چگونه استراتژی تولید محتوا شما مانند ماهیگیری است؟

گرفتن لیدهای درست در استراتژی تولید محتوا مثل ماهیگیری است. احتمالاً شما دلسرد شدید و نمی توانید در سئو سایتتان موفق شوید؟

شما هرگز سوار قایق به وسط اقیانوس نمی روید تا با یک بسته کرم طعمه خود را شکار کنید.و به امید صید کوسه یا نهنگ یک میله ماهگیری را رها نخواهید کرد ، درست است؟ اگر اینترنت را اقیانوس و خودمان را ماهیگیر حرفه ای بدانیم ، می توانیم “بهتر” مشتری های مناسب “جذب” کنیم.

ماهیگیری بیشتر از طعمه زدن قلاب با کرم ، انداختن یک تور صیادی و انتظار است. یک ماهیگیر واقعی این 5 مرحله را دنبال می کند:

مرحله 1: ماهی مورد نظر خود را شناسایی کنید.

مرحله 2: ماهی مورد نظر خود را پیدا کنید.

مرحله 3: روش صحیح ماهیگیری و طعمه را انتخاب کنید.

مرحله 4: قلاب طعمه ماهی را فرود آورید.

مرحله 5: ماهی را بخورید.

دریافت بیشتر منجر به وب ورودی بیشتر به سایت

استراتژی تولید محتوا

مرحله 1: ماهی مورد نظر خود را شناسایی کنید

ابتدا باید در مورد نوع ماهی مورد نظر خود تصمیم بگیرید. کوچک ، متوسط ​​یا بزرگ؟ گار باس ، ماهی قزل آلا ، یا تمساح؟ البته ، شما می خواهید به جای صید یک دسته از ماهی های کوچک ، به دنبال یک ماهی بزرگ بروید. و بگذارید فقط بگوییم شما طعم ماهی قزل آلا را بیشتر دوست دارید (جایزه: سئو) ، بنابراین تصمیم گرفتید ماهی قزل آلا بزرگ را هدف قرار دهید.

آشنا بنظر رسیدن؟ قبل از اینکه بفهمید چگونه مشتری / مشتری بالقوه را جذب ، اطلاع رسانی و تعامل می کنید ، باید بفهمید مشتری یا مشتری ایده آل شما چیست و در این مثال کجا شنا می کنند؟. این را توسعه شخصیتی می نامند.

مرحله 2: ماهی مورد نظر خود را پیدا کنید

اکنون که نوع ماهی مورد نظر خود را تعیین کرده اید (ماهی قزل آلا بزرگ) ، باید بفهمید که آنها دوست دارند کجا شنا کنند. ماهی قزل آلا ، به ویژه ، به دلیل الگوهای مهاجرتی فصلی ، مشکل است – شما باید در زمان مناسب در مکان مناسب باشید. همچنین ، کمک می کند تا ماهیگیری در همان نقطه با چندین ماهیگیر دیگر نباشد.

با استفاده از این مورد در بازاریابی دیجیتال ، این کار مانند تقسیم بندی و هدف قرار دادن تلاش های شما برای جمعیت دقیق شماست. به جای اجرای یک تبلیغ نمایشی که همه می بینند ، شما می فهمید که مشتری یا مشتری هدف شما در چه مکانی و در یک مکان جمع شده است. شاید همه آنها از یک وب سایت خاص بازدید کنند یا در یک نمایشگاه تجاری شرکت کنند. همان جایی است که می خواهید تلاش های بازاریابی خود را شروع کنید.

مرحله 3: روش صیادی و طعمه مناسب را انتخاب کنید

اکنون که ماهی مورد نظر خود را (ماهی قزل آلا بزرگ) را انتخاب کردید و در زمان مناسب سال در رودخانه مناسبی قرار دارید ، باید طعمه مناسب را انتخاب کنید. روش های مختلفی برای صید ماهی قزل آلا وجود دارد و کمبود نظر در مورد بهترین طعمه و تکنیک وجود ندارد. تحقیق خود را انجام دهید ، اما احمقانه خواهید بود که فقط یک تیر ماهیگیری با یک نوع طعمه بیاورید. آنچه که دو روز پیش کار کرد ممکن است امروز کارساز نباشد.

این واقعاً به عنوان استعاره ای از بازاریابی دیجیتال طنین انداز است. خواندن وبلاگ ها و راهنماها برای کشف بهترین روش ها بسیار مناسب است ، اما با بازاریابی دیجیتال ، این تجربه را دارید که همزمان چند نوع طعمه مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک از آنها بهتر کار می کند. اعطای تخفیف جذاب ، مقاله سفید آموزشی ، دوره های آزمایشی رایگان یا انگیزه دیگری ، تست A / B به شما امکان می دهد ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست و بهینه سازی سایت خود را ادامه دهید.

مرحله 4: طعمه ماهی را فرود آورید

شما در زمان مناسب برای صید یک ماهی قزل آلا بزرگ در مکان مناسب هستید.حالا شما باید قلاب را تنظیم کنید و آن را به آب بیاندازید. آسان است؟ فقط در صورت داشتن تجهیزات و تکنیک مناسب.

بازاریابی دیجیتال نیز همین است. مشترک شدن در محتوای خود معادل یک طعمه است. تنها از طریق کمپین های که بتوانند با دقت طراحی شده باشند ، قادر خواهید بود مشتری خود را به مشتری اصلی وب سایت خود تبدیل کنید.

مرحله 5: ماهی را بخورید

خوب ، بنابراین شاید این استعاره را الان بهتر درک می کنید یعنی تمام تلاش شما در سئو سایت جواب داده در صورتیکه یک سئو کار خوب سایت شما را بهینه کند.پس میتوانید از فروش بیشتر سایت خود لذت ببرید.

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما