بازاریابی ورودی چیست؟

استراتژی های بازاریابی تنها زمانی موثر هستند که رفتار فعلی مصرف کننده را منعکس کنند. این بدان معناست که هر رویکردی که 20 سال پیش بهترین عملکرد را در بازاریابی ورودی داشته باشد بعید است که امروز بهترین رویکرد در سئو محتوای سایت شما باشد.

در گذشته ، بازاریابی متمرکز بر استفاده از تبلیغات چاپی ، تبلیغات تجاری ، ایمیل ، بیلبورد و تبلیغات وب برای تبلیغات و پیامک های تبلیغاتی بود. ولی امروزه نحوه مصرف محتوا تغییر کرده است.

چگونه رسانه ها را در قرن بیست و یکم استفاده می کنیم؟

در نظر بگیرید که امروز چگونه رسانه ها را استفاده می کنیم. بیشتر ما اخبار خود را از اینترنت می گیریم ، بنابراین تبلیغات چاپی را در روزنامه ها نمی بینیم. ما از مسدود کننده های تبلیغات برای مسدود کردن تبلیغات بنر آنلاین استفاده می کنیم (یا هنگام پیمایش آنها را نادیده می گیریم) و خبرنامه های ایمیل را مستقیماً به پوشه اسپم (یا سطل زباله) ارسال می کنیم. بازاریابی تلفنی ما را اذیت می کند ، کاتالوگ ها و کوپن ها را به سختی قبول می کنیم.

امروز نیاز به تمرکز در رسیدن به مشتریان ایده آل خود را با محتوا بدست می آوریم. وقتی محتوای شما مفید و مرتبط است ، نیازی به نمایش محتوا در مقابل تعداد بیشتری از جستجوگرها نیست ، به این امید که به چشم انداز عالی در نتایج برسید. این فرایند به طور طبیعی از طریق اشتراک شبکه های اجتماعی به نتایج جستجو راه پیدا خواهد کرد.امروزه ما بینش بیشتری نسبت به رفتار مشتری و نحوه تعامل معنادار داریم. این کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه ، مقرون به صرفه تر ایجاد کنید.

بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی به ایجاد محتوا و تجارب ارزشمند با درک صحیح از مخاطبان مورد نظر شما متمرکز است. برای پیش بینی آنچه مشتریان ایده آل شما نیاز دارند ، باید با عوامل محرک آنها آشنا باشید. شما باید مانند مشتری خود فکر کنید تا بتوانید راه حل ها و محصولاتی را ارائه دهید که به نفع آنها باشد. برای اجرای یک کمپین بازاریابی درونی موفق ، باید با افرادی که امیدوارید به آنها دسترسی پیدا کنید همدلی کنید و درک کنید که آنها بیشتر از چه محتوایی استقبال می کنند. به این ترتیب مشتریان جدید به دست می آورید و آنها را وادار به بازگشت می کنید.

بازاریابی ورودی
بازاریابی ورودی

بازاریابی داخلی را چگونه انجام می دهید؟

1. محتوا پادشاه است.( Content is King)

وبلاگ ها ، کاغذهای سفید ، اینفوگرافیک ها ، پادکست ها ، کتاب های الکترونیکی و مجموعه های ویدیویی نمونه های خوبی از محتوایی هستند که می توانید برای آگاهی مشتریان بالقوه از خدمات یا محصول خود ایجاد کنید.

انواع محبوب مطالب

یک وبلاگ با ارسال های منظم و مفید ، راهی موثر برای بازاریابی تجارت شما است. وبلاگ نویسی به جذب بازدیدکنندگان جدید کمک می کند ، آنها را تشویق می کند تا بازدیدکننده تکراری شوند و اعتماد و وفاداری آنها را به خود جلب می کند. با محتوای رایگان و جالب ، شما قادر خواهید بود تجارت خود را به عنوان یک رهبر صنعت تأسیس کنید.

فرم های سفید(وایت پیپر) به سوالات قابل جستجو توسط مشتریان بالقوه پاسخ می دهند و تخصص شما را در یک موضوع مشخص می کنند. هدف این است که به مخاطبان خود در مورد چیز خاصی آموزش دهید و اطلاعات لازم برای حل یک مسئله یا توضیح روش خاصی را ارائه دهید. منظور از whitepapers فروش مستقیم کالا یا خدمات نیست. فرم های سفید معمولاً برای بارگیری به آدرس ایمیل احتیاج دارند ، بنابراین روش خوبی برای گرفتن لید هستند.

اینفو گراف از اطلاعات و یا داده های مورد استفاده برای ساده سازی یک موضوع روش متمایز و برجسته ای است. در رسانه های اجتماعی ، اینفوگرافیک ها 3 برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری به اشتراک گذاشته می شوند . آنها علاوه بر قابل اشتراک بودن ، باعث ایجاد ترافیک و تجزیه متن می شوند تا مطالب شما را جالب تر کنند.

پادکست فرصتی است که می توانید با پوشش منظم موضوعات جالب و مرتبط با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. به اشتراک گذاشتن مصاحبه یا مکالمه در یک محیط غیررسمی درباره موضوعاتی که با در نظر گرفتن مشتری خود انتخاب کرده اید ، روش خوبی برای تأمین ارزش و جایگاه خود به عنوان یک متخصص است.

کتابهای الکترونیکی معمولاً کوتاه تر و تعاملی تر از کاغذهای سفید هستند ، که اغلب شامل پیوندهایی به اطلاعات اضافی هستند. آنها به خوانندگان شما نشان می دهند که مشتاق ارائه مطالب مفید و ارزشمند به آنها هستید. همچنین ، مانند سایر صفحات سفید ، کتابهای الکترونیکی معمولاً برای افرادی که در آنها ثبت نام می کنند از طریق ایمیل ارسال می شوند که به شما کمک می کند تا لیست مخاطبین شما پر شود. برای قرار گرفتن در معرض بیشتر می توانید آنها را در فروشگاه Kindle قرار دهید.

فیلم ها بیش از 50٪ از مصرف کنندگان تمایل به دیدن فیلم از مارک ها (بیش از هر نوع محتوای دیگر) دارند. ایمیل های دارای “ویدیو” در موضوع افزایش قابل توجهی در نرخ باز و نرخ تبدیل دارند. دانش بنیان ، داستان های مشتری ، نکات مربوط به سوار شدن ، دیدار با تیم یا فیلم های پشتیبانی را امتحان کنید.

2. وبلاگ های مهمان

ارسال مهمان ، نوشتن پست های وبلاگ برای وبلاگ های دیگر ، موثر است زیرا به شما امکان می دهد به مخاطبی برسید که ممکن است در غیر این صورت شما را پیدا نکرده باشد. آنها دسترسی شما را افزایش می دهند و می توانند به تولید HubSpot کمک کنند.

ثبت فعالیت فروش و ذخیره اطلاعات تماس (CRM)

اجرای یک استراتژی بازاریابی ورودی کارساز است. شما باید با در نظر گرفتن مخاطبان هدف خود محتوای جالب و مرتبط ایجاد کنید ، آنها را متقاعد کنید آنچه را که آنها نیاز دارند ارائه می دهید و همچنان به ارائه خدمات و محصولاتی بپردازید که مردم به آنها بازگردند. HubSpot می تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی بازاریابی داخلی را اجرا و مدیریت کنید تا بتوانید به بهترین وجه به مشتریان خود دسترسی پیدا کرده و به آنها خدمات دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما