چرا سئو اینقدر طول می کشد؟

در این وبلاگ ، استراتژیست های سئو در بازاریابی دقیقاً توضیح می دهند که چرا سئو اینقدر طول می کشد. ما در مورد روند ، عواملی که در مدت زمان لازم برای رسیدن به موفقیت نقش دارند ، و موارد دیگر بحث خواهیم کرد. بیایید شروع کنیم.

سئو چقدر طول می کشد؟

اگر در سئو سایت مبتدی هستید و کمی نگران این هستید که هزینه های بازاریابی خود را برای سئو خرج کرده اید ، تنها نیستید. با این حال ، مدت زمان لازم برای مشاهده نتایج سئو بستگی به انتظار شما دارد. که آیا شما در جستجوی موارد زیر هستید:  

  • نتایج پایدار و بلند مدت ؟
  • ترافیک هدفمندتر وب سایت؟
  • افزایش درآمد حاصل از ترافیک ؟
  • هزینه تبلیغات کمتر و تبلیغات با عملکرد بالاتر؟

سئو می تواند پیشرفت های قابل اندازه گیری و قابل توجهی را در این زمینه ها ارائه دهد. این می تواند شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را که برای سلامت کسب و کار شما اهمیت دارد ، پشتیبانی کند. اما سئو برای دستیابی به این موارد زمان می برد و مشاغلی که این مزایا را تجربه می کنند به شما می گویند “ارزش صبر کردن را دارد”.

به طور منطقی ، شش ماه طول می کشد تا سئو شروع به کار کند. از آنجا ، 12 ماه طول می کشد تا از طریق این پیشرفت های قابل اندازه گیری ، به بازدهی مثبت سرمایه گذاری (ROI) برسید. بسته به اینکه سایت شما امروز کجاست ، همچنین ممکن است تا چهار ماه دیگر شاهد “حرکت” باشید(به خاطر لگوریتم دنس گوگل) اگر متخصص سئو سایت شما بتواند برخی از کلمات کم اهمیت را که قبلاً از آنها استفاده نمی کردید مورد هدف قرار دهد.

هر سئوکار ی که سریعتر قول می دهد ، مراقب باشید. Google استفاده از تاکتیک ها برای “دستکاری” نتایج جستجو را ممنوع کرده است. و الگوریتم پیشرفته گوگل می تواند وب سایت هایی را که در حال انجام این کار هستند شناسایی کند. سپس گوگل وب سایت را جریمه می کند تا مشکلات را برطرف کند ، که می تواند هزینه بر باشد. بنابراین چگونه می توانید رتبه بندی را بدون دستکاری نتایج جستجو افزایش دهید؟ شما SEO خود را بر اساس اعتماد ، اقتدار و تجربه مشتری ایجاد می کنید.

آیا انتظارات سریعتر از سئو وجود دارد؟

مطمئناً – آنها ممکن است به شکلی که شما انتظار دارید نباشند. یک وب سایت سئو سریع ، بسته به هدف صفحه ، بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا در حال حاضر کاوش یا خرید کنند. این می تواند تبلیغات پولی ، ترافیک مراجعه و رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی شما را بهبود بخشد . همچنین بلافاصله نحوه تجربه افراد از وب سایت شما را افزایش می دهد. اما مزایای دیگر مانند افزایش ، کیفیت بالاتر و تردد بیشتر از جستجوی ارگانیک به دلایل مهم طول می کشد.

چرا سئو اینقدر طول می کشد؟

سئو پایدار به زمان نیاز دارد. بیشتر شبیه به ایجاد برند است تا تبلیغات. وقتی از سئو برای وب سایت خود استفاده می کنید ، آن را به عنوان منبع اطلاعات مورد اعتماد برای مشتری موردنظر خود معرفی می کنید. هم برای مشتریان و هم برای گوگل زمان لازم است تا ارزش وب سایت شما را تشخیص دهند.

هیچ راهی برای حل این مشکل وجود ندارد ، اما درک آنچه در طول این شش تا 12 ماه اتفاق می افتد می تواند به شما در مدیریت انتظارات SEO کمک کند. زمان بندی SEO به عوامل زیادی بستگی دارد و لیستی از وظایف SEO مانند موارد زیر را شامل می شود:

  • ممیزی وب سایت را اجرا کنید.
  • سیگنال های اجتماعی را تجزیه و تحلیل کرده و برنامه ای برای بهبود آنها ارائه دهید.
  • مشخصات پیوند را ارزیابی کنید و به دنبال زمینه های بهبود باشید ، که ممکن است شامل رد پیوندهای مضری باشد که قبل از اینکه بهتر بدانید بدست آورید.
  • بهینه سازی فنی وب سایت مطمئن شوید که این برنامه تا حد ممکن سریع است ، ناوبری را ساده کرده و ساختار سایت را یکنواخت کنید تا بتواند آن را برای ربات های موتور جستجو و افراد آسان انجام دهد.
  • کیفیت و عملکرد محتوای فعلی را ارزیابی کنید.
  • نحوه ظاهر شدن سایت شما در نتایج جستجو را بهبود بخشید و وب سایت را جذاب تر و قابل کلیک در جایی که ظاهر می شود کنید. برای افزودن کارت اطلاعات ، نظرات و غیره ، نشانه گذاری طرح را اضافه کنید.
  • درباره واژه های جستجو (کلمات کلیدی) که مشتریان شما برای یافتن سایتی مانند سایت شما استفاده می کنند تحقیق کنید.
  • رقابت را تجزیه و تحلیل کنید. آنها درست چه می کنند؟ چگونه رقابت خواهید کرد؟
  • محتوای وب سایت را سبز کنید و و یا بهبود محتوای موجود را هدف قرار دهید.
  • تدوین استراتژی محتوا و ایجاد تقویم محتوا. شروع به ایجاد محتوای مناسب برای افراد و سپس SEO کنید که کاربران در موتورهای جستجو به دنبال آن هستند. عملکرد آن محتوا را برای بهینه سازی ارزیابی کنید.
  • ایجاد استراتژی برای به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا بدون آسیب رساندن به خط مشی های Google دسترسی ، محتوای و پیوند آهنربای ، ارسال پست مهمان با کیفیت و غیره
  • سئو محلی را برای مشاغل محلی و منطقه ای انجام دهید. رتبه بندی مشاغل محلی راحت تر است اما برای انجام آن نیاز به ذهنیت سئو محلی است.
  • با رعایت قوانین و نشان دادن ارزش افزوده به انجمن آنلاین ، بر ایجاد اعتماد با Google تمرکز کنید.
چرا سئو اینقدر طول می کشد؟
چرا سئو اینقدر طول می کشد؟

در نهایت ، شما این زمان را برای همسویی اهداف خود با اهداف Google صرف می کنید. هدف موتور جستجو نشان دادن بهترین نتیجه جستجو به یک پرس و جو است. بهترین نتایج را برای آن سوالات و تجربه کاربری عالی (UX) به طور همزمان ارائه دهید تا نتایج SEO را دریافت کنید.

آیا به دنبال بهترین شرکت سئو  برای بالا بردن سئو سایت  خود هستید و  که رتبه جستجوی شما را افزایش دهند و تبدیل ها را افزایش دهند ، مهم نیست چقدر طول می کشد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سئو ما ، امروز به https://seoword.org مراجعه کنید!

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما