صفحات فرود یا لندینگ پیج (Landing Page)

آیا برای سئو به صفحات فرود نیاز دارید؟ پاسخ خیر است

هنگام بحث در مورد قیف های فروش ، صفحات فرود همیشه یکی از موضوعاتی است که در آن متخصصان سئو سایت اهمیت نرخ بالای تبدیل را اعلام می کنند.

واقعیت؟ تبدیل تنها چیزی نیست که باید هدف باشد.

در واقع ، داده های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بسته به نوع صفحه فرود و کارهایی که مخاطبان شما در نهایت در سایت انجام می دهند ، کشف کنید.

در این راهنما ، ما در مورد اینکه چرا صفحات فرود مجبور نیستند همیشه به نرخ تبدیل بالایی دست یابند ، کمک می کنند تا به اهداف بازاریابی دیجیتال شما کمک کند .

به علاوه ، ما نگاهی خواهیم انداخت که چرا محتوای تعاملی عامل مهمی در کارکردن این فرایند است.

صفحه فرود با قابلیت تبدیل بالا چیست؟

یک صفحه فرود با قابلیت تبدیل بالا 2 شرط اصلی دارد.

اول ، یک هدف اولیه وجود دارد که مخاطبان خود را وادار به اقدام کند.

دوم ، این امر در مقایسه با تعداد کلی بازدیدکنندگان با نرخ مکرری اتفاق می افتد.

بیایید چند نمونه را بررسی کنیم.

نمونه اول: برای صفحه فرود که بارگیری رایگان کتاب الکترونیکی را در ازای پیوستن به یک لیست ایمیل تبلیغ می کند ، ثبت نام برای این لیست تبدیل خواهد بود. اگر اکثریت قریب به اتفاق بازدیدکنندگان در لیست ثبت نام کنند ، تبدیل بالا محسوب می شود.

نمونه دوم: در شرایطی که یک شرکت تلاش می کند مشتریان خود را برای خدمات افزایش دهد ، تبدیل به این صورت است که یک بازدید کننده صفحه از صفحه فرود یک قرار ملاقات یا رزرو خدمات خودرو یا تعیین یک وقت آرایشگاه انتخاب می کند. این سناریو ، به این معنی است که صفحه تبدیل بالایی دارد.

و ده ها سناریوی دیگر نیز وجود دارد.

یک صفحه فرود تجارت الکترونیک که مشتری در آن خرید می کند نیز تبدیل محسوب می شود. محصول فروخته شده؟ به احتمال زیاد ، این یک صفحه فرود با قابلیت تبدیل بالا است.

همانطور که می توانید بگویید ، دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود بازاریابان تلاش زیادی برای تبدیل هر یک از صفحات فرود خود به بالا کنند.

واقعیت؟

اگر فرصتهای دیگری(صفحات دیگر سایت شما) صفحه فرود باشد که تبدیل بالایی نداشته باشند ، ممکن است نیاز به صرف زمان ، پول و تلاش نداشته باشند.

صفحات فرود با قابلیت تبدیل بالا چقدر اهمیت دارند؟

صفحات فرود تبدیل بالا برای تجارت شما عالی است.

به هر حال ، آنها بازار هدف شما را تشویق می کنند تا اقداماتی انجام دهد که می تواند سود شما را در آینده افزایش دهد.

به همین دلیل داشتن شخصیت های خریدار بسیار خوب بسیار مهم است . این تنها راهی است که می توانید دردهای آنها را بشناسید و برای کمک به آنها چه کاری می توانید انجام دهید.

مطالعه شیوه های سئو و روانشناسی رنگ ها نیز در هنگام ایجاد یک صفحه فرود که قرار است تعداد زیادی تبدیل ایجاد کند مفید است.

اما نکته اینجاست: حتی اگر یک کاربر تبدیل به مشتری نشود ، می توانید داده های ارزشمندی را از آنها جمع آوری کنید.

صفحه فرود تعاملی چیست؟

یک صفحه فرود تعاملی بخشی از قیف فروش شما است که فرصتی برای تبدیل ارائه می دهد ، اما همچنین به بازدیدکنندگان راهی برای تعامل به شیوه ای دیگر می دهد.این می تواند به سادگی تماشای فیلم ، پاسخ به چند سوال یا شرکت در یک مسابقه کوچک باشد.

صفحات فرود تعاملی همچنین می توانند اطلاعات را به صورت هوشمند ارائه دهند و کاربران را تشویق به کشف محتوا کنند – برای مثال ، ما این کار را در صفحه گزارش تأثیرات اجتماعی 2020 خود انجام دادیم .

ممکن است بپرسید: “اما در مورد تبدیلات چطور؟

خوب ، اولین چیزی که باید بدانید این است که صفحات فرود تعاملی از قبل در ایجاد تبدیل موثرتر از صفحات ثابت هستند.

این یک واقعیت است. آنها در جلب توجه افراد و درگیر نگه داشتن آنها بهتر عمل می کنند.

می توانید دقیقاً جایی را که کاربران با محتوای شما درگیر هستند ، تأیید کنید. قسمتهایی که بیشتر دوست داشتند و دوست نداشتند. جایی که آنها در حال کلیک کردن یا پیمایش بدون خواندن هستند.

سپس ، می توانید از این داده ها برای بهبود صفحه فرود خود ، بهینه سازی عناصر و بخش ها و جذابیت بیشتر تجربه کاربر استفاده کنید.

آنچه جمع آوری کرده اید همچنین بینش به روز شده ای در مورد شخصیت های شما به شما می دهد و به شما امکان می دهد استراتژی های خود را تأیید یا تنظیم کنید.

بنابراین ، نتیجه نهایی این است: خوب نیست که در ابتدا یک صفحه فرود مبدل بالا نداشته باشید.

آنچه واقعاً به آن احتیاج دارید ، فرایند دریافت داده های مشارکت است ، بنابراین می توانید درک بهتری از شخصیت های خود داشته باشید.

و سپس می توانید سعی کنید صفحه فرود خود را برای افزایش نرخ تبدیل خود کامل کنید.

مزایای صفحات فرود تعاملی که فراتر از تبدیل هستند

اکنون که به سوال در عنوان پاسخ داده ایم ، بیایید دلایل دیگری را بررسی کنیم که چرا صفحات فرود تعاملی چنین افزودنی مفیدی برای ترکیب بازاریابی شما هستند.

اولین برداشت مثبت فوری

اکثر مردم پس از ورود به وب سایت در کسری از ثانیه درباره یک نام تجاری تصمیم گیری می کنند.اگر صفحه شما به اندازه خود نباشد ، می تواند به کل استراتژی بازاریابی شما آسیب برساند – نه فقط صفحه فرود خاصی که در آن قرار دارند.با این حال ، عناصر تعاملی اطمینان می دهند که بازدیدکنندگان مدت بیشتری در صفحه فرود شما بمانند.آنها اغلب بیشتر تمایل دارند این مسابقه را امتحان کنند یا ویدیو را تماشا کنند تا در مورد ایده ای که آنها را مجبور کرده است در ابتدا روی پیوند شما کلیک کنند بیشتر بدانند.و آنجاست که آنها می توانند اطلاعات بیشتری در مورد شرکت و ماموریت کلی شما پیدا کنند ، که به آنها زمان بیشتری برای ایجاد نظر صادقانه می دهد.در نهایت ، بسته به عنصر تعاملی که ایجاد کرده اید ، می تواند به هر دو صورت – به نفع یا مخالف آن – پیش برود. اما حداقل آنها درگیر هستند ، که بهتر از قضاوت سریع است.

مدت زمان طولانی تری در صفحه

هر بازاریاب دیجیتال به شما می گوید که زمان در صفحه معیار مهمی برای مطالعه است.پس از همه ، شما می توانید تمام ترافیک را به وب سایت خود منتقل کنید ، اما اگر مردم به اطراف خود ادامه ندهند ، بی فایده است.هنگامی که صفحات فرود تعاملی دارید ، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان شما بسته به رسانه ای که ارائه می دهید برای چند دقیقه در کنار هم خواهند بود.هرچه این مدت زمان اقامت بیشتر باشد ، احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما به اطلاعاتی که ارائه می دهید علاقه بیشتری داشته باشد.و این می تواند بر نرخ تبدیل شما تأثیر مثبت بگذارد.

تجربه کاربری رضایت بخش تر

بهترین بخش در مورد استفاده از صفحات فرود تعاملی؟ می توانید تجربه کاربری را به طور چشمگیری بهبود بخشید.اکثر مردم از نگاه کردن به همان طراحی صفحه فرود کوکی خسته شده اند و می خواهند چیزی منحصر به فرد را ببینند.هنگامی که می توانید تجربه ای منحصر به فرد را در اختیار آنها قرار دهید ، رضایت و دید کلی آنها را نسبت به نام تجاری خود افزایش می دهید.

البته ، یک تجربه کلی بهتر کاربر اغلب منجر به نرخ تبدیل بالاتر می شود.

ببینید چگونه همه اینها به صورت کامل یک حلقه می شود؟

با استفاده از محتوای تعاملی ، می توانید صفحات فرود خود را برای نتایج محکم تر تقویت کنید و در عین حال به اهداف مهم دیگری نیز دست یابید .

جمع بندی: استفاده از صفحات فرود تعاملی برای داده های بهتر

همانطور که مشاهده کردید ، صفحات فرود با قابلیت تبدیل بالا قطعاً چیزی است که باید به دنبال آن باشید.اما وقتی از صفحات فرود تعاملی استفاده می کنید ، استراتژی خود را گسترش می دهید ، بینش بیشتری در مورد بازار هدف خود کسب می کنید و تجربه بهتری از نام تجاری ارائه می دهید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما