محتوای سئو شده

محتوای سئو شده چیست؟ بهترین شیوه ها و چک لیست

در این پست در مورد محتوای سئو شده یاد خواهید گرفت که سئوی محتوا چیست و چگونه با استفاده از بهترین روش ها، محتوای خود را برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کنید.

محتوای سئو شده یا SEO Content چیست؟

سئوی محتوا در مورد ایجاد و بهینه سازی محتوای شما است تا بتواند به طور بالقوه در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد و ترافیک موتورهای جستجو را جذب کند.

برای اینکه بفهمید منظور ما از محتوای سئو چیست، ابتدا باید در ذهن خود روشن کنید که هدف اصلی سئو چیست، چه نوع محتوا وجود دارد و بهینه سازی محتوا چیست.

سئو چیست؟ بهینه سازی موتور جستجو یا سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای دستیابی به بیشترین دید ممکن در موتورهای جستجو است.

فرآیند سئو شامل تعدادی مراحل است که معمولاً به صورت زیر دسته بندی می شوند: سئوی فنی ، سئوی درون صفحه و سئوی خارج از صفحه.

سئوی محتوا بخشی از سئوی درون صفحه است. در اینجا مروری بر فرآیند سئوی درون صفحه است که نقش سئو محتوا را برجسته می کند.

بررسی اجمالی سئوی محتوا

همانطور که می بینید، سئوی درون صفحه با بهینه سازی عنوان صفحه و عنوان h1 شروع می شود و سپس همه چیز به محتوای یافت شده در صفحه مربوط می شود.

آموزش سئو

هدف کلی شما از سئو محتوا این است که محتوای سئو پسند بنویسید تا برای موتورهای جستجو قابل درک باشد اما در عین حال نیت کاربر را برآورده کند و آنها را راضی نگه دارد.

انواع محتوای سئو

قبل از اینکه به نحوه بهینه سازی محتوای خود بپردازیم، بیایید ببینیم منظور ما از محتوا چیست.

محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. این می تواند متن، تصویر، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک یا ترکیبی از این موارد باشد.

به طور کلی انواع مختلف محتوا عبارتند از:

  • پست های وبلاگ : پرکاربردترین قالب. می تواند ترکیبی از متن، تصویر و ویدئو باشد. می‌تواند انواع اخبار مقالات، فهرست‌ها، راهنماهای چگونگی، انتشارات مطبوعاتی یا اطلاعات عمومی باشد.
  • صفحات ایستا: محتوایی که در صفحات ثابت وب سایت شما مانند «درباره ما» یافت می شود.
  • صفحات محصول : صفحاتی که محصولات یا خدمات خاصی را تبلیغ می کنند.
  • صفحات فرود: صفحاتی که به طور خاص برای استفاده در کمپین های PPC یا همان صفحه اولی که کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما می بینند طراحی شده اند.

چگونه محتوای خود را برای سئو بهینه کنیم؟

هر بار که محتوایی را در وب سایت خود منتشر می کنید این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که سئو بهینه شده است.

  • با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید
  • از کلمات کلیدی در عنوان و متن محتوای خود استفاده کنید
  • همیشه از متن برای همراهی محتوای غیر متنی خود استفاده کنید
  • هدف کاربر را برآورده کنید و از ابتدا آن را روشن کنید
  • محتوای طولانی بنویسید
  • پیوندهای داخلی را به سایر محتوای مرتبط در وب سایت خود اضافه کنید
  • پیوندهای خارجی را به سایر وب سایت های با کیفیت بالا اضافه کنید
  • خواندن آن را آسان کنید
  • عناصر غیر متنی را بهینه کنید
  • از نشانه گذاری طرحواره برای توصیف محتوای خود برای موتورهای جستجو استفاده کنید
  • صفحات مرتبط را با هم در دسته بندی گروه بندی کنید
  • همیشه یک CTA یا نقطه خروج در اختیار کاربران قرار دهید

1. با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید

قبل از اینکه داستان خود را شروع کنید و شروع به فکر کردن به معرفی خود کنید، ابتدا باید تکالیف خود را انجام دهید و در این زمینه، منظور ما این است که تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید .دانستن اینکه چه کلمات کلیدی توسط کاربران در کادر جستجو تایپ می شود، می تواند دو هدف اصلی را دنبال کند:

  • شما می دانید که چه نوع محتوایی را برای خوشحال کردن کاربران ایجاد کنید
  • شما می دانید که چگونه محتوای خود را بهینه کنید و شانس خود را برای جلب توجه موتورهای جستجو افزایش دهید. در دراز مدت، این به معنای رتبه و ترافیک بالاتر است.

نتیجه تحقیق کلمات کلیدی شما باید سه چیز باشد:

  • تصمیمی در مورد اینکه کلمه کلیدی اصلی مورد نظر شما چیست
  • مجموعه ای از کلمات کلیدی دم بلند مرتبط با کلمه کلیدی اصلی شما
  • مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط با LSI مرتبط با کلمه کلیدی اصلی شما

شما از اینها به عنوان بخشی از فرآیند سئوی محتوا استفاده خواهید کرد. برای دقیق تر شدن:

  • کلمه کلیدی مورد نظر شما باید در URL ، عنوان صفحه و عنوان h1 شما گنجانده شود.
  • کلمات کلیدی دم بلند را می توان در عنوان های فرعی شما گنجاند
  • سایر کلمات کلیدی مرتبط (LSI) را می توان در عنوان های فرعی شما و بدنه محتوا قرار داد.

2. از کلمات کلیدی در عنوان، عنوان و متن محتوای خود استفاده کنید

از کلمه کلیدی اصلی خود در بالای صفحه استفاده کنید.همه می دانند که کلمه کلیدی اصلی شما باید در عنوان و عنوان h1 ظاهر شود، اما آنچه به همان اندازه مهم است ذکر کلمه کلیدی خود یک یا دو بار در دو پاراگراف اول است.یک قانون کلی وجود دارد که بیان می‌کند محتوای مهم یک صفحه همان محتوایی است که در قسمت بالای صفحه یافت می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که در داخل آن محتوا به موتورهای جستجو سرنخ‌های بیشتری در مورد بقیه مطالب ارائه می‌کنید. محتوای شما همه چیز است.

از کلمات کلیدی مرتبط با دم بلند برای عنوان های فرعی استفاده کنید.هنگامی که یک کلمه کلیدی خاص را هدف قرار می دهید، فقط آن را بارها و بارها تکرار نمی کنید، بلکه از تغییرات آن کلمه کلیدی در محتوای خود استفاده می کنید.یک راه عالی برای انجام این کار این است که کلمات کلیدی طولانی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی خود را پیدا کنید و از آنها در عنوان های فرعی خود استفاده کنید.شروع به تایپ کلمه کلیدی اصلی خود در کادر جستجوی گوگل کنید و به پیشنهادات مختلف توجه داشته باشید. اینها کلمات کلیدی بسیار خوبی برای گنجاندن در زیرعنوان ها و محتوای خود هستند.راه دیگر برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط، جستجوی کلمه کلیدی اصلی در گوگل و جستجوی بخش “People also Ask” است.

LSI مخفف عبارت Latent Semantic Index است و به زبان ساده، اینها عباراتی هستند که همان معنای کلمه کلیدی اصلی شما را دارند.

چرا کلمات کلیدی LSI مهم هستند؟ با معرفی Rank Brain (فناوری یادگیری ماشین گوگل که به عنوان بخشی از الگوریتم رتبه بندی استفاده می شود)، گوگل در تلاش است تا معنای گسترده تر کلمات کلیدی را درک کند و این در رتبه بندی ها لحاظ می شود.

چگونه کلمات کلیدی LSI را پیدا می کنید؟

راه ساده تر این است که کلمه کلیدی اصلی خود را در گوگل جستجو کنید و به بخش “جستجوهای مرتبط” نگاهی بیندازید.راه دیگر این است که از ابزاری مانند LSI Graph برای دریافت پیشنهادهایی برای کلمات کلیدی LSI استفاده کنید تا در محتوای خود قرار دهید.

مثلاseoword  برای این مقاله اط طریق سرچ به نتایج عبارات زیر رسید:

  • بازاریابی محتوا و سئو
  • تولید محتوا و سئو
  • محتوا سئو چیست
  • تولید محتوا سئو چیست
  • آموزش سئو و تولید محتوای رایگان
  • اموزش سئو محتوا
  • نمونه متن سئو شده
  • اصول سئو محتوا
  • نکات سئو محتوا

3. همیشه از متن برای همراهی با محتوای غیر متنی خود استفاده کنید

موتورهای جستجو می توانند محتوای متنی را بیش از هر نوع محتوای دیگری درک کنند، بنابراین با داشتن محتوای متنی در صفحه خود، زندگی آنها را آسان تر کنید، حتی اگر انواع دیگر محتوا را تبلیغ می کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید یک اینفوگرافیک خوب در مورد یک موضوع ایجاد کرده اید و می خواهید آن را در وبلاگ خود منتشر کنید. فقط اینفوگرافیک را اضافه نکنید و انتشار را بزنید، بلکه سعی کنید محتوای متنی در صفحه داشته باشید که توضیح دهد اینفوگرافیک در مورد چیست.

هنگام انتشار تصاویر، ویدیوها یا صدا می توانید از همین مفهوم پیروی کنید. به عنوان مثال، اگر پادکست را اجرا می کنید، می توانید توضیحات پادکست و حتی رونوشت متنی را داشته باشید تا هم کاربران و هم موتورهای جستجو بتوانند درک بهتری از محتوای صدا داشته باشند.

4. نیت کاربر را برآورده کنید و از ابتدا آن را روشن کنید

قبل از انتشار هر نوع محتوایی در وب سایت خود، باید هدف کاربر را درک کنید. به عبارت دیگر، کاربران چه نوع محتوایی را برای یک عبارت جستجوی معین می‌خواهند ببینند.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از مزیت گوگل است زیرا (گوگل) قبلاً در درک آنچه کاربران برای جستجوهای مختلف دوست دارند کار بسیار خوبی انجام داده است.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

فرض کنید شما در حال نوشتن مقاله ای در مورد «سئوی خارج از صفحه چیست» هستید. اولین قدم این است که این عبارت را در گوگل جستجو کنید و به دنبال قطعه برجسته و توضیحات متا 10 نتیجه اول باشید.

اگر نگاه دقیق‌تری به اسکرین شات بالا بیندازید، متوجه می‌شوید که گوگل تلاش می‌کند هم در قطعه برجسته و هم در توضیح هر قطعه، به سؤال «سئوی خارج از صفحه چیست» پاسخی مستقیم بدهد.

این الگو به ما می گوید که اگر می خواهید برای این اصطلاح رتبه بالایی کسب کنید، باید پاسخ مستقیمی به آن سوال بدهید.

به عبارت دیگر، هدف کاربر از پرس و جوی خاص، خواندن تعریفی از منظور ما از «سئوی خارج از صفحه» است.

اگر به پست من نگاهی بیندازید که رتبه بندی در قطعه برجسته و رتبه های برتر است، من به سوال پاراگراف اول پاسخ می دهم.

چه چیزی باید از این بیاموزید؟

برای سؤالات جستجویی که مربوط به سؤالات، نحوه انجام کارها یا فهرست ها هستند، سعی کنید پاسخ را در قسمت بالای صفحه خود ارائه دهید و سپس می توانید جزئیات بیشتری را در پست ارائه دهید و نه برعکس.

در گذشته مقدمه‌های طولانی می‌نوشتیم تا خوانندگان بتوانند قبل از رسیدن به پاسخ زمان بیشتری را صرف خواندن آن‌ها کنند، اما دیگر اینطور نیست.

ابتدا پاسخ را بدهید، هدف اولیه کاربر را برآورده کنید و سپس مقاله خود را برای ارائه اطلاعات بیشتر گسترش دهید.

5. محتوای طولانی بنویسید

تعدادی از مطالعات نشان می دهد که محتوای طولانی در شبکه های جستجو و رسانه های اجتماعی بهتر عمل می کند.در حالی که این درست است، به این معنا نیست که شما باید هزاران کلمه بنویسید تا به محدودیت کلمه برسید.کیفیت محتوا همیشه مهمتر از کمیت است. اگر آنچه می‌نویسید خوب باشد و اشتراک‌گذاری‌ها و لینک‌ها را جذب کند، می‌تواند در گوگل رتبه بالایی داشته باشد، حتی اگر پست‌های دیگری طولانی‌تر باشد.من ترجیح می دهم محتوای طولانی منتشر کنم زیرا برای مقالات سئو منطقی است. این چیزی است که خوانندگان می خواهند و این همان کاری است که رقبای من انجام می دهند.

بهینه سازی محتوای طولانی

یک نکته خوب برای بهینه سازی مقاله های طولانی این است که از فهرست مطالب در بالای پست استفاده کنید تا به کاربران کمک کند تا در محتوا حرکت کنند.

علاوه بر آسان‌تر کردن ناوبری، شانس خود را برای نمایش لینک‌های سایت با قطعه خود در نتایج جستجوی Google نیز افزایش می‌دهید.

به عنوان مثال، پست آموزش سئو سایت سئو ورد | seoword  تعداد 2000 کلمه است زیرا تمام جنبه های سئو را پوشش می دهد. برای کمک به کاربران در جهت یابی محتوا، فهرستی از مطالب را قرار داده ام.

6. پیوندهای داخلی را به سایر محتوای مرتبط در وب سایت خود اضافه کنید

یکی دیگر از عناصر سئوی محتوا پیوند داخلی است . در محتوای خود، به سایر صفحات وب سایت خود پیوند دهید تا به کاربران کمک کنید تا در مورد یک موضوع خاص اطلاعات بیشتری کسب کنند و خزنده های جستجو دلیل دیگری برای فهرست کردن صفحات بیشتر از وب سایت شما هستند.

پیوندهای داخلی چیزی را ایجاد می‌کنند که «ارتباط محتوا» نامیده می‌شود که به گوگل کمک می‌کند معنای محتوا را بهتر درک کند.

هنگام افزودن پیوندهای داخلی، از متن لنگر معنی دار استفاده کنید تا خزنده ها بتوانند ایده خوبی از محتوای صفحه پیوند داده شده به دست آورند.

7. لینک های خارجی را به وب سایت های با کیفیت بالا اضافه کنید

علاوه بر پیوند دادن به مقالات خود، این روش خوبی است که به سایر وب سایت ها یا منابع با کیفیت بالا پیوند دهید، مشروط بر اینکه:

  • آنها به کاربران کمک می کنند تا در مورد یک موضوع بیشتر مطالعه کنند
  • شما به وب سایتی که به آن لینک خواهید داد اعتماد دارید
  • با پیوندهای خارجی زیاده روی نکنید، اما از پیوند دادن در زمانی که منطقی است نترسید.

8. خواندن آن را آسان کنید

مطالب خود را برای خواندن آسان کنید. فقط متن را روی یک صفحه قرار ندهید، بلکه از سبک های قالب بندی استفاده کنید تا خواندن را آسان تر کنید، به خصوص برای کاربرانی که دوست دارند سرسری مطالعه کنند.

  • از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید
  • از حروف برجسته و مورب برای برجسته کردن بخش‌هایی از محتوای مهم استفاده کنید
  • از لیست ها برای ترسیم مراحل استفاده کنید
  • از جملات کوتاه استفاده کنید
  • از فونتی استفاده کنید که به راحتی خوانده شود (و به اندازه کافی بزرگ باشد) در همه دستگاه ها
  • فاصله سفید کافی بین پاراگراف های خود اضافه کنید

9. عناصر غیر متنی را بهینه کنید

همانطور که در بالا ذکر کردم، محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و لزوما متن نیست. هنگام اضافه کردن عناصر غیر متنی دیگر به محتوای خود، مطمئن شوید که بهینه شده است. رایج ترین آنها تصاویر هستند و همه تصاویر موجود در محتوای شما باید:

  • یک نام فایل دوستانه مثل LSI-keywords.jpg و نهa.jpg  داشته باشید.
  • یک متن ALT مناسب داشته باشید
  • یک خط متن را در زیر تصویر قرار دهید تا توضیح دهید که تصویر در مورد چیست.

10. از نشانه گذاری طرحواره برای توصیف محتوای خود برای موتورهای جستجو استفاده کنید

علاوه بر موارد فوق، می‌توانید از داده‌های ساختاریافته برای توصیف محتوای خود برای موتورهای جستجو به نحوی که آنها می‌توانند آن را درک کنند، استفاده کنید.

تعدادی طرحواره وجود دارد که می توانید بسته به نوع محتوایی که منتشر می کنید، پیاده سازی کنید. طرح‌واره‌هایی برای مقالات، ویدیوها، پادکست‌ها، محصولات، دستور العمل‌ها، بررسی‌ها و موارد دیگر وجود دارد.

داده‌های ساختاریافته در چند ماه گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند و به گفته گوگل، این داده‌ها برای درازمدت باقی مانده است.

11. صفحات مرتبط را با هم در دسته بندی گروه بندی کنید

در حالی که این ارتباط مستقیمی با سئوی محتوا ندارد، برای سئوی کلی شما خوب است.

گوگل هنگام خزیدن یک صفحه در درجه اول به محتوای یافت شده در آن صفحه علاقه مند است، اما همچنین در نظر می گیرد که صفحه به کجا تعلق دارد.

به عبارت دیگر، شما باید دسته بندی ها را ایجاد کنید و صفحات خود را با هم گروه بندی کنید تا مطمئن شوید که ساختار سایت شما در منو و مواد غذایی شما منعکس می شود.

این قوانین ساده را دنبال کنید:

  • تعدادی دسته بندی ایجاد کنید
  • اضافه کردن مقالات به دسته ها
  • دسته بندی های خود را بهینه کنید

دسته‌ها را در منوی اصلی خود اضافه کنید (می‌توانید آنها را موضوع یا هر چیز دیگری که می‌خواهید نامگذاری کنید)

مطمئن شوید که منوهای برد کرامپ شما به کاربران اجازه می دهد تا به دسته والد حرکت کنند.

به عنوان مثال، به اسکرین شات زیر از وبلاگ تغذیه من نگاه کنید، همه مقالات در موضوعات گروه بندی شده اند و این به وضوح در منوی اصلی و پودر سوخاری نشان داده شده است.

12. همیشه یک CTA یا نقطه خروج در اختیار کاربران قرار دهید

من در بالا اشاره کردم که هدف اصلی سئوی محتوا، برآوردن نیت کاربر است، اما به همان اندازه مهم برآوردن اهداف شما به عنوان یک ناشر است.هر محتوایی که در وب سایت شما منتشر می شود باید هدفی داشته باشد. منظور ما از هدف، “می خواهید کاربران پس از خواندن محتوای شما چه کاری انجام دهند؟

  • آیا می خواهید مشترکان ایمیل بیشتری داشته باشید؟ سپس مطمئن شوید که در زیر پست های خود یک جعبه ثبت نام دارید.
  • آیا می خواهید مردم محصولات و خدمات شما را بخرند؟ سپس مطمئن شوید که در محتوای خود CTA (تماس برای اقدام) را برای هدایت ترافیک به صفحات فروش خود اضافه می کنید.
  • آیا می خواهید روی تبلیغات خود کلیک کنید؟ سپس مطمئن شوید که تبلیغات در زمانی که کاربران در حال خواندن محتوا هستند قابل مشاهده باشند.
  • آیا می خواهید کاربران در وب سایت شما تعامل داشته باشند و برای مدت طولانی تری در وب سایت شما بمانند؟ یک بخش مقالات مرتبط زیر پست اضافه کنید.

هدف شما هرچه که باشد، باید برای کاربران روشن باشد که گام بعدی در ادامه سفرشان چیست.

استراتژی محتوای SEO شما چیست؟

شما باید هر بار که محتوای جدید منتشر می کنید بهترین روش های فوق را دنبال کنید، اما در عین حال، باید یک استراتژی محتوا نیز داشته باشید .

منظور ما از استراتژی محتوا چیست؟ برای داشتن برنامه ای که شامل موارد زیر باشد:

  • چه نوع محتوایی منتشر شود
  • کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید
  • چه زمانی آن را منتشر کنید
  • چگونه آن را تبلیغ کنیم
  • برای چه کسی آن را تبلیغ کنیم (مخاطبان هدف برای هر قطعه از محتوا)

هنگام بحث در مورد سئوی محتوا، درک این نکته مهم است که بهینه سازی محتوای موجود شما کافی نیست، بلکه باید راهی برای تولید محتوای جدید به طور منظم داشته باشید.رقابت سختی است و اگر می‌خواهید به رقبای خود دسترسی پیدا کنید یا از آنها عبور کنید، باید یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید و بدون بهانه آن را دنبال کنید.انتشار مداوم محتوای با کیفیت بالا بهترین راه برای بهبود رتبه شما در گوگل است.همچنین ثابت شده است که شرکت هایی که به طور منظم وبلاگ می نویسند، نسبت به آنهایی که این کار را نمی کنند، سرنخ بیشتری کسب می کنند.

بعدش چی؟

خب، بعدش چیه؟ شما می دانید که چگونه محتوای خود را بهینه کنید و یک استراتژی بازاریابی محتوا دارید. این عالی است اما قطعاً این پایان داستان نیست.

فرآیند سئوی مداوم شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • راه هایی برای تبلیغ محتوای شما
  • استراتژی های لینک سازی
  • نظارت بر رتبه بندی برای کلمات کلیدی و صفحات جداگانه
  • برنامه ای برای بهبود محتوا (در پست های موجود)
  • تکرار کنید
محتوای سئو شده

نتیجه

سئوی محتوا یکی از اجزای بسیار مهم فرآیند سئو داخلی است. هدف کلی شما این است که هم به کاربران و هم به موتورهای جستجو محتوای مورد نظرشان را بدهید. همانطور که توسط گوگل بیان شده است، بدانید که خوانندگان شما چه می خواهند و آن را به آنها بدهید.این فرآیند با یافتن آنچه کاربران به دنبال آن هستند و ایجاد محتوایی که هدف آنها را برآورده می کند شروع می شود.

قبل از زدن دکمه انتشار، باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی اصلی شما در قسمت بالای صفحه و کلمات کلیدی مرتبط از جمله LSIدر زیر عنوان ها و متن شما گنجانده شده است.محتوای خود را زیبا کنید، خواندن آن را آسان کنید، و آن را پیمایش کنید و سپس آن را تبلیغ کنید تا در مقابل چشمان هر چه بیشتر مردم قرار بگیرید.اگر درک برخی از مفاهیم بالا در حال حاضر دشوار است، نگران نباشید، زیرا با تجربه بیشتر در زمینه سئو، همه چیز بهتر خواهد شد.

مقالات دیگر برای یادگیری تولید محتوا و سئو:

محتوای خوب همیشه برای رقابت در سئو کافی نیست؟

محتوای تعاملی در ایجاد یک برنامه بازاریابی چقدر اهمیت دارد؟

اتمی سازی محتوا چیست؟

روش های خلاقانه منبع ایده های محتوایی از UGC برای سئو

چگونه استراتژی تولید محتوا شما مانند ماهیگیری است؟

پرسش و پاسخ:

محتوای سئو شده یا SEO Content چیست؟

سئوی محتوا ارتباط مستقیم با بهینه سازی سئو تکنیکال و نگارش محتوا هدفمند که پاسخگو پرسش و پاسخ کاربر باشد و نیت کاربر را درک نموده و پاسخی سریع در ابتدای محتوا به او بدهد.

انواع محتوای سئو شده چیست؟

محتوای سئو شده شامل پست های منتشر شده در وبلاگ، قالب های پرکاربرد ، صفحات ایستا، صفحات محصول و صفحات فرود است.

مراحل سئو محتوا چیست؟

این مراحل شامل تحقیق کلمات کلیدی،درج کلمات کلیدی در عنوان، پاسخ به هدف کاربر، ایجاد محتوای طولانی، لینک جویسینگ داخل محتوا به درون و بیرون سایت،استفاده از فونت زیبا و خوانا،استفاده از اسکیما و تیبل آف کانتنت،قرار دادن محتوا یکسان در یک دسته، CTAیا نقطه خروج در محتوا برای ایجاد استراتژی سفر مشتری بروی سایت و اینکه گام بعدی او چیست.

5/5 - (6 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما