کلیپ مارک آپ ویدیو برای گوگل

در اینجا چند روش جدید برای برجسته کردن ویدیوهای خود در جستجوی Google وجود دارد.که کلیپ مارک آپ ویدیو و سیک مارک آپ برای گوگل Clip markup and Seek markup را توضیح می دهیم.

در Google I / O ، جان مولر (مدیر آنالیز وبمسترهای گوگل) ، در مورد داده های جدید ساختاری شده در ویدئو برای کمک به سئو صحبت کرد که می توانید برای کمک به فیلم های خود در جستجوی گوگل کمک بیشتری کنید. داده های ساخت یافته جدید Clip markup و Seek markup نامیده می شوند و برای کمک به گوگل در ایجاد کلیپ های ویدیویی لحظه ای کلیدی در جستجوی گوگل کار می کنند.

نشانه گذاری کلیپ برای اینکه به طور دستی به Google بگویید از چه مهر زمان و برچسبی برای ویژگی لحظه های اصلی استفاده کند ، ویژگی های زیر را در VideoObject خود نشانه گذاری کنید.اگر می خواهید Google به جای بخش های ویدیویی شما به طور خودکار ویدیوی شما را که دارای نشانگرهای زمانی و برچسب هایی را که برای ویدیوی خود تعیین کرده اید نشان دهد ، باید ویژگی های زیر را اضافه کنید.

کلیپ مارک آپ ویدیو برای گوگل

توجه داشته باشید ، فیلم های YouTube این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می دهند.

به دنبال نشانه گذاری باشید. برای اینکه به Google بگویید چگونه ساختار URL شما کار می کند ، به طوری که Google می تواند لحظات اصلی را که به طور خودکار برای ویدیوی شما مشخص می شوند نمایش دهد ، ویژگی های زیر را در VideoObject خود نشانه گذاری کنید. اگر نمی خواهید ویژگی های SeekToAction لازم باشد ، اگر می خواهید Google از نحوه کار ساختار URL شما مطلع شود ، باید ویژگی های زیر را اضافه کنید تا Google بتواند کاربران را به نقطه ای از ویدیو پیوند دهد.اگر ترجیح می دهید خودتان لحظات اصلی را در یک ویدئو شناسایی کنید ، به جای اینکه به Google اجازه دهید به طور خودکار لحظات اصلی را شناسایی کند ، از علامت گذاری کلیپ به جای SeekToAction استفاده کنید.

چرا به نمایش بیشتر فیلم ها در جستجوی Google اهمیت می دهیم ؟

می خواهید تلاش کنید تا ویدیوهای خود را از بقیه متمایز کنید. استفاده از علامت گذاری کلیپ یا Seek  می تواند به پیشرفت نتایج ویدئوی شما در جستجوی گوگل کمک کند و نرخ کلیک بیشتری از جستجوی Google از طریق ویدیو دریافت می کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما