چرا از وردپرس استفاده کنیم؟

شما در مورد وردپرس شنیده اید ، اما مطمئن نیستید که چرا باید وب سایت خود را به سیستم عامل آنها تغییر دهید. در این مقاله عمده مزایا و ویژگی های وردپرس و همچنین دلیل استفاده از آن برای وب سایت شما و بهینه سازی و سئو توضیح داده خواهد شد

فهرست مطالب:

  • نه فقط برای وبلاگ ها
  • وردپرس موتور جستجوگرانه است
  • از وب سایت های بزرگ تولید پر بازدید پشتیبانی کنید
  • پشتیبانی از فروشگاه های تجارت الکترونیک بزرگ
  • پلاگین ها و سایت های ادغام شخص ثالث
  • پشتیبانی از انواع مختلف رسانه ها
  • هنگام انجام صحیح امنیت بالا
  • پشتیبانی جامعه منبع آزاد
  • به راحتی یک مدیر وب سایت پیدا کنید
  • آسان برای یادگیری و آسان برای استفاده

1. فقط برای وبلاگ ها نیست

این تصور غلطی است که وردپرس منحصر به وبلاگ است. اگرچه درست است که وردپرس دارای یک ابزار وبلاگ نویسی فوق العاده ساده است ، این تنها بخش کوچکی از آنچه وردپرس می تواند انجام دهد است. وردپرس توانایی عملکرد به عنوان یک وب سایت ثابت ، وب سایت تجارت الکترونیکی ، وب سایت شرکتی ، روزنامه آنلاین ، تصویربرداری یا هر چیز دیگری را که تصور می کنید ، دارد. هرگز لازم نیست نگران کهنه یا قدیمی بودن سایت وردپرس خود باشید زیرا وردپرس امکان ایجاد و عملکرد سایت خود را به هر شکلی که دوست دارید امکان پذیر می کند.وردپرس محبوب ترین CMS است و 60.8٪ سهم بازار در بازار CMS را دارد. همچنین 14.7٪ از وب سایت های برتر جهان را تأمین می کند.

2. وردپرس موتور جستجوی دوستانه است

چارچوب WordPress CMS این امکان را برای عنکبوت موتورهای جستجو فراهم می کند تا وب سایت های ساخته شده بر روی آن را راحت کنند. بسیاری از افزونه های محبوب وردپرس نیز به روزرسانی عناوین صفحه را آسان می کنند. توضیحات متا و افزودن برچسب های alt به تصاویر مورد استفاده سایت.

3. از وب سایت های بزرگ پر بازدید پشتیبانی کنید

وردپرس CMS انتخابی بسیاری از سازمانهای بزرگ با وب سایتهای پر بازدید است. 54 مورد از 100 شرکت برتر Inc.5000 وب سایت خود را بر روی آن اجرا می کنند. یک سایت وردپرس سفارشی به بازدیدکنندگان وب سایت این امکان را می دهد تا به راحتی به لید تبدیل شوند و ستون فقرات تلاش های تولید بازدید بسیاری از شرکت ها را تشکیل دهند.به عنوان مثال ، وردپرس گزینه CMS برای خدمات حرفه ای بلومبرگ است و به ایجاد سرنخ معروف ترمینال بلومبرگ و راه حل های فناوری اطلاعات کمک می کند.

4. از فروشگاه های تجارت الکترونیک بزرگ پشتیبانی می کند

بسیاری از بزرگترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی جهان به راحتی وردپرس ادغام می شوند ، از جمله WooCommerce ، PayPal Pro ، Ecwid ، Shopp ، Jigoshop ، Cart66 و Google Checkout. به سادگی افزونه مربوط به بستر تجارت الکترونیکی خود را در نصب وردپرس خود نصب کنید ، محصولات خود را بارگذاری کرده. روند نصب یک بستر تجارت الکترونیکی در وردپرس بسیار سریعتر و ساده تر از سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند Magento است که برای راه اندازی و مدیریت آن به زمان و مهارت بیشتری نیاز دارد.

5. پلاگین ها و سایت های ادغام شخص ثالث

یکی از بزرگترین ویژگی های وردپرس کتابخانه پلاگین است که بیش از 35000 پلاگین برای انتخاب در دسترس است. افزونه ها قابلیت های پیشرفته تری از جمله امکان حذف نظرات هرزنامه ، جمع آوری تجزیه و تحلیل ، فروش محصولات ، افزایش سرعت سایت ، تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت شما ، بهبود سئو و اظهارنظر درباره پست ها را در اختیار شما قرار می دهند. هر روز صدها افزونه جدید به کتابخانه وردپرس اضافه می شود!وردپرس همچنین با بسیاری از سیستم عامل های محبوب شخص ثالث مانند HubSpot ، Salesforce و MailChimp ادغام شده است.

6. پشتیبانی از انواع مختلف رسانه ها

وردپرس از انواع مختلف رسانه ها مانند PDF ، فایل های صوتی و ویدئو پشتیبانی می کند. می توانید لیستی از انواع رسانه های پشتیبانی شده را در اینجا مشاهده کنید .

معمولاً همیشه برای هر نوع رسانه ای که می خواهید در وب سایت خود استفاده کنید راه حلی وجود دارد. اجازه داشتن یک تجربه وب غنی. علاوه بر میزبانی از پرونده های رسانه ای خود. وردپرس به راحتی با بسیاری از راه حل های جاسازی شده مانند صدا برای پادکست ها و فیلم ها از سایت هایی مانند YouTube یا Vimeo کار می کند.

7. هنگام انجام صحیح امنیت بالا

بسیاری از مردم به دروغ معتقدند که از آنجا که وردپرس بسیار محبوب است ، هدف آسانی برای هکرها است. به این دلیل که وردپرس بسیار محبوب است که هر زمان آسیب پذیری در این نرم افزار مشاهده می شود ، به سرعت در کل جامعه به اشتراک گذاشته می شود.خوشبختانه ، وردپرس همچنین دارای یک مجموعه پلاگین امنیتی شگفت انگیز است که می تواند به شما در محافظت از وب سایت شما در برابر اسپم ، حملات بی رحمانه ، حدس رمز عبور ، حملات DDoS ، تزریق SQL و بسیاری از انواع دیگر حملات و نفوذها کمک کند. وردپرس حتی به شما می گوید که رمز ورود کاربر تا چه اندازه ایمن است و شما را به افزودن نویسه های خاص ، حروف بزرگ و اعداد تشویق می کند تا قدرت رمز عبور خود را افزایش دهید.در نهایت امنیت وب سایت های وردپرس به نحوه ساخت و نحوه نگهداری آن برمی گردد. کد توسعه ، افزونه های منسوخ شده و امنیت سرور همیشه باید در خاطر داشته باشید.

8. پشتیبانی جامعه منبع آزاد

وردپرس برای همه افراد رایگان است و در حال حاضر توسط گروهی از داوطلبان نگهداری می شود. این بدان معناست که هنگام مواجه شدن با مشکلی در سایت وردپرس خود 800 شماره رسمی برای تماس وجود ندارد. اگرچه نیاز به کمک دارید ، منابع زیادی برای کمک به شما در دسترس است. سایت رسمی وردپرس یک فروم پشتیبانی را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند سوال کنند و از کاربران دیگر پاسخ بگیرند. seoword همچنین دارای یک وبلاگ وردپرس است که با نکات ، ترفندها و دانش در مورد وردپرس پر شده است.

9. به راحتی یک مدیر وب سایت پیدا کنید

محبوبیت وردپرس به این معنی است که توسعه دهندگان زیادی هستند که این سیستم را می شناسند و می توانند به عنوان مدیر وب سایت برای شما عمل کنند.در حالی که داشتن یک استخر توسعه دهنده بزرگ برای انتخاب می تواند یک چیز عالی باشد. اگر نمی دانید هنگام استخدام یک توسعه دهنده یا شرکت وردپرس برای مراقبت از وب سایت خود برای خود به دنبال چه چیزی بگردید ، ممکن است به برخی داستان های کابوس منجر شود.

10. آسان برای یادگیری و استفاده آسان

یکی از مهمترین مزایای وردپرس یادگیری ساده آن است. فقط با یک دوره کوتاه آموزش ، شما می توانید به قسمت آخر وب سایت وردپرس خود بروید و پست های وبلاگ ، تصاویر ، صفحات و مطالب را اضافه کنید. همچنین می توانید به راحتی تصاویر را دوباره اندازه کنید ، ترازبندی قلم ها را تغییر دهید ، قلم ها را ویرایش کنید و موارد دیگر.

البته ورد پرس ضعف های هم دارد  که در مقاله زیر می توانید مشاهده کنید:

آیا می خواهید وردپرس را کنار بگذارید؟ 

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما