مزایای کمپین سئو در سال 2021 شامل چه مواردی است؟

یک کمپین سئو جزء اساسی استراتژی سئو شما است. این یک برنامه کاملاً مشخص برای دستیابی به یک هدف تجاری و توجه موتورهای جستجو برای کسب موقعیتهای بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP)است.

بهینه سازی موتورهای جستجو سئو یکی از مهمترین جنبه های استراتژی بازاریابی دیجیتال هر شرکت است.هدایت مداوم ترافیک به وب سایت شما راهی مطمئن برای جذب مشتریان جدید ، به دست آوردن مشتریان بیشتر و مشاهده رشد طولانی مدت و سئو سایت است.با این حال ، تیم شما نمی تواند مجموعه ای از مطالب پر از کلمات کلیدی را در وبلاگ شما بارگذاری کند و به بهترین ها امیدوار باشد.شما باید یک استراتژی جامع داشته باشید که شامل چندین کمپین بهینه سازی موتور جستجو می شود.

با راهنمایی های موجود در این راهنما ، می توانید کمپین های موفقیت آمیز سئو را راه اندازی کرده و به راحتی به اهداف خود برسید.

کمپین سئو چیست؟

احتمالاً شما قبلاً با داشتن یک استراتژی سئو  آشنا شده اید.در حالی که این یک اصطلاح چتری عالی است که تلاش های مختلفی را که با دامنه وسیع تری انجام می دهید توصیف می کند ، یک کمپین سئو  کمی دقیق تر است.وقتی به کمپین های سئو خود فکر می کنید ، آنها را قطعاتی در نظر بگیرید که همگی برای ایجاد تصویر بزرگتر هماهنگ هستند .اینها پروژه های کوچکتری هستند که برای ایجاد جستجوی کلی و استراتژی ترافیک ارگانیک شما در کل گرد هم می آیند .به عنوان مثال ، شما می توانید یک استراتژی سئو بزرگ داشته باشید ، اما پنج یا شش کمپین مختلف طراحی شده است تا به هدف مورد نظر تیم شما برسد.

مدیریت کمپین سئو چیست؟

هنگامی که چندین کمپین را همزمان انجام می دهید ، نمی توانید آنها را خودکار اجرا کنید.از این گذشته ، اگر مرتباً آنها را بررسی و اصلاح نکنید ، نمی توانید تشخیص دهید که آیا کار می کنند یا خیر.در عوض ، باید بدانید که هر کدام از آنها در چه مرحله ای هستند و نتایج را در طول مسیر پیگیری می کنند. مدیریت کمپین سئو به این معناست که به طور مداوم آمارها را مرور کنید ، اصلاحاتی را انجام دهید و کمپین های بیشتری را در این راه راه اندازی کنید.

مزایای کمپین سئو چیست؟

مزایای تجزیه استراتژی کلی شما به کمپین های کوچکتر سئو این است که به شما کنترل بیشتری می دهد که چگونه می خواهید در مدت زمان کوتاهتری به اهداف خاصی برسید.برای مثال ، فرض کنید می خواهید برای یک عبارت کلیدی خاص به رتبه اول صفحه گوگل دست پیدا کنید. با ایجاد یک کمپین به طور خاص در اطراف این هدف ، می توانید مطالبی را که مربوط به این موضوع است منتشر کنید.بدون یک کمپین سئو واقعی که به کلمه کلیدی خاصی وابسته است ، پیگیری اینکه آیا می توانید به این هدف برسید بسیار دشوارتر است و یا نمی توانید تمام مراحل لازم را برای تحقق آن برنامه ریزی کنید.

چگونه یک کمپین سئو موفق ایجاد کنیم؟

اکنون که می دانید کمپین سئو چیست ، بیایید ببینیم که برای راه اندازی آن چه چیزی لازم است.در حالی که بسیاری از مردم فکر می کنند شما فقط محتوا را منتشر می کنید و آن را خوب می نامید ، چند مرحله دیگر نیز در این زمینه وجود دارد.

با کار در کل فرایند ، می توانید نمای جامع تری از سلامت وب سایت خود ایجاد کرده و اهدافی را تعیین کنید که با جایی که می خواهید بروید هماهنگ باشد.

به زبان ساده ، شما می خواهید برای عناصر مختلف برنامه ای برای ایجاد یک کمپین قوی داشته باشید. در اینجا نحوه انجام این کار است.

نگاه کنید که وب سایت شما در حال حاضر در کجا قرار دارد.قبل از اینکه بتوانید به جلو حرکت کنید ، باید بدانید که در حال حاضر در کجا هستید. مرور صفحات و مشاهده مکان رتبه بندی آنها در حال حاضر می تواند شاخص خوبی برای تغییراتی باشد که باید در کمپین سئو  جدید خود ایجاد کنید.این همچنین می تواند به شما کمک کند ببینید که تلاش های قبلی سئو  شما به خوبی انجام شده یا حتی شکست خورده است ، که می تواند برنامه ریزی برای جدیدترین کمپین شما را آسان تر کند.از آنجا که این اطلاعات پایه و اساس نتایج آینده خواهد بود ، حتماً یادداشت های خوبی داشته باشید و تا آنجا که ممکن است جزئیات بیشتری را درج کنید.

مزایای کمپین سئو در سال 2021 شامل چه مواردی است؟

شامل عناصری مانند:

  1. سرعت صفحه
  2. سلامت بک لینک
  3. وضعیت رتبه بندی فعلی
  4. یک هدف مشخص برای تلاش های سئو  خود تعیین کنید
  5. در مرحله بعد ، باید یک هدف مشخص برای آنچه می خواهید کمپین سئو  شما به آن برسد تعیین کنید.
  6. آیا رتبه بهتری برای یک دوره خاص است؟ سطوح بالای ترافیک ارگانیک؟ CTR بهتر ؟

به معنای واقعی کلمه ده ها و ده ها ایده وجود دارد که می توانید در اینجا انتخاب کنید ، بنابراین یکی یا دو مورد را که بیشتر با نیازهای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما مطابقت دارد ، انتخاب کنید .این هدف را یادداشت کنید ، زیرا در آینده چیزی است که شما بر آن نظارت خواهید کرد.

کلمات کلیدی تحقیق و تجزیه و تحلیل رقابت

این بدان معناست که کلمات کلیدی مناسب را برای رسیدن به هدف خود بیابید و ببینید که رقابت شما در حال حاضر چگونه رتبه بندی می شود.اگر متوجه شدید که نتایج جستجوی برتر فعلی برای یک کلمه کلیدی خاص با شرکت های بزرگ یا وب سایت های تجاری بزرگ اشباع شده است ، ممکن است به جای چیز دیگری از آن صرف نظر کنید. به همین ترتیب ، کلمات کلیدی که سایت های رسانه های اجتماعی یا حتی پین های Pinterest را به نمایش می گذارند ، به طور کلی بسیار آسان است که در مدت زمان کوتاهی رتبه بالایی را مشاهده کنند.این یکی از مهمترین جنبه های ایجاد بهترین کمپین سئو  برای کسب و کار شما است ، به این معنی که وقت کمی را صرف آن کنید.

  • محتوای عالی ایجاد کنید و پیوندهای داخلی را بهبود بخشید.در بیشتر موارد ، این به معنی نوشتن چند پست وبلاگ یا مقاله همیشه سبز برای وب سایت شما و ارسال آنها است.
  • اما همچنین می تواند شامل ویرایش محتوای فعلی برای درج عبارتهای جستجوی مناسب یا به روز رسانی آنها برای درج یک کپی آموزنده تر باشد.
  • پس از اتمام این کار ، باید پیوند داخلی خود را بهبود بخشید .
  • مطمئن شوید که پیوندهایی را به موضوعات مرتبط با سایر صفحات موجود در وب سایت خود در پست های جدید ایجاد می کنید.
  • اما همچنین به یاد داشته باشید که به محتوای قدیمی بازگردید و پیوندهای داخلی پستهای جدید را نیز اضافه کنید.

بهینه سازی فنی خود را بررسی کنید

بخش مهم دیگر ایجاد کمپین سئو برنده برای نام تجاری شما بررسی بهینه سازی فنی شما نیز هست.مطمئن شوید که همه توضیحات متا و برچسب های عنوان شما با کلمه کلیدی مورد نظر شما مطابقت دارد.

و مواردی مانند سرعت صفحه ، پیوندهای شکسته و سایر مسائل کوچک را که می تواند ظاهر شدن در SERP را دشوار کند ، دوباره بررسی کنید.اگر استفاده از داده های ساختار یافته با محتوای شما منطقی است ، مطمئن شوید که آنها نیز نصب شده و به خوبی کار می کنند.

نتایج خود را پیگیری کنید

در نهایت ، شما می خواهید نتایج تلاش های خود را با استفاده از ابزاری مانند Google Analytics یا Google Search Console پیگیری کنید . اطمینان حاصل کنید که قبل از هرگونه تغییر اساسی زمان کافی را در اختیار دارید ، اما حداقل یک بار در ماه ، مکانهایی را که در رتبه بندی و ترافیک قرار دارند ، بررسی کنید.بعد از شش ماه یا بیشتر ، باید بتوانید تشخیص دهید که آیا کمپین سئو  موفق بوده است یا خیر. با این حال ، اگر در آن بازه زمانی تغییر الگوریتم عمده ای رخ داده باشد ، ممکن است بخواهید کمی بیشتر منتظر بمانید تا تصمیم نهایی را بگیرید.

بعد از راه اندازی کمپین سئو چه چیزی باید انتظار داشته باشید؟

بنابراین ، فرض کنید مراحل دقیق را که در بالا شرح داده ایم دنبال کرده اید.از نظر بازه زمانی در مورد مشاهده نتایج چه انتظاری دارید؟

در حالی که ما آرزو داریم سئو چیزی باشد که یک شبه کار کند ، حقیقت این است که این یک فرایند فوق العاده کند است. در واقع ، شما می توانید همه کارها را به درستی انجام دهید و در هفته ها ، ماه ها یا حتی یک سال شاهد بهبود ترافیک ارگانیک نباشید .با این اوصاف ، ما می خواهیم به افراد تازه وارد در بازاریابی دیجیتال کمک کنیم تا یک برنامه زمانی واقعی برای تلاش های خود داشته باشند ، به خصوص اگر این اولین یا دومین کمپین سئو  باشد.

در حین رشد:

این مرحله ای است که شما تمام این تلاش سخت را انجام می دهید. تیم بازاریابی شما مشغول تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نوشتن محتوا ، و ایجاد صفحات یا بخشهای پست برای ادامه کار است.همچنین زمانی است که محتوای اولیه منتشر می شود.

مرحله پالایش:

ممکن است از چند نفر از اعضای تیم بخواهید تا محتوا را بررسی کنند تا هرگونه غلط املایی یا مشکلی را تشخیص دهند.

و احتمالاً پیش می روید و نقشه سایت خود را مجدداً به Google و Bing ارسال می کنید تا روند رتبه بندی کلمات کلیدی خاص کمی سریعتر آغاز شود. البته ، تنها زمانی می خواهید این قسمت آخر را انجام دهید که مطمئن باشید در روزهای آینده دیگر هیچ تغییری ایجاد نخواهید کرد.

یک ماه پس از راه اندازی

یک ماه پس از مطالب خود را راه اندازی کردهاید، تیم خود را باید شروع به کار بر روی یک لینک ایجاد توسعه برنامه است. اینجاست که کار می کنید تا صفحه تمرکز کمپین سئو خاص خود را به وب سایت شخص دیگری پیوند دهید.با این حال ، شما می خواهید مطمئن شوید که وب سایتی که به شما لینک می شود اسپم نیست ، به همین دلیل مواردی مانند وبلاگ نویسی مهمان به خوبی کار می کند.

دو ماه پس از راه اندازی

پس از چند ماه ، باید وقت بگذارید تا بازار کلی را برای نوع محتوایی که منتشر می کنید ، تحلیل کنید. به عنوان مثال ، اگر هدف شما فصلی است ، ممکن است به عنوان یک کل بازدیدکننده از وب سایت در آن دسته ، ترافیک زیادی وجود نداشته باشد .همچنین باید به دنبال این باشید که ببینید آیا هر کدام از این روندها بر صفحات شما تأثیر می گذارد یا آیا هنوز روند مثبتی را در جهت رسیدن به اهداف خود مشاهده می کنید.

شش تا ده ماه پس از راه اندازی:

این زمانی است که می توانید تصمیم بگیرید که آیا کمپین سئو  شما ثمربخش بوده است یا خیر.

به نتایج مختلف تجزیه و تحلیل نگاه کنید تا ببینید آیا بهبودی رخ داده است یا نیاز به تعدیل دارید.برخی از مسائل ممکن است فنی باشند ، مانند سرعت صفحه ، اما برخی دیگر ممکن است فقط رقابت بیشتری را در همان هدف داشته باشند. از اینجا ، می توانید به انجام و پیگیری تنظیمات ادامه دهید یا حتی کمپین را به کل کنار بگذارید.

بهترین ابزار برای کمپین سئو

البته ، تلاش برای به دست آوردن اطلاعات مناسب در مورد موفقیت کمپین سئو شما به استفاده از ابزارهای مناسب برای نیازهای شما خلاصه می شود. در حالی که تعداد زیادی گزینه های مختلف در بازار وجود دارد ، برخی از آنها فقط برای بازاریابی دیجیتال بهتر از دیگران هستند.ما تعدادی از موارد دلخواه خود را جمع آوری کرده ایم تا براساس توصیه های صنعت و ویژگی های موجود ، با شما به اشتراک بگذاریم.

در اینجا بهترین ابزار برای یک کمپین سئو  موفق وجود دارد.

Moz Pro

دلیلی وجود دارد که Moz Pro یکی از بهترین ابزارهای سئو  در صنعت محسوب می شود. نه تنها گزارش بسیار جامعی را ارائه می دهد ، بلکه می تواند به شما در تجزیه و تحلیل وب سایت شما و تعیین بهترین عبارات کلیدی که بیشترین رتبه را برای آنها دارد ، کمک کند.وقتی صحبت از ایجاد کمپین های سئو با عملکرد بالا می شود ، این اطلاعات برای تصمیماتی که در این راه خواهید گرفت بسیار مهم است. در حالی که Moz Pro تا حدودی گران است ، یکی از این برنامه ها است که نمی خواهید از آن صرف نظر کنید.

Copyscape

یکی از بزرگترین اشتباهات هنگام بهینه سازی جستجو ، محتوای تکراری است. در حالی که روشهای مختلفی برای بیان یک چیز وجود دارد ، گوگل تمایل ندارد کپی کاری کنید. Copyscape با جستجو در اینترنت به شما کمک می کند تا این اتفاق نیفتد.تنها کاری که انجام می دهید این است که اطلاعات یک پست وبلاگ یا مقاله ای را که در برنامه نوشته اید وارد کنید و به شما اطلاع می دهد که آیا مشابه آن قبلاً در وب وجود دارد.از همه بهتر ، این یک راه خوب برای صادق نگه داشتن تیم کپی نویسی خارجی شما است. اگر پیش نویس را دریافت کنید که دارای تعداد زیادی کپی است ، محتوای نوشتاری منحصر به فردی را که برای آن هزینه پرداخته اید دریافت نمی کنید.

تخم مرغ دیوانه | Crazy Egg

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بازدیدکنندگان وب سایت وقتی در صفحه شما قرار می گیرند ، چه می کنند؟ Crazy Egg یک ابزار سئو  است که با استفاده از نقشه های حرارتی می توان به راحتی متوجه شد که مردم هنگام بازدید از کجا توجه می کنند .این می تواند اطلاعات زیادی را در مورد مناطق خاصی که توجه آنها در حال از دست دادن است یا در صورت نیاز به تنظیمات کلی در وب سایت ، تغییر ناوبری یا موارد دیگر به شما ارائه دهد.بهترین بخش در این مورد این است که به شما امکان می دهد ترافیک بیشتری را برای حفظ صفحات سایت در طولانی مدت داشته باشید ، که می تواند ارتباط مستقیمی با موقعیت کلی موتورهای جستجوی شما داشته باشد .

ابزارهای بینش سرعت صفحه | Page-Speed Insights

گوگل به خوبی اعلام کرده است که سرعت صفحه و تجربه موبایل دو عامل مهم در رتبه بندی هستند.

به زبان ساده ، اگر بارگیری وب سایت شما طول بکشد ، بازدیدکنندگان آنقدر صبور نیستند که ببینند شما چه چیزی را ارائه می دهید.آنها فقط روی پیوند بعدی کلیک کرده و به سراغ شخص دیگری می روند. Page-Speed ​​Insights به شما این ایده را می دهد که چقدر زمان می برد تا وب سایت شما هنگام بارگیری برای اولین بار بازدید کند. همچنین داده هایی در مورد نوع مرورگری که در آن بارگذاری کند انجام می شود ارائه می دهد و کدام یک خوب است.اگر از این ابزار استفاده می کنید و می بینید که مشکلی احتمالی وجود دارد ، می توانید تلاش های خود را در صفحه بررسی کنید تا ببینید آیا برخی از تصاویر خیلی بزرگ هستند یا مناطقی وجود دارد که تیم فنی شما می تواند تنظیمات صفحه را انجام دهد.اما ممکن است موضوع حتی سایت شما نباشد – ممکن است میزبان شما نیز باشد. این امر هنگام شناسایی و عیب یابی زمان بارگذاری کند صفحه اهمیت بیشتری پیدا می کند.

درک کنید که سرعت چگونه بر سایت شما تأثیر می گذارد.

Google Keyword Planner

تعداد زیادی ابزار تحقیق کلمات کلیدی عالی وجود دارد. حتی Moz یک روش عالی برای بررسی کلمات و عبارات مناسب برای موضوعی که قصد دارید به عنوان بخشی از کمپین سئو  خود پوشش دهید ، ارائه می دهد.با این حال ، گاهی اوقات بهتر است فقط به اصول اولیه برگردیم. و به همین دلیل است که Google Keyword Planner در این لیست قرار دارد. نه تنها از نظر داده های جستجوی ماهانه بسیار دقیق است ، بلکه می تواند چند ایده اضافی را در مورد سایر اصطلاحات به شما ارائه دهد تا بخشی از همان محتوا را مورد هدف قرار دهید. در نهایت ، این یک راه عالی برای افزایش واقعا کمپین سئو  شما است.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل | Google Analytics

ما نمی توانیم راهنمای ایجاد بهترین کمپین های سئو  برای کسب و کار شما را بدون ذکر حداقل استفاده از Google Analytics پوشش دهیم. نه تنها رایگان است ، بلکه مانند بدست آوردن مهمترین اطلاعات از منبع در هنگام ردیابی کمپین های کلیدی شما است.در حالی که اکثر افراد به نوعی از Google Analytics استفاده می کنند ، همه از آن به درستی استفاده نمی کنند. به همین دلیل است که ما پیشنهاد می کنیم ویژگی های موجود ارائه شده را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که در طول دوره کمپین سئو خود کدامیک را می خواهید دنبال کنید.شما حتی می توانید داشبوردهای منحصر به فردی را ایجاد کنید که مربوط به اهداف سئو است که امیدوار هستید به آنها برسید.این می تواند یک راه ساده برای بررسی آمار در یک نگاه در ماه های بعد باشد ، و در این راه به شما درک خوبی می دهد که آیا تلاش های شما واقعاً مثر است.

جمع بندی: ایجاد بهترین کمپین سئو یک فرایند بی پایان است

و این چیز بدی نیست. پس از اتمام یک پروژه ، زمان شروع پروژه دیگری فرا رسیده است. با انجام چندین کمپین همزمان ، می توانید یک استراتژی سئو کلی بزرگتر و موثرتر ایجاد کنید.

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما