گوگل نیوز شو کیس(Google News Showcase)

اگر سایت خبری شما در گوگل نیوز شو کیس یا همان گوگل نیوز از دسک تاپ عقب مانده است ، حتماً به آن توجه کنید زیرا این به روزرسانی می تواند ترافیک دسک تاپ بیشتری ایجاد کند ،

گوگل نیوز شو کیس | Google News Showcase در اکتبر 2020 راه اندازی شد تا گزینه های مجوز پرداخت شده به ناشران را ارائه دهد. ویترین اکنون در انگلیس ، استرالیا ، آلمان ، برزیل ، آرژانتین ، ایتالیا ، چک و هند و (شاید در آینده در ایران) نیز موجود است.

براساس اعلامیه الکس کاکس ، مدیر محصولات اخبار ، Google News Showcase اکنون در دسک تاپ موجود است . کاکس گفت: “اکنون هر کاربر Google News ، صرف نظر از اینکه از چه دستگاهی استفاده می کند ، می تواند پانل های داستانی پیشرفته را از شرکای نمایشگاه خبری ما مشاهده کند.” نمایشگاه اخبار دسک تاپ در همان کشورهایی که نسخه موبایل آنها در دسترس است موجود است.

نحوه به نظر رسیدن نسخه دسک تاپ ویترین خبر به شرح زیر است:

گوگل همچنین یک نوار کناری کاتالوگ اضافه کرده است تا به کاربران در کشف اخبار ملی و محلی کمک کند.اخبار جدیدی که در آن شرکت می کنند هم اکنون یک زبانه News Showcase صفحه نمایش اخباردر صفحه های اصلی در Google Newsخواهند داشت.

کاکس نوشت: “در اینجا ، خوانندگان می توانند تمام پانل های نمایشگاه News خود را مشاهده کنند: آخرین پانل Rundown ، که شامل مهمترین مسائل برای ناشران هر روز است ، و پانل های داستان آنها ، که زمینه عمیق تری در مورد مقالات مهم به خوانندگان می دهد.”

گوگل پنل های پیشرفته ای را به نمایشگاه خبری موبایل اضافه می کند. همراه با تجربه دسک تاپ ، News Showcase همچنین پنل های پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد که به ناشران امکان می دهد برای ایجاد زمینه و اطلاعات بیشتر در مورد اخبار و داستان ها ، نقاط پیوند شده را اضافه کنند.

چرا اهمیت می دهیم اگر ناشری هستید که بخش بزرگی از بازدید خود را به ویترین نمایشگاه گوگل متکی است ، افزودن میز کار می تواند به معنای وجود مخاطبان بالقوه بیشتری باشد که باید به سایت شما بروند (از نوع جدید دستگاه). همچنین به این معنی است که سایت خبری  شما روی دسک تاپ نیز عملکرد مطلوبی دارد (فاقد میان افزارهای مزاحم ، مطمئن شوید که سریع بارگیری می شود ، مطمئن شوید که آزار دهنده نیستند). افزودن لیست پیوند خورده در صفحه ها همچنین به معنای فرصتی برای ارتباط با مخاطبان و افزایش کلیک بر روی داستان های شما است. اینها را خوب فکر کنید و مطمئن شوید که از آنها هوشمندانه برای سئو سایت خبری خود استفاده می کنید.

آموزش گوگل نیوز (Google News)

پس از ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱، جهانیان در جستجوی خبرهای دقیق این حادثه بودند اما موتورهای جستجو گر با سرچ اخبار شهر در نیویورک اشتباها تاریخچه شهر یا موارد دیگر را به کاربران نمایش میدادن اینجا زنگ خطر ضعف الگوریتم های گوگل به صدا در آمد.یکسال بعد گوگل از پنل Google News  برای اثبات برتری رونمایی کرد.هدف گوگل نیوز اطلاع رسانی اخبار دقیق بود.الگوریتم‌های گوگل نیوز با فاکتورهای مختلف، اخبار روزنامه نگاران را تجزیه و تحلیل میکند تا راستی آزمایی کند و اخبار مرتبط را نمایش دهد.

انواع طبقه بندی گوگل نیوز ؟

  • خبرهای برتر مانند Headlines in Google News یا خبر های لحظه ای YouTube
  • خبرهای شخصی سازی شده مثل Discover یا For You
  • خبرهای متنوع از منابع گوناگون در Top Stories in Search, Top News search results on YouTube یا Full Coverage in Google News

شما باید در Google News باشید و اطلاعات واقعی و با کیفیت منتشر کنید تا Google News از اون پشتیبانی کند.اگر بتوانید از سد گوگل رد بشید سرعت ایندکس مطالب سایت بالا می رود و کاربران وقت زیادی را در سایت شما می گذارند و برای سئو سایت شما خوب است.

روش کار گوگل نیوز؟

گوگل نیوز در واقع یک سایت خبری است با بیش از 000/500 منبع خبری که از تمام جهان است.غول جستجو میگه اخبار گوگل نیوز در تمام دنیا ۱۰ میلیارد کلیک می خورد . اگر شانس بیارید و سایت شما در نتایج باشد اخبار گوگل نیوز بالای تبلیغات پولی است و شانس کلیک و ترافیک بیشتری دارید.اگر یک وب سایت خبری دارید و می خواهید در گوگل نیوز باشید به طور مستمر خبر با کیفیت تولید کنید چرا که با این حجم خبر سایت شما با هر خبری بیش 1 یا 2 روز در نتایج نخواهد بود و مطالب بعدی راز موفقیت شما را تکمیل می کند.

راز نمایش سایت ها در گوگل نیوز؟

  1. محتوای سبز و با کیفیت و اورجینال
  2. روزانه 2 محتوا حداقل تولید کنید
  3. محتوای وبلاگ خودتون تو گوگل نیوز قرار ندهید.
  4. غلط دیکته نداشته باشید
  5. خبر شما با فاعل شروع شود نه مفعول
  6. سرعت سایت باید عالی و خوب باشد.
  7. پی دی اف و جاوا اسکریپت نباشد تا خزنده بتواند بخواند.
  8. در سایت خودتان باید صفحات درباره ما” و “تماس با ما” داشته باشید.
  9. نسخه گوشی باید موبایل فرندلی و ریسپانسیو باشد.

ثبت سایت در گوگل نیوز

ابتدا Search Console مالکیت سایت خبری  خودتان را تائید کنید و سپس به بخش Google News Publisher Center بروید. سپس در قسمت  My Sitesحساب های که در  گوگل دارید را می بینید.در این مرحله درج در Google News کلیک کنید. سپس verified و Request inclusion to News Index را کلیک کنید.در این مرحله جزئیات بیشتری مانند صفحه اخبار حوزه کاری و …. از سایت را به گوگل نیوز معرفی کنید.

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما