورهای جستجو از طریق روش هایی است که شرایط خدمات موتورهای جستجو را نقض می کند.سئو کلاه سیاه گاهی اوقات کاملاً غیراخلاقی است – این ذهنیت بر یافتن و بهره برداری از روزنه های موجود در الگوریتم ها متمرکز است.

سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه

  • سئو کلاه سیاه چیست؟
  • چرا SEO کلاه سیاه بد است
  • سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سیاه چیست؟

شرکت هایی که سئو کلاه سیاه غیرمنصفانه ، تهاجمی و بازاریابی اینترنتی انجام می دهند از تاکتیک هایی مانند:

  1. نوشتن محتوای پر از کلمات کلیدی که برای موتورهای جستجو نوشته شده است ، نه افراد واقعی.
  2. تبلیغات کسب و کار شما در دایرکتوری های سایر شهر هایی که در بازار هدف شما نیستند. آیا اگر این شرکت پیوندی را برای رستوران شما که در تهران است در لیست بهترین رستوران های کرج ایجاد کند ، مفید خواهد بود؟
  3. با استفاده از حساب های جعلی که توسط افراد واقعی استفاده نمی شود ، به سرعت مقادیر زیادی از دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی را برای شما به ارمغان می آورد
  4. افزودن پیوند به وب سایت شما در هر سایتی ، هر مکان و در هر زمینه.

چرا SEO کلاه سیاه بد است

گذشته از ملاحظات اخلاقی سئو کلاه سیاه خوب نیست زیرا:

این گرانتر از هر زمان دیگری است : گوگل بسیار باهوش تر از گذشته است ، بنابراین تاکتیک های آشکارا اسپم ، کم هزینه – پر کردن کلمات کلیدی – دیگر کار نمی کند. به عنوان یک کلاه سیاه ، تنها گزینه شما استفاده از تاکتیک های گران تر است ، بنابراین سئو کلاه سیاه می تواند خیلی سریع گران شود.

این بسیار خطرناک است: اگر به مسیر کلاه سیاه بروید ، احتمال مجازات گوگل را خواهید داشت که این آخرین چیزی است که می خواهید.

قبل از ضربه پنالتی ، ممکن است ماه ها از رشد مثبت لذت ببرید. اما به محض اینکه موتورهای جستجو شما را مجذوب خود کنند پنالتی (جریمه) می شوید

سئو کلاه سفید چیست؟

شرکت هایی که صادقانه ، سئو و بازاریابی اینترنتی را انجام می دهند ، روشهایی مانند:

  1. نوشتن مطالبی که افراد واقعی می خواهند آن را بخوانند. مقالاتی مانند “10 تمرین برای جوان تر به نظر رسیدن” ، “عادات ثروتمندترین افراد جهان” ، “چگونه می توان مانند آنجلینا جولی به نظر رسید” مواردی هستند که برخی از آنها از خواندن لذت می برند.
  2. افزودن وب سایت خود به دایرکتوری های وب در مناطق شما مانند Yelp ، Manta ، SuperPages و CitySearch متمرکز است.
  3. ایجاد لیست Google Business برای شرکت شما.
  4. یافتن سایتهایی که می توان پیوندی به وب سایت شما اضافه کرد که برای مکان یا صنعت شما منطقی باشد. مانند افزودن پیوند به شغل آموزش سگ در وب سایت مربوط به سازمان های نجات حیوانات.

گزارش نتیجه کار انجام شده به مشتری و ارائه جزئیات در صورت لزوم. وقتی از شرکتی مثل خود ما (سئو ورد) درمورد کارهایی که برای شما انجام می دهند سوال می کنید ، آنها می توانند آن را با اصطلاحات ساده و تأیید آسان توضیح دهند. اگر از آنها بپرسید چه پیوندهایی برای کمک به رتبه بندی شما ساخته اند ، می توانند لیستی از آنها را به شما ارائه دهند.

ما کلاه سفید می پوشیم

“سئو کلاه سفید” به این معنی است که شما از تاکتیک های سئو استفاده می کنید که مطابق با شرایط و ضوابط موتورهای اصلی جستجو هستند.

seoword رتبه بندی جستجوی شما را در یک صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بهبود می بخشد ، با این حال ، وب سایت شما را با تاکتیک هایی که در مرز باقی می مانند ، همانطور که Google تعریف کرده است ، از جمله موارد زیر حفظ می کند:

  1. ارائه محتوا و خدمات با کیفیت
  2. بارگیری سریع سایت با موبایل
  3. استفاده از برچسب های متا توصیفی ، غنی از کلمات کلیدی
  4. مرور سایت شما آسان است
  5. شیرجه رفتن عمیق تر

چگونه آژانس سئو خود را انتخاب کنیم؟

یک استراتژی دقیق طراحی شده برای SEO می تواند میزان بازدید وب سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و فروش را بهبود بخشد. سئو یکی از بالاترین بازده سرمایه گذاری را از هر استراتژی بازاریابی ارائه می دهد. اگر درست انجام شود ،

استراتژی سئو کلاه سفید ما به معنی:

ما کلمات کلیدی چند سیلابی را با استفاده از پیشنهاد Google پیدا می کنیم

اکثر مشاغل با سئو مقابله می کنند زیرا کلمات کلیدی بیش از حد رقابتی را هدف قرار می دهند.

این باعث می شود Google Suggest واقعا قدرتمند باشد:

این کلمات کلیدی پیشنهادی کلمات کلیدی چند سیلابی هستند که به طور باورنکردنی قابل رقابت نیستند. و چون الگوریتم Google آنها را پیشنهاد می کند ، می دانید که اینها کلماتی هستند که مردم در هنگام جستجو از آنها استفاده می کنند.

ما درباره کلمات کلیدی این رقابت تحقیق می کنیم

این عجیب به نظر می رسد ، اما شما می توانید ساعت ها به جستجوی کلمه کلیدی مناسب بپردازید. اگر یک سایت رقیب پیدا کنیم که واقعاً عملکرد خوبی دارد ، URL را به عنوان یک ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی در می آوریم و سپس لیستی از کلمات کلیدی دقیق که سایت برای آن رتبه بندی شده است ، بدست می آوریم. سپس ما می توانیم اینها را به محتوای شما اضافه کنیم.

ما از انجمن های آنلاین بازدید می کنیم

ابتدا ، با گذراندن وقت خودمان در آنجا ، متوجه می شویم که مخاطب هدف شما کجا را سپری می کند. این می تواند به معنای فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، ردیت ، گروه های یاهو یا سایت های دیگر باشد.

با دیدن آنچه مشتریان هدف شما در مورد آن صحبت می کنند و به ویژه س سوال در مورد آن ، با دیدن اینکه کلمات و اصطلاحات آنها بارها و بارها استفاده می شود ، می توانیم چندین کلمه کلیدی عالی پیدا کنیم.

ما محتوای شگفت انگیزی ارائه می دهیم

یکی از جنبه های مهم سئو ، یک استراتژی محتوای موثر است. شما می توانید از تمام کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید ، اما اگر محتوای جذاب و آموزنده نداشته باشید ، افراد به سرعت سایت شما را ترک می کنند. و اگر از کلمات کلیدی در سایت خود بدون محتوای متناسب استفاده کنید ، Google وب سایت شما را نشان نمی دهد!

پس از انجام تحقیقات خود ، ما یک استراتژی محتوا ایجاد می کنیم که بیشترین مشتریان بالقوه را در سطح محلی ، ملی و جهانی هدف قرار می دهد. اگر چندین مکان را هدف قرار دهید ، ما برای هر مکان یک استراتژی محتوا تشکیل می دهیم.

ما برای Google RankBrain بهینه سازی می کنیم

گوگل اخیراً اعلام کرده است که RankBrain سومین سیگنال مهم رتبه بندی آنها است. RankBrain یک الگوریتم یادگیری ماشین است که برای مرتب سازی نتایج جستجو استفاده می شود و به Google کمک می کند تا سوالات جستجو را پردازش و درک کند.

به گفته گوگل ، RankBrain به تنهایی الگوریتم را اصلاح می کند. بسته به کلمه کلیدی ، اهمیت پیوندها ، طراوت مطالب ، طول محتوا ، اعتبار دامنه و غیره را کاهش می دهد . سپس ، نحوه تعامل جستجوگران Google با نتایج جستجوی جدید بررسی می شود. اگر کاربران الگوریتم جدید را بهتر دوست داشته باشند ، همچنان باقی می ماند. در غیر این صورت ، RankBrain الگوریتم قدیمی را بازگرداند.

ما سایت شما را برای تجربه کاربری و خوانایی عالی بهینه می کنیم

Google بسیار دقیق به یک چیز توجه دارد: مدت زمانی که افراد در صفحه شما می گذرانند. اگر گوگل متوجه شد که افراد پس از چند ثانیه سایت شما را ترک می کنند ، می توانید انتظار افت رتبه داشته باشید.

برای نگه داشتن افراد در سایت شما ، ما بهترین روش ها مانند:

  1. ما عناوین عالی را برای مطابقت با مطالب می نویسیم. ما عناوینی با ارزش کلیک را با محتوایی که مطابق با هیاهوی آن باشد می نویسیم.
  2. ما محتوای قابل اسکن ایجاد می کنیم. ما می دانیم که کاربران فقط حدود 5 ثانیه وقت صرف محتوای یک وب سایت می کنند. آنها به جای خواندن کلمه به کلمه ، صفحه را اسکن می کنند تا آنچه را که برای آنها مهم است مشخص کنند. ما به کاربران محتوایی می دهیم که مصرف آنها آسان باشد.
  3. ما مطمئن می شویم که اقدامات واضح برای عمل وجود دارد. کاربران لازم نیست نگران اقدامات بعدی باشند: ما به آنها روشی جذاب و واضح می گوییم.
  4. ما یک وب سایت با عملکرد بالا ایجاد کرده ایم که می تواند تجارت شما را به سطح بالاتری برساند. ما نه تنها یک وب سایت عالی ، بلکه سایتی با SEO ستاره ای ایجاد می کنیم
  5. ما همیشه مانند مشتریان بالقوه شما در حال جستجو هستیم. سئو یک کار یکنواخت نیست. این یک فعالیت بازاریابی مداوم است. ما همچنان کار می کنیم تا سایت شما را در بالای نتایج جستجو بدست آوریم و نگه داریم:
  6. ایجاد صفحات وب سایت بهینه شده و پست های وبلاگ (موتورهای جستجو مانند مطالب جدید!)
  7. بهینه سازی لیست Google برای کسب و کار من و صفحه Facebook

آموزش سئو ما را به دقت بخوانید

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما