چگونه حسابداری ووکامرس خود را خودکار کنید

اگر صاحب یک فروشگاه WooCommerce هستید، می دانیم که چیزهای زیادی در سایت خود دارید! از محصول خود شروع کنید، تا توسعه، بازاریابی، مدیریت موجودی، راه اندازی فروشگاه و حمل و نقل و مهمتر از ۀن سئو را طی کنید، شما با بسیاری از عناصر مختلف مدیریت می کنید! یکی از آن عناصر، و اغلب دلهره آورترین برای صاحبان فروشگاه ووکامرس ، مدیریت حسابداری شماست ! مراقبت از آن یک فرآیند ضروری است، اما اگر قبلاً از حسابداری مطلع نیستید، درک آن نیز می تواند بسیار زمان بر و چالش برانگیز باشد.

در  seoword، ما یکپارچه‌سازی ایجاد کرده‌ایم که با ایجاد نرم‌افزاری که به‌طور خودکار محصولات شما را در موتورهای جستجو قابل مشاهده‌تر می‌کند، پیدا کردن آنچه در فروشگاه شما وجود دارد را برای مشتریان جدید آسان‌تر می‌کند. ما متعهد هستیم که نگرانی W ooCommerce SEO را برطرف کنیم . اما آیا ادغام های دیگری وجود دارد که حسابداری ووکامرس را به روشی مشابه آسان تر می کند؟ ما تصمیم گرفتیم بهترین اتوماسیون حسابداری برای کسب و کار شما را پیدا کنیم، بنابراین زمان بیشتری برای ساخت آنچه دوست دارید دارید!

چگونه حسابداری خود را در ووکامرس مدیریت کنیم؟

حسابداری دقیق اساسی است. به شما این امکان را می دهد که امور مالی خود را برای رشد و تولید به درستی مدیریت کنید، هر کارمند و هزینه ای را به اندازه کافی و به موقع پرداخت می کند و به شما کمک می کند تا با قوانین مالیاتی محلی مطابقت داشته باشید. به طور سنتی وقتی به حسابداری فکر می کنید، معمولاً به شخصی فکر می کنید که روی یک دفتر کل کاغذی عظیم نشسته است و با دقت روی ستون هایی از حقایق و ارقام نگاه می کند.

خوشبختانه، بیشتر حسابداری در این روزگار دیجیتالی شده است، و نگهداری سوابق را بسیار آسان‌تر می‌کند و به جای تکیه بر یک متخصص حسابداری، حسابداری خود را به‌عنوان صاحب کسب‌وکار بسیار راحت‌تر می‌کند. تا کنون، متداول‌ترین نرم‌افزار حسابداری در بین فروشگاه‌های تجارت الکترونیک و مشاغل به طور یکسان مجموعه حسابداری QuickBooks است ، بنابراین برای این مقاله، به نکات، ترفندها و ادغام‌های سازگار با QuickBooks اشاره می‌کنیم.

عوامل بسیار مهمی که باید در فرآیندهای حسابداری فروشگاه خود ردیابی و ثبت کنید عبارتند از:

سود شما: پس از کسر هزینه های شما از پولی که برداشته اید، چقدر پول نقد در دست دارید. این همه چیز برای خرج کردن و لذت بردن شما خواهد بود.

جریان نقدی ورودی شما: چه مقدار پول نقد در هر ماه به کسب و کار شما وارد می شود، تا چند سنت. این به شما کمک می کند تا با کمک به شما در پیدا کردن اینکه دقیقاً کجا بودجه را اختصاص دهید رشد کنید.

جریان نقدی خروجی شما: چه مقدار پول نقد در هر ماه از کسب و کار برای هزینه ها، حقوق، هزینه های عملیاتی، اجاره، و مالیات پرداخت می کنید. اگر این موارد را پیگیری نکنید، ممکن است همه آنها را به موقع پرداخت نکنید.

دارایی های شما: ارزش موادی که کسب و کار شما در اختیار دارد. این شامل دارایی های فیزیکی شما (مانند تجهیزات) و دارایی های نقدی شما (مانند پس انداز شما) می شود.

بدهی‌های شما: اینها بدهی‌ها یا وام‌هایی هستند که کسب‌وکار شما بدهکار است و بهره‌ای که از آن‌ها تعلق می‌گیرد.

COGS شما – این به معنای “هزینه کالای فروخته شده” شما است. اگرچه از نظر فنی بخشی از هزینه های شماست، اما باید این را نیز جداگانه ثبت کنید.

فروشگاه ووکامرس شما برخی از این ارقام را برای شما ایجاد می کند، اما اعداد پیچیده تری را که باید خودتان ایجاد کنید و به رکوردهای QuickBooks خود اضافه کنید. این کار به زمان و تخصص زیادی نیاز دارد که ممکن است لزوماً آن را نداشته باشید. خوشبختانه، برخی از ادغام ها و برنامه های افزودنی می توانند یافتن این ارقام و همگام سازی آنها با نرم افزار حسابداری شما را بسیار آسان تر کنند!

چگونه افزونه های حسابداری ووکامرس به صاحبان مشاغل کمک می کند؟

راه اندازی یک تجارت الکترونیک و مهارت در درک پیچیدگی های حسابداری یکسان نیستند. توسعه دهندگان در سطح بین المللی این را درک می کنند، بنابراین آنها تعداد زیادی برنامه افزودنی ایجاد کرده اند تا به شما کمک کنند فرآیند حسابداری خود را خودکار کنید . این برنامه‌های افزودنی از برنامه‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند تا رفتارهای مشتری و داده‌های قبلاً وارد شده شما را از طریق کد ترکیب کنند تا ارقام دقیقی را تولید کنند که منطقی هستند و بدون نیاز به انگشت‌تان، آن داده‌ها را به برنامه‌های حسابداری شما اضافه می‌کنند!

این افزونه‌ها در فروشگاه ووکامرس می‌توانند کاملاً رایگان باشند یا با قیمت عرضه شوند. ترکیب مناسب برنامه‌های افزودنی فرآیند حسابداری شما را ساده‌تر می‌کند تا بلافاصله داده‌های دقیق و قابل درک را دریافت کنید.

هنگامی که داده های حسابداری دقیقی دارید، هرگز نیازی به نگرانی در مورد کوتاهی در پرداخت ها یا فرآیند مالیاتی خود ندارید. شما یک نشانه کامل از میزان پولی که می توانید برای توسعه محصولات و بازاریابی خود صرف کنید تا دسترسی و درآمد خود را بیشتر کنید، خواهید داشت. استفاده هوشمندانه از برنامه‌های افزودنی برای حسابداری ووکامرس می‌تواند تمام اضطراب را از فرآیند حسابداری شما دور کند و به شما اجازه دهد روی اشتیاق واقعی در پشت کسب و کار خود تمرکز کنید.

عناصر مهمی که باید قبل از ادغام یک برنامه افزودنی در نظر بگیرید

کاری که یک افزونه ووکامرس انجام می دهد این است که کد وب سایت شما را تغییر می دهد تا به آن اجازه دهد تا عملکردهای مختلفی را انجام دهد. به این فکر کنید که زیر کاپوت یک خودرو رفته و قطعات جدیدی را برای انجام کارهای بیشتر به آن اضافه کنید. شاید یک بالابر هیدرولیک برای تغییر سیستم تعلیق یا برخی چراغ های LED که به باتری وصل شده اند تا دیدن آن هیجان انگیزتر شود.

اگرچه همه افزونه‌هایی که اضافه می‌کنید ممکن است به تنهایی به‌عنوان بیت‌های کد کار کنند، اما گاهی اوقات مانع یکدیگر می‌شوند. برخی از قابلیت‌های این افزونه‌ها ممکن است با فضایی که دیگر برنامه‌های افزودنی اشغال می‌کنند تداخل ایجاد کند. اگر افزونه‌های متناقضی اضافه کنید، ممکن است با یکدیگر یا عملکرد فروشگاه شما در کل تداخل داشته باشند.

در فروشگاه ووکامرس ، اکثر برنامه‌های افزودنی نشان می‌دهند که آیا عناصر خاصی دارند که باعث تضاد می‌شوند یا خیر. اگر این کار را نکنند، اکثر تیم‌های توسعه پشتیبان این نرم‌افزار یک کانال پشتیبانی خواهند داشت که می‌توانید با آن تماس بگیرید تا در صورت بروز هر گونه مشکل به شما کمک کند.

3 افزونه ووکامرس برای آسان‌تر کردن حسابداری

اکنون که می‌دانیم چرا حسابداری دقیق در تجارت الکترونیک ضروری است، چگونه برنامه‌های افزودنی می‌توانند به شما در دستیابی به آن کمک کنند، و برخی از ملاحظات مهمی که باید قبل از افزودن هر افزونه‌ای در نظر بگیرید، بیایید نگاهی به برخی از برنامه‌های افزودنی حسابداری مورد علاقه خود برای ووکامرس بیندازیم:

  • MyWorks QuickBooks Sync

MyWorks QuickBooks Sync برای ادغام ووکامرس یک ابزار باورنکردنی برای صرفه جویی در زمان است. کاری که ادغام انجام می دهد، به طور خلاصه، این است که به فروشگاه ووکامرس شما اجازه می دهد با نرم افزار حسابداری QuickBooks شما ارتباط برقرار کند و اطلاعات را مستقیماً به آن ارسال کند. تمام داده‌های حسابداری که فروشگاه WooCommerce شما تولید می‌کند به‌صورت بلادرنگ در نرم‌افزار حسابداری شما وارد می‌شود . شما مجبور نیستید ساعت ها وقت بگذارید تا بفهمید ارقام به کجا می رسند و کتاب های شما همیشه به روز خواهند بود، بدون اینکه احتمال خطای انسانی وجود داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز مجموعه MyWorks این است که می تواند یک همگام سازی دو طرفه را تا هر 5 دقیقه انجام دهد. این بدان معنی است که اگر فیلدهای QuickBooks را تغییر دهید، آنها به طور خودکار در فروشگاه ووکامرس شما به روز می شوند و موجودی شما همیشه به روز می ماند. تیم پشتیبانی MyWorks برای تماس 24 ساعته در دسترس است و همچنین به طور باورنکردنی عملی است!  ادغام اولیه MyWorks QuickBooks Sync برای ووکامرس کاملا رایگان است و برنامه های پرمیوم از 19 دلار در ماه شروع می شود.

  • ReadyCloud

در ظاهر، ReadyCloud ممکن است به نظر در درجه اول یک برنامه افزودنی CRM مدیریت ارتباط با مشتری باشد. مجموعه‌ای از ویژگی‌های ماژولار و چشمگیر دارد تا تعاملات شما با مشتری قابل مدیریت‌تر شود ، همه در یک منوی اصلی قرار دارند. با این حال، جایی که واقعاً می درخشد، عملکرد بازگشت و بازپرداخت و توانایی ایجاد پروفایل مشتری است.

این افزونه داده‌های پیچیده و جامعی را تولید می‌کند که ثبت آن در حسابداری شما بسیار آسان‌تر از بازگشت اولیه ووکامرس با ساده‌سازی فرآیند بازگشت است. افزونه همچنین به صورت خودکار پروفایل های مشتری و شماره های ردیابی را هنگام فروش ایجاد می کند. این بدان معناست که اکنون می‌توانید برای هر مشتری در سایت خود یک نمایه مشتری جداگانه ایجاد کنید که ممکن است فرصتی عالی برای ردیابی رفتارهای مصرف‌کننده و بهبود مدل کسب‌وکار شما باشد.می توانید ReadyCloud را به صورت رایگان امتحان کنید و برنامه های پولی از 24 دلار در ماه شروع می شود.

  • Oliver POS

اگر هم یک فروشگاه آنلاین و هم یک فروشگاه خرده فروشی را به طور همزمان راه اندازی می کنید، حسابداری موجودی شما می تواند یک کابوس مطلق باشد. اگر هر دو پورتال در حال فروش هستند، ممکن است لازم باشد هر شب اطلاعات خود را یکپارچه کنید تا از همه چیز مطلع باشید. Oliver POS اینجاست تا این مشکل را حل کند.

Oliver یک نقطه فروش است که می تواند هم در فروشگاه تجارت الکترونیک و هم در ایستگاه های صندوقدار فیزیکی شما ادغام شود. این افزونه به آن دو پلتفرم کمک می‌کند تا در ارتباط مستمر باقی بمانند ، موجودی بین آنها متعادل شود و اطمینان حاصل شود که هرگز با کابوس حسابداری فروش یک کالای دوبار مواجه نخواهید شد! در اصل، Oliver POS به همه مشتریان شما، به صورت آنلاین و در مقابل شما، امکان خرید از همان فروشگاه ووکامرس را می دهد. این بدان معنی است که شما هرگز مجبور نیستید دو مجموعه حسابداری انجام دهید!

Oliver POS همچنین دارای یک آزمایش رایگان است و برنامه های اولیه از 19.99 دلار در ماه شروع می شود.

نکات کلیدی حسابداری WooCommerce

این مقاله به این موضوع پرداخته است که چرا حسابداری دقیق برای فروشگاه ووکامرس شما بسیار مهم است و آنچه ممکن است برای کسب و کار شما نیاز داشته باشد. ما همچنین نگاهی انداخته‌ایم به اینکه ادغام‌های ووکامرس چیست، چگونه ممکن است به کاهش بار حسابداری کمک کند، و چه ملاحظاتی را قبل از نصب آنها باید در نظر داشته باشید.

در نهایت، ما خلاصه‌ای از برنامه‌های افزودنی مورد علاقه خود را به شما ارائه دادیم که حسابداری در ووکامرس را بسیار آسان‌تر می‌کنند و به صاحبان مشاغل کمک می‌کنند تا قطعاتی را که ممکن است نخواهند وقت خود را صرف انجام آن کنند، خودکار کنند.

اگر به این افزونه‌ها علاقه‌مند هستید، آن‌ها را به صورت رایگان امتحان کنید تا ببینید آیا برای شما کار می‌کنند یا خیر. در عین حال، توصیه می کنیم از ابزارهای پیشرفته اتوماسیون SEO که توسط سئو ورد ارائه شده است استفاده کنید تا با کلیک یک دکمه چشمان بیشتری را به فروشگاه ووکامرس خود بیاورید!

همچنین در سایت های فرشنده افزونه های فارسی نسخه فارسی افزونه های ووکامرس وجود دارد ابتدا بک آپ بگیرید سپس افزونه ووکامرس خریداری شده یا رایگان خود را نصب کنید تا اگر مشکلی بوجود آمد بک آپ بر گردونید.

منبع: ووکامرس

5/5 - (7 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما