ترکیب پست های وبلاگ، ترافیک وبلاگ را سریع افزایش دهید

ترکیب پست های وبلاگ، ترافیک وبلاگ را سریع افزایش دهید

پست های وبلاگ ترکیبی و تاثیر آن بر سئو

ترکیب پست های وبلاگ یک راه عالی برای افزایش ترافیک وبلاگ بدون اختراع مجدد استراتژی بازاریابی محتوا است.  نحوه ایجاد تعداد بیشتری از آنها را بیاموزید.وبلاگ تجاری شما بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوای شرکت شما است.

مثلا وبلاگ آموزش سئو ورد که در زمینخ آموزش بهترین ترفندهای ارگانیک سئو فعالیت میکند ترافیک را به ارمغان می آورد، روابط ایجاد می کند و اعتبار سایت شما را تقویت می کند.

اما آیا تا به حال متوجه شده اید که هر پست وبلاگ به یک شکل عمل نمی کند؟ اکثراً مقالات بازدید اولیه زیادی دارند اما پس از آن تقریباً کم می شود.با این حال، ممکن است چند پست داشته باشید که ماه‌ها یا حتی سال‌ها پس از انتشار، تعداد بازدیدکنندگان را افزایش می‌دهند .به پست هایی که در طول زمان ترافیک آن افزایش می یابد، پست های وبلاگ ترکیبی نامیده می شوند و می توانند تأثیر زیادی بر تجارت و سئو سایت بگذارند.با پرداختن به این موضوعات، شما را در فرآیند یادگیری در مورد ترکیب پست های وبلاگ راهنمایی می کنیم:

اینستا سئو
اینستا سئو

پست های وبلاگ مرکب چیست؟

پست های وبلاگ مرکب آن دسته از پست هایی هستند که با گذشت زمان ترافیک بیشتری به دست می آورند.آنها برخلاف پست‌های در حال بازنشتگی قرار دارند، (پست‌هایی که ممکن است افزایش اولیه زیادی در ترافیک داشته باشند اما ماه‌ها پس از انتشار بازدیدهای زیادی را به خود جلب نمی‌کنند.) به عبارت دیگر، پست‌های وبلاگ مرکب با گذشت زمان بازدیدها را افزایش می‌دهند ، در حالی که پست‌های وبلاگ رو به زوال کاهش می‌یابند.

برای اکثر مشاغل طبیعی است که هر دو نوع پست را داشته باشند. پست های وبلاگ بسیار حساس به زمان می توانند علاقه زیادی ایجاد کنند و برای کسب و کار شما مفید واقع شوند، اما ذاتاً رو به زوال هستند. تعداد کمی از خوانندگان به اخبار مهم صنعت هفته 27 ماه آینده اهمیت می دهند.بسته به استراتژی بازاریابی محتوای شما، این امکان وجود دارد که تعداد بسیار کمی (یا هیچ) پست های وبلاگ ترکیبی منتشر شده تا کنون داشته باشید.این نیز اشکالی ندارد، اگرچه ما فکر می کنیم باید برای تغییر آن تلاش کنید.بر اساس یک نظرسنجی گسترده که توسط HubSpot از پایگاه مشتری خود انجام شده است ، تقریباً از هر 10 پست وبلاگ منتشر شده، یک پست ترکیبی است. این خیلی زیاد نیست، همه چیز در نظر گرفته شده است.

تکنیک های جستجوی محلی برای جلب کاربران اپل واچ | Apple Watch
تکنیک های جستجوی محلی برای جلب کاربران اپل واچ | Apple Watch

مزایای ترکیب پست های وبلاگ چیست؟

این تمایز بین پست‌های بلاگ مرکب و فراموش شده به چند دلیل مهم است که همگی مربوط به دلایلی است که کسب و کار شما در وهله اول وبلاگ‌نویسی می‌کند.

ترافیک مادام العمر بیشتر

اگر هدف شما افزایش ترافیک وبلاگ است، پس نوع پستی که به طور مداوم سطوح بالاتری از ترافیک دریافت می کند برای تجارت شما ارزشمند است. و ترکیب پست های وبلاگ مطمئناً سطوح بالاتری از ترافیک را دریافت می کند.به طور معمول، در یک کسب و کار یا واحد تجاری، اکثر پست‌های وبلاگ در معرض اولیه نسبتاً مشابهی قرار می‌گیرند. یکسان نیست، اما تقریبا مشابه است. شما معمولاً پستی نخواهید داشت که در هفته اول 20 بازدید داشته باشد و پس از آن پستی یک میلیون بازدید داشته باشد.اگر این درست است که کسب و کار شما مقدار ترافیک اولیه نسبتاً قابل پیش بینی در هر پست وبلاگ دریافت می کند، آنگاه تفاوت بین پست های مرکب و پوسیده(پستی که بازدید نمیگیرد و بازنشسته شدند) آشکار می شود.اگر هر دو نوع پست در هفته اول 10000 بازدیدکننده داشته باشند، هر دو عملکرد خوبی دارند – فعلا.

اما در نظر بگیرید که چه اتفاقی می افتد.

پست رو به زوال به سرعت به چند ده در ماه کاهش می یابد. اما پست ترکیبی همچنان در حال رشد است، به خوانندگان بیشتری می رسد و به طور مداوم ترافیک ایجاد می کند.برای روشن بودن، این به طور خودکار به این معنی نیست که پست های در حال فاسد شما شکسته شده اند.

برخی از پست ها – اگر بخواهید آنها را منتشر کنید – همیشه رو به زوال هستند.

با این حال، هرچه بیشتر بتوانید برای ایجاد عمدی پست هایی با پتانسیل بالا برای ترکیب پست های وبلاگ انجام دهید، تأثیر بیشتری در تلاش های خود برای افزایش ترافیک وبلاگ خواهید دید.

بازاریابی تجربه مشتری
بازاریابی تجربه مشتری

با کمتر بیشتر انجام دهید

ترکیب پست های وبلاگ به شما این امکان را می دهد که کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهید. HubSpot همچنین دریافت که یک پست ترکیبی در طول عمر خود به اندازه شش پست در حال زوال بازدیدکننده دارد.این یک تفاوت عظیم در طول عمر است!توانایی انجام کارهای بیشتر (و دستیابی به تعداد بیشتر، و تبدیل بیشتر ) با پست های کلی کمتر ، برای اکثر مشاغل، به ویژه آنهایی که هدف اصلی آنها افزایش ترافیک وبلاگ است، بسیار بزرگ است.

در اینجا روش دیگری برای بررسی ارزش وجود دارد.

پست های وبلاگ رایگان نیستند: برای نوشتن آنها باید به کسی پول بدهید، درست است؟ بنابراین هر فرصتی برای به دست آوردن ترافیک بیشتر با کار کمتر فرصتی است که باید دنبال کنید.

هر پست وبلاگ مرکب در واقع کمک نمی کند

قبل از اینکه بخواهیم به نحوه ایجاد پست های وبلاگ ترکیبی بپردازیم، یک چیز دیگر نیز قابل ذکر است.هر نوع پست وبلاگ ترکیبی در واقع برای هر کسب و کاری ارزش ایجاد نمی کند.به عنوان مثال، پستی که ترافیک تکراری را از افرادی که به محصول یا خدمات شما علاقه ای ندارند ایجاد می کند، ارزش محدودی دارد. ممکن است به ایجاد اعتبار و افزایش بازدید سایت کمک کند، اما تبدیل نمی شود.

در اینجا یک مثال ساده آورده شده است: اگر کسب و کار شما نرم افزار حسابداری می فروشد، یک پست همیشه سبز در مورد عمق آج لاستیک یا نحوه تعویض روغن ماشین خود ممکن است ترافیک وبلاگ را افزایش دهد. اما مشتری ایجاد نمی کند.این یک مثال دور از ذهن است، اما ایده اولیه را به شما می دهد.

هر پست وبلاگ مرکب که می توانید منتشر کنید واقعا به دستیابی به اهداف شما کمک نمی کند.با شروع کار برای انتشار پست های ترکیبی بیشتر، مطمئن شوید که اهداف استراتژی بازاریابی محتوای سطح بالای خود را در نظر داشته باشید.

برای تبدیل شدن به استراتژی محتوای خود به چه چیزی نیاز دارید؟

آیا فرمولی برای ایجاد پست های وبلاگ مرکب وجود دارد؟

نه دقیقا نه

منظور ما این است: هیچ فرمول مشخصی وجود ندارد که تضمین کند پست بعدی وبلاگ شما ترکیب خواهد شد. مانند هر چیز و هر چیز ارگانیک، همیشه مقداری عامل ناشناخته وجود دارد.شما می توانید هر نکته و ترفندی را که می توانید پیدا کنید دنبال کنید و یک پست وبلاگ به ظاهر عالی بسازید – فقط برای اینکه ظرف چند هفته پس از ارسال از بین برود.با این اوصاف، اصول خاصی وجود دارد که می توانید از آنها پیروی کنید تا شانس ترکیب پست را تا حد زیادی افزایش دهید.

الگوریتم جستجوی هوشمندGoogle MUM چیست؟
الگوریتم جستجوی هوشمندGoogle MUM چیست؟

1. محدود به زمان نباشید

اول، اگر هدف شما ایجاد پست های وبلاگی ترکیبی است، محتوای بسیار حساس به زمان را در اولویت قرار ندهید. برای روشن بودن، احتمالاً نباید محتوای حساس به زمان را نیز کاملاً نادیده بگیرید. هر چیزی که به زمان حساس باشد می تواند در لحظه احساس فوری داشته باشد، و مطمئناً جایی برای نوشتن در مورد آن چیزها وجود دارد. اگر هدف شما ایجاد پست های وبلاگ ترکیبی است، نمی خواهید این کار را انجام دهید.

چرا؟

در مورد آن فکر کنید: در زمانی که من این را می نویسم، یک آیفون جدید به تازگی منتشر شده است. اگر من به شما بگویم کدام آیفون ، و چند سال بعد در حال خواندن این مطلب باشید، بلافاصله احساس می کنید که این پست قدیمی است.

حالا، نباید باشد.

ویراستاران در این سایت باید این پست را تازه نگه دارند اگر چیزی قدیمی شده است. اما چه انجام دهند و چه نکنند، آن ارجاعات تاریخی همچنان به این پست آسیب می زند.مجموعه ای از ارجاعات به فیلم ها یا دستگاه های قدیمی آن زمان، که همگی در زمان حال به عنوان کاملاً جدید توصیف می شوند، شما را خاموش می کند، درست است؟

سئوکار | SEO Specialist  چیست؟
سئوکار | SEO Specialist  چیست؟

2. روی موضوعات همیشه سبز تمرکز کنید

در مرحله بعد، در صورت نوشتن یک پست موضوعی، روی موضوعات همیشه سبز تمرکز کنید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد.

اول، می توانید روی چیزی تمرکز کنید که معمولاً همیشه مرتبط است.

به عنوان مثال، ” بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل متوسط ” یک پرس و جو همیشه سبز است. نتایج ممکن است با گذشت سال ها تغییر کند، اما مردم به جستجوی این نوع عبارت ادامه می دهند.اما این را هم بدانید که همیشه سبز به معنای همیشه حاضر نیست.

موضوعی که در فرکانس‌های معمولی مرتبط می‌شود، مانند « سئو در سایت چیست » یا « سئو کار سایت » هزینه سئو سازی سایت نکات سئو سایت همچنان می‌تواند به عنوان همیشه سبز واجد شرایط باشد.

بازدیدهای ترکیبی شما واقعاً تند خواهند بود و در بخش‌های خاصی از سال متمرکز می‌شوند، اما علاقه‌ی مداوم همچنان وجود دارد.

3. موضوعات را گسترده نگه دارید

گسترده نگه داشتن موضوعات تا جایی که می توانید به افزایش علاقه به پست در طول زمان کمک می کند.

این ممکن است غیرمعمول به نظر برسد، زیرا بهترین شیوه‌های استراتژی محتوای گسترده‌تر شامل دقیق و دقیق بودن در حین کار برای ایجاد قدرت است. اما این دو ایده آنقدرها که فکر می کنید متناقض نیستند.پس از ورود به آن، پست شما همچنان باید مشخص و دقیق باشد. با این حال، خود موضوع یا موضوع نباید خیلی مهم باشد. شما می خواهید تا جایی که می توانید مخاطبان بالقوه خود را جذب کنید، و می خواهید موضوع به اندازه ای کلی باشد که مردم ماه به ماه به جستجوی آن ادامه دهند.

4. به سوالات متداول پاسخ دهید

پست هایی که به نظر می رسد بیشترین ترکیب را دارند، پست هایی هستند که مستقیماً به سؤالاتی که مردم در جستجوی آنها هستند پاسخ می دهند.صنعت شما به هر شکلی که به نظر می رسد، سعی کنید سوالاتی را که مشتریان و مشتریان بالقوه شما از موتورهای جستجو می پرسند بیابید.سپس پست هایی بنویسید که به این سوالات با محتوایی با کیفیت، خوب و معتبر پاسخ دهد.اگر بتوانید محتوای غنی اضافه کنید – گرافیک، ویدیو، محتوای تعاملی – از نظر تبدیل حتی بهتر است. اما اصلی‌ترین چیزی که باعث می‌شود چنین پست‌هایی به پست‌های مرکب وبلاگ تبدیل شوند، کیفیت پاسخ به هر سؤالی است که باعث ایجاد جرقه در پست شده است.

مطمئن نیستید که آن سوالات رایج چه می تواند باشد؟

برخی از بررسی های بوت استرپ SEO ممکن است کمک کننده باشد. یک سوال پیدا کنید و از گوگل بپرسید. چگونه سئو سایت را بالا ببریم ، به آن نتایج توجه کنید.

فقط با بررسی این سوالات می توانید لیستی طولانی از موضوعات بالقوه وبلاگ ایجاد کنید.البته، برای کمک عمیق تر یا بیشتر، مشاوره با یک آژانس سئوکار یا تجربه محتوا را در نظر بگیرید. آنها می توانند به شما کمک کنند رویکرد استراتژیک تری برای تقویم محتوای خود ایجاد کنید – از جمله تمرکز بیشتر بر ترکیب پست های وبلاگ. علاوه بر استراتژی‌هایی که دقیقاً در بالا توضیح دادیم، این بهترین شیوه‌ها را دنبال کنید تا احتمال اینکه پست وبلاگ از نظر بازدیدها ترکیب شود را افزایش دهید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به عنوان پست های وبلاگ توجه کنید

عنوان پست وبلاگ شما باید نشان دهد که خود پست تمام مواردی است که در بالا مورد بحث قرار گرفت.

اگر بسیار فنی، خیلی طولانی یا با تمرکز محدود باشد، خوانندگان کمتر احتمال دارد روی آن کلیک کنند – حتی اگر محتوا یک معدن طلا باشد.بنابراین عناوین پست های وبلاگ را گسترده نگه دارید، آنها را بر روی سوالات رایج مرتبط با صنعت خود متمرکز کنید و از موضوعات حساس به زمان یا بیش از حد فنی اجتناب کنید.

در مسیر خود بمانید – اما در آن مطمئن باشید

سوالات زیادی به صورت آنلاین پرسیده می شود، اما شما نمی توانید – و نباید – سعی کنید به همه آنها پاسخ دهید.به چیزهایی که کسب و کار شما خوب می داند پایبند باشید. لازم نیست هر پستی مستقیماً با چیزی که شما ارائه می دهید یا می فروشید مرتبط باشد،به سؤالاتی فکر کنید که شما و تیمتان به طور مرتب برای مشتریان و مشتریان بالقوه در زندگی واقعی به آنها پاسخ می دهید.اگر می توانید چیزهایی را که مردم به طور مداوم در صنعت شما در مورد آنها مطمئن نیستند روشن کنید، این کار را انجام دهید. شما اعتماد و اقتدار ایجاد خواهید کرد و بازدیدکنندگان بیشتری را در این فرآیند جذب خواهید کرد.

از ابزار مدیریت پروژه محتوا محور استفاده کنید

همانطور که به رشد تلاش‌های بازاریابی محتوا و وبلاگ خود ادامه می‌دهید، به راحتی می‌توانید محتوا را تا حدودی از کنترل خارج کنید.بدون ابزار مناسب برای سازماندهی همه دارایی ها و تکالیف خود، در نهایت به دنبال چیزهای راست و چپ خواهید بود.

یکی از پلتفرم هایی که می تواند به شما کمک کند استودیو است.

این یک ابزار مدیریت پروژه متمرکز بر محتوا است که محتوای شما را سازماندهی می کند و اعضای تیم شما را در کار نگه می دارد. اکنون استودیو را بررسی کنید تا ببینید چگونه می تواند به تیم شما کمک کند.

تبدیل پست های قدیمی تر

برخی از پست‌های ترکیبی ممکن است در طول زمان عملکرد خود را متوقف کنند. معمولاً دلیلی وجود دارد و گاهی اوقات می توانید آن را برطرف کنید. پست‌های قدیمی‌تری را که برای مدتی عملکرد خوبی داشتند، دوباره مرور کنید و اگر می‌توانید آنها را به‌روزرسانی کنید . محتوایی را که اکنون به نظر می رسد قدیمی است پاک کنید یا سال های مدل یا دستگاه های جدیدتر را به پست اضافه کنید.انجام این کار بسیار ساده تر از ایجاد یک پست وبلاگ ترکیبی کاملاً جدید است، و شما باید علاقه مجددی به پست به روز شده مشاهده کنید.

جمع بندی: ایجاد پست های بیشتر در وبلاگ باید هدف شما باشد

انجام این کار می تواند چالش برانگیز باشد و هرگز یک چیز مطمئن نیست. اما با اجرای استراتژی‌های مناسب، می‌توانید شانس خود را برای به دست آوردن قدرت ماندگاری واقعی یک پست افزایش دهید.به دنبال استراتژی های بیشتری برای کمک به افزایش ترافیک وبلاگ هستید؟ چک لیست جذب سرنخ تعاملی سئو ورد (https://seoword.org) را بررسی کنید ! نه تنها به شما کمک می‌کند راه‌های جدیدی برای افزایش ترافیک وبلاگ پیدا کنید، بلکه نمونه‌ای عالی از نوع محتوای تعاملی است که می‌تواند یک پست وبلاگ روزانه را به یک پست ترکیبی تبدیل کند.

5/5 - (5 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما