آیا وب سایت شما برای سئو آماده است؟

اگر وب سایت شما فاقد هر یک از این عناصر است ، باید قبل از اینکه هزینه ای صرف خدمات بهینه سازی سئو کنید ، باید به آن توجه شود.

آژانس های بازاریابی دیجیتال معمولاً درخواست انجام بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را در وب سایت هایی دریافت می کنند که به سادگی آماده بهینه سازی و سئو نیستند. در زیر شش عنصری وجود دارد که لازم است قبل از اینکه بازاریاب دیجیتال شما بتواند هر SEO را در یک سایت انجام دهد ، در سایت شما وجود داشته باشد. اگر وب سایت شما فاقد هر یک از این عناصر است ، قبل از اینکه هر زمان را صرف خدمات بهینه سازی سئو کنید ، باید به آن توجه شود.

1. سکوی دوستانه SEO

سیستم عامل های مختلفی وجود دارد که ساخت وب سایت خود را برای افراد آسان می کند – حتی برخی از آنها خاص صنعت هستند. با این حال ، بسیاری از این سیستم عامل ها با در نظر گرفتن SEO ساخته نشده اند. اگر شما یا تیم بازاریابی خود به برچسب های عنوان ، توضیحات متا و برچسب های متا در سایت دسترسی ندارید ، نمی توانید سئو کنید.

اگر نمی توانید محتوا اضافه کنید ، نمی توانید ترافیک ارگانیک را جذب کنید.

2. وب سایت چند صفحه ای

وب سایت های یک صفحه ای هم اکنون بسیار مرسوم هستند. از نظر تجربه کاربری ساده ، قابل درک است ، اما اگر فقط یک صفحه داشته باشید ، کار بهینه سازی وب سایت شما برای انواع کلمات کلیدی را تقریباً غیرممکن می کند.اگر وب سایت شما یک صفحه است ، خوب است ، اما رتبه بندی در صفحه اول Google را برای انواع کلمات کلیدی فراموش کنید.

3. معماری سایت

نحوه کدگذاری یک سایت و نحوه سازماندهی محتوا از جنبه های بسیار مهم SEO فنی است. کد پاک ، جاوا اسکریپت خارجی و پرونده های CSS خارجی تضمین می کنند که وقتی سایت شما خزنده می شود ، عنکبوت جستجو موارد مهم را فهرست بندی می کند.اگر Google قادر به خزیدن نیست ، باید دلیل آن را بیابید.

4. بارگذاری سریع

سرعت بار در هنگام بالا آمدن در موتورهای جستجو فاکتور مهمی است. اغلب اوقات ، روشهایی وجود دارد که وب سایت موجود را سریعتر می کند اما می تواند زمانبر و هزینه بر باشد.برای تست سرعت سایت خود و کشف مواردی که می توانند سرعت آن را کم کنند ، از ابزار PageSpeed ​​Insights گوگل استفاده کنید .

5. موبایل پسند بودن یا پاسخگو بودن به موبایل بودن

نه تنها یک سایت دارای قابلیت پاسخگویی به تلفن همراه در رتبه بندی جستجوی شما است ، بلکه برای تجربه کاربر نیز ضروری است. بیش از نیمی از ترافیک وب اکنون در دستگاه تلفن همراه است – درصدی که مطمئناً رشد می کند.موبایل مرز نهایی است.

6. نرخ تبدیل خوب

چرا وقتی وب سایت شما در یک کلیپ خوب تبدیل نمی شود ، برای هدایت ترافیک ارگانیک هزینه کنید؟ پاسخ: شما نباید این سایت باید زیبا به نظر برسد ، اما همچنین باید دارای کاربردی آسان ، آموزنده ، قانع کننده و دارای چندین جذابیت باشد.اگر بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) را انجام ندهید ، بازی را باخته اید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما