چرا کنار گذاشتن تلاش های سئو در طول یک رکود اقتصادی ایده بدی است؟

آیا قصد دارید در بازاریابی مقداری پول پس انداز کنید؟ دوباره فکر کن. مارک هایی که تبلیغات تجاری خود را متوقف می کنند فراموش می شوند!

سئو در هیچ زمانی نباید متوقف شود

توقف در هزینه های سئو یعنی فراموشی با نتایج بدست آمده وب سایت

سئو یک مسابقه بی پایان است.

ما در وسط قلمرو ثبت نشده هستیم: یک همه گیری جهانی. شکی نیست که زندگی تغییر کرده است. برخی از مشاغل با توجه به سئو خوب صفحاتشان در معرض آسیب جدی قرار گرفته اند ، در حالی که برخی دیگر در واقع در حال رشد هستند و برخی دیگر نیز در این بین وجود دارند.وقتی زندگی و مشاغل ما زیر و رو می شود ، یک واکنش طبیعی است که به حالت “hunker down” بروید. ما نگران زنده ماندن مشاغل خود از بعد از هرج و مرج هستیم و بنابراین قابل درک است که بخواهیم همه هزینه ها را کاهش دهیم و خود را برای بدترین وضع آماده کنیم. ما نباید از این واکنشهای بسیار معتبر (و گاه عملی) احساس بدی داشته باشیم.

درست است – ما نمی دانیم آینده چه چیزی در انتظار ماست. در حال حاضر موارد بسیاری از کنترل ما خارج است. با این حال ، من می خواهم این بحث را ارائه دهم که بازاریابی و بهبود و بهینه سازی وب سایت مواردی نیست که در حال حاضر باید به حالت تعلیق درآید. در حقیقت ، دلایل زیادی وجود دارد که این زمان مناسب برای ادامه فعالیت شما- یا حتی منابع بیشتری به دست می آورید.

مردم در حال حاضر وقت بیشتری را در شبکه های اجتماعی می گذرانند

نگاهی به این مطالعه بیندازید ، که هم اکنون افزایش چشمگیر استفاده از شبکه های اجتماعی را نشان می دهد . اگر به آن فکر کنید این منطقی است: فقط در مورد هرکسی که می تواند اکنون در خانه کار می کند و در حالی که از خانه کار می کند ، حوادث جاری را نیز در شبکه های اجتماعی دنبال می کند و از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با همکاران و عزیزان خود استفاده می کند.اگر نام تجاری شما در شبکه های اجتماعی کمپین هایی را اجرا می کند ، اکنون زمان مناسبی است که تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی را مضاعف کنید . توجه در عرضه بسیار زیاد است و رقابت ممکن است مکثی را ایجاد کند و فرصتی منحصر به فرد برای توجه شما فراهم می کند.

به طور خاص ، سیستم عامل های برجسته مانند فیس بوک و اینستاگرام سیستم عامل های فوق العاده با ارزشی برای به اشتراک گذاشتن پیام های شما خواهند بود ، زیرا مردم داستان های شکستن را دنبال می کنند و در مورد سیاست در فیس بوک بحث می کنند و داستان های الهام و زندگی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند.

ساخت یک لیست ممکن است اکنون از همیشه آسان تر باشد

در میان همه این عدم اطمینان ، مردم به دنبال راه حل و الهام از هر کجا که می توانند آن را پیدا کنند. ما در مجموع منتظر روزی هستیم که بتوانیم دوباره معاشرت کنیم و زندگی را به حالت عادی برگردانیم. اکنون زمان ایده آل برای ایجاد محتوایی است که به مخاطبان شما الهام می بخشد و به آنها کمک می کند تا منتظر روزهای آینده باشند.چه در B2B باشید و چه در B2C یا هر دو ، اصول کلاسیک بازاریابی ورودی تغییر نکرده است: ارائه ارزش . حتی در دوران فاصله ی اجتماعی می توانید انواع ارزشی را برای مشتریان و هدایت های بالقوه فراهم کنید. به همه افرادی فکر کنید که می توانند هنگام کار در خانه با برند شما آشنا شوند.

شاید زمان آن فرا رسیده باشد که آن پیشنهاد شگفت انگیز جدید ، دوره ، پادکست ، بارگیری ، مجموعه ویدیوها ، وبینار یا صفحه ستون را راه اندازی کنید که به مخاطبان شما کمک می کند تا از چالش های خود استفاده کنند.افراد در صنعت B2B و B2C در حال حاضر به دنبال امید و راهنمایی هستند. شما در اینجا موقعیت منحصر به فردی دارید: شما می توانید بخشی از راه حل باشید و کمکی را که می خواهند به آنها ارائه دهید. بعد از این که همه اینها را پشت سر گذاشتیم ، وقتی همه در حال خروج از این بحران هستند و با تمام سرعت به سمت کار خود پیش می روند ، شما بخشی از راه حل بوده اید. این به شما ارزش اجتماعی و تجاری می دهد تا این وفاداری را به درآمد تبدیل کنید.

بازاریابی دکمه مکث ندارد. این یک موتور است

در مواقع تلاطم ، فکر کردن در مورد بازاریابی به عنوان سوئیچ قابل روشن و خاموش کردن یا دکمه مکث ، وسوسه انگیز است ، چیزی که می توانیم آن را متوقف کنیم ، و در همان جایی که شرایط با ثبات تر است ، درست همانجا را که از دست می دهیم از سر بگیریم. اما این فقط نحوه کارکرد آن نیست.بازاریابی موتوری است که به آهستگی شروع به کار می کند و در هنگام چرخش آن حرکت بیشتری ایجاد می کند.هرچه مقدار بیشتری سوخت اضافه کنید و هرچه جنبش بیشتری کسب کنید ، سریعتر و موثرتر خواهد بود.اما آنچه واقعاً برندگان بزرگ را از هم متمایز می کرد ، توانایی آنها در تبدیل موفقیت های اولیه به موفقیت پایدار بود ، حتی اگر این کار را پشت سر پیشگامان آغاز کنند.

نکته کلیدی در اینجا ایده تداوم تلاش شما برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت است.

اگر ناگهان همه چیز را خرد کنید و متوقف شوید ، باید با ایجاد حرکت از صفر شروع کنید. اگر آنها مدتی از شما چیزی نشنیده اند ، ممکن است مجبور شوید دو برابر تلاش خود را برای کسب وفاداری مجدد از مخاطب خود انجام دهید. و اگر رقابت شما در این اوقات عجیب ادامه داشته باشد ، ممکن است مجبور شوید رتبه های SEO را دوباره بدست آورید. شما جای خود را از دست داده اید. تمام کارهایی که برای تثبیت موقعیت خود در بازار انجام دادید.

به جای این که تلاش های بازاریابی خود را متوقف کنید ، بهتر است که حفظ و یا حتی تلاش خود را افزایش دهید ، بنابراین در هنگام عبور از طوفان قوی می شوید. در حال حاضر ، بازاریابی شما بهترین سرمایه گذاری است که می توانید در برند خود انجام دهید.

آیا سیستم مدیریت محتوای شما آماده است؟

نکته ای که با افزایش حضور در شبکه های اجتماعی و تلاش های بازاریابی باید به آن توجه کنید: آیا سیستم مدیریت محتوای شما (CMS) آماده استقبال از مشتریان جدید است؟ شاید این زمان آن باشد که به افزودن صفحه فرود جدید و ساده سازی روند کار خود بپردازید.اگر برای هجوم هدایای جدید آماده نباشید ، افزایش تلاش های بازاریابی شما فایده ای ندارد. این مانند ریختن بیش از حد آب در وان است که مطمئناً روی زمین می ریزد و آشفتگی بزرگی ایجاد می کند.

مشاغل به دلیل ضرورت ، خود را دوباره اختراع می کنند

در حالی که برخی از مشاغل در حال حاضر متأسفانه در تلاش هستند ، برخی دیگر این زمان را برای ابداع مجدد خود اختصاص می دهند. از رستوران ها گرفته تا کارخانه ها تا فروشگاه های خرده فروشی ، بسیاری از مشاغل B2C اقدامات خود را در واکنش به ویروس کرونا به روش های بی شماری خلاقانه متمرکز می کنند. شرکت های B2B کمتر تحت تأثیر قرار می گیرند و از برخی جهات نیز در حال رشد هستند به عنوان مثال  شرکت آمازون را در نظر بگیرید). بسیاری از صنایع ، به ویژه فناوری ، تقاضای بی سابقه ای را تجربه می کنند زیرا کارگران تمام تلاش خود را برای کار از راه دور و حفظ ارتباط با تیم های خود انجام می دهند.

چه روش های منحصر به فردی می تواند تجارت شما در محیط فعلی به جامعه خدمت کند – و چگونه می توانید ارزش افزوده داشته باشید؟ چه کاری می توانید انجام دهید تا پیام خود را در عصر فاصله اجتماعی متمرکز و سازگار کنید و همچنان در خط مقدم ذهن مشتری خود باشید

بله ، اخبار منفی وجود دارد – در این شکی نیست. اگر فرصت کنید و نگاه کنید ، فرصتهای شگفت انگیزی نیز وجود دارد.

رکود اقتصادی زمان افزایش سهم بازار است

هیچ کس دوست ندارد این کلمه را با صدای بلند بیان کند اما تقریباً پذیرفته شده است که ما در طول و بعد از این بیماری همه گیر شاهد رکود اقتصادی باشیم. ما نمی دانیم چه مدت طولانی (یا کوتاه) خواهد بود ، اما احتمال آن زیاد است.وقتی این اتفاق می افتد ، رقابت شما احتمالاً کاهش می یابد. این شانس شما برای به دست آوردن زمین است. باز هم ، شما می خواهید آن چرخ لرزش را بچرخانید و حرکت خود را ادامه دهید.

دلایل مختلفی برای تبلیغ در هنگام کاهش سرعت وجود دارد.

وقتی رقبا هزینه تبلیغات خود را کاهش دهند ، “سطح سر و صدا” در گروه محصولات یک مارک می تواند کاهش یابد. همچنین این امکان را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند تا بتوانند نام تجاری را در موقعیت جدید قرار دهند یا محصول جدیدی را معرفی کنند.مارک های تجاری می توانند تصویری از ثبات شرکت ها را در زمان های دشوار به مشتریان ارائه دهند.

این تصمیم شماست:

بنابراین نام تجاری شما در این اوقات عجیب چه کاری باید انجام دهد؟ این چیزی است که فقط شما می توانید پاسخ دهید. بسیاری از ملاحظات واقعی وجود دارد که از جمله آنها می توان به جریان نقدی و موقعیت های مالی اشاره کرد که می تواند پول خرج کند و نمی تواند هزینه کند.با این حال ، اگر ادامه کار در بازاریابی خود عملی و واقع بینانه باشد – یا حتی آن را افزایش دهید – همین حالا می تواند در ماه ها و سال های آینده به طور چشمگیری بازده داشته باشد.

منبع: https://seoword.org

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما