چگونه می توان ساختمان لینک را با اینفوگرافیک هک کرد؟

اینفوگرافیک ها در همه جای وب هستند و هر موضوعی را که قابل تصور است پوشش می دهند. اگر اینفوگرافیک به خوبی انجام شود، داده های خسته کننده را به چیزی از نظر بصری جذاب و قابل هضم تبدیل می کند. اما با توجه به اینکه ایجاد یک اینفوگرافیک با کیفیت چقدر می تواند کار سختی باشد، بسیاری از متخصصان بازاریابی و سئو سایت می پرسند که آیا آنها یک تاکتیک قدیمی هستند یا خیر . آیا اینفوگرافیک برای ارتقاء سئو و ایجاد لینک ارزش وقت شما را دارد؟ بیایید نگاهی بیندازیم که چرا اینطور است.

تقویت لینک با اینفوگرافیک

مطمئناً، اینفوگرافیک ساعات برنامه ریزی و تهیه پیش نویس بسیار بیشتری نسبت به یک پست وبلاگ نیاز دارد. اما پس از تکمیل، اینفوگرافیک یک محتوای آماده و با قابلیت اشتراک گذاری بالا است که به طور منحصر به فردی در ایجاد بک لینک موثر است . اگر مایل هستید که برای طراحی و تبلیغ درست یک اینفوگرافیک وقت بگذارید، بازدهی که در رتبه بندی سئو موتورهای جستجوی خود به دست می آورید ارزش تلاش را دارد.

بنابراین شما اینفوگرافیک خود را دارید، این اینفوگرافیک زیبا و آموزنده است و آماده است تا برای اولین بار در وب جهانی عرضه شود! اکنون باید این خبر را منتشر کنید و شروع به ایجاد پیوند کنید. یک کمپین اطلاع رسانی اینفوگرافیک را می توان به سه مرحله ساده تقسیم کرد:

فهرست بزرگی از دامنه های مرتبط با وبلاگ های فعال جمع آوری کنید – اینفوگرافیک شما به چه نوع مشاغل و جوامعی مرتبط است؟ چه نوع خوانندگانی به محتوای شما علاقه مند می شوند؟ دامنه‌های خود را بر اساس موضوع و مخاطبان دسته‌بندی کنید – با انجام این کار، می‌توانید به‌سرعت الگوهای ایمیل مخصوص هر دسته را پیش‌نویس کنید، اما به اندازه‌ای وسیع که در هر زمینه‌ای کار نکنید. از طرف دیگر، می‌توانید حساب‌های محبوبی را در توییتر شناسایی کنید که با استفاده از Followerwonk یا سایر ابزارهای تحلیل رسانه‌های اجتماعی درباره موضوع شما توییت می‌کنند.

یک مخاطب برای هر دامنه شناسایی کنید – چه کسی برای این وبلاگ می نویسد؟ اگر چند نفر این کار را انجام دهند، کدام نویسنده محتوایی را بیشتر شبیه به اینفوگرافیک شما منتشر می کند؟ اگر نمی‌توانید خط‌نویسی نویسنده‌ای را در وبلاگ پیدا کنید، می‌توانید بفهمید که چه کسی مسئول بازاریابی محتوا است؟

برای هر مخاطب یک ایمیل بفرستید – آنها باید چرخ محتوای خود را در حال چرخش نگه دارند و شما چیزی دارید که به مخاطبان آنها مرتبط است. وبلاگ نویسی به طور مداوم بسیار مهم است، اما همچنین فوق العاده دشوار است. بسیاری از وبلاگ نویسان برای پست کردن منظم تلاش می کنند، و بنابراین اشتراک گذاری محتوا در واقع می تواند کمک بزرگی باشد. در ازای ارائه یک وبلاگ با موضوع عالی برای یک پست وبلاگ، در ازای آن یک لینک دریافت می کنید.

هر پیوندی در کمپین شما شتاب ایجاد می کند، محتوای شما را مورد توجه بیشتری قرار می دهد و مقداری از آن بک لینک را به شما منتقل می کند. پس از اینکه چند مکان عالی را ایمن کردید، حتی ممکن است متوجه شوید که اینفوگرافیک شما چند بک لینک ناخواسته به دست آورده است. این زیبایی اشتراک گذاری ویروسی است!

یافتن وبلاگ‌ها و نویسندگان فعال برای نمایش محتوای شما می‌تواند زمان زیادی را ببرد، بنابراین می‌خواهید سریع و روشمند حرکت کنید. در اینجا سه ​​گروه از وبلاگ نویسان و دامنه ها وجود دارد که نباید هنگام ایجاد لیست مخاطبین خود از آنها غافل شوید، نکاتی در مورد چگونگی پیدا کردن اطلاعات تماس آنها و پیشنهاداتی برای ایجاد یک طرح جذاب:

  • لینک سازی با نویسندگان آزاد

فریلنسرها در ارتباط بیلدینگ تماس های خوبی برقرار می کنند، به خصوص آنهایی که در همان جایگاه موضوع اینفوگرافیک شما می نویسند. یک فریلنسر که برای چندین مشتری می نویسد ممکن است حتی بتواند اینفوگرافیک شما را برای استفاده در بیش از یک سایت بچرخاند.

اطلاعات تماس را پیدا کنید

اغلب فریلنسرها یک آدرس ایمیل خاص برای دامنه ای که می خواهید لینک آن را دریافت کنید ندارند، بنابراین بررسی صفحه تماس سایت یا ارسال ایمیل به آدرس info@ عمومی ممکن است فایده ای نداشته باشد. با این حال، یک نویسنده ممکن است وب سایت خود را داشته باشد که در آن نمونه کارها و رزومه خود را نشان دهد. یک جستجوی سریع در گوگل می تواند به شما کمک کند دامنه شخصی آنها را پیدا کنید، جایی که اطلاعات تماس آنها باید به راحتی پیدا شود.

خوشبختانه برای شما، اکثر فریلنسرها در واقع می خواهند اطلاعات تماس آنها به راحتی در دسترس باشد!

خوشبختانه برای شما، اکثر فریلنسرها در واقع می خواهند اطلاعات تماس آنها به راحتی در دسترس باشد!

اگر هیچ اطلاعات تماسی در وب سایت آنها وجود ندارد، یا اگر آنها وب سایت خود را ندارند، توییتر نویسنده مکانی عالی برای جستجو است. Allmytweets.net یک نسخه متنی از هر چیزی که کاربر تا به حال توییت کرده است جمع آوری می کند و Ctrl+F را برای شما آسان می کند. شاید قبلاً اطلاعات تماس خود را توییت کرده باشند.

استفاده از AllMyTweets.net برای یافتن آدرس های ایمیل.

هنگامی که یک نسخه متنی از توییت های نویسنده دارید، Ctrl + F را برای جستجوی کلماتی مانند “mail” انتخاب کنید. با استفاده از این روش خیلی سریع آدرس ایمیل این فریلنسر را پیدا کردم.

از موضوع خارج شوید…

دریافت اطلاعات تماس تنها آغاز راه است. وب‌سایت شخصی نویسنده یا نمایه رسانه‌های اجتماعی، معدن طلایی از اطلاعات شخصی است که می‌توانید از آن برای ایجاد یک مقدمه قانع‌کننده برای اینفوگرافیک خود استفاده کنید. همانطور که در محیط‌های اجتماعی زندگی واقعی، سرگرمی‌ها، علایق و تجربیات مشترک، نقطه شروع طبیعی‌تری برای گفتگو هستند تا کار. با در نظر گرفتن این موضوع، فقط کمی علاقه دوستانه برای گفتگو به زمین های خود اضافه کنید. شما به‌عنوان یک انسان قوی‌تر از زمانی که بلافاصله پس از معرفی خود وارد تجارت شوید، مواجه خواهید شد.

نگاه کردن به نمونه کارها و خلاصه‌نویسی یک نویسنده مستقل می‌تواند به شما احساس کند که واقعاً دوست دارند در مورد چه چیزی بنویسند. شاید نویسنده با اشتیاق یک صنعتگر باشد اما برای بلاگ های فناوری می نویسد تا صورت حساب ها را پرداخت کند. حتی اگر می‌خواهید پیوندی را در وب‌سایت مشتری‌های فناوری آن‌ها دریافت کنید، تعریف مختصر از یک قطعه اخیر که آنها در مورد قلاب بافی نوشته‌اند به جلب نظر آنها کمک می‌کند. نویسندگان می خواهند خوانده شوند، نه برای پیوندها استفاده شوند. کمی تلاش برای نشان دادن اینکه کار آنها را خوانده‌اید، حرکت کوچکی است که تا حد زیادی به شما کمک می‌کند.

ایجاد طرح های شخصی سازی شده برای نویسندگان آزاد.

تنها دو جمله دوستانه و شخصی شده می توانند تفاوت را ایجاد کنند.

… اما فریب نخورید.

مطمئناً هیچ کس دوست ندارد طعمه شود و تغییر کند، بنابراین هدف واضح ایمیل شما باید همیشه اینفوگرافیکی باشد که می خواهید آنها را به اشتراک بگذارند. قطعاً توصیه نمی‌شود که به یک نویسنده ایمیل بزنید و از او در مورد سرگرمی‌هایش بپرسید و فقط بعد از اینکه چندین ایمیل رد و بدل کردید، به اینفوگرافیک خود بروید.

شما همچنین باید اصیل باشید. اگر مخفیانه آن را نخوانده اید و به موضوع اهمیت نمی دهید، در مورد اینکه چقدر وبلاگ آنها را دوست دارید صحبت نکنید. شما باید همیشه حقیقت یا حداقل صداقت را هدف قرار دهید.

علاوه بر این، نیازی به صرف زمان زیادی برای ساختن طرح های کاملاً شخصی برای هر نویسنده ندارید. در مورد علایق و نمونه کارها آنها به طور طولانی صحبت کنید و در معرض خطر قرار گرفتن غیر صادقانه یا ترسناک هستید. علاوه بر این، شما باید شبکه خود را به صورت گسترده پخش کنید و تعداد زیادی از این ایمیل ها را ارسال کنید، بنابراین اجازه ندهید که هیچ طرحی بیش از حد وقت شما را بگیرد. الگوی عمومی شما به همراه چند لمس خاص گیرنده باید این کار را انجام دهد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  1. شما وبلاگ شخصی آنها را پیدا کردید : “پست شما را در مورد سفرهایتان در ایتالیا دوست داشتم. من چندین سال پیش از رم دیدن کردم و قطعه شما خاطرات بسیار خوبی را برای شما به ارمغان آورد. مرا وادار کردی که بخواهم سفر دیگری رزرو کنم!»
  2. شما CV آنها را پیدا کردید : «وقتی در آن زمینه کار می کردم، پست های شما را در وبلاگ [کارفرمای قدیمی] دنبال می کردم. نمی‌دانم چه مدت برای [کارفرمای کنونی] می‌نویسید، اما بابت کنسرت جدید تبریک می‌گویم!»
  3. توییتر آن‌ها را پیدا کردید : «به عنوان یک یادداشت جانبی، مشاهداتی که در مورد [مسأله/رویداد] توییت کردید، درست بود. من کاملاً موافقم و از خواندن مطلبی که افکار من را در مورد این موضوع به خوبی بیان می کرد بسیار خوشحال شدم.

  • لینک سازی با استارتاپ ها

در یک محیط بسیار رقابتی که در جهت رشد است، استارت آپ ها باید بازاریابی را در اولویت قرار دهند. و برای هر استراتژی بازاریابی مدرن، محتوا ضروری است. استارت‌آپ‌ها به شدت پذیرای ماهیت ویروسی اشتراک‌گذاری هستند که اینفوگرافیک‌ها را به یک استراتژی محتوای مفید تبدیل کرده است و بسیاری تشنه این هستند که خود را به عنوان رهبران فکری در حوزه‌های مربوطه خود معرفی کنند. به آنها پیشنهادی عالی بدهید و اینفوگرافیک شما محتوای اصلی برای وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی آنهاست.

پیدا کردن اطلاعات تماس

یکی از مزایای دستیابی به استارت آپ های اولیه این است که بعید است چنین شرکت هایی تعداد زیادی کارمند داشته باشند. این کار به شما کمک می‌کند تا بفهمید که می‌خواهید پیج شما در صندوق ورودی چه کسی قرار بگیرد. اگر هیچ خط‌نویسی نویسنده در وبلاگ وجود ندارد، صفحه «تیم ما» در وب‌سایت شرکت مکان خوبی برای تلاش برای محدود کردن هدف خود بر اساس عنوان است.

ابزارهای رایگان و پولی بی‌شماری وجود دارد که به شما کمک می‌کند آدرس‌های ایمیل را بر اساس دامنه پیدا کنید – من شخصاً Email Hunter را دوست دارم ، یک افزونه کروم که حداکثر ۱۵۰ دامنه را در ماه اسکن می‌کند. پلاگین‌ها روش خوبی برای کاهش تعداد برگه‌های باز در مرورگر شما هستند و شما را از دردسرهای حواس‌پرتی که دائماً در جستجوی اطلاعات تماس هستید، دور می‌کنید و دوباره باز می‌گردید. اما اگر نمی توانید آدرس ایمیل مخاطب مورد نظر خود را پیدا کنید، سعی کنید حدس بزنید. اکثر شرکت ها از فرمول یکسانی برای دسته ایمیل هر کارمند استفاده می کنند. اگر یک آدرس را می دانید، احتمالاً می توانید همه آنها را حدس بزنید، مشروط بر اینکه نام کسانی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید را بدانید.

افزونه کروم ایمیل شکارچی در زمان شما صرفه جویی می کند و حدس زدن شما را آسان می کند.

آیا هیچ بازدیدی برای آدرس های ایمیل دریافت نمی کنید؟ قبل از اینکه تسلیم شوید و یک فرم تماس را پر کنید، به سرعت در گوگل جستجو کنید تا ببینید آیا این شرکت در حال اطلاع رسانی است یا خیر. بسیاری از انتشارات مطبوعاتی شامل یک آدرس ایمیل در عنوان یا پاورقی هستند.

بیشتر انتشارات مطبوعاتی شامل اطلاعات تماس هستند، بنابراین اگر دچار مشکل شدید اینجا را جستجو کنید.

آسون بگیر

تقریباً کلیشه ای است که بگوییم کارمندان استارتاپ ها، به ویژه آنهایی که در مراحل اولیه هستند، اغلب کار های زیادی دارند. این احتمال وجود دارد که کارمندی که برای وبلاگ شرکت می نویسد اولویت های بی شمار دیگری داشته باشد که باید در هر روز کاری برای آنها وقت بگذارد. یک اینفوگرافیک خوب طراحی شده و مرتبط یک محتوای ایده آل و آماده برای افرادی است که زمان زیادی را تحت فشار قرار می دهند. تنها نوشتنی که باید انجام دهند یک پاراگراف مقدماتی مختصر است. و اگر آن‌ها بیش از حد مشغول هستند که نمی‌توانند آن را مدیریت کنند، همیشه می‌توانید پیشنهاد دهید که آن را برایشان بنویسید. علاوه بر این، نوشتن یک پاراگراف مقدمه برای اینفوگرافیک توسط شبح راهی عالی برای اعمال کنترل بر روی متن لنگر و کلمات کلیدی مرتبط با بک لینک شما است.

  • لینک سازی به صورت محلی

در تلاش برای گسترش پیوندها به اینفوگرافیک خود در همه جا، از چشم پوشی از مردم منطقه خود غافل خواهید شد. همه عاشق مشاغل محلی هستند. مشاغل محلی دیگر مشاغل محلی (غیررقابتی) را دوست دارند. شما محلی هستید، بنابراین مشتریان و مشتریان آنها را می شناسید. حتی ممکن است یکی از مشتریان آنها باشید. شما قبلاً چیزی مشترک دارید، بنابراین تماس گرفتن کمتر یک تماس سرد از جانب یک غریبه و بیشتر یک سلام همسایه است.

در کمپین های لینک بیلدینگ با مشاغل همسایه ارتباط برقرار کنید.

تبدیل > ترافیک

کسب‌وکارهای کوچک و آژانس‌ها اغلب دارای اعتبار دامنه قوی نیستند و وبلاگ‌های آنها ممکن است خوانندگان زیادی نداشته باشد. اما وب‌سایت یک کسب‌وکار همسایه احتمالاً با کلمات کلیدی محلی پر شده است که شما حق دارید از آنها استفاده کنید. عبارات جستجوی محلی ممکن است به اندازه عبارات عمومی ترافیک ایجاد نکنند، اما نرخ تبدیل بیش از جبران این شکاف است. سرنخ های محلی همیشه گرمتر خواهند بود.

Relevancy همچنین یک اصطلاح کلیدی است که باید هنگام سئو به خاطر بسپارید. شما می خواهید از وب سایت های مرتبط به وب سایت خود پیوند داشته باشید. این ممکن است به معنای سایت هایی در همان صنعت شما باشد، یا ممکن است به معنای سایت های مرتبط با جغرافیا باشد، بسته به مخاطبان شما. لینک‌های مرتبط مهم‌تر از لینک‌های تصادفی از وب‌سایت‌های تصادفی هستند، زیرا نشان‌دهنده اعتماد و قدرت هستند.

همسایگان خود را بشناسید

حتی اگر اطلاع رسانی محلی تنها به چند مکان برای اینفوگرافیک شما منجر شود، در عمل ساده معرفی خود به صاحبان کسب و کار در منطقه شما مزایای زیادی وجود دارد. اغراق کردن اهمیت شفاهی و شناخت محلی برای هر کسب و کاری دشوار خواهد بود . چه آنها به شما پیوند دهند یا نه، ارتباط با آنها می تواند منجر به مشارکت، ارجاع، تبادل خدمات و موارد دیگر شود.

نکات دیگر

پیگیری با افرادی که از آنها چیزی نشنیده اید باید به اندازه یافتن اهداف جدید برای مطرح کردن اولویت باشد. با همه کسانی که بعد از یک یا دو هفته پاسخ نمی دهند، پیگیری کنید . شاید ایمیل دوم شما در زمان بهتری به آنها برسد، یا شاید آنها فقط فراموش کرده اند. ممکن است تعجب کنید که بار دوم چند پاسخ دیگر دریافت می کنید.

ایمیل زدن به شخص نامناسب گاهی اوقات می تواند به نفع شما باشد. پیشنهادی را برای مدیر فروش ارسال کنید، اما آن را برای ویرایشگر کپی قالب‌بندی کنید، و مدیر فروش ممکن است احساس راحتی در حذف نامه‌های در نظر گرفته شده برای یک همکار نداشته باشد. ایمیل‌های نادرست در محیط‌های اداری آنقدر رایج هستند که آداب عمومی است که همیشه این ایمیل‌ها را به گیرنده مورد نظر فوروارد کنید، جایی که احتمال خواندن پیام شما بیشتر از زمانی است که مستقیماً از طرف یک غریبه ارسال شود. اگر نتوانید آدرس ایمیل هدف خاص خود را پیدا کنید، این ترفند می تواند مفید باشد.

تعادلی بین زمان صرف شده برای شخصی سازی طرح های خود و زمان صرف شده برای یافتن مخاطبین جدید ایجاد کنید. شما می خواهید به هر ایمیل به اندازه کافی توجه کنید که شبیه یک شخص واقعی به نظر برسید، اما روی ایمیل های فردی کار نکنید. آن زمان بهتر است صرف جمع آوری مخاطبین جدید شود. سعی کنید یک الگوی خاص برای هر دسته از دامنه ها بنویسید، و در هر قالب فضایی برای تنها یک یا دو خط سفارشی سازی باقی بگذارید. به عنوان مثال، اگر اینفوگرافیک شما درباره امنیت سایبری است، ممکن است شرکت هایی را شناسایی کرده باشید که نرم افزارهای امنیتی را به عنوان یک گروه از اهداف و وبلاگ های حریم خصوصی اینترنتی را به عنوان گروهی دیگر می فروشند. یک قالب برای شرکت های نرم افزاری و یک الگو برای وبلاگ های حریم خصوصی بنویسید. اهداف و خوانندگان این نوع وبلاگ ها متفاوت است و طرح های شما باید منعکس کننده آن باشد.

نتیجه

اگر تجربه ای در تولید و ارائه اینفوگرافیک ندارید، موافقم که تماس دسته جمعی با غریبه ها می تواند در ابتدا کمی ترسناک باشد. اما حتی با یک کمپین تبلیغاتی، ممکن است خود را درگیر خود کنید. وارد شدن به ریتم شما سریع‌تر از آنچه انتظار دارید اتفاق می‌افتد، و ساخت لینک در واقع می‌تواند زمانی که وارد چرخش کارها شوید بسیار مفید باشد.

لینک بیلدینگ با اینفوگرافیک بخش های مساوی مدیریت زمان و انتظارات است. انتظار نداشته باشید که اکثر اینفوگرافیک های شما ویروسی شوند، زیرا اکثر آنها چنین نیستند. اما با آماده‌سازی، برنامه‌ریزی و تبلیغ مناسب، یک استراتژی قوی برای به دست آوردن پیوندها و تبلیغات به روشی بسیار مقیاس‌پذیر خواهید داشت.

منبع: شهرام طاهری

4.5/5 - (6 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما