گوگل نیور شو کیس(با ابزار جدید برای ارتقای محتوای با کیفیت آشنا شوید)

گوگل نیور شو کیس(با ابزار جدید برای ارتقای محتوای با کیفیت آشنا شوید)

گوگل نیور شو کیس: این ارائه جدید انقلابی برای رسانه ها است زیرا از زمان راه اندازی Google News گزینه های کمی در سطح اخبار ارائه شده است.گوگل نیوز شو کیس | Google News Showcase به شما این امکان را می دهد که نمایان بودن رسانه ارتباطی را در فضاهایی مانند Google News یا حتی در Discover مدیریت کنید.

گوگل نیوز شو کیس | Google News Showcase چیست؟

این ابزار یک تجربه جدید خبر آنلاین است. هدف این پیشنهاد ارائه برخی گزینه ها برای ناشرانی است که محتوای خبر در اینترنت ایجاد می کنند. به گفته این شرکت، آنچه آنها امیدوارند این است که بتوانند “صدای تحریریه” رسانه را از طریق یک تجربه ارتباطی بهبود یافته ارتقا دهند.مثلا سایت خبر مارکت در حوزه اخبار اقتصادی و گردشگری و خبر پزشکی،اخبار موبایل و کامپیوتر بدرستی از این قابلیت استفاده کرده است.باز هم مهم ترین چیز این است که اخبار تبلیغ شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به این ترتیب رسانه ها می توانند بهترین محتوای خود را انتخاب کنند تا در صفحات مرتبط ظاهر شود.

گوگل توضیح داد که نمایشگاه “اطلاعات بیشتری در مورد رویدادهای محلی، ملی و بین المللی فعلی به خوانندگان ارائه می دهد تا به آنها کمک کند اخبار مورد علاقه خود را درک کنند.”

  • کسب درآمد از محتوای با کیفیت

یکی از قابل توجه ترین گزینه های ارائه شده توسط ابزار جدید مربوط به کسب درآمد از محتوای با کیفیت مرتبط با اخبار ملی و بین المللی است.این پلتفرم دارای یک برنامه مجوز محتوای جهانی است. این بدان معناست که گوگل مستقیماً به ناشران پول پرداخت می کند تا آنها مسئول انتخاب مقالات با کیفیت برای سئو سایت خود باشند.این پویایی کیفیت اخباری را که به خوانندگان ارائه می‌شود ارتقا می‌دهد و در عین حال به رسانه‌هایی که پاداش مستقیمی برای محتوایی که تولید می‌کنند پاداش می‌دهد.

  • شخصی سازی اخبار

پیش از این، Google News Feed کمتر بصری بود و اصلاً قابل تنظیم نبود. این الگوریتم بر اساس جستجوهای رایج کاربران بود و از طریق یادگیری ماشینی ، اخبار مربوط به علایق آنها را ارائه می کرد.این شیوه ارائه اخبار، رسانه ها را در وضعیت نامطلوبی قرار داد. اتفاقی که افتاد این بود که پورتال های خبری برای حضور در بخش اخبار یا دیسکاور باید با هم رقابت می کردند.معمولاً این کار با تولید عناوین جذاب برای دریافت کلیک انجام می شد. در پایان، این نتیجه معکوس بود، زیرا محتوای ارائه شده در یادداشت‌ها نمی‌توانست با عنوانی که آنها به عنوان تیتر استفاده می‌کردند مطابقت داشته باشد.به این ترتیب، پورتال هایی که محتوای ارزشمند تولید می کردند به دلیل احساساتی بودن در پس زمینه قرار گرفتند.با ویترین News Showcase، این به طور کامل تغییر کرد. خبرگزاری ها مستقیماً نمایش و برندسازی محتوای خود را کنترل می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا روابط قوی تری با مخاطبان خود ایجاد کنند.

ویترین News Showcase چگونه به نظر می رسد؟

سازندگان محتوا با استفاده از پلتفرم Google News Showcase می‌توانند نحوه مشاهده اخبار خود را سفارشی کنند. این بدان معنی است که آنها به طور کامل نحوه نمایش آنها در محصولات اخبار Google را کنترل می کنند. این به طور خاص برای Google News و Discover اعمال می شود.همه اینها با چند برابر کردن ترافیک ارگانیک پورتال های خبری، تجربه کاربر را بهبود می بخشد. به لطف قابلیت‌های جدید، رسانه‌ها می‌توانند محتوایی را که می‌خواهند ظاهر شوند و نحوه نمایش آن را انتخاب کنند. می توانید زمینه بیشتری از اطلاعات، تصاویر استفاده شده را ارائه دهید و مکان یا اندازه لوگو را سفارشی کنید.

  • تنظیمات جدید

ابزار جدید گوگل نیز بیش از تبلیغ و ارائه اخبار ارائه می دهد. با Google News Showcase، ناشران می‌توانند جدول‌های زمانی تابلوی اخبار سفارشی را مدیریت کنند، اخبار مرتبط را برای پیشنهاد در تابلوها انتخاب کنند، و همچنین می‌توانند نقاط لیست خبر اضافه کنند.

این شرکت در صفحه پشتیبانی کاربران خود توضیح می‌دهد : «Google News Showcase از رویکردی متفاوت نسبت به سایر محصولات خبری Google استفاده می‌کند، زیرا انتخاب اخبار و نحوه ارائه آن را به ناشران واگذار می‌کند.

  • بازدیدهای بیشتر از صفحات وب

مزیت دیگری که گوگل برای ناشران ارائه می دهد، چند برابر کردن ترافیک ایجاد شده برای وب سایت شما است. اما برای رسیدن به این هدف باید شرایط خاصی رعایت شود.ویترین به دنبال ارائه تجربه بهتری به کاربران است تا آنها اخبار ویژه را درک کنند. علاوه بر این، منبعی که خبر از آن می‌آید قابل اعتماد و تایید خواهد بود، که مشکل اطلاعات نادرست و اخبار جعلی مخوف را کاهش می‌دهد.در این صورت، علاقه بیشتری در بین مردم خبرخوان وجود خواهد داشت که طبق محاسبات گوگل، بیش از 10 میلیون بازدید در ماه به ناشران می دهد. هر سازمان خبری می‌تواند انتخاب کند که آیا در جستجوی Google و Google News باشد یا خیر.

ابزار جدید گوگل یک سیستم اعلان ارائه می دهد که کاربران را نسبت به اتفاقات جهان آگاه نگه می دارد. Google News Showcase شما را به‌روز نگه می‌دارد

ویژگی Override اطلاعات ویرایشگرها را در بخش هایلایت های روزانه نمایش می دهد. همچنین گزینه ای به نام Chronology وجود دارد که اخبار را با تمام جزئیات مرتبط منتشر شده در یک مکان متنی می کند. به همین ترتیب، Bullets نیز وجود دارد که فهرستی از نکات کلیدی و پیوندهایی به مقالات مرتبط است.

به این ترتیب، گوگل سازماندهی اخبار ویژه و مرتبط را حل کرد تا سازندگان بتوانند توزیع زمینه را در اطلاعاتی که مستحق چندین توضیح و دارای پیشینه مهم است، برنامه ریزی کنند.

دسترسی گسترده

Google News Showcase سیستم اشتراکی را ارائه می‌کند که عموم مردم می‌توانند درباره اطلاعات خاص بیشتر بیاموزند.

بخشی به نام دسترسی گسترده نیاز به ثبت نام برای باز کردن قفل دسترسی رایگان به مقالات پولی انتخاب شده دارد. علاوه بر این، می‌توانید ویرایشگران را دنبال کنید تا به‌روز باشید و اعلان‌های پیشرفت‌های جدید را دریافت کنید.این ابزار به عنوان یک پلتفرم شبیه به یک شبکه اجتماعی عمل می کند، اما با این تفاوت که انتشارات فقط اخبار هستند. در حال حاضر، بیش از ۷۰۰.۰۰۰ کاربر ناشران اخبار مورد علاقه خود را دنبال می کنند.

  • فقط برای برخی کشورها موجود است

ابزار خبری جدید هنوز در سراسر جهان در دسترس نیست، در حال حاضر یک جامعه نسبتا کوچک است اما نتایج بسیار قابل توجهی دارد.در اسپانیا در حال حاضر ۱۴۰ رسانه از ۶۰ گروه انتشاراتی وجود دارد که در نمایشگاه اخبار شرکت می کنند . همه اینها برای مشارکت و استفاده از این پلتفرم قراردادهای خاصی با گوگل امضا کرده اند.در حال حاضر، حدود ۱۵۰۰ نشریه از سراسر جهان در آن شرکت می کنند. با این ابتکار، گوگل متعهد به حمایت از دسترسی آزاد به اطلاعات است.

“محصولات ما به مردم امکان انتخاب می دهد و به آنها کمک می کند تا روزنامه نگاری با کیفیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کنند، از داستان های بین المللی گرفته تا گزارش های جامعه.”

  • Google News سود پولی ایجاد نمی کند

علاوه بر همه موارد فوق، گوگل توضیح داده است که صفحه اخبار آن درآمد پولی ایجاد نمی کند، زیرا اطلاعات خبری تنها 2٪ از جستجوها را نشان می دهد.ما نه تبلیغاتی را نشان می‌دهیم و نه در اکثر جستجوها کسب درآمد می‌کنیم. و ما تبلیغاتی را در Google News یا برگه نتایج اخبار در جستجوی Google اجرا نمی کنیم.” این شرکت توضیح می دهد.

تبلیغاتی که گوگل منتشر می کند این کار را در جستجوهای مربوط به یک هدف تجاری انجام می دهد، این معمولاً از عبارت جستجوی خبری نیست. این شرکت تنها زمانی درآمد کسب می کند که تبلیغات مفید و مرتبط باشند، بنابراین ادعای اینکه گوگل با این محتوای خاص سود زیادی ایجاد می کند، نادرست است.

گوگل درباره گوگل نیور شو کیس توضیح می دهد:

گوگل درباره گوگل نیور شو کیس توضیح می دهد:

در حالی که ما تبلیغاتی را در Google News یا برگه نتایج اخبار اجرا نمی‌کنیم، به سازمان‌های خبری کمک می‌کنیم تا تبلیغات را در وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و ویدیوهای خود نشان دهند. بسیاری از ناشران اخبار از ابزارها و پلتفرم های تبلیغاتی ما استفاده می کنند. ما هر سال میلیاردها دلار مستقیماً به شرکای ناشر شبکه تبلیغاتی خود می پردازیم.”

  • افزونه ای برای محتوای مفید

اخیراً، عملکردهای جدید گوگل بر کیفیت محتوا متمرکز شده است تا تجربه کاربر را بهبود بخشد. ویترین ابزاری است که هدف آن بسیار شبیه به مفهوم محتوای مفید است.

دومی بر موقعیت یابی پاداش برای محتوای با بالاترین کیفیت تمرکز دارد که تجربه رضایت بخشی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. ایده ارائه ارزش افزوده به کاربران است و اطلاعات ارائه شده به تمام سوالاتی که ممکن است در مخاطب ایجاد شود پاسخ دهد.

به این ترتیب گوگل کیفیت را در اولویت قرار می دهد و از طریق Showcase به طور خاص این کار را در پورتال های خبری انجام می دهد. از موتور جستجوی عمومی برای تمام محتوای منتشر شده در وب اعمال می شود.

گوگل قوانین را برای کسانی که محتوا در اینترنت تولید می کنند بدون توجه به نوع آن تغییر می دهد. این بدان معناست که کاربران به طور فزاینده ای به ابزارهای بیشتری برای رشد و متمایز شدن از همه سازندگان نیاز دارند.

با seoword شما این امکان را دارید که استراتژی های ارتباطی خود را از طریق پلت فرم بازاریابی محتوای ROI ما بهبود بخشید، به ویژه برای بهبود سئو، برندینگ و بازاریابی تأثیرگذار. برای شروع تقویت استراتژی خود با ما تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما