دسترسی به activity.google.com با رمز امکان پذیر شد!

گوگل اکنون برای محافظت از صفحه فعالیت وب (activity.google.com) و برنامه به گذرواژه کاربران خود اجازه داده است. این شامل تاریخچه جستجوی وب با کاربرد Google Maps نیز است. اکنون یک رمز عبور می تواند از دسترسی آسان سایر کاربران که از همان دستگاه استفاده می کنند جلوگیری کند.

صفحه فعالیت وب و برنامه شامل بسیاری از داده های خصوصی است. علاوه بر این ، برای فعالیت در جستجو و نقشه ها ، تمام سابقه تماشای YouTube خود را پیگیری کنید. همچنین ، این سوال از Google Play Usage ، سوالات دستیار Google و بسیاری موارد دیگر را ردیابی می کند.

این داده ها معمولاً برای آن دسته از کاربرانی مفید است که وقتی سعی می کنند چگونه چیزی را پیدا کرده اند ، به گذشته نگاه می کنند. اما دلیل پیگیری گوگل برای ارائه نتایج جستجو و تبلیغات با پیشنهادات شخصی است.

همچنین ، برای اولین بار ، کاربران می توانند از دریافت اطلاعات خود از افرادی که نباید آن را مشاهده کنند ، جلوگیری کنند. قبلاً کسانی که می خواستند سابقه جستجوی کسی را ببینند روی همان سیستم با تایپ activity.google.com  در نوار آدرس به راحتی به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.

با استفاده از این گزینه تأیید جدید ، کاربران می توانند به راحتی رمز عبوری تنظیم کنند که قبل از مشاهده کسی در صفحه فعالیت وب و برنامه ، باید وارد شود. ابتدا باید به حساب Google شما وارد شوند. سپس آنها می توانند به آدرس activity.google.com شما حرکت کنند. پس از آن ، باید روی مدیریت تأیید فعالیت من کلیک کنید. سپس آنها باید بر روی Require Extra Verification و Save کلیک کنند. مورد بعدی برای تأیید هویت باید رمز ورود کاربران را وارد کند.

همانطور که با موفقیت از صفحه فعالیت خود محافظت کرده اید ، می توانید یک دکمه تأیید را در یک مکان تاریخی مشاهده کنید. با کلیک بر روی آن دکمه شما به یک صفحه نمایش هدایت می شوید. در آنجا باید رمز حساب خود را وارد کنید. سپس شما را به صفحه فعالیت می برد ، جایی که سابقه پر کردن شما قابل مشاهده است. Google همچنین چندین روش برای مدیریت سابقه فعالیت شما ارائه می دهد. از بالای صفحه ، یک ردیف دکمه برای خاموش و روشن کردن جمع آوری داده ها وجود دارد.

منبع : آموزش سئو

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما