تمام آنچه در مورد جستجوی بصری باید بدانید

جستجوی بصری همیشه بهتر هستند زیرا به شما در درک بهتر کمک می کنند و این همان کاری است که جستجوی بصری انجام می دهد. جستجوی بصری به بهبود تجربه جستجوی کاربران کمک می کند.

برای کمک به درک بهتر مفهوم جستجوی تصویری ، مفاهیم مختلف آن را در این مقاله توضیح داده ایم که می تواند به بهینه سازی و سئو سایت شما کمک کند

جستجوی تصویری چیست؟

با کمک فناوری هوش مصنوعی ، جستجوی بصری به افراد کمک می کند تا با استفاده از تصاویر دنیای واقعی ، آنچه را که بدنبال آن هستند ، پیدا کنند. بنابراین به جای جستجوی متنی معمول ، کاربران می توانند از تصاویر برای جستجوی چیز خاصی استفاده کنند.به عنوان مثال ، Google Lens را انتخاب کنید . اگر از برخی از اشیا عکس بگیرید ، سپس نرم افزار آن شی object موجود در تصویر را شناسایی کرده و سپس اطلاعات و همچنین نتایج جستجوی مربوط به آن را به شما می دهد. ثابت شده است که این فناوری به ویژه برای فروشگاه های تجارت الکترونیک و مارک های تجاری عالی است.

سکوی مهم جستجوی تصویری

برخی از محبوب ترین پلتفرم های موجود که از این فناوری استفاده می کنند در زیر آورده شده است:

Pinterest

Pinterest Lens در سال 2017 به وجود آمد و بیش از 600 میلیون جستجو در یک ماه دارد! حیاتی ترین ویژگی این پلتفرم این است که کاربران می توانند تقریباً از هر چیزی عکس بگیرند و موارد موجود در تصویر را به صورت آنلاین پیدا کنند. Pinterest ادعا می کند که برای حدود 90٪ از کاربران ، تصمیمات خرید با استفاده از این فناوری گرفته می شود. بنابراین ، این مسئله برای مارک های مد ، خرده فروشان و شرکت های دکوراسیون منزل بسیار مهم شده است.

Google Lens

آخرین مواردی بود که در این زمینهراه اندازی شد ، خیلی سریع به محبوب ترین پلتفرم جستجوی بصری تبدیل شد. به این دلیل که پیشرفته ترین کیفیت جستجوی بصری را دارد. کاربران اندروید می توانند از این فناوری در تعدادی از برنامه های خود مانند جستجوی Google ، عکس ها و دستیار Google استفاده کنند. امکانات بی پایان است. به عنوان مثال ، می توانید از برخی متن ها به زبان دیگری عکس بگیرید و از Google Translate بخواهید که آن را به زبان مورد نظر شما ترجمه کند.

Bing Visual Lens

Bing Visual Lens اطلاعات زیادی را فراهم می کند و همچنین محصولات مربوط به موارد موجود در تصویر را لیست می کند. با این حال ، وقتی نوبت به خرید می رسد ، دقیقاً مانند Pinterest محصولات را به همراه قیمت آنها لیست می کند.توسعه دهندگان آن را به دلیل سیستم عامل گسترده توسعه دهندگان آن ترجیح می دهند. این اجازه می دهد تا توسعه دهندگان به موتور جستجو بگویند که با دیدن یک تصویر خاص دقیقاً چه اطلاعاتی باید به کاربران نشان داده شود.

مزایای جستجوی بصری

1. ایجاد اتصالات جدید

یکی از مهمترین موارد در بازاریابی اعتماد سازی است. کشف بصری ارتباط عاطفی ایجاد می کند که حساسیت آنها را نسبت به عامل قیمت کمتر می کند. اگر شرکت شما در لیست گزینه های برتر باشد ، می تواند فروش را بسیار بهبود بخشد.

2. با “هزاره ها” قابل تکرار شوید

69٪ از هزاره ها از سیستم عامل های مختلفی برای خرید اقلام استفاده می کنند و در واقع زمان بسیار خوبی برای کشف آنها است. جستجوی بصری در تحقق این امر کمک بسیاری می کند.

3. فروش خود را بهبود ببخشید

هر فناوری جدید چالشی جدید با خود به همراه می آورد و کسانی که قادر به یادگیری و سازگاری هستند بهترین نتیجه را دارند. همان جستجوی تصویری. بازار جستجوی بصری هر ساله با جهشی رشد می کند.

4مشتریانی که قبلاً نظرشان را جلب کرده اند

اگر محتوای جستجوی بصری شما به خوبی بهینه شده باشد ، می توانید به راحتی در مشتریانی که قبلاً ذهنشان را روی محصول خاصی که می خواهند بخرند ، جلب کنید. شما فقط روند خرید آنها را تسریع می کنید.

چگونه می توان از جستجوی بصری بهترین استفاده را کرد؟

در هنگام جستجوی تصویری ، موارد زیر باید به خاطر بسپارید:

متن جایگزین بنویسید

همچنین به عنوان “برچسب های alt” یا “توصیف alt” شناخته می شود ، این اطلاعات جزئی است که درصورتی که تصویری که قرار داده اید به دلایلی نشان داده نشود ، در قالب متن نمایش داده می شود. مطمئن شوید که آن را خوب نوشته اید تا افراد بتوانند متن را به درستی اندازه گیری کنند.

از داده های ساخت یافته استفاده کنید

با ارائه هرچه بیشتر اطلاعات به موتورهای جستجو ، فقط شانس خود را برای کسب رتبه بالاتر افزایش می دهید. تصاویر را نیز اضافه کنید تا تصاویر در قطعه ویژه شما گنجانده شود.

اطمینان حاصل کنید که نام پرونده های شما توصیفی است

متن مهم است و بنابراین ، به جای داشتن نام پرونده هایی که روی آنها “IMG0989.jpg” یا مواردی از این دست خوانده می شود ، نام فایل را تغییر دهید تا مشخص شود تصویر چیست. واضح و موجز باشید.

نتیجه

همه مواردی که به بهبود تجربه کاربر کمک می کند باید توسط مشاغل لحاظ شود. بعلاوه ، با کمک فناوری هایی مانند واقعیت افزوده و غیره ، کیفیت نتایج جستجو هر روز در حال بهبود است. اطمینان حاصل کنید که از آنها بهینه استفاده کنید.

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما