سئو ویدئو

سئو ویدئو برای مبتدیان

  • سئو ویدئو: همه ما می دانیم که فیلم فوق العاده محبوب است و به طور کلی به عنوان بخشی اساسی از هر استراتژی بازاریابی B2B پذیرفته می شود. ویدئو نه تنها به مخاطب هدف شما روشی متفاوت و هیجان انگیز برای تعامل با محتوای شما می دهد ، بلکه می تواند درک وی از تجارت یا پیشنهاد شما را نیز به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

اما برای اینکه فیلم شما توسط مخاطبان هدف شما دیده شود ، باید برای موتورهای جستجو بهینه شود. در این راهنمای مبتدیان ، ما از طریق اصول سئو ویدیو با شما صحبت خواهیم کرد – این چیست ، همچنین نکات و راهنمایی هایی برای رتبه بندی فیلم های خود توسط موتورهای جستجو.

چرا به سئو  تصویری نیاز دارم؟.

ویدئو یکی از متنوع ترین و قدرتمندترین قالب های محتوایی است که می توانید هم اکنون به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.بازاریاب ها ویدیو را دوست دارند زیرا هیجان انگیز است ، می تواند به آنها در مدرن سازی تجارت کمک کند و خرید عالی و حتی بازدهی بالاتری را کسب می کند. مشتریان عاشق ویدیو هستند زیرا کم تعهد و جذاب است و همچنین یکی از ساده ترین راه ها برای هضم اطلاعات است.

در حقیقت ، تحقیقات فارستر تخمین می زند که فقط 1 دقیقه فیلم آنلاین معادل تقریباً 1.8 میلیون کلمه نوشتاری در پیام ابلاغ شده است – ویدئو را برای بازاریابانی که کمتر از 10 ثانیه وقت برای جلب توجه کاربر دارند ، بسیار ارزشمند می کند.

و شواهد گویای این امر است. مطالعات نشان می دهد که 62٪ از جستجوهای جهانی Google شامل ویدئو است – با 8 از 10 نتیجه ویدیو از YouTube. علاوه بر این ، سیسکو پیش بینی می کند که تا پایان سال 2021 ، بیش از 80 درصد از کل بازدیدها شامل فیلم باشد. این نشان می دهد که نه تنها سئو کار ها فیلم بیشتری تولید می کنند ، بلکه مشتریان بالقوه بیشتری نیز از  آن استفاده می کنند.

آمار ویدئویی شگفت آور سال 2021 را در وبلاگ ما مشاهده کنید

اگر در سایت خود فیلم دارید (یا قصد ایجاد آن را دارید) ، سئو ویدیو یکی از اساسی ترین استراتژی هایی است که باید برای پیاده سازی آن استفاده کنید. برای افزایش رتبه بندی ، محتوای ویدئویی شما باید بهینه شود تا بتوان آن را خواند و نمایه کرد و همچنین در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط خود رتبه بندی کرد.

در اینجا 7 نکته برتر برای بهبود سئو  ویدیوی شما آورده شده است و مطمئن شوید که محتوای شما توسط موتورهای جستجو دیده می شود.

7 نکته برتر در مورد سئو  ویدیو:

  • بستر مناسب را انتخاب کنید
  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  • خود بهترین فیلم خود را به جلو بفرستید
  • افزودن یک تصویر کوچک کوچک عالی
  • فیلم های خود را رونویسی کنید
  • جلوگیری از استفاده بیش از حد از فیلم های خود
  • فقط به سئو  اعتماد نکنید

1. بستر مناسب را انتخاب کنید

اغلب اوقات ، مشاغل ویدیوهای خود را در سایت های شخص ثالث مانند YouTube میزبانی می کنند ، زیرا این یک روش مقرون به صرفه برای ایجاد آگاهی از نام تجاری است ، بدون اینکه مجبور شوید ویدیوها را در وب سایت خود جاسازی کنید. اما قبل از شروع انتشار یک تن از محتوا در YouTube ، در نظر بگیرید که چرا می خواهید ویدئو ارسال کنید .

اگر هدف اصلی شما ایجاد آگاهی از نام تجاری یا ارائه تجارت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خودتان است ، سایت های شخص ثالث مانند YouTube راهی عالی برای این کار هستند. با این حال ، اگر هدف اصلی شما ایجاد ترافیک یا تبدیل بیشتر است ، میزبانی ویدیوی خود در وب سایت خود بهترین روش برای انجام این کار است.هنگام میزبانی ویدیو در سایت خود ، بک لینک هایی را دریافت خواهید کرد که در غیر این صورت به شخص ثالث ارسال می شده است – به این معنی که هر بار کسی ویدیوی شما را به اشتراک می گذارد ، وب سایت شما را نیز به اشتراک می گذارد.چه تصمیم به ارسال پست در YouTube یا موارد مشابه یا وب سایت خود داشته باشید ، مطمئن باشید که ویدیوی شما برای موفقیت تنظیم شده است و بیشترین بهره را از آن می برید. در صورت ارسال پیام در YouTube ، پیوندی به صفحه مربوطه در سایت خود اضافه کنید تا در صورت نیاز کاربران بتوانند شما را پیدا کنند.

2. درباره کلمات کلیدی خود تحقیق کنید

تحقیقات کلمات کلیدی سنگ بنای هر استراتژی خوب بازاریابی است ، اما به خصوص هنگام رتبه بندی با ویدئو بسیار مهم است. مانند سایر اشکال دیگر محتوا ، شما نمی توانید هر کلمه کلیدی تصادفی را انتخاب کنید و به بهترین ها امیدوار باشید. شما باید تحقیق درستی انجام دهید.بسته به آنچه می خواهید به دست آورید ، کلمات کلیدی کوتاه یا بلند ممکن است بهترین عملکرد را داشته باشند. اگر ویدئوی شما به یک سوال خاص پاسخ می دهد ، ممکن است بهترین انتخاب کلمه کلیدی طولانی تر باشد. در حالی که اگر ویدیوی شما عمومی تر باشد ، کلمات کلیدی کوتاه ممکن است بهتر کار کنند.اگر از محتوای ویدیویی در YouTube میزبانی می کنید ، با تایپ یک اصطلاح در نوار جستجو ، از YouTube Suggest استفاده کنید تا ایده هایی برای کلمات کلیدی دریافت کنید. این مثال را بزنید.قدرت پیشنهادها را دست کم نگیرید! این یوتیوب است که به شما می گوید افراد دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند اگر مردم به دنبال آن نیستند ، به احتمال زیاد ارزش فیلمبرداری درباره آن را ندارد.

3. بهترین فیلم خود را جلو بگذارید

وقتی یک وبلاگ می نویسید ، (امیدوارم) مطمئن شوید که این بهترین کار شماست – در مورد فیلم همینطور است.از آنجا که به طور خاص Google فقط یک ویدیو را در هر پیوند فهرست می کند ، مهم است که مطمئن شوید ویدیویی را که می خواهید رتبه اول را در صفحه خود داشته باشید تعبیه کرده اید. اگرچه می توانید هر تعداد فیلم را به صفحه دلخواه خود اضافه کنید ، موتورهای جستجو معمولاً پس از دیدن فیلم اول ، خزیدن را متوقف می کنند – بنابراین مطمئن باشید که بهترین کار را انجام می دهید.

نکته: اگر می توانید ، یک ویدیوی موجود در یک صفحه را امتحان کنید و به آن پایبند باشید. اگر فیلم های خوبی داشته باشید اما در محتوای بیشتری پنهان باشد ، به احتمال زیاد هرگز دیده نخواهد شد. همچنین بهتر است هر ویدیویی را که تمرکز اصلی آن در صفحه است ، ایجاد کنید تا کاربران مجبور نباشند برای پیدا کردن آن تلاش کنند و همچنین موتورهای جستجو.

4. یک تصویر کوچک عالی اضافه کنید

از این لحاظ موتورهای جستجو کمی کم عمق هستند. آنها واقعاً به تصویر کوچک ویدیوی شما اهمیت می دهند. از آنجا که تصویر کوچک اولین چیزی است که کاربران هنگام نمایه سازی ویدئوی شما مشاهده می کنند ، نقش زیادی در کلیک یا عدم مراجعه افراد به صفحه شما دارد.این بدان معنی است که برای یک نقش کوچک در ویدیوی کلی شما باید کار بزرگی انجام دهد. این باید داستانی از آنچه کاربران می توانند در صورت کلیک انتظار داشته باشند را بیان کند ، بنابراین بهتر است یک تصویر کوچک را انتخاب کنید که به طور خلاصه محتوای ویدئوی شما را نشان دهد یا به بهترین شکل نشان دهنده تجارت شما باشد.

هنگام ایجاد ریز عکسها برای YouTube (جایی که اکثر افراد ویدیوهای خود را ارسال می کنند) ، Google توصیه می کند:

  1. وضوح تصویر 780 x 1280 با حداقل عرض 640 پیکسل
  2. در قالب های تصویری مناسب بارگذاری می شوند JPG ، GIF ، PNG
  3. زیر 2 مگابایت هستند
  4. از نسبت ابعاد 16: 9 استفاده کنید

هر کاری انجام می دهید ، اجازه ندهید بستر میزبان شما این تصویر را برای شما انتخاب کند. غالباً ، اگر تصویر کوچک خود را به صورت دستی انتخاب نکنید ، به صورت خودکار انتخاب می شود – به این معنی که معمولاً در نهایت یک فریم تصادفی یا چیزی کاملاً غیرقابل تشخیص برای آنچه در واقع ویدیوی شماست ، می شود. با این کار هم کاربران و هم موتورهای جستجو کنار می روند ، بنابراین مطمئن شوید که بهترین ها را انتخاب می کنید.

5. فیلم های خود را رونویسی کنید

شخصاً ، اگر ویدیویی دارای زیرنویس نباشد ، هرگز تماشا نمی کنم. معمولاً به این دلیل است که من جایی هستم و نمی خواهم صدای تصادفی ناگهانی از تلفن من خارج شود. به احتمال زیاد ، من تنها نیستم.

زیرنویس ها و رونویسی ها همیشه باید در جایی وجود داشته باشد که صدایی در آن صحبت می کند یا صدا در داخل ویدیو وجود دارد. این موارد به ویدیوی شما کمک می کند حتی در مواقعی که کاربران نمی توانند از آن استفاده کنند یا صدا را نمی خواهند – مانند وقتی که در مکان عمومی هستند ، پیام خود را حفظ کند.تهیه متن معادل با هر محتوای تصویری نه تنها جنبه حیاتی دسترسی به وب است ، بلکه برای سئو نیز بسیار مناسب است. به خصوص هنگام میزبانی در وب سایت خود ، رونویسی به کاربران امکان می دهد محتوای شما را به راحتی – و همچنین موتورهای جستجو – پیدا کنند. رونویسی ها به شما فرصتی اضافی برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی انتخابی شما می دهند و می توانند جستجوی شما را افزایش دهند.

نکته: اگر فیلم شما به خصوص طولانی است ، حتماً به متن خود بیشتر توجه کنید. برای ساختار مطالب ، عناوین ، عنوان های فرعی را اضافه کنید و حتی در صورت لزوم کلمات کلیدی اضافی اضافه کنید با این کار ، ممکن است فقط چندین محتوای یک ویدیو را بدست آورید!

6. از استفاده بیش از حد از فیلم های خود جلوگیری کنید

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مشاغل مرتکب می شوند ، ایجاد یک ویدیوی عالی و ارسال آن در همه جا در سایت خود است. گرچه ممکن است در ابتدا ایده خوبی به نظر برسد – بالاخره شما وقت خود را صرف ویدیو کردید و بسیار عالی هم به نمایش درآمد – اما در واقع می تواند به رتبه بندی شما پایین بیاورد.دوباره به نکته 3 فکر کنید – در صورت لزوم ، می خواهید هر ویدئویی مرکز اصلی صفحه باشد. موتورهای جستجو سپس ویدیو را مشاهده می کنند ، متن آن را در برابر کل صفحه قرار می دهند و رتبه بندی شما را بر اساس مرتبط بودن ارتقا می دهند.وقتی ویدیوی خود را در صفحات دیگری که محتوا مطابقت ندارند جاسازی کنید این اتفاق نمی افتد . با استفاده بیش از حد از همان ویدئو در سراسر سایت خود ، در پایان صفحات خود را مجبور به رقابت با یکدیگر می کنید ، که می تواند بر رتبه شما تأثیر منفی بگذارد.

7. فقط به سئو  اعتماد نکنید

اینکه سئو  یک استراتژی ارزشمند برای ایجاد تأثیر پایدار است بی چون و چرا است. اما بیشتر اوقات ، مشاغل نمی توانند برای انجام کار تنها به سئو جستجو کنند.خوشبختانه روش های دیگری وجود دارد که می توانید ویدیوهای خود را توسط افرادی که می خواهید مشاهده کنند مشاهده کنید. فراتر از جاسازی فیلم ها در صفحات وب و پست های وبلاگ ، می توانید فیلم های خود را از طریق روش های مختلف از جمله:

الف:اشتراک ویدیوهای خود در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از ابزارهای فوق العاده قدرتمند ، رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه هر یک از مطالب شماست – بخصوص ویدیو. 93٪ از مارک ها گزارش می دهند که به دلیل ویدئویی در شبکه های اجتماعی مشتری جدیدی پیدا کرده اند و پیشنهاد می شود که به ویژه تبلیغات ویدئویی ، روش شماره 1 مشتریان برای کشف نام تجاری باشد که بعداً از آن خرید می کنند.فراتر از YouTube ، حتما فیلم های خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مرتبط با مخاطبان مورد نظر خود به اشتراک بگذارید – اعم از LinkedIn ، Facebook ، Twitter یا حتی Pinterest. متوجه خواهید شد که با به اشتراک گذاشتن فیلم های خود در مکان های مناسب ، نتایج کوتاه مدت دریافت خواهید کرد ، در حالی که منتظر تأثیر مثبت بلند مدت سئو می باشید.

ب:ارسال فیلم به لیست پستی شما

اولین محصول جدید را ارائه می دهید یا فیلم جدید شرکت را برای تبلیغ دارید؟ آن را از طریق ایمیل ارسال کنید! این نه تنها به افراد موجود در لیست نامه های پستی شما اجازه دسترسی منحصر به فرد به محتوای ویدئو را می دهد ، بلکه به تولید ویدیوهای با کیفیت بالاتر کمک می کند .حتی می توانید این مرحله را یک قدم جلوتر بردارید و لیست پستی خود را به کسانی که به این ویدیو علاقه مند هستند تقسیم کنید. به عنوان مثال ، اگر مشتریان خاصی احتمال خرید محصول جدید شما را دارند ، از ویدئو به عنوان راهی برای افزایش استفاده کنید. اگر مشتریان احتمالی در مورد جنبه خاصی از خدمات شما اطمینان ندارند ، برای اطمینان به آنها از ویدئو استفاده کنید. امکانات بی پایان است.

بعدش چی؟

با سریع تبدیل شدن ویدیو به محبوب ترین شکل محتوای آنلاین ، شما نمی توانید از فرصت های سئو  که به شما می دهد استفاده کنید. با استفاده از 7 نکته بالا اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما در بهترین حالت برای مخاطب هدف شما دیده می شوند و از طریق آزمون و خطا بهینه سازی خود را ادامه دهید. سئو  Video یک بازی طولانی است ، اما ارزشش را دارد.

بهینه سازی ویدئو فقط بخشی از استراتژی گسترده شما در مورد سئو  است که شامل اطمینان از بهترین وب سایت برای رتبه بندی در موتورهای جستجو می باشد. اما دانستن اینکه از کجا با سئو  شروع می شود کاملاً وحشتناک است.

سئو  چیزی نیست که شما یک شبه در آن استاد شوید – در واقع ، این کاملاً برعکس است. گرچه دانستن هر آنچه در مورد سئو باید بدانید غیرممکن است.

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما