بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های موبایل در سال ۲۰۲۱

بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های موبایل در سال 2021

اگر شما هم بخواهید به دلیل یک برنامه کاربردی به دنیای توسعه برنامه های موبایل وارد شوید یا موفقیت در کسب و کار خود و سئو را بالا ببرید ، تمام آنچه شما نیاز دارید این است که یک شرکت توسعه دهنده موبایل را در نظر بگیرید که خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهد. انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های تلفن همراه باید اولین اقدامی باشد. با این حال ، اغلب اوقات ممکن است گیج کننده باشد ، به خصوص اگر اطلاعات مربوط به دنیای برنامه نویسی تلفن همراه را نداشته باشید.

احتمالاً شما نگرانی های زیادی در رابطه با توسعه برنامه دارید. شاید شما یک بستر وب دارید و متعجب هستید که چگونه یک وب سایت را به یک برنامه تبدیل کنید ، یا چگونه می توانید یک توسعه دهنده برنامه پیدا کنید. آیا سعی می کنید حدس بزنید که ساخت یک برنامه چقدر طول می کشد؟ یا شاید ، شما می خواهید بدانید که چگونه یک برنامه آندروید ایجاد کنید یا برنامه های اندروید به چه زبانهایی نوشته شده اند؟

اگر سردرگمی بهم ریخته اید ، پس من به نوعی شما را راهنمایی می کنم که چگونه مسیر درست را بدست آورید زیرا یک برنامه تلفن همراه برای تجارت شما ضروری است . یکی از فاکتورهای مهمی که باید هنگام توسعه برنامه های موبایل مورد توجه قرار گیرد ، زبان برنامه نویسی برنامه است که به بهترین وجهی با نیازهای شما متناسب است.

چگونه بهترین زبان برنامه نویسی را برای برنامه های موبایل انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین زبان برای کد توسعه برنامه تا حد زیادی به سیستم عاملی که می خواهید با آن کار کنید بستگی دارد. واقعیت این است که سیستم عامل های مختلف از زبانهای مختلف برنامه نویسی برنامه پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال ، از Swift و Objective C برای برنامه های iOS استفاده می شود ، از Kotlin و Java برای سیستم عامل Android استفاده می شود. از طرف دیگر ، React Native برای هر دو ایده آل است. انتخاب شما از بهترین زبان برای توسعه برنامه تلفن همراه ایجاد یا شکست موفقیت برنامه مورد انتظار شما است. اما احساس سردرگمی نکنید ، زیرا من قصد دارم زبان های برنامه نویسی boo را معرفی کنم که اکثر رمزگذاران تلفن همراه کارآمد هستند.

شماره 5 سوئیفت (Swift)

سوئیفت یک زبان برنامه نویسی boo برای توسعه برنامه های iOS است. علاوه بر این برای macOS ، tvOS ، watchOS و موارد دیگر نیز کاربرد دارد. نوشتن در سوئیفت تعاملی است. این زبان نحو مختصر و در عین حال رسا را ​​ارائه می دهد. این ویژگی های مدرنی را ارائه می دهد که به دلیل آن Swift توسط توسعه دهندگان محبوب است. با طراحی ، کد Swift ایمن است ، با این وجود نرم افزار نوشته شده در Swift ، به سرعت اجرا می شود. ویژگی های کلیدی Swift عبارتند از:

برای iOS ، Swift عبارت است از:

  • مدرن
  • طراحی شده برای ایمنی
  • سریع و قدرتمند
  • منبع باز

شماره 4 آبجکتیو  سی (Objective C)

قبل از راه اندازی سوئیفت توسط اپل در سال 2014 ، آبجکتیو  سی در سال 1984 توسعه داده شد. این زبان اصلی برنامه های تلفن همراه Apple iOS بود. آبجکتیو  سی یک زبان برنامه نویسی شی گرا و با کاربردهای عمومی است.  ویژگی اصلی این است که پیام در میان اشیا ارسال می شود. این برای اپل iOS بسیار مفید است. Objective C یک مجموعه برتر از زبان برنامه نویسی C است. این عملکرد شی گرا و زمان اجرا فعال را فراهم می کند. آبجکتیو  سی نحو ، عبارات کنترل جریان و انواع ابتدایی زبان C را بدست می آورد. با این حال ، این دستور برای تعریف کلاسها و روش ها اضافه می شود. هدف C همچنین پشتیبانی در سطح زبان را اضافه می کند. این در حالی است که تایپ و صحافی حیاتی را ایجاد می کند ، بسیاری از مسئولیت ها را تا زمان راه اندازی به تعویق می اندازد و برای مدیریت نمودار شی و همچنین به معنای واقعی کلمات مورد استفاده قرار می گیرد.

علی رغم همه این مزایا ، در حال حاضر ، سوئیفت در محبوبیت و سودمندی آبجکتیو  سی را به دست گرفته است.

شماره 3 کوتلین (Kotlin)

آنها می گویند ، “برنامه های بهتر اندرویدی را سریعتر با کوتلین بنویسید.” Kotlin یک زبان برنامه نویسی مدرن و نوع تایپ شده است که تمایل به افزایش بهره وری و افزایش سطح خوشبختی توسعه دهنده دارد.

ویژگی های مدرن زبان کوتلین این امکان را به شما می دهد که هم بیان ایده های خود را متمرکز کنید و هم کد متوسط ​​کمتری را بنویسید. هر چه کد کمتری نوشته شود ، کد کمتری برای آزمایش و نگهداری دارد.به دلیل اینکه کوتلین ، کد امن تری اجرا می شود و در نتیجه ، کیفیت برنامه بهبود می یابد. کوتلین ویژگی های زبانی دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند از اشتباهات رایج در برنامه نویسی جلوگیری کنید. این یک زبان قابل همکاری است به طوری که در پروژه خود ممکن است به اندازه دلخواه کوتلین داشته باشید. با جاوا به خوبی کار می کند. برای اطمینان ، فقط با یک کد مبتنی بر جاوا از کوتلین تماس بگیرید یا از کد مبتنی بر جاوا با کوتلین تماس بگیرید.

شماره 2 جاوا

جاوا یک زبان برنامه نویسی محبوب برای توسعه سیستم عامل اندروید است. در اصل توسط Sun Microsystems ایجاد شده است ، اما در حال حاضر متعلق به اوراکل است. جاوا که مدتها بعد از C و C ++ توسعه یافته است ، بسیاری از ویژگیهای قدرتمند این زبانها را با هم ترکیب می کند و برخی از اشکالات آنها را نیز برطرف می کند. مهمترین ویژگیهای جاوا عبارتند از:

  • آسان برای یادگیری و درک
  • به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از ماشین های مجازی مستقل از سیستم عامل و ایمن باشد
  • شی گرا

سیستم عامل Android به شدت به اصول جاوا متکی است. Android SDK بسیاری از کتابخانه های استاندارد جاوا را شامل می شود ، از جمله کتابخانه های ساختار داده ، کتابخانه های گرافیکی ، کتابخانه های ریاضی ، کتابخانه های شبکه و هر چیز دیگری که می خواهید. کتابخانه های ویژه Android که به توسعه برنامه های بسیار جذاب Android کمک می کنند نیز موجود هستند.

شماره 1 جاوا اسکریپت (React Native)

اگر زبان های فوق الذکر برای ساختن برنامه هایی برای سیستم عامل های iOS یا Android طراحی شده باشند ، React Native بهترین چارچوب برای توسعه برنامه های تلفن همراه برای هر دو سیستم عامل محسوب می شود. این به این معنی است که به جای ساختن برنامه های جداگانه برای هر سیستم ، از زبان جاوا اسکریپت برای ساختن یک برنامه متقابل استفاده شده است که در سیستم عامل های مختلف کار می کند.

بدون شک ، کد جاوا اسکریپت ، که در چارچوب React Native نوشته شده است ، به ترتیب به عنوان بهترین راه حل بین پلتفرمی برای ایجاد برنامه های Android و iOS شناخته شده است. با توجه به React Native ، می توان با استفاده از یک پلت فرم واحد روی دو سیستم عامل مختلف کار کرد. امروزه ابزارهای مختلف React Native آماده وجود دارد که ضمن توسعه برنامه های کاربردی بین پلت فرم به صرفه جویی در وقت و انرژی کمک می کنند. یکی از آنها React Native Boilerplate است . این ساختاری برای برنامه های React Native است که مسئولیت های شما را آسان تر و سریعتر می گیرد. چارچوب React Native توسط فیس بوک ساخته شده است. این یک چارچوب منبع باز است که امکان ایجاد برنامه های تلفن همراه بومی با استفاده از زبان برنامه نویسی JavaScript را فراهم می کند. با استفاده از React Native ، می توان برنامه هایی مشابه کارهایی که هنگام استفاده از Kotlin یا Java برای Android و Swift یا Objective-C برای iOS انجام می دهند ، توسعه داد. در زیر می توانید ویژگی های اصلی سودمند React Native را پیدا کنید!

عملکرد بهینه را ارائه می دهد. React Native برای هر دو سیستم عامل به اجزای بومی متصل است و به طور آزاد کد را به API های محلی تولید می کند.

قابلیت استفاده مجدد از کدهای مزیت دیگر است. شاید ، ما باید از فیس بوک سپاسگزار باشیم که نیازی به ایجاد برنامه های تلفن همراه جداگانه برای هر سیستم عامل ندارد. امکان استفاده مجدد از کدها و مولفه های از پیش ساخته شده وجود دارد.از آنجا که توسعه دهندگان نیازی به استفاده از کدهای مستقل برای هر دو سیستم عامل ندارند و هر دو سیستم با یک زبان برنامه نویسی کدگذاری می شوند ،

برنامه های تلفن همراه React Native:

  • مقرون به صرفه هستند
  • برای توسعه نیاز به زمان کوتاهتری دارند
  • برای بازار گسترده ای قابل دسترسی هستند

وقتی صحبت از بهترین زبان برنامه نویسی برای بازی ها می شود ، تعداد قابل توجهی از متخصصان JavaScript را انتخاب می کنند.

جمع بندی کدام برنامه های موبایل بهتر است؟ جواب (React Native)

ما باید درک کنیم که مصرف کنندگان خردمند با شناسایی زبان برنامه نویسی مناسب برای این نرم افزار ، با تجربه جستجوی برنامه های تلفن همراه مورد انتظار خود شروع می کنند. پس از بحث در مورد همه زبانهای معروف توسعه تلفن همراه ، توصیه می کنم React Native را انتخاب کنید ، فقط اگر کاربران iOS و Android را هدف قرار دهید.

با توجه به React Native ، ساخت برنامه کاربردی برای بازار گسترده تر امکان پذیر است. در نتیجه ، برنامه سریعتر ساخته می شود و هزینه کمتری دارد. از طرف دیگر ، خطر از دست دادن را کاهش می دهد. این بدان معناست که حتی اگر برنامه توسط مخاطبان پذیرفته نشود ، شما نسبتاً افراد کمی از دست داده اید.هزاران برنامه در React Native ساخته شده است. با این وجود ، نمونه های واقعی مشهور جهان از برنامه های React Native ، از جمله Facebook ، Instagram نیز وجود دارد. بنابراین ، اگر می خواهید با کمترین خطر ، کم هزینه و کمترین زمان به اوج موفقیت در کسب و کار خود برسید ، پس باید React Native را برای برنامه موبایل بعدی خود انتخاب کنید.

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما