نحوه ایجاد محتوای بصری برجسته

محتوای بصری دارای اشکال و اندازه های مختلف است ، اما قبل از شروع ایجاد آن ، باید بدانید که چرا ، چگونه و چه تفاوتی ایجاد می کند. ما در این راهنما به همه موارد و موارد دیگر خواهیم پرداخت. در اینجا لیستی از موضوعاتی وجود دارد که در راهنمای زیر به آنها خواهیم پرداخت:

جدول محتوای بصری

محتوای تصویری چیست؟

وقتی نوبت به جذب مخاطب می رسد ، حقیقت ساده این است که هیچ چیز مانند محتوای بصری آن را دوست ندارد. کلمات در اکثر موارد به سادگی کافی نیستند و برای ارائه یک پیام جذاب و درگیر کردن مخاطبان هدف ، کمکهای بصری ضروری است.تصاویر عالی به شرکت ها ، وبلاگ نویسان و بازاریاب ها کمک می کند تا از جمعیت متمایز شوند و یک گام فراتر از رقبای خود بروند. بسیاری از مشاغل هنوز در دوران قدیمی سئو باقی مانده اند که همه چیز مربوط به متن بود .با این حال ، در چشم انداز مدرن ، محتوای بصری اکنون غالب شده است. محتوای تصویری ممکن است به صورت زیر باشد:

تصاویر،

محتوای ویدئو

GIF ها

اینفوگرافیک ها

ارائه ها

انواع مختلف محتوای تصویری دارای ویژگی ها و مزایای آنها است و هر کدام برای کاربردهای دیگر و متناسب است.بازاریابی محتوای تصویری روشی برای بازاریابی است که تجسم را سرلوحه کار خود قرار می دهد و هدف آن انتقال اطلاعات مهم به روشی جذاب بصری است. این محتوای تصویری می تواند برای سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ساخته شود و برای جذب بازدیدکنندگان به یک وب سایت مورد استفاده قرار گیرد.سیستم عامل ها و ابزارهای دیجیتالی وجود دارند که امکان جمع آوری سریع محتوای بصری منحصر به فرد را که بعداً می تواند برای اهداف بازاریابی استفاده شود ، فراهم می کند.به عنوان مثال ، این ابزارها به شما امکان می دهند تصاویر جذاب را انتخاب کنید و متن آنها را که ممکن است باعث تبلیغ یک مارک تجاری یا سبک زندگی خاص شود ، جذب می کند تا مورد توجه مخاطبان خاص قرار گیرد.محتوای سمعی و بصری علاوه بر تصاویر ثابت ، سلاح اساسی در زرادخانه یک بازاریاب محتوا است. از ویدئوها می توان به روش های مختلفی استفاده کرد ، از جذب مخاطب با محتوای آموزشی گرفته تا نمایش محصول از هر زاویه.گاهی اوقات ، محتوا به شکل کمک بصری در می آید که متن کامل شده ، اطلاعات را تقطیر می کند یا آنها را به طریقی از دریچه دید بیشتر تکمیل می کند.همچنین در نظر گرفتن اشکال محتوای تصویری که ممکن است بسیاری از افراد به آن توجه نکنند بسیار مهم است.به عنوان مثال ، فضای سفید تأثیر بصری دارد و می تواند در زمینه مناسب بسیار مفید باشد. سادگی در طراحی می تواند جذاب باشد اگر به درستی انجام شود.بیشتر نشریات قابل توجه از تغییرات قلم و اندازه قلم برای تمایز محتوا و نقل قولها و رنگهای مختلف و ارائه نشانگرهای درون متن برای تجزیه و تحلیل استفاده می کنند. و هر نشریه این کار را به روش منحصر به فرد خود انجام می دهد

چگونه بازاریابی محتوا در سال 2021 تکامل می یابد؟

بازاریابی محتوایی روشی برای بازاریابی است که متکی به وجود یک مخاطب هدف کاملاً مشخص است. پس از درک مخاطب مورد نظر ، می توان گام هایی برای ایجاد محتوای هدف جذب اعضای آن مخاطب برداشت.روند بازاریابی محتوا شامل ایجاد محتوای مرتبط و جذاب و سپس توزیع آن است. جنبه توزیع همه چیز به همان اندازه ایجاد خود محتوا مهم است.با در نظر داشتن مخاطب هدف کاملاً مشخص ، بسترهای مناسب برای توزیع محتوا باید انتخاب شود. مخاطبان مختلف برای برقراری ارتباط با برخی از سیستم عامل ها ساده تر از بقیه هستند.به عنوان مثال ، اگر یک مارک تجاری به دنبال ایجاد محتوا برای جذب مردان 45 تا 60 ساله بود ، استراتژی توزیع بازاریابی محتوا روی Instagram و Tik Tok متمرکز نبود.تطبیق محتوا با مخاطب و سپس مخاطب با پلت فرم برای یک کمپین موفق بازاریابی محتوا ضروری است و همیشه نیز بوده است.بازاریابی محتوا می تواند انواع مختلفی داشته باشد. ایجاد اینفوگرافیک هایی که اطلاعات پیچیده را به روشی که مصرف آن آسان است به اشتراک می گذارند ، در حال حاضر یکی از نمونه های معروف است.

محتوای ویروسی می تواند سطح شناسایی یک کسب و کار را به طور گسترده افزایش دهد. و شرکت ها به طور فزاینده پادکست های خود را به عنوان بخشی از استراتژی گسترده بازاریابی محتوای خود تهیه می کنند.ما از نظر نحوه استفاده از محتوای بصری به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا ، مسیری طولانی را طی کرده ایم. از روزهای ابتدایی seo اینترنت ، چیزهای زیادی تغییر کرده و همچنان در حال پیشرفت است.امروزه تعامل رانندگی و تولید سرنخ در یک سری از مراکز محتوایی انجام می شود. سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی و مکان هایی مانند Pinterest به طور واضح متناسب با محتوای بصری و پیوندهای خروجی طراحی شده اند.یکی از نحوه تغییر محتوای تصویری در سال 2021 مربوط به بیشتر هدف قرار دادن و شخصی سازی آن است. محتوا برای دستیابی به موفقیت نیازهای جمعیت شناختی بسیار خاصی را برطرف می کند.

چرا باید از محتوای بصری بیشتری استفاده کنید؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است به استفاده از محتوای بصری بیشتر به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود علاقه مند باشید. اول و مهمترین ، مصرف و درک محتوای بصری راحت تر است.این چیزی است که توسط مطالعات انجام شده توسط اتحاد آموزش بصری پشتیبانی می شود . آنها دریافتند که مغز می تواند تصاویر را 60000 برابر سریعتر از متن پردازش کند. این بی واسطه سود زیادی برای بازاریابان دارد.به زبان ساده ، استفاده از محتوای تصویری آسان و سریع است. ما می توانیم بلافاصله اطلاعات را جذب کنیم و در مقایسه با زمانی که برای خواندن یک بلاک متن طول می کشد ، سریعاً آن را درک می کنیم.و بسیاری از افراد توسط دیواری از متن بر روی صفحه نمایش منصرف می شوند ، در حالی که آنها در ابتدا تمایل بیشتری برای تعامل دارند وقتی به جای آنها محتوای تصویری ارائه می شود.

وقتی نوبت به تعامل با اطلاعات می رسد ، بیشتر ما تنبل هستیم و طبیعتاً گزینه خنده دارتری را انتخاب می کنیم و گزینه ای که تلاش کمتری می طلبد. محتوای تصویری این مزیت را دارد که سرگرم کننده باشد و به طریقی جذاب باشد که متن به ندرت از آن برخوردار باشد.همچنین به عنوان واسطه بیشتری بین مفاهیم و ایده ها و بخشهای متراکم بعدی عمل می کند. می توانید خواننده را با تصویری جذاب و قابل هضم آسان قلاب کنید قبل از اینکه بعداً او را به سمت مطالب پرمخاطره سوق دهید.محتوای بصری باعث می شود افراد تمایل داشته باشند که با آن محتوای متراکم درگیر شوند ، در حالی که اگر عنصر تصویری برای جذب آنها نبود ، ممکن است از اولین مانع نامزدی عبور نکنند.

عملکرد دیگری که با محتوای دیداری خوب در یک بلوک بزرگتر از متن ارائه می شود ، متلاشی کردن متن است. یک عنصر نوری به عنوان مهلتی برای خواننده عمل می کند ، فرصتی را برای آنها فراهم می کند تا استراحت کنند و از مواجهه با دیوار متن جلوگیری کنند.ساختار بصری این قطعه همچنین می تواند به خوبی شکسته شود و در صورت وقفه های منظم برای محتوای بصری ، قابل هضم تر باشد. این احساس ارعاب را که برخی ممکن است هنگام نوشتن یک نوشتار طولانی ارائه دهند ، از بین می 

چه چیزی محتوای بصری را عالی می کند؟

وقت آن است که به طور خاص آنچه محتوای بصری را بسیار مفید و جذاب می کند ، مورد بررسی قرار دهیم. روشهای زیادی برای پاسخ به این سوال وجود دارد و می توان از مجموعه ای از مثالها برای نشان دادن مزایای محتوای بصری استفاده کرد.یکی از مهمترین روشهایی که می توان از محتوای بصری استفاده کرد ، آسانتر کردن مصرف و فهم ایده های پیچیده است ، حتی برای افرادی که متخصص نیستند. ارائه داده در اینفوگرافیک یکی از این موارد است و اغلب در وبلاگ های مالی و وب سایت های خبری که اخبار اقتصادی یا بازار را گزارش می دهند ، انجام می شود. محتوای بصری نیز صرفاً مجبور نیست که منفعل منفعلانه ای را از خواننده ایجاد کند. معمول نیست که وب سایت ها از محتوای بصری تعاملی استفاده می کنند که خواننده را ترغیب می کند در هنگام مصرف بخشی از محتوای آنها را بازی کند.رسانه پیامی است که هنگام ایجاد محتوای تصویری باید مورد توجه قرار گیرد. به عبارت دیگر ، محتوا و نحوه ارائه بصری آن باید با لحن مقاله یا مقادیر مارک تجاری مطابقت داشته باشد. یک سبک بصری بازیگوش برای مثال در شرکتی که نوشابه استفاده می کند کار خواهد کرد. اما یک وب سایت متمرکز بر گزارش اخبار سخت باید زیبایی بصری متفاوتی داشته باشد.تایپوگرافی و فضای خالی استفاده ممکن است ظریف تر و کمتر شلوغ برای کسب و کار به دنبال انتقال یک سبک بصری حرفه ای تر و قابل اعتماد. همه این عناصر تایپوگرافی به صورت ترکیبی در انتقال پیام خاصی به بیننده نقش دارند. و این پیام رسانی است که برداشت بیننده را از نام تجاری یا پلتفرم دیکته می کند.

با توجه به این نکته ، توجه به این نکته مهم است که همه محتوای تصویری محتوای خوبی نیستند. وقتی از محتوای تصویری ضعیف استفاده می شود ، می تواند خواننده را پرت و گیج کند و کیفیت تجربه کاربر او را کاهش دهد و تعامل را دشوارتر کند.این را می توان در چگونگی استفاده ضعیف از تصاویر صفحه در متن مقالات مشاهده کرد. می توان به خوبی از آنها استفاده کرد ، اما وقتی متن زیادی در تصویر وجود دارد که سپس در متن دیگری جای گرفته است ، ممکن است گاهی اوقات کثیف و گیج کننده شود.

چگونه محتوای بصری تجربه کاربر را بهبود می بخشد؟

همه ما متفاوت یاد می گیریم و همین امر در مورد افرادی که مخاطبان شما را تشکیل می دهند صدق می کند. هرکسی که محتوایی تولید کند که طیف وسیعی از درخواست تجدید نظر را جلب کند ، باید این مورد را در نظر بگیرد.برخی از افراد دریافتند كه اطلاعات را به بهترین وجهی جذب می كنند كه به صورت شنیداری تحویل داده می شوند. دیگران خواندن متن را ترجیح می دهند. بعضی از افراد وقتی فرصت عملی برای یادگیری به صورت عملی دارند ، می آموزند و دیگران با کمک ابزارهای دیداری بهتر می آموزند.اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که هرچه بیشتر افراد پیام شما را جذب می کنند ، ترکیب روش های مختلف نتیجه خوبی دارد و این همان چیزی است که بازاریابی محتوای تصویری امکان پذیر می کند.با ترکیب عناصر بصری با متن و استفاده از محتوای سمعی و بصری ، روش های مختلف تحویل می تواند به حداکثر تعداد افراد ممکن کمک کند.همچنین درست است که محتوای تصویری می تواند بر روحیه و احساسات کاربر تأثیر بگذارد. و با داشتن انواع مناسب تصویری ، این امر می تواند سهولت درگیر کردن افراد با ایده های شما را آسان کند. آنها بیشتر پذیرفته پیام هایی می شوند که می خواهید با آنها روبرو شوید ، که در پایان ، ممکن است منجر به تبدیل بهتر و افزایش فروش شود .ما می دانیم که 90٪ اطلاعات بصری منتقل شده به مغز بصری است و این اطلاعات بصری است که احساسات ، خلق و خو و روند تصمیم گیری ما را آگاه می کند.همچنین مطالعات نشان داده است که تصاویر بصری به تحریک واکنشهای عاطفی شدیدتر در انسان کمک می کند. ذهن ما هنگام یادآوری جزئیات ، تصاویر و احساسات را کنار هم قرار می دهد. هر کسی که به دنبال جذب کاربر است و او را تشویق می کند به پیام شما پاسخ دهد ، باید به دنبال استفاده از محتوای بصری باشد.همه اینها به دلیل آنچه که ما قبلاً در مورد نحوه تأثیر واکنش های عاطفی بر نرخ تبدیل و میزان تعامل می دانیم مهم است. وقتی با اجرای محتوای خوب پاسخ های احساسی درست برانگیخته شود ، زمان صرف شده در یک صفحه و تعداد کلیک ها و رویدادهای پیمایشی که اتفاق می افتد افزایش می یابد.احساسات مثبت مانند انتظار ، اعتماد ، شادی و تعجب همه با نرخ تبدیل بالاتر مرتبط هستند. اینها احساساتی هستند که محتوای بصری اغلب به دنبال ایجاد آنهاست.

به نظر می رسد محتوای بصری کار زیادی است. اگر تازه شروع کنم چگونه می توانم رقابت کنم؟

اگر نگران چگونگی رقابت از نظر محتوای تصویری که قادر به ارائه آن هستید نگران هستید ، نکاتی وجود دارد که باید بدانید. اول از همه ، با صرف تلاش و گام برداشتن در جهت پیاده سازی و تقویت محتوای بصری ، در حال حاضر از بسیاری از وبلاگهایی که حتی تلاش نمی کنند پیشی بگیرید.فقط تلاش برای درج محتوای تصویری و بهبود کیفیت آن محتوای بصری در طول زمان مکان بسیار خوبی است. همانطور که گفتیم ، بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت ها در حال حاضر بسیار کمتر از آن کار می کنند.همچنین به سرعت خواهید فهمید که خودتان ایجاد محتوای بصری تقریباً به همان سختی نیست که فکر می کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید تصاویر خود را ایجاد کنید ، می توانید از Adobe Illustrator یا گزینه Adobe Illustrator استفاده کنید .

از برخی الگوها می توان برای ساده سازی کل روند کار استفاده کرد و شما را با محتوای خود به جایی که می خواهید باشید ، رساند. این مکان ها مکان های مناسبی برای شروع کار هستند ، پس نگران اولین مطالعه در زمینه طراحی گرافیک یا موارد مشابه آن نباشید.اصول راهنمایی که هنگام ایجاد محتوای بصری برای سایت شما رعایت می شود ، باید حول تجربه کاربر و سفر وی هنگام استفاده از سیستم عامل شما باشد. سعی کنید خواننده را خوشحال کنید و به آنها کمک کنید تا سریعتر و آشکارتر با ایده ها و اطلاعاتی که می خواهید انتقال دهید درگیر شوند. آنها را از یک تجربه به تجربه دیگر هدایت کنید به گونه ای که برای آنها قابل هضم است و این آنها را تحت فشار قرار نمی دهد و آنها را خسته نمی کند.با گذشت زمان ، درک درستی از واکنش خوانندگان و کاربران به شما بهتر می شود. سپس می توانید محتوای بصری خود را تطبیق داده و به همان اندازه که می تواند برای مخاطبان هدف جذاب باشد.

چگونه می توان با محتوای بصری درآمد کسب کرد؟

اگر می خواهید سود و تبدیل بیشتر را با محتوای تصویری تسهیل کنید ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که برای کار شما سفارشی ساخته شده است. باید بیش از حد مربوط باشد و با آنچه مخاطب هدف شما وقتی به شما می آید صحبت کند.شاید شما بخواهید برای انتقال اطلاعات یا نشان دادن نکته خاصی از نقشه های تعاملی یا اینفوگرافی استفاده کنید. اگر به درستی انجام شود ، این نوع محتوا می تواند متن را تکمیل کند و در بعضی موارد جایگزین برخی یا همه آن شود.

سفر تجربه کاربر نیز بسیار مهم است.

درک اینکه کاربران می خواهند به کجا بروند و چگونه آنها را بدست می آورند ضروری است. این به ندرت در مورد اطمینان از مطالعه خوانندگان تا آخرین جمله مقاله است. در عوض ، این در مورد بردن آنها به اوج سفر خاص آنها است.

ممکن است بخواهید آنها را به سمت صفحه خاصی هدایت کنید یا تبدیل های بالاتر را تشویق کنید. این شما هستید که باید به طور واضح سفرهایی را که انتظار دارید هنگام بازدید از وب سایت شما از انواع خاصی از بازدید کنندگان و اشخاص انجام دهند ، مشخص کنید.نگه داشتن کاربران در سایت اغلب بخشی از چالش ها و مواردی است که باید روی آنها کار کنید. این باید شامل استفاده از پیوندهایی با جذابیت بصری باشد که خواننده را به یادگیری بیشتر ترغیب کند و در نهایت منجر به صفحات محصول یا صفحات اصلی شود.عناصر بصری مناسب می توانند افراد را به سمت فرصت های خاص یا CTA سوق دهند.تبلیغ برجسته برای یک وبینار یا جعبه ثبت نام در خبرنامه برجسته نمونه هایی از این مورد است. به خوانندگان فرصت دهید تا سفر خود را با شما ادامه دهند و آنها را با استفاده از عناصر بصری به سمت آن مقصد بکشند.

از کجا می توان اطلاعات بیشتری در مورد محتوای بصری کسب کرد؟

منابع زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند محتوای بصری را بهتر از گذشته انجام دهید. اگر تا اینجا رسیده باشید ، قبلاً درک بهتری از محتوای بصری و ارزش انکارناپذیر آن خواهید داشت.

محتوای بصری چیست؟

تصاویر | محتوای ویدئو | GIF | اینفوگرافیک ها

بهترین نمونه محتوای دیداری

Pinterest
5/5 - (3 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما