چگونه وب سایت رتبه بالاتر در گوگل کسب می کند؟

چگونه وب سایت رتبه بالاتر در گوگل کسب می کند؟

هرچه بیشتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، احتمال اینکه گوگل به نام تجاری شما بیشتر توجه کند وجود دارد و صفحات شما را در هنگام جستجو کلمات و عبارات مربوط به محصولات و خدمات به کاربران خود نشان دهد. البته ، نمایش در صفحه یکی از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) چندان ساده نیست. این کار فراتر از یافتن در چندین مکان آنلاین طول می کشد. وقتی می خواهید بفهمید چگونه وب سایت خود را در گوگل رتبه بالاتری کسب کنید ، باید در محتوای خود کار کنید و تجربیات کاربری را ایجاد کنید که بیشتر از رقبای شما مرتبط ، ارزشمند و مکرر باشد. چطوری این کار را انجام میدهی؟ سوال عالی! سئو ورد اینجا است تا به شما پاسخ دهد.

1. انتشار مطالب مربوطه

مانند بسیاری از چیزهای دیگر در زندگی ، شما باید بیشتر بر کیفیت محتوای خود تمرکز کنید تا تعداد پست هایی که منتشر می کنید. بله ، شما باید مرتباً وبلاگ ها و به روز رسانی های اجتماعی را ارسال کنید ، اما نمی توانید فقط کلمات را قرار دهید. بدست آوردن رتبه سئو سایت شما در بالای گوگل به این معنی است که هنگام جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین باید بر ایجاد محتوایی که به طور خاص با اهداف کاربران متناسب است تمرکز کنید .

کلمات کلیدی و عبارات برای هر صفحه وب و پست باید در نظر گرفته شوند ، اما مراقب باشید که با یک لیست عظیمی از کلمات کلیدی بیش از حد زیاده روی نکنید. رتبه بندی مناسب برای هزاران گزینه مختلف دشوار است. در عوض ، یک کلمه کلیدی تمرکز و شاید یک یا دو گزینه ثانویه را برای ایجاد محتوای خود انتخاب کنید. اگر می خواهید برای چندین کلمه کلیدی رتبه بندی کنید ، برای هر عبارتی که مورد نظر هستید یک صفحه جداگانه ایجاد کنید و پست های وبلاگ مخصوص هر موضوع جداگانه ایجاد کنید.

گوگل همچنین به بررسی مجدد محتوای شما می پردازد ، به این معنی که به روزرسانی منظم آن بسیار مهم است. یکی از عواملی که موتور جستجو هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا صفحات شما مربوط به کاربران است در نظر می گیرد ، تجزیه و تحلیل چگونگی انتشار پست ها و صفحات شما است. به عبارت دیگر ، مهم است که محتوای تازه ای به طور منظم در سراسر جهان منتشر شود.

چگونه وب سایت رتبه بالاتر در گوگل کسب می کند

2. تجربه کاربری وب سایت خود را بهبود بخشید

اگر نرخ پرش شما زیاد است ، احتمالاً Google شما را به کاربران خود توصیه نمی کند. چه چیزی باعث می شود افراد به محض ورود سایت شما را ترک کنند؟ خب ، صادقانه چندین چیز وجود دارد ، اما اگر سایت کاربر دوستانه نباشد ، این راهی مطمئن برای از بین بردن توجه مخاطبان قبل از اینکه آنها حتی با برند شما آشنا شوند ، است.

طراحی یک تجربه کاربری عالی یک تلاش همه جانبه است که واقعاً شامل هر جنبه ای از سایت شما می شود که مردم با آن تماس می گیرند و با آن ارتباط برقرار می کنند ، اما در اینجا برخی از عناصر اصلی است که باید به آنها توجه کنید:

تجربه صفحه گوگل را جدی بگیرید+راه حل

جهت یابی. پیمایش سایت شما باید برای افراد آسان باشد. بدون ناوبری روشن ، مخاطبان شما به احتمال زیاد ناامید شده و در جستجوی جایگزین های بهتر می روند.

قابلیت پاسخگویی به موبایل امروزه جستجوهای بیشتری روی موبایل انجام می شود تا دسکتاپ ، بنابراین سایت شما باید با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کند. طراحی سایت شما باید روان و قابل تنظیم برای انواع دستگاه ها باشد.

سرعت صفحه هرچه بارگیری صفحات شما بیشتر طول بکشد ، احتمال از دست دادن بازدیدکنندگان بیشتر است. به گفته گوگل ، هنگامی که سرعت بارگذاری صفحه از یک تا سه ثانیه افزایش می یابد ، احتمال بازگشت به سایت 32 درصد افزایش می یابد. برای بهینه سازی سرعت صفحه ، سایت شما باید در عرض دو ثانیه بارگیری شود.

3. به گوگل بگویید که کدام کلید واژه ها را هدف قرار می دهید

وقتی می خواهید نحوه افزایش رتبه Google خود را بفهمید ، باید سهم خود را برای کمک به این روند انجام دهید. خزنده های وب گوگل مسئول فهمیدن این هستند که هر وب سایتی در اینترنت برای ایجاد یک فهرست سازماندهی شده از این اطلاعات و ارائه سریع نتایج مربوطه استفاده می کنند و وقتی افراد چیزی را در نوار جستجو وارد می کنند ، مسئول هستند. بنابراین ، مهم است که با قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های استراتژیک مانند:

  • عناوین متا
  • توضیحات متا
  • آدرس های اینترنتی
  • برچسب های Alt

4. ایجاد بک لینک بیشتر

بک لینک ها پیوندهایی هستند که از وب سایت دیگری تهیه می شوند و افراد را به وب سایت شما ارسال می کنند. گوگل در روند رتبه بندی بک لینک ها را به شدت اندازه گیری می کند زیرا معتقد است سایتهایی که به آنها پیوند داده شده است از لحاظ تئوری اطلاعاتی را ارائه می دهند که سایت دیگری با ارزش می داند. این امر به نوبه خود باعث می شود موتور جستجو سایتهای دارای پیوند بسیار بالا را در نور بسیار مطلوب مشاهده کند.

پیوندهای ورودی به قدرت دامنه وب سایت شما کمک می کند . قدرت دامنه شما اندازه گیری میزان ارتباط سایت شما در صنعت شما است. هرچه امتیاز قدرت دامنه شما بیشتر باشد ، امکانات شما برای رتبه بندی خوب در SERP ها بیشتر می شود.

چگونه بک لینک دریافت می کنید ؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • محتوای آسمان خراش بسازید
  • راهنمای نهایی را منتشر کنید
  • به دنبال سایت هایی باشید که پست های مهمان را میزبانی می کنند
  • از استفاده از اینفلوئنسرها استفاده کنید

5. بهینه سازی برای جستجوی صوتی

طبق مطالعه انجام شده توسط Perficient ، 55 درصد از پاسخ دهندگان می گویند از جستجوی صوتی به عنوان یکی از سه روش اصلی جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین استفاده می کنند. بسیاری از مردم روش صحبت با تلفن یا بلندگوی هوشمند خود را بر هر گزینه دیگری ترجیح می دهند. به این ترتیب ، شما می خواهید مطمئن باشید که سایت شما برای جستجوی صوتی بهینه شده است تا افراد بتوانند در صورت تایپ کردن درخواست های خود ، کسب و کار شما را پیدا کنند. توجه به این نکته ضروری است که افراد هنگام استفاده از جستجوی صوتی چیزها را به گونه ای متفاوت بیان می کنند ، بنابراین شما می خواهید کلمات کلیدی خود را در عبارات کامل و روان که به شیوه ای طبیعی و مکالمه ای جریان دارند ، ترکیب کنید. همانطور که سعی می کنید نحوه رتبه بندی اول در گوگل را بیابید ، ایجاد محتوای مناسب برای جستجوی صوتی بخش ضروری پازل است.

اگر برای بهبود رتبه سایت خود به کمک احتیاج دارید ، بازاریابی سئو ورد در اینجا به شما کمک می کند. تیم ما را استخدام کنید تا بتوانیم با استفاده از دانش و تخصص بازاریابی اینترنتی شما را از موقعیت های جستجوی نامطلوب به دید آنلاین مطلوب برسانیم!

5/5 - (3 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما