چگونه سئو با کیفیت منجر به سود بیشتری می شود؟

شما یک محصول یا خدمات عالی دارید و مشتریان شما از نتایج هیجان زده می شوند. با این حال ، شما هنوز هم بهترین رتبه را در گوگل ندارید ، زیرا حداقل تعداد بازدید مورد نظر را دریافت نمی کنید.شما به لیدهای واجد شرایط نیاز دارید – نوعی از لیدهایی که از بازار هدف کسب و کار شما ایجاد می شود. این بدان معناست که شما به یک استراتژی بازاریابی چند مرحله ای نیاز دارید که شامل افزایش بازدید ، هدایت ترافیک به وب سایت شما و موقعیت خود به عنوان یک رهبر صنعت در سئو و نتایج باشد.

برای کمک به شما در یادگیری و آموزش سئو و سئو با کیفیت مراحل ایجاد این استراتژی موثر ، آژانس بازاریابی سئو ورد https://seoword.org دقیقاً از طریق بازاریابی محتوا مزایای بیشتری را دنبال می کند – از اولین قدم قابل مشاهده در تجارت خود تا تبدیل بازدید کننده.

چه چیزی شما را جدا از رقابت قرار می دهد؟

قبل از اینکه وارد بهینه سازی سایت شوید و محتوا بنویسید ، باید آنچه شما را از رقبا جدا می کند ارزیابی کنید تا بتوانید در بازار هدف خود تجدید نظر کنید و همچنین محتوای خود و استراتژی کلمات کلیدی خود را ترسیم کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است یکی از 15 دفتر حقوقی در شهر خود و مناطق اطراف آن باشید ، اما شرکت شما در موارد آسیب دیدگی تخصص دارد در حالی که بسیاری دیگر در طلاق یا برنامه ریزی املاک تخصص دارند. تمرکز بر روی سرویس یا محصولی که شما را از رقابت متمایز کند ، به شما امکان می دهد از کلمات کلیدی متفاوت و محتوای منحصر به فرد خود نسبت به هر فرد دیگری در اطراف خود استفاده کنید. 

چگونه سئو با کیفیت منجر به سود بیشتری می شود؟
چگونه سئو با کیفیت منجر به سود بیشتری می شود؟

همچنین ، تمایز دهنده شما نیازی نیست که تخصص متفاوتی باشد. این واقعا می تواند هر چیزی باشد که به شما کمک کند در بازار هدف خود برجسته شوید. با توجه به مثال تجاری وکیل ، آنچه شما را متمایز می کند این است که شما مشاوره رایگان ، گزینه های برنامه پرداخت را ارائه می دهید ، یا می تواند مدارک و تجربه شما باشد. هنگامی که مشخص کنید چگونه می توانید برجسته شوید ، پایه و اساس بازاریابی خود را پیدا می کنید.

برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو از SEO استفاده کنید

مهم نیست که چه نوع شغلی دارید ، افرادی که به خدمات شما احتیاج دارند از طریق موتورهای جستجو برای یافتن آنچه که نیاز دارند شما را پیدا می کنند و شما می خواهید در نتایج جستجوی آنها پیشرو و اصلی باشید. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک فرآیند چند مرحله ای است اما اگر بتوانید برای کلمات کلیدی خود سایت بالاتری داشته باشید ، بازده زیادی دارد. برای کمک به شما ، بیایید چند مرحله را برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو و جذب بازدید کنندگان بیشتر به وب سایت خود ، برداریم.

کلید واژه ها

کلمات کلیدی شما سنگ بنای استراتژی SEO شما هستند و درک آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند به این معنی است که می توانید بازار بهتری برای آنها ارائه دهید. می توانید از Google Analytics یا Keyword Explorer برای تعیین چگونگی یافتن وب سایت توسط سئو کار استفاده کنید و بین آن موضوعات پرطرفدار در Google Trends و مواردی که می خواهید برای آن پیدا شوید (به عنوان مثال: “وکیل مدافع حقوقی”) ، می توانید لیستی از کلمات برای بهینه سازی وب سایت شما.

افزودن مکان

مگر اینکه فقط یک تجارت آنلاین باشید ، به احتمال زیاد در حال خدمت به یک موقعیت جغرافیایی خاص هستید. اطمینان حاصل کنید که موقعیت مکانی خود را در صفحات خود ، با ویژه H1 ،عنوان تیتر تبلیغاتی ، برچسب عنوان و عنوان متا قرار دهید. این اطمینان می دهد که کسب و کار شما در رتبه بندی مناسب افراد منطقه شما که “کلمه کلیدی نزدیک من” یا “کلمه کلیدی شهر” را تایپ می کنند ، بیشتر خواهد بود.

کلمه کلیدی خود را “نقاط داغ” بدانید

مهم است که به هر یک از صفحات اصلی وب سایت خود ، مانند صفحه اصلی و صفحات سرویس خود ، یک کلمه کلیدی و مکان پیوست کنید و سپس از آن در کل مطالب استفاده کنید. یک نکته را بخاطر بسپارید ، نیازی نیست که کلمه کلیدی خود را دوازده بار در نسخه کپی کنید – در واقع ، الگوریتم های گوگل به دنبال “پر کردن کلمات کلیدی” هستند و بیشتر از این که سود برساند ، ضرر می رساند. درعوض ، اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی خود را در فضاهای زیر دارید:

  • H1 – عنوان سایت شما
  • H2 – با گسترش اطلاعات ، کلمه کلیدی شما در H2 های شما تغییر می کند
  • عنوان و توضیحات متا – اطلاعات مربوط به صفحه شما که در صفحات رتبه بندی موتور جستجو موجود است.
  • کال اکشن

ایجاد محتوا برای ایجاد اعتماد و اقتدار

بسیاری از صاحبان مشاغل در ایجاد محتوا برای وب سایت خود فراتر از صفحه اصلی ، صفحه تماس و صفحه درباره آن مردد هستند ، اما ایجاد محتوا دو مزیت مهم را به همراه دارد:

موتورهای جستجو به طور منظم سایت شما را جستجو می کنند و اگر شما به طور مرتب محتوای جدید و به روز شده برای فهرست بندی در اختیار آنها قرار می دهید ، در رتبه بندی خود افزایش خواهید یافت. حتی بهتر ، این به شما امکان می دهد از کلمات کلیدی خود برای تقویت رتبه بندی برای آنها استفاده کنید.

اگر کسی از وب سایت شما بازدید کرده و از طریق مقالات وبلاگ و صفحات خدمات آموزنده و خوب نوشته شده ، محتوای مفید را مشاهده کند ، می توانید اعتماد ایجاد کرده و تعامل مشتری را افزایش دهید. حتی اگر کسی وب سایت شما را پیدا کند زیرا سوالی از وبلاگ شما می پرسد ، خواننده احتمالاً در آینده که به خدمات شما نیاز دارد ، شما را به یاد می آورد.

اگر مطمئن نیستید چه نوع محتوایی را به وب سایت خود اضافه کنید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اطمینان حاصل کنید که هر سرویس یا هر گروه از خدمات صفحه اختصاصی خود را دارد.
  • یک صفحه سوالات متداول ایجاد کنید
  • وبلاگهایی که با این فصل کار می کنند. به عنوان مثال ، اگر یک شرکت حسابداری دارید ، نحوه تنظیم مالیات مشاغل خود یا بهترین راه برای ثبت مالیات من را در نظر بگیرید.
  • هر صفحه باید فراخوانی برای اقدام داشته باشد

بازدید از وب سایت شما نباید آخرین تجربه کسی باشد که سایت شما را بازدید می کند. شما می خواهید که آنها به نوعی اقدام کنند ، خواه این تماس شما برای تعیین وقت ملاقات ، بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان برای جذب مشترکان یا پر کردن فرم درخواست خدمات است و هر صفحه باید بازدید کننده را به گام بعدی دعوت کند. این دعوت برای برداشتن مرحله بعدی یک تماس عملی (CTA) است ، و می تواند به سادگی یک دکمه گفتن “اکنون تماس بگیرید” یا یک گرافیک که از کسی دعوت می کند یک مورد رایگان را بارگیری کند ، باشد.

مهمترین جنبه CTA شما این است که باید دقیقاً به بازدید کننده در وب سایت خود بگویید مرحله بعدی چیست و دلیل قدرتمندی برای این کار به آنها ارائه دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما