طراحی صفحه فروش موثر  در سال 2022

طراحی صفحه فروش موثر  در سال 2022

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه می توانیم صفحات فروش موثر طراحی و ایجاد کنیم، مهم است که بفهمیم صفحه فروش دقیقا چیست. صفحه فروش یک صفحه وب است که تنها با هدف فروش یک محصول ایجاد می شود. این می تواند صفحه فرود، صفحه اصلی شما یا هر صفحه ای باشد که سعی دارد بازدیدکنندگان شما را به مشتری تبدیل کند. برای رسیدن به هدف، ضروری است که صفحات فروش شما به اندازه کافی جذاب، و متقاعد کننده باشد تا بازدیدکنندگان شما را برای ثبت نام یا خرید محصولات شما تشویق کند. در زیر سئوکار سعی می‌کنیم عواملی را که می‌توانند به شما در ایجاد یک صفحه فروش مؤثر کمک کنند، بررسی کنیم.

عوامل صفحه فروش موثر

بازدیدکنندگان خود را درک کنید

این مهمترین نکته است. صفحه فروش شما باید بر روی مشتریان خود و دلایلی که آنها را به وب سایت شما هدایت کرده است متمرکز شود. با کمال تعجب، این حوزه ای است که اکثر طراحان وب از آن عقب می مانند. توجه به این نکته مهم است که مشتریان از وب سایت شما فقط برای شنیدن کیفیت محصول شما بازدید نمی کنند. آنها آنجا هستند زیرا مشکلی دارند که به دنبال راه حلی برای آن هستند و چیزی یا کسی آنها را در جهت شما راهنمایی کرده است. اگر بتوانید این نکته را درک کنید و بتوانید آن را در محتوا، کپی و طراحی خود بگنجانید، راه درازی برای کمک به فروش سایت خود را طی کرده اید.

کپی / محتوا  Copy/Content

این جایی است که سحر و جادو اتفاق می افتد. محتوای شما و نسخه شما نحوه معرفی خود به مشتریان، تعامل و کمک به آنها برای درک چگونگی حل مشکلات آنها است.

 1. عناوین قوی – (Strong Headings) تحلیلگران می گویند که اکثر مشتریان هرگز فراتر از یک عنوان نمی خوانند. به همین دلیل بسیار مهم است که تیترهای شما بتوانند توجه خوانندگان خود را جلب کرده و آنها را به خواندن ادامه دهند.

2. پاراگراف های اول متقاعد کننده – (Persuasive First Paragraphs) اگر تیترهای شما توانسته اند توجه خوانندگان را به خود جلب کنند، قدم بعدی این است که آنها را با پاراگراف اول خود درگیر کنید. پاراگراف اول لحن کپی شما را تنظیم می کند و به خواننده کمک می کند تصمیم بگیرد که آیا باید ادامه دهد یا خیر. پاراگراف های اول وعده های شما هستند و باید از آنها برای توضیح صادقانه و واضح در مورد هر کاری که می توانید برای آنها انجام دهید به مخاطبان خود استفاده کنید.

3. عنوان‌های فرعی مؤثر – (Effective Subheadings) از آنجایی که نمی‌توانید همه چیز را به عنوان سرفصل اعلام کنید، بدون اینکه محتوای تان یکنواخت به نظر برسد، می‌توانید از عنوان‌های فرعی استفاده کنید. این‌ها کمتر از سرفصل‌ها برجسته می‌شوند، اما می‌توانند محتوا شما را خوب جلوه دهند و توجه اسکرول‌ها را به خود جلب کنند و آن‌ها را برای خواندن محتوای شما مکث کنند.

4. داستان های جذاب – (Engaging Stories) داستان ها یکی از موثرترین تکنیک ها برای نوشتن محتوا جذاب هستند. داستان‌های دگرگون‌کننده که در آن نویسنده یا نمونه‌ای از شکست به موفقیت تکامل می‌یابد، می‌توانند برای کمک به خواننده و مشتری شما که تصور کنند و بفهمند محصول شما چه کاری می‌تواند برای او انجام دهد.

5. فراخوان قوی برای اقدام – (Strong Call to Action) این پایان نسخه شما و نقطه کانونی آن است. اینجاست که مشتری شما در مورد اثربخشی طرح و اینکه آیا مایل به “خرید”، “پیوستن” یا “دانلود” هستند قضاوت می کند. قبل از فراخوان شما باید یک خط کپی وجود داشته باشد تا همه چیزهایی را که قبلاً در مورد آن صحبت کرده اید یادآوری کند. فراخوان واقعی شما برای اقدام باید بیانیه ای واضح و صریح از کاری باشد که از آنها می خواهید انجام دهند. این موضوع زمینه شما را روشن می کند و به مشتریان شما کمک می کند تصمیم بگیرند که آیا باید با شما بمانند یا خیر.

فراخوان قوی برای اقدام – (Strong Call to Action)

طرح | Design

طراحی به همان اندازه نقش مهمی در صفحه فروش دارد. یک وب سایت خوب طراحی شده، جدا شده با تصاویر، نکات برجسته رنگی و کلمات پررنگ می تواند محتوا شما را بسیار آسان کند و بنابراین مشتریان شما را ترغیب می کند که مدت بیشتری در وب سایت شما بمانند. این بدان معنا نیست که شما باید در طراحی خود زیاده روی کنید. آن را ساده، ظریف و متعادل با محتوا خود نگه دارید. در واقع، طراحی خوب همیشه با محتوا همراه است و از جریان خواندن پشتیبانی می کند.

پیشنهادات | Offers

شما همیشه می‌توانید از CTA‌های خود با تبلیغات، پیشنهادات و تخفیف‌ها پشتیبانی کنید تا به مشتریان خود احساس کنند بیشتر از چیزی که برای آن پرداخت می‌کنند دریافت می‌کنند. این می تواند یک تخفیف، یک کتاب الکترونیکی رایگان یا یک آزمایش 30 روزه رایگان باشد. پیشنهادات و تخفیف های محدود به زمان می تواند مشتریان شما را بیشتر به تصمیم گیری سریع ترغیب کند.

گواهینامه ها | Testimonials

اغلب اوقات، بخش های گواهی صفحات وب توسط مدیران محتوا صرفاً به عنوان رسانه ای برای افتخار در مورد محصول استفاده می شود. این یک عمل اشتباه است. گواهینامه ها نقش بسیار مهمی در صفحه فروش و سطح فروش شما دارند. می توان از آنها برای ایجاد اعتماد در بین مشتریان و پاسخ به شبهات و سوالات دنیای واقعی آنها استفاده کرد و به آنها در درک تجربیات سایر مشتریان کمک کرد. اگر شما یک فرد یا کسب و کاری هستید که به دنبال جذب و تعامل بهتر با مشتریان خود به صورت آنلاین با استفاده از صفحات فروش قدرتمند و موثر هستید، ما در seoword می توانیم به شما کمک کنیم. با بیش از 14 سال تجربه در فناوری‌های دیجیتال و بازارهای اجتماعی و دیجیتال، ما با بهینه‌سازی جذابیت آنلاین، دسترسی و ارتباطات کسب‌وکار شما در ایجاد تعامل برتر هستیم. برای ایجاد استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مؤثر و قوی که پلتفرم‌ها و کانال‌ها را در بر می‌گیرد، با سئو ورد تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما