بهینه سازی جستجوی صوتی هنگام طراحی سایت وردپرس

بهینه سازی جستجوی صوتی در طراحی سایت وردپرس در سال 2022

در طراحی وردپرس ممکن است به بهینه سازی جستجوی صوتی فکر نکنید ، که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از سریع ترین جنبه های طراحی وب و رتبه سئو سایت است .

اگرچه وردپرس برای کسانی طراحی شده است که می خواهند طرح های بصری چشمگیری را با هم ترکیب کنند ، هیچ دلیلی وجود ندارد که هنگام افزودن محتوا به یک صفحه خالی ، حداقل به موضوع بهینه سازی جستجوی صوتی فکر نکنید.

با انجام این کار ، ممکن است بتوانید مشتریانی را جذب کنید که حتی نمی دانید وجود دارند.

تقریباً  20 درصد از کاربران رایانه لوحی  جستجوی صوتی را در دستگاه های خود فعال کرده اند و تعداد بیشماری دیگر به دنبال اطلاعات از طریق بلندگوهای هوشمند خود هستند.

با واداشتن آنها به این روش از سایت وردپرس شما بازدید می کنید ، این شانس را افزایش می دهید که بعداً این کار را با یک مرورگر رومیزی مناسب انجام دهند.

محتوای خود را در جستجوهای صوتی قاب بندی کنید

عناوین غلیظی که دقیقاً توضیح می دهد که یک پست در مورد چه چیزی خواهد بود ، می تواند به سیستم های جستجوی صوتی کمک کند تا بر روی هر چیزی که در وبلاگ خود قرار می دهید قفل شوند.اگرچه هنگام کار با رابط کاربری پیش فرض وردپرس ممکن است کلمات خود را در کنار هم پیدا کنید ، اما هنگام نوشتن عنوان هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگرچه لینک های طولانی مدت ممکن است کمی مبهم به نظر برسند ، اما در این مورد می توانند مفید باشند.

ارسال  ویدیوها و سایر محتوای غنی  همیشه ایده خوبی است ، اما فراموش نکنید که توضیحات متنی را برای همه چیزهایی که قرار داده اید ارائه دهید. به هر حال نمی توانید انتظار داشته باشید که ماهرترین هوش مصنوعی فیلم های شما را تماشا کند.

مهم نیست که چقدر تکنولوژی تغییر می کند ، محتوا همچنان پادشاه است ، بنابراین می خواهید اطمینان حاصل کنید که هر پستی که در وبلاگ وردپرس خود قرار می دهید به صورت مفید بیان شده است.پاسخ سوالات را که انتظار دارید کاربران به طور طبیعی در مورد یک موضوع داشته باشند ، در نظر بگیرید.برگه های متداول همیشه ایده خوبی است ، اما دلیلی وجود ندارد که شما قطعات طولانی تر را نیز انجام ندهید.

در نهایت ، شما باید وبلاگ خود را بررسی کنید و ببینید آیا به همه این نکات مربوط به جستجوی صوتی برخورد می کند یا خیر.

خودکارسازی فرآیند بهینه سازی جستجوی صوتی

وبلاگ های برجسته تر و سایت های تجارت الکترونیک می خواهند روی افزونه ای سرمایه گذاری کنند تا مطالب خود را بررسی کرده و مناطقی را که یک ربات جستجوی صوتی به آنها دسترسی ندارد ، مشخص کنند.

برخی از  بهترین افزونه های وردپرس  در فضا بسیار ساده هستند ، بنابراین احساس نکنید که باید چیزی فوق العاده پیچیده تهیه کنید.استفاده از  زبان مکالمه  نیز باید مفید باشد ، بنابراین ببینید آیا می توانید برنامه گرامری را پیدا کنید که در نثر شما هر چیزی را که کمی غیرعادی به نظر می رسد نشان دهد. نوشتار بیش از حد کج ، برنامه های جستجوی صوتی را خراب می کند ، بنابراین اجتناب از این امر ضروری است.به یاد داشته باشید که جستجوگران صدا تقریباً همیشه سوالات خود را به عنوان سوالی بیان می کنند ، بنابراین باید این موارد را به عنوان زیر عنوان در کل پست های وبلاگ خود در نظر بگیرید.

وردپرس برچسب های h2 را می پذیرد ، بنابراین در افزودن تعداد زیادی از آنها مشکلی نداشته باشید.

استفاده از نرم افزار پردازش داده های تحلیلی را برای  کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان مورد نظر  و نحوه استفاده آنها از دستگاه های خود در نظر بگیرید.

به احتمال زیاد ، درصد قابل توجهی از کاربران جستجوی صوتی یا از طریق دستگاه های تلفن همراه یا بلندگوهای هوشمند به سایت وردپرس شما دسترسی خواهند داشت ، بنابراین هرگونه مطالبی که برای آنها مناسب باشد می تواند متن سنگینی داشته باشد.

اگر متوجه شدید که یک شماره سالم از طریق مثلاً macOS با استفاده از ادغام Siri در حال ورود به سیستم است ، در صورت تمایل با قرار دادن برخی از فیلم های اجتماعی در پست وردپرس خود ، مقداری محتوای اضافی اضافه کنید.

احتمالاً شما قبلاً برچسب های Schema Markup و فیلدهای توضیحات متا را به هر پستی که می نویسید اضافه می کنید. کسانی که نکرده اند می خواهند شروع کنند.

با این وجود ، فرض کنید که دارید ، باید نحوه نگارش آنها را تجدید نظر کنید.

سعی کنید در هر توضیح متا ، فراخوانی برای اقدام اضافه کنید ، که باعث می شود صداهای Alexa یا Pixel تماس های گفته شده را به هر فردی که تا به حال از بلندگوهای سایت شما بازدید کرده است ، برسانند.

کار با سایر سیستم های مدیریت محتوا

تقریباً همه این توصیه ها برای کاربران جوملا به همان اندازه مفید است که برای کسانی که منحصراً از وردپرس استفاده می کنند مفید است.

طراحان وب خلاق که منحصراً با HTML خام ، CSS و PHP کار می کنند نیز می خواهند این تکنیک های بهینه سازی جستجوی صوتی را در مرحله طراحی ترکیب کنند.

از آنجا که آنها به فناوری های زیر بنایی نزدیکتر هستند و هر زمان که بخواهند می توانند برچسب های اضافی اضافه کنند ، حتی ممکن است انجام کارها به این روش آسانتر باشد.

به عنوان مثال ، برچسب های تصویر HTML ، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا مقدار کمی  متن جایگزین را مشخص کنند  که می تواند به افرادی که از خوانندگان صفحه برای حرکت در یک صفحه کمک می کنند ، کمک کند.  

از آنجا که الگوریتم های جستجوی صوتی به آخرین بیت متنی که می توانند پیدا کنند ، می پردازند ، پر کردن این توضیحات ممکن است بسیار مفید باشد.

برخی از مردم اظهار نظر کرده اند که حتی ممکن است به کسانی که سعی می کنند در موتورهای جستجوی سنتی رتبه بندی کنند ، کمک کنند .

هر زمان که یک سند PDF یا فایل دیگر ارسال می کنید ، اطمینان حاصل کنید که کلمات به عنوان متن تنظیم شده اند و نه تصاویر گلیف.

این به کاهش اندازه آنها کمک می کند و به سیستم های جستجوی صوتی اجازه می دهد فهرست آنها را بدون توجه به اینکه از وردپرس یا سیستم مدیریت محتوای دیگر استفاده می کنید ، فهرست بندی کنند.

4.5/5 - (2 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما