چرا وب سایت من در گوگل رتبه بندی نمی شود؟

اگر وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل(گوگل رتبه بندی) نشان داده نمی شود ، و دلیل آن را مطمئن نیستید ، ممکن است تعدادی از عوامل رتبه بندی  در پایین آمدن شما در نتایج جستجو موثر باشند.

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید مرتبط بودن است. گوگل می خواهد مرتبط ترین اطلاعات را در اختیار جستجوگران قرار دهد. آنها این کار را با خزیدن محتوای وب سایت و مطابقت آن با کلمه کلیدی / جستجوی جستجوگر که یک جستجوگر هدف قرار داده است ، انجام می دهند. اگر سایت شما در حال کپی کردن مطالب از منابع مرجع است یا محتوای درون صفحه شما به طور کامل موضوع مورد جستجو را پوشش نمی دهد ، مطمئن باشید گوگل وب سایت شما را نشان نمی دهد.

برای شناسایی “مشكلات سئو” كه وب سایت شما را از رتبه بندی در گوگل باز می دارند ، به كمكی نیاز دارید؟ درخواست حسابرسی وب سایت خود را  توسط کارشناسان سئو سایت ما بررسی کنید .

متخصصان سئو سایت ما به طور منظم با صاحبان مشاغل که در رتبه بندی وب سایت خود موفق نبوده اند کار می کنند. بر اساس تجربه ما ، در اینجا فقط چند فاکتور مهم در رتبه بندی وجود دارد که باید هنگام بهبود موقعیت خود در نتایج جستجوی گوگل در نظر بگیرید.

فاکتورهای رتبه بندی گوگل برای افزایش قرار دادن نتیجه جستجو

قرار دادن و تراکم کلمات کلیدی

قرار دادن مناسب کلمات کلیدی برای کمک به گوگل در تعیین موضوع یک صفحه بسیار مهم است. کلمه کلیدی / عبارتی را که هدف قرار داده اید در ابتدای محتوای صفحه و پاشیده شده در بقیه صفحه ، در برچسب عنوان قرار دهید. این برای SEO بسیار مهم است!

همچنین بسیار مهم است که محتوای شما برای انسان نوشته شده باشد ، نه موتور جستجو ، و صفحه شما بخاطر جذب خزنده های وب گوگل به طور طبیعی خوانده شود و “کلمه کلیدی پر نشده” نباشد. در مورد پر کردن کلمات کلیدی بسیار مراقب باشید زیرا به نظر می رسد هرزنامه  است و گوگل می تواند وب سایت شما را به دلیل آن جریمه کند. هدف شما ایجاد سیگنال های مرتبط برای گوگل است اما انجام آن بیش از حد نیست!

مورد دیگری که باید در نظر گرفت دامنه شماست. هنگام انتخاب دامنه ، کلمه کلیدی را وارد کنید و اگر می توانید ، کلمه کلیدی را به عنوان اولین کلمه در دامنه لیست کنید. اگر دامنه شما قبلا ثبت شده نگران نباشید ، سعی کنید یک کلمه کلیدی به یک زیر دامنه اضافه کنید. به عنوان مثال ، دامنه صفحه ای را مانند این تنظیم کنید: www.seo.website.com به جای www.website.com/seo.

پلاگین Yoast بهینه سازی است یک پلاگین بزرگ به صاحبان کسب و کار به کمک بهینه سازی صفحات خود را به درستی و به طور طبیعی. این می تواند راهنمایی در مورد چگونگی آسان خواندن محتوای شما ، چند بار استفاده از کلمه کلیدی / عبارت شما در صفحه ، در صورت بهینه سازی تصاویر و موارد دیگر باشد.

بهینه سازی تصویر

از آنجا که خزنده های وب گوگل نمی توانند تصاویر را مشاهده کنند ، مهم است که به آنها کمک کنید درک کنند معنی تصاویر موجود در صفحه وب شما چیست. نام فایل تصویر ، متن alt و برچسب عنوان باید تصویر شما را توضیح دهد. در توضیحات مختصر باشید و متن را متنوع نگه دارید. گاهی اوقات این به معنای کمی خلاقیت برای سایتی با تصاویر مشابه در کل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی تصویر و بهترین روش ها ، بخوانید که چگونه تصاویر وب سایت شما روی رتبه بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد .

مطالب و به روز رسانی های سایت

گوگل مطالب جدید را دوست دارد. با به روزرسانی مکرر وب سایت و افزودن پست های وبلاگ جدید ، محتوای خود را تازه و منحصر به فرد نگه دارید. تغییرات بزرگ سیگنال بهتری نسبت به سیگنالهای کوچک برای گوگل هستند ، بنابراین سعی کنید هنگام ایجاد به روزرسانی تغییرات قابل توجهی ایجاد کنید.

علاوه بر پست ها و صفحات وبلاگ ، شما همچنین باید محتوای تکمیلی ایجاد کنید که ارزش جستجوگر و مخاطبان شما را فراهم کند. در اینجا برخی از توصیه ها وجود دارد:

نظارت بر زمان در سایت

اگر بازدید کنندگان وب سایت شما به سرعت از سایت خارج می شوند ، همچنین به عنوان گوگل می تواند تشخیص دهد که اطلاعات صفحه شما با درخواست جستجوی مورد استفاده برای یافتن وب سایت شما بی ارتباط است. محتوای شما باید جذاب و پیام مناسب باشد. اگر بازدیدکنندگان وقت خود را در سایت شما سپری می کنند ، بنابراین شما ارزشی را ارائه می دهید که گوگل می خواهد با مصرف کنندگان جدید به اشتراک بگذارد!

سابقه دامنه ضعیف را بررسی کنید

وب سایتی که رتبه کمی در گوگل دارد ، می تواند سابقه دامنه بدی داشته باشد. مجازاتی مانند Penguin و Panda برای هدف قرار دادن تاکتیک های سو استفاده کننده ای که برای افزایش رتبه بندی وب استفاده می شود ایجاد شده و سایت شما ممکن است تحت تأثیر منفی قرار گیرد. مراقب میزبانی با اسپمرها و انجام تاکتیک های “کلاه سیاه” باشید. گوگل سرانجام این موضوع را تشخیص داده و وب سایت شما را به فراموشی می کشد!

ثبت دامنه خود را تمدید کنید

دامنه خود را به روز نگه دارید و سعی کنید ثبت دامنه های طولانی تر را خریداری کنید. گوگل ثبت نام طولانی تر را از ثبت نام کوتاه تر قانونی می داند و اعتبار بیشتری را به وب سایت هایی می دهد که به اعتقاد آنها برای سالهای آینده به حیات خود ادامه خواهند داد. دامنه هایی که ثبت نام کوتاه مدت دارند از اعتبار کمتری برخوردار هستند زیرا ممکن است در مقایسه با سایت مستقر با همان موضوع به طور فعال نگهداری نشوند یا به دلیل موقت باشند.

تست سرعت صفحه

وب سایت است که بارهای آرامی در رتبه بندی در مقایسه با سایت های که ارائه محتوای به سرعت سقوط خواهد کرد. گوگل می خواهد محتوای با کیفیتی به جستجوگران تحویل دهد و صفحه بارگیری آهسته سیگنال بی کیفیتی را ارسال می کند. بعلاوه ، مشتریان شما به دنبال سرعت هستند ، بنابراین اگر یک صفحه به آرامی بارگیری می شود ، آنها به سرعت سایت شما را رها می کنند که بر نرخ پرش شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

کیفیت بک لینک سایت خود را بررسی کنید

مطمئن شوید که سیگنال های درستی راجع به وب سایت خود به Google ارسال می کنید. اگر پیوندهای ورودی کم کیفیت یا اسپمی دارید ، Google این مورد را به عنوان دستکاری سیستم رتبه بندی تشخیص داده و وب سایت را جریمه می کند. پیوند ساختمان باید طبیعی باشد. سایت های معتبر با سطح بالایی از اعتماد به سایت ها کمک می کنند تا رتبه بالاتری داشته باشند زیرا منابع با کیفیتی را در اختیار خوانندگان قرار می دهند.

در کنار ایجاد پیوندهای ورودی با کیفیت بالا ، پیوند داخلی وب سایت برای Google نیز مهم است. مطمئن شوید که وب سایت شما دارای پیوندهای داخلی کافی برای هدایت بازدید به صفحات مربوط به محتوا است. به عنوان مثال ، یک پیوند به صفحه مخاطبتان اضافه کنید ، یا اگر خدمتی را که در یک مقاله وبلاگ ارائه می دهید ذکر کردید ، پیوندی به آن صفحه خدمات اضافه کنید.همچنین پیوندهای خراب را بررسی و تعمیر کنید زیرا می توانند سیگنال بی کیفیتی به Google ارسال کنند ، بنابراین حضور سایت شما در نتایج جستجو کاهش می یابد.

به دنبال مجازات ها باشید

چه وب سایتی تحت مجازات دستی یا الگوریتمی قرار گیرد ، شهرت آن به آرامی قابل ترمیم است. در کنسول جستجوی Google ، ابزاری برای رد کردن Google وجود دارد که می تواند دیگر به وب سایت شما مرتبط نباشد. با این حال ، خریدار مواظب باشید! پیوندهای با کیفیت را رد نکنید زیرا وقتی پیوندها رد شدند ، دیگر از بین رفته اند!

در حالی که این فاکتورهای ذکر شده در بالا برخی از مواردی هستند که بیشترین تأثیر را در نتایج موتور جستجوی شما دارند ، اما بیش از 200 فاکتور رتبه بندی وجود دارد که به الگوریتم های موتور جستجوی گوگل وارد می شوند. ممکن است دلایل بی شماری در مورد عدم رتبه بندی مناسب سایت شما وجود داشته باشد.

اگر می خواهید در یافتن “مشکل SEO که باعث می شوند وب سایت شما رتبه خوبی در Google نداشته باشد ، کمک کنید ، ما برای کمک به شما هستیم!

فقط چند اقدام اجرایی را بخاطر بسپارید: الف) اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با موضوعی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید مرتبط است ، ب) محتوای خود را منحصر به فرد و تازه نگه دارید و ج) از تاکتیک های اسپم خودداری کنید!

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما