نکاتی برای تطبیق محتوای خود با تغییرات مداوم سبک زندگی مصرف کنندگان

نکاتی برای تطبیق محتوای خود با تغییرات مداوم سبک زندگی مصرف کنندگان

اینها چالش‌های مهمی را برای ایجاد محتوا در نظر می‌گیرند، زیرا لازم است محتوایی متناسب با مصرف‌کنندگان جدید ایجاد شود، اما همچنین بر تغییرات مصرف‌کنندگانی که قبلاً به دست آورده‌اند، متمرکز شود.

  • محتوای سازگار با مصرف کنندگان جدید و تغییرات اجتماعی

بخشی از تولید محتوا باید همیشه رویکردی انسانی داشته باشد. انسانی شدن برند مفهومی خالی نیست.  ارتباط بیشتر و بهتر با مخاطبان مختلف برای سئو ضروری است. از این نظر، برندهایی که در یک “حباب” زندگی می کنند و ایجاد می کنند، به خوبی درک نمی شوند.

واقعیت اجتماعی وجود دارد و درک برندها با توجه به محیطی که در آن توسعه می‌یابند، راه دیگری برای ایجاد محتوای سازگار با مصرف‌کنندگان جدید و کسانی است که از قبل حاضر هستند.

یک مثال عملی همه گیری COVID-19 است. وضعیتی که بر کل جهان تاثیر می گذاشت را نمی توان به سادگی در برنامه های محتوایی نادیده گرفت . به این ترتیب، شرکت ها و برندها شروع به نشان دادن همبستگی، و زمینه سازی محتوای خود برای تطبیق آن با نیازهای مشتریان خود کردند.

تغییر در عادات مصرف محتوا چیست؟

یکی دیگر از ثابت های مصرف کنندگان این است که آنها تمایل دارند دائماً عادت های مصرف خود را تغییر دهند. سوال بزرگ این است: آیا برندها می توانند برای این تغییرات آماده باشند؟ پاسخ کاملاً مثبت است، اما چند نکته را باید در نظر گرفت:

  • تغییرات در روال

روتین ها اولین اصلاح کننده عادات مصرف هستند. افراد تغییراتی را در برنامه و کارهای روزانه خود تجربه می کنند. به عنوان مثال، عادات در زمستان مانند تابستان نیست. مطالعه این تغییرات کوچک باعث می شود تا محتوای سازگار با مصرف کنندگان جدید حفظ شود.

  • عادت های سالم

سنین با خود تغییرات رفتاری را در مخاطب به همراه دارد. با افزایش سن مصرف کنندگان، نسبت به سلامتی خود هوشیارتر می شوند. آیا برند شما آماده پذیرش این تغییرات است؟این در مورد انتشار ناگهانی دستور العمل های سالم نیست (مخصوصاً اگر مربوط به جایگاه شما نباشد)، بلکه به دنبال چیزی است که می توانید در آن نیازهای خاص به دست آورید تا علاقه خود را حفظ کنید.

  • انگیزه یادگیری و محتوای آموزنده

نیاز به اطلاعات و یادگیری در جوامع امروزی بسیار وجود دارد. این ارتباط نزدیکی با ارائه محتوای ارزشمند دارد. این اصطلاح بسیار رایج به نظر می رسد، اما وقتی نوبت به اجرا می رسد کمی پیچیده می شود.

ارزش افزوده مربوط به مخاطب شماست، فقط مخاطب شما . به همین دلیل است که معنای ارائه ارزش برای یک نام تجاری به همان شکل برای برند دیگر ترجمه نمی شود. علاوه بر این، محتوای ارزشمند لزوما باید بر اساس ماموریت، چشم انداز و ارزش های کسب و کار شما طراحی شود.

یکی از راه‌های ارائه کیفیت با اطلاعات موجود، ترجمه آن است. همیشه نیازی نیست که در ماهیت، بلکه در شکل، نوآور باشید. به عنوان مثال، یک مفهوم بازاریابی را توضیح دهید. شاید بسیاری از آژانس ها این کار را انجام دهند، اما اگر آن را در قالب دلپذیرتر و در دسترس تر انجام دهید ، به طور خودکار آن را متفاوت می کند.

  • محصول – وابستگی می تواند مضر باشد

همانطور که تکیه صرف بر سرمایه گذاری تبلیغاتی در سطح مدیریت، صرفه جویی و کارایی معکوس است، اتکای صرف به یک محصول نیز منع مصرف دارد.

به خاطر داشته باشید که بازاریابی محتوا تبلیغات مستقیم نیست. در واقع برعکس است. با دیدن این موضوع متوجه خواهید شد که تبلیغات به یک محصول یا خدمات بستگی دارد.

اینطور نیست که نتوانید یک محصول شاخص داشته باشید، اما اگر کل استراتژی شما صرفاً بر اساس آن باشد، قطعاً مخاطب خسته خواهد شد. لازم است انواع دیگری از محتوایی را که خط تحریریه شما را ترک نمی کنند، بررسی کنید.

  • اصل مشتری است

در ادامه اطلاعات قبلی، محتوا باید بر روی مصرف کننده متمرکز شود نه محصولات و خدمات. یک فرمول خوب برای رمزگشایی این موضوع این است که در مورد چگونگی بهبود زندگی جامعه خود صحبت کنید و نه در مورد مزایای محصول خود.

این نوع محتوایی است که امروزه در کانال های دیجیتال پیروز می شود. علاوه بر تمرکز مشتری، حضور همه کاناله نیز مهم است.

مردم علاقه مندند بدانند که چگونه شما، محصول یا خدمات شما، زندگی آنها را بهبود می بخشد. دانستن تنها ویژگی‌های فوق‌العاده آن‌قدر خاص نیست، بلکه دانستن اینکه چگونه این ویژگی‌ها به مصرف‌کننده کمک می‌کند، مفید است. او همیشه از انسان و تجربه اش می گوید.

  • میزان محتوا را تنظیم کنید

یکی از شکایات همیشگی مصرف کنندگان این است که آنها از حجم اطلاعاتی که از بسیاری از برندها دریافت می کنند کاملاً غرق شده اند.

بسیاری از اوقات تصور می شود که بیشتر بهتر است، و برنامه ها اغلب با اطلاعات زیادی برای انتشار طراحی می شوند. در حال حاضر این یک نقطه ضعف محسوب می شود.

روش مصرف اطلاعات به طور مداوم در حال تغییر است، بنابراین مهم است که بدانیم چگونه با آن سازگار شویم. این نیست که بیش از حد لازم کار کنید، هر هفته پایگاه های جدید ایجاد کنید.

پایه‌هایی که استراتژی شما را تشکیل می‌دهند، مانند تحلیل بازار یا شخصیت خریدار ، می‌توانند همچنان یکسان باشند. آنچه شما باید تنظیم کنید اشکال هستند.

  • محتوای برند فراگیر

برخی از برندها از ترس بحث و جدل ترجیح می دهند به موضوعات خاصی نپردازند. موضوعات سیاسی یا اجتماعی حساس اغلب از برنامه های محتوایی حذف می شوند، اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز وجود ندارند.

با پیروی از خط زمینه سازی برند، کسب و کاری که از محیط خود یا مشکلاتی که بر آن تأثیر می گذارد آگاه است، کسب و کار بهتری پذیرفته می شود.

بله، درست است که مطالب خاصی وجود دارد که بسته به نوع کسب و کار کاملاً نامناسب است، اما شما باید بخشی از واقعیت ها باشید. از همه واقعیت ها؟ نه. اما چند مورد مهم.

موضوع فراگیر معمولاً ناراحتی ایجاد می کند، اما هر برند می تواند جنبه های فراگیر را در نظر بگیرد و آنها را در استراتژی محتوای خود برجسته کند. شمول در مورد همه اقلیت ها است، منحصر به یک صنف نیست.

  • بی طرفی

این یکی دیگر از ویژگی هایی است که باید بخشی از هر برند باشد، اما به روشی سالم. برندهای مغرضانه مخاطبان خوبی ایجاد نمی کنند، برعکس، آنها مملو از مخالفان هستند.

این به این دلیل است که شما ارتباطات را روی یک دیدگاه متمرکز می‌کنید که به طرد شدن اشاره می‌کند. دقیقا برعکس نکته قبل.

مخاطبان دوست دارند بخشی از گفتگو را احساس کنند و فضاهایی داشته باشند که با آن همزاد پنداری کنند. حتی اگر مخاطب هدف نسبتاً مشخصی دارید، لازم نیست از سخنرانی‌های حذفی برای جذب مخاطب مورد علاقه خود استفاده کنید. اگر استراتژی محکمی داشته باشید، بدون اینکه دچار بحث و جدل شوید به این هدف خواهید رسید

موضوعات محتوای سازگار با مصرف کنندگان جدید چیست؟

موضوعات محتوای سازگار با مصرف کنندگان جدید چیست؟

همانطور که زندگی به شدت تغییر کرده است، عادات مصرف نیز تغییر کرده است. مسائلی وجود دارد که امروزه، فراتر از مد بودن، بخشی از یک گفتمان اجتماعی است که باید از قبل به آنها توجه داشته باشید. آنها به شرح زیر هستند:

  • سلامت روان، از دیدگاه محترمانه و همدلانه.
  • سلامت جسمانی، از آگاهی پس از کووید.
  • فناوری، پرداختن به مسائل پیچیده ای مانند هوش مصنوعی یا متاورس.
  • کاهش آسیب های زیست محیطی با در نظر گرفتن کاهش ردپای کربن.
  • امور مالی جدید، مانند ارزهای دیجیتال یا

آیا لازم است همه این موضوعات را درج کنید؟

پاسخ منفی است، زیرا بستگی به این دارد که چه چیزی آن را بفروشید و چگونه آن را بفروشید. اما اگر اطلاعات را به دقت ارزیابی کنید، می بینید که سطحی ترین موضوعات در جامعه امروزی ارزش خود را از دست داده اند.

برای محیط زیست و به طور کلی سلامت ارزش بیشتری دارد. عادات خوب همان چیزی است که الگوی رفتار را تعیین می کند. در حال حاضر راه‌های دیگری برای درک وجود وجود دارد، معمول‌تر از این زمان، و در نظر گرفتن آن از خلق محتوا بسیار مثبت است.

همه چیز را می توان از دید آگاهانه و انسانی تری دید، فقط باید دیدگاه را تغییر داد. این یک محتوای واقعی است که برای مصرف کنندگان جدید تطبیق داده شده است: این فقط مربوط به کسانی نیست که وارد می شوند، بلکه در مورد نحوه رفتار آنهایی است که بخشی از مخاطبانی هستند که قبلاً ساخته اید .

بازاریابی محتوا با سئو ورد

برای دستیابی به استراتژی های واقعاً مؤثر، باید ابزارهای حرفه ای داشته باشید که تلاش شما را به حداکثر برسانند. seoword با بیش از ۳۰۰۰۰ رسانه، وب سایت و تأثیرگذار برای ایجاد و انتشار محتوای انحصاری برای برند شما، بهترین گزینه است.

پلتفرم بازاریابی محتوای ROI ما برای استراتژی‌های بازاریابی برندینگ، سئوی سایت و اینفلوئنسر شما تضمین می‌کند که محتوای شما دقت لازم برای انطباق با تغییرات مصرف‌کنندگان را دارد.

با ما تماس بگیرید و بخشی از بزرگترین انجمن باشید. استراتژی های خود را تقویت کنید و مرجع باشید.

محتوای ضعیف | thin content (هر آنچه که باید بدانید)

چگونه از وبلاگ نویسی مهمان برای فرصت های ایجاد لینک طبیعی استفاده کنیم؟

5/5 - (4 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما