سئو سایت و 35 راه برای افزایش ترافیک در سال 2022

شما یک محصول عالی را انتخاب کرده اید و فروشگاه خود را طراحی کرده اید. اکنون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید چگونه می توانید ترافیک وب و سئو سایت خود را افزایش داده تا فروش آن افزایش یابد.

از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا هک‌های بازاریابی غیر سنتی، این مقاله به شما کمک می‌کند تا بفهمید که چگونه می‌توانید ترافیک وب‌سایت را در فروشگاه خود افزایش دهید، واقعاً چه چیزی لازم است. همچنین خواهید شنید که کارشناسان برای افزایش ترافیک وب سایت خود چه می کنند. و ما ابزارهای بررسی ترافیک وب سایت را برای شما قرار می دهیم تا متوجه شوید چه میزان ترافیک دریافت می کنید و از کجا.

ترافیک وب سایت چیست؟

ترافیک وب سایت به شما می گوید که چند کاربر از وب سایت شما بازدید می کنند. ابزارهای تجزیه و تحلیل اغلب هم تعداد بازدید از صفحه و هم تعداد بازدیدهای منحصر به فرد از صفحه را به شما می گویند. تعداد بازدید از صفحه مجموع دفعاتی است که هر کسی از سایت شما بازدید کرده است، در حالی که بازدید از صفحه منحصر به فرد به شما می گوید که چند نفر از سایت شما بازدید کرده اند — برخی چندین بار و برخی تنها یک بار.

ایده این است که هرچه ترافیک وب سایت بیشتری دریافت کنید، فرصت های بیشتری برای تبدیل کاربران خواهید داشت.

اما اغلب می بینید که با ترافیک بیشتر، نرخ تبدیل کمتری به همراه دارد. این ممکن است به این دلیل باشد که ترافیک آنچنان هدفمند نیست – اگرچه افراد بیشتری به سایت شما می آیند، اما ممکن است همه آنها سرنخ های واجد شرایطی نباشند که احتمالاً محصول(های شما) را خریداری می کنند.

35 راه برای افزایش ترافیک وب سایت

در اینجا 35 روش برتر برای افزایش ترافیک وب سایت در سال 2022 آورده شده است:

  • وب سایت خود را برای جستجو بهینه کنید

هنگامی که شروع به کار می کنید، روی یافتن کلمات کلیدی تمرکز کنید که نشان دهنده جایگاه شما برای ایجاد محتوای وبلاگ و صفحات فروشگاه شما هستند. به طور معمول، شما انتخاب می کنید که بر روی یک یا دو کلمه کلیدی اصلی در هر صفحه وب تمرکز کنید. می توانید از ابزارهای SEO مانند Keywords Everywhere برای کمک به یافتن کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید.

در ابتدا، روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که حجم جستجوی آنها کمتر از 10000 جستجو در ماه است. پس از چند ماه ایجاد محتوای وبلاگ و بهینه سازی صفحات محصول، می توانید روی کلمات کلیدی با حجم بالاتر تمرکز کنید.ترفند به دست آوردن ترافیک وب سایت این است که ابتدا یک پایه قوی از کلمات کلیدی مرتبط ایجاد کنید. حتماً از مزایای وبلاگ در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید زیرا می تواند بیشترین تأثیر را در هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما داشته باشد.

تازگی محتوا را آزمایش کنید

تازگی محتوا هک سئو است که افراد انجام می دهند تا ترافیک وب سایت شما را تا حد زیادی جذب کنند. در اصل، شما باید محتوای قدیمی را از صفحه وب خود حذف کنید و بخش های جدیدی را اضافه کنید تا محتوای خود را مرتبط نگه دارید. این اساساً یک بررسی سریع در محتوای صفحه وب قدیمی است.

یک راه ساده برای ایجاد تازگی محتوا برای صفحات محصول، داشتن یک برنامه بررسی محصول مانند افزونه بررسی محصول Stamped.io است. این به مشتریان شما اجازه می‌دهد تا در صفحه محصول شما نظر بگذارند، که به گوگل نشان می‌دهد که فعالیت منظمی در صفحه و محتوای جدید وجود دارد. همچنین می‌توانید با دریافت رایج‌ترین بازخورد مشتری و تبدیل به یک جمله در توضیحات، صفحات محصول خود را «تازه» نگه دارید.

  • سایت خود را به موتورهای جستجو ارسال کنید

همچنین برای سئو مفید است ، می‌توانید از موتورهای جستجو درخواست کنید تا سایت شما را بخزند و فهرست کنند و شانس شما را برای نمایش در صفحات نتایج برای جستجوهای مرتبط افزایش دهد.

  1. برای گوگل: سایت خود را از طریق کنسول جستجو ارسال کنید .
  2. برای بینگ و یاهو : نحوه ارسال URL ها را در اینجا بیاموزید .
  • بک لینک های خود را بسازید

بک لینک ها یکی دیگر از اجزای مهم سئو هستند. هنگامی که یک سایت خارجی به سایت شما پیوند می‌دهد، به Google نشان می‌دهد که سایت شما قابل اعتماد و مرتبط با کلمات موجود در متن لنگر (کلمات قابل کلیک) است.

فراتر از سئو، بک لینک ها این پتانسیل را دارند که به تنهایی ترافیک را به فروشگاه شما هدایت کنند. کاربران در آن سایت‌ها ممکن است روی سایت شما کلیک کرده و کاوش کنند – امیدواریم که منجر به خرید شود.

  • از رقبای خود یاد بگیرید

در آخرین کتاب الکترونیکی خود ، در مورد برخی از اسرار خود در مورد تجزیه و تحلیل رقبا صحبت کردم . هر زمان که یک فروشگاه اینترنتی جدید راه اندازی می کنم، همیشه کنجکاو هستم که منابع اصلی ترافیک رقبای خود را بدانم. این به من کمک می کند بفهمم کدام کانال های بازاریابی را باید در اولویت قرار دهم.من گاهی از ابزار رایگان الکسا استفاده می کنم . تنها کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت رقیب خود را تایپ کنید، به «سایت های بالادست» بروید و به لیست وب سایت هایی که بلافاصله قبل از ورود به وب سایت رقیب شما بازدید شده اند نگاه کنید. اگر می بینید که گوگل تمایل دارد بهترین انتخاب باشد، باید روی تبلیغات گوگل و سئو تمرکز کنید. اگر فیس بوک برترین وب سایت است، می دانید که باید تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید. یا اگر یک وبلاگ هدف بالاترین منبع ترافیک است، می توانید روی ایجاد یک استراتژی توسعه برای همکاری با آن وبلاگ تمرکز کنید.

  • برای کلمات کلیدی دم بلند بهینه سازی کنید

در حالی که ممکن است بسیاری از کلمات کلیدی کوتاه‌تر در تحقیقات کلمات کلیدی شما ظاهر شوند ، مهم است که به فرصت‌های کلیدواژه طولانی نیز توجه ویژه داشته باشید. اغلب، این کلمات کلیدی خاص تر هستند. به این ترتیب، آنها معمولاً حجم جستجوی کمتری دارند و در نتیجه رقابت کمتری دارند. این بدان معناست که نه تنها رتبه بندی برای کلمات کلیدی مرتبط با دم طولانی آسان تر است، بلکه حدس زدن قصد جستجوگر نیز آسان تر است. وقتی یک تجربه وب‌سایتی متناسب با هدف جستجوگر ایجاد می‌کنید، احتمالاً محتوای مورد نظر آنها را ارائه می‌کنید. این کمک می کند تا ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری را از یک گروه هدف از کاربران به سایت شما هدایت کند.

  • محصولات یا محتوای جدید را روزانه به وب سایت خود اضافه کنید

از آنجایی که یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل، تازه بودن محتوا است، همچنین ایده خوبی است که محتوای وب سایت خود را به طور منظم – در صورت امکان روزانه – به روز کنید.

اما این فقط یک حرکت خوب برای سئو نیست. همچنین به کاربران دلیلی برای بازگشت به سایت شما می دهد. اگر بدانند چیز جدیدی برای کشف وجود دارد، به احتمال زیاد از سایت شما بازدید می کنند تا بفهمند آن چیست.

  • محتوای انحصاری را در وب سایت خود میزبانی کنید

یک وبلاگ راه اندازی کنید، یک دوره رایگان ایجاد کنید، ارائه های Slideshare را توسعه دهید، وبینارها را میزبانی کنید و محتوای مرتبط دیگر را در سایت خود منتشر کنید. یک برنامه منظم انتشار داشته باشید و به کاربران اجازه دهید مشترک شوند تا دلیلی برای بازگشت مجدد داشته باشند.

  • آزمون ها را با ویژگی های نتایج اشتراک گذاری ایجاد کنید

آزمون ها ابزاری موثر برای تولید سرنخ برای استفاده در آمیخته بازاریابی محتوا هستند. در سال 2016، کاربران LeadQuizzes دارای نرخ تبدیل 33.6٪ بودند . و نه تنها این ایمیل‌های کاربران را می‌توانید در آینده بازاریابی کنید، بلکه از طریق پاسخ‌های امتحانی آنها نیز اطلاعاتی در مورد آنها دارید.اما بیایید به هدف اصلی بازگردیم: ترافیک وب سایت. وقتی کاربران یک مسابقه را تمام می کنند، نتایج قابل اشتراک گذاری دریافت می کنند. سپس آن‌ها این نتایج را در رسانه‌های اجتماعی ارسال می‌کنند و شبکه‌هایشان می‌توانند روی پیوند کلیک کرده و خودشان در آزمون شرکت کنند. از این تاکتیک برای افزایش ترافیک و رشد همزمان لیست ایمیل خود استفاده کنید.شرکت سوین True & Co آزمونی در سایت خود دارد تا به کاربران در انتخاب سایز مناسب کمک کند. آنها توصیه های محصول را بر اساس پاسخ های کاربران ارائه می دهند.

  • پادکست راه اندازی کنید

51 درصد از آمریکایی ها به پادکست گوش داده اند و 32 درصد حداقل هر ماه به پادکست گوش داده اند. پادکست ها مخاطبان زیادی دارند و شروع یک پادکست برای حمایت از برند آنلاین شما نیز می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد.

پادکست از چند جهت برای شما سودمند است:

آگاهی از برند: کاربران ممکن است ابتدا شما را از طریق پادکست خود کشف کنند و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت شما بازدید کنند.

روابط با مشتری را تقویت کنید: از طریق محتوای پادکست ارزش بیشتری برای مشتریان خود فراهم کنید. شما همچنین می توانید یک جزء تعاملی را برای ارائه یک تجربه تجاری صمیمی تر به آنها بگنجانید.

سئو: اگر پادکست های خود را رونویسی کنید، می توانید صدا را جاسازی کنید و متن را در وبلاگ سایت خود ارسال کنید و فرصت بیشتری برای بهینه سازی برای جستجو در اختیار شما قرار می دهد.

  • میزبانی مسابقات و هدایا

اگر مسابقات و هدایا را به بخشی منظم از استراتژی تجارت الکترونیک خود تبدیل کنید، به کاربران دلیلی برای بازدید از سایت خود و بازگشت به سایت خود می دهید. ناگفته نماند بازاریابی دهان به دهان که شما را برانگیخته خواهید کرد، به خصوص اگر جزء اشتراک گذاری اجتماعی را در کمپین بگنجانید.هنگامی که کاربران وارد مسابقات و هدایای شما می شوند، در آینده نیز شانس بازاریابی برای آنها را خواهید داشت. فقط یک سوم شرکت کنندگان در مسابقه مایل به دریافت اطلاعات از برندها هستند.

به‌علاوه، تا آنجایی که علایقشان پیش می‌رود، بینش‌های خاصی درباره آن‌ها خواهید داشت، بنابراین می‌توانید استراتژی‌ها را بر اساس ترجیحات خرید آن‌ها تنظیم کنید. شخصی‌سازی فرصت بزرگی برای برندها است، با توجه به اینکه 71 درصد از مصرف‌کنندگان وقتی تجربه‌شان غیرشخصی است، ناامید می‌شوند.

  • روی مدیوم بنویس

Medium یک پلت فرم انتشار آنلاین است که در آن افراد و برندها می توانند پست های وبلاگ را با ویرایش و استایل اولیه HTML و CSS ارسال کنند. این پلتفرم همچنین جامعه‌ای از ناشران ایجاد کرده است که می‌توانند پست‌های دیگران را دنبال کنند، با آنها تعامل داشته باشند و تبلیغ کنند.شما می توانید به این جامعه موجود ضربه بزنید و نام تجاری خود را معرفی کنید. پس از اینکه منابعی را برای ایجاد یک تجربه محتوای عالی در Medium سرمایه گذاری کردید، جذب مخاطب و خوانندگان خواهید شد. با قرار دادن پیوندهایی به سایت خود، می توانید خوانندگان را به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید.

  • در بازاریابی یوتیوب مسلط شوید

می‌توانید با ایجاد تبلیغات YouTube ، افزودن پیوند به توضیحات، افزودن پیوندهای حاشیه‌نویسی به ویدیوی خود، یا با واداشتن سایر YouTubers به ​​اشتراک‌گذاری پیوندهای شما در ویدیوهای خود، ترافیک YouTube را افزایش دهید. با ایجاد یک ویدیوی جدید حداقل یک بار در هفته، به طور مداوم و طولانی مدت، می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود بازگردانید.

اگر هنوز مخاطبی ندارید، می‌توانید با YouTuberهایی که مخاطبان قابل توجهی دارند تماس بگیرید و از آنها بخواهید که وابسته شوند یا هزینه‌شان را بپردازند. این می تواند در کوتاه مدت به خوبی کار کند، اما همیشه ایده خوبی است که سعی کنید کانال های خود را ایجاد کنید تا هزینه های خرید خود را کاهش دهید.

  • با وبلاگ نویسی مهمان درگیر شوید

ارسال مهمان به دو صورت کار می کند: می توانید پست ها را به سایت های دیگر ارسال کنید یا می توانید پست هایی را از مشارکت کنندگان خارجی بپذیرید. (همچنین می توانید هر دو را انجام دهید!) نشریات و وبلاگ های محبوب را در جایگاه خود جستجو کنید. به کسانی که مخاطبان فعال و درگیر دارند و پست هایی که توجه رسانه های اجتماعی زیادی را به خود جلب می کنند، توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از وبلاگ ها دستورالعمل های ارسال پست مهمان را دارند، بنابراین مهم است که ابتدا آن را بررسی کنید. اگر نمی توانید آن را با کلیک کردن در اطراف سایت پیدا کنید، یک جستجوی سایت از طریق Google انجام دهید – چیزی مانند سایت پست مهمان:URL.com .

به یاد داشته باشید که دستورالعمل های پست مهمان را به دقت دنبال کنید. برای مثال،  Offbeat Bride دارای یک صفحه و فرم دقیق است که در آن کاربران می توانند طرح های خود را ارسال کنند:

بسیاری از اوقات، پست‌های مهمان شامل پیوندی به سایت شما می‌شوند – در محتوا، بیوگرافی نویسنده یا هر دو. این باعث می شود ترافیک از آن سایت به سایت شما هدایت شود.

از طرف دیگر، وبلاگ نویسان خاص و برندهای مکمل را دعوت کنید تا در وبلاگ شما پست کنند. ایده خوبی است که آنچه در آن برای آنها وجود دارد به اشتراک بگذارید: آیا ترافیک وبلاگ زیادی دارید؟ یک لیست ایمیل بزرگ؟ یک طرفدار اجتماعی بزرگ؟

  • با فیس بوک ترافیک وب سایت را افزایش دهید

در حالی که دسترسی ارگانیک فیس بوک همچنان در حال کاهش است، زیرا فیس بوک پست های دوستان و اعضای خانواده کاربران را در اولویت قرار می دهد، این باعث نمی شود این پلت فرم از یک نیروگاه کم شود. شما می توانید ترافیک وب سایت را از گروه های فیس بوک، تبلیغات فیس بوک ، مسنجر، پست های رسانه های اجتماعی و البته صفحه کسب و کار خود دریافت کنید.

برای صاحبان فروشگاه های آنلاین، می توانید محصولات را در گروه های خرید و فروش فیس بوک تبلیغ کنید تا مطمئن شوید که ترافیک وب سایت را از افرادی که علاقه مند به خرید محصولات شما هستند دریافت می کنید.

همچنین، با ترکیب تبلیغات فیس بوک با پست کردن مداوم در صفحه فیس بوک خود، شانس دریافت ترافیک وب سایت از مناطق مختلف فیس بوک را افزایش خواهید داد. به راحتی می توانید برنامه چت فیس بوک را بررسی کنید ، زیرا می توانید پیوندهایی به صفحات محصول یا محتوای وبلاگ را با مشتریان بالقوه و واقعی به اشتراک بگذارید.

  • بازاریابی اینستاگرام را امتحان کنید

با گذشت زمان، اینستاگرام به دلیل ویژگی‌های مناسب برای کسب و کار و حجم بالای مخاطب، به کانال بازاریابی بهتری برای خرده‌فروشان آنلاین تبدیل می‌شود.

در حالی که می‌توانید ترافیک را با پیوند موجود در بیو خود افزایش دهید، می‌توانید این کار را با داشتن شرکت‌های وابسته انجام دهید ، افرادی که محصولات شما را برای کمیسیون بازاریابی می‌کنند، لینک ارجاع خود را به حساب‌های اینستاگرام خود اضافه می‌کنند. یا با اینفلوئنسرهایی که فالوورهای زیادی دارند تماس بگیرید تا پیوند خود را در بیو آنها به اشتراک بگذارید. با ایجاد تبلیغات ترافیکی می توانید ترافیک وب سایت را افزایش دهید. و حتی می توانید پیوندهایی به استوری ها، پست ها و عکس های اینستاگرام اضافه کنید. می توانید از ابزارهای رایگانی مانند Showcase برای ایجاد گالری اینستاگرام استفاده کنید.

بنابراین، اگر لینک را در بیو خود اضافه کنید، به جای یک برنامه شخص ثالث، فالوورهای اینستاگرام را به گالری های قابل خرید در وب سایت شما هدایت می کند. همچنین به افزایش تبدیل کلی کمک می کند زیرا به افراد اجازه می دهد محصولات را در پست های اینستاگرام خاصی که ایجاد می کنید خریداری کنند.

  • ترافیک وب سایت را با لینکدین افزایش می دهد

برای اکثر خرده فروشان آنلاین، لینکدین اغلب آخرین جایی است که از آن ترافیک دریافت می کنید. و اگرچه ممکن است بزرگترین اولویت نباشد، هنوز هم می‌توانید یک جریان ثابت از ترافیک را از این منبع دریافت کنید.

بسیاری از خرده فروشان آنلاین از لینکدین برای به اشتراک گذاشتن اخبار روابط عمومی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر اخیراً به یک موسسه خیریه کمک مالی کرده اید، می خواهید یکی از کارمندان تیم خود را برجسته کنید، یا به یک نقطه عطف بزرگ برای کسب و کار خود دست یافته اید، ممکن است مقاله ای از وب سایت خود در لینکدین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری پیوندهای محصول غیر معمول است، مگر اینکه محصول اولین نوع خود باشد. ویدیوها از نظر بازدید و تعامل در لینکدین واقعاً خوب عمل می کنند. با افزودن یک لینک به وب سایت خود در یک پست همراه با یک ویدیو، می توانید ترافیک وب سایت را افزایش دهید.

  • دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را اضافه کنید

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به صفحات قابل اشتراک گذاری مانند پست های وبلاگ، صفحات و تصاویر محصول و سایر محتوای وب سایت اضافه کنید. این دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی، پست کردن محتوای شما را برای کاربران آسان می‌کند (با پیوندها!) و به شما اثبات اجتماعی و ترافیک می‌دهد. وقتی شبکه آنها این پست ها را می بیند، می توانند به سایت شما مراجعه کنند. نام تجاری مراقبت از پوست Speak دارای دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در زیر توضیحات محصول و بالای نظرات مشتریان در صفحات محصول خود است.

  • در بازاریابی ایمیلی شرکت کنید

با بازاریابی ایمیلی، تا زمانی که مشتریان شما مشترک هستند، می‌توانید ترافیک وب‌سایت را به فروشگاه خود هدایت کنید. با توجه به اینکه سایت های رسانه های اجتماعی به طور مداوم دسترسی شما را محدود می کنند، بازاریابی ایمیلی یکی از تنها کانال های بازاریابی است که می توانید کنترل کاملی روی آن داشته باشید.ایجاد یک لیست برای بازاریابی ایمیلی ممکن است زمان زیادی طول بکشد، بنابراین مهم است که از روز اول شروع کنید. می‌توانید با افزودن Email Pirate ، یک لیست ایمیل بسازید، که فرم‌های انتخاب را به وب‌سایت شما اضافه می‌کند.همچنین می‌توانید از Spin-a-Sale برای جمع‌آوری ایمیل‌ها در هنگام خروج استفاده کنید، یا Product Notify را امتحان کنید که در صورت تغییر قیمت محصول به مشتریان ایمیل می‌فرستد.

  • بازاریابی توییتر را به حداکثر برسانید

در حالی که توییتر اتوماسیون هرزنامه را سرکوب کرده است ، هنوز هم می توانید از این منبع ترافیک استفاده کنید. اگر هنوز در حال یادگیری نحوه افزایش ترافیک وب سایت هستید، توییتر یک پلت فرم عالی برای آزمایش است. شما نیازی به نگرانی در مورد دسترسی محدود نخواهید داشت. با کمک هشتگ های مرتبط، می توانید به مخاطبانی بیشتر از تعداد فالوورهای خود دسترسی پیدا کنید.

وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می‌رسد ، ترفند کوچکی که برای دریافت ترافیک از توییتر انجام می‌دهم این است که یک کلیک برای بازتوییت کردن لینک با افرادی که در مقاله معرفی شده‌اند به اشتراک بگذارم. این به توییت اصلی شما اجازه می دهد تا بیشتر دیده شود، به خصوص اگر از یک هشتگ در آن استفاده شده باشد، زیرا می تواند به شما کمک کند در فید هشتگ استفاده شده رتبه بالاتری داشته باشید. در نتیجه، چشم‌های بیشتری به توییت ختم می‌شود و نرخ کلیک بالاتری برای وب‌سایت خود دریافت خواهید کرد.

  • پینترست را بررسی کنید

Pinterest یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک وب سایت است. با پین کردن محصولات و محتوای وبلاگ خود چندین بار در هفته، ترافیک Pinterest به طور بالقوه می تواند از قدرت هایی مانند فیس بوک بهتر عمل کند. تنها چیزی که لازم است این است که یک پین ویروسی شود تا یک جریان بی پایان ترافیک به وب سایت شما برسد.اگر یک پست وبلاگ را به اشتراک می گذارید، می توانید تمام تصاویر داخل پست را پین کنید. این به شما فرصت‌های متعددی برای برداشتن پین می‌دهد – یکی از تصاویر شما می‌تواند به طور بالقوه بهتر از بقیه باشد. در نتیجه، می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود بازگردانید.

فرض کنید می خواهید یک صفحه محصول را تبلیغ کنید. اگر عکس‌های محصول موجود در آن صفحه الهام‌بخش‌ترین عکس‌ها نیستند، می‌توانید تصاویر سفارشی را برای جلب کلیک‌ها به وب‌سایت خود آپلود کنید. برای افزایش ترافیک وب سایت از Pinterest، می توانید برنامه Pinoculars را امتحان کنید که بازدیدکنندگان را دوباره در Pinterest هدف قرار می دهد.

  • اینفلوئنسر مارکتینگ را امتحان کنید
  1. راه های متعددی برای استفاده از اینفلوئنسرها برای ترافیک سایت وجود دارد:
  2. به اینفلوئنسرها پرداخت کنید تا درباره برند و محصولات شما، از جمله پیوندها، در رسانه های اجتماعی پست کنند
  3. از اینفلوئنسرها بخواهید تا شما را در خبرنامه های ایمیلی خود معرفی کنند
  4. روابط خود را با وبلاگ نویسان تأثیرگذار توسعه دهید تا آنها در مورد نام تجاری شما در وبلاگ خود صحبت کنند
  5. محصولات را به صورت رایگان برای اینفلوئنسرها ارسال کنید و از آنها دعوت کنید تا یک بررسی صادقانه در کانال خود ارسال کنند
  6. در مقالات گردآوری تأثیرگذار برجسته شوید
  7. اینفلوئنسرها را در محتوای خود ذکر کنید و پیوندها را با آنها به عنوان “هی، من درباره شما نوشتم!” به اشتراک بگذارید. – مردم مطبوعات آزاد را دوست دارند و ممکن است مایل به اشتراک گذاری با شبکه های خود باشند
  • فروشگاه خود را در اسنپ چت تبلیغ کنید

با حدود 190 میلیون کاربر فعال روزانه ، اسنپ چت یکی دیگر از پلتفرم های رسانه اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان شما است – به خصوص اگر جمعیتی جوان را هدف قرار می دهید. با یک برنامه استراتژیک برای خود مخاطب ایجاد کنید و آنها را به سایت خود هدایت کنید تا درباره برند و محصولات خود بیشتر بدانید. همچنین می‌توانید با تبلیغات Snapchat آزمایش کنید. اینها عکس‌های قابل کلیکی هستند که در طول تجربه کاربر در برنامه نشان داده می‌شوند. می توانید آنها را به هر URL در سایت خود هدایت کنید.

  • در انجمن ها شرکت کنید

انجمن ها جوامع دیجیتالی هستند که در آن افراد در مورد هر موضوعی سوال می پرسند و بحث می کنند. Reddit ، Quora ، و Yahoo Answers چند تا از انجمن‌های محبوب‌تر و شناخته‌شده‌تر هستند – تقریباً درباره هر موضوعی که قابل تصور باشد، بحث‌ها، گروه‌ها و موضوعاتی وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که شرکت در انجمن باید ارگانیک و غیر فروش باشد. قبل از اینکه کسب و کار خود را تبلیغ کنید، باید ارزش اضافه کنید، روابط ایجاد کنید و به عنوان یک عضو احترام به دست آورید. فقط پس از انجام این کار می توانید پیوندهایی به وب سایت خود اضافه کنید.

همچنین ارزش کاوش در انجمن های تخصصی مرتبط با صنعت خود را دارد. این راهی برای دستیابی به یک گروه بسیار هدفمند از مردم است.

  • انجمن خود را ایجاد کنید

از وب سایت خود به عنوان یک پلتفرم برای انجمن خود استفاده کنید، جایی که از مردم دعوت می کنید تا بیشتر از برند و محصولات شما بحث کنند. آن را به یک جامعه محترم تبدیل کنید که در آن افراد بتوانند در مورد موضوعات مرتبط با جایگاه شما صحبت کنند

این کار با دادن چیزی به افراد برای بازگشت به سایت شما ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می کند – همیشه یک بحث جدید یا پاسخ جدید در انجمن های فعال وجود دارد. می‌توانید اعلان‌ها را برای بازگرداندن افراد فعالانه اضافه کنید.

انجمن ها همچنین محتوای منحصر به فردتری ایجاد می کنند که برای سئو مفید است. این محتوا در حال حاضر برای صدای مشتریان شما بهینه شده است، زیرا مستقیماً از آنها می آید.

  • وارد گروه های فیس بوک شوید

گروه‌های فیس‌بوک اخیراً محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند و برندهای تجارت الکترونیک از این فرصت برای مشارکت در جوامع آنلاین پررونق استفاده می‌کنند.

گروه‌های مرتبط با جایگاه خود را جستجو کنید، در حاشیه بنشینید و زمانی که ارزش افزودن دارید به گفتگوها بپیوندید. درست مانند انجمن ها، مهم است که از تبلیغات بیش از حد خودداری کنید. اول روابط، دوم ترافیک.

  • با وابستگان تماس بگیرید

بازاریابی وابسته زمانی کار می کند که شرکت ها برای تبلیغ محصولات خود به شرکت های وابسته پول پرداخت می کنند. شرکت‌های وابسته درصدی از درآمد را از هر فروش مراجعه می‌کنند. اغلب، این فروش ها از طریق ترافیک وب سایت انجام می شود. شاید شرکت وابسته یک وبلاگ نویس یا اینفلوئنسر رسانه اجتماعی باشد که پیوندی را با کد ارجاع یا ردیابی خود ارسال می کند. هر بار که شخصی با آن کد خریدی انجام می دهد، شما هزینه توافق شده را به شرکت وابسته می پردازید.

  • از طریق شبکه های تبلیغاتی تبلیغ کنید

اگر بودجه دارید (الزامی نیست که زیاد باشد)، از فرصت شبکه های تبلیغاتی استفاده کنید. تبلیغات دیجیتالی ایجاد کنید که وب سایت شما را تبلیغ می کند، تبلیغات را به سمت مشتری ایده آل شما هدف قرار می دهد و شاهد افزایش ترافیک باشید.

  • با برندهای دیگر همکاری کنید

مشارکت برند، شرکت شما را اعتبار می بخشد و شما را در مقابل مخاطبان هدف قرار می دهد. هر همکاری برند باید دارای نوعی جزء دیجیتال باشد، به خصوص اگر می خواهید ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.این می تواند شامل تبلیغات متقابل در رسانه های اجتماعی یا ایمیل و همچنین پیوندهایی به سایت شما از سایت آنها باشد.

  • در Help A Reporter Out با خبرنگاران تماس بگیرید

Help A Reporter Out (HARO) ابزاری است که روزنامه نگاران و نویسندگان برای یافتن و ارتباط با منابع داستان هایی که روی آن کار می کنند استفاده می کنند. تبلیغات‌گران و برندها از آن برای یافتن پرس‌و‌جوهایی برای طرح‌هایی برای داستان‌های خاص استفاده می‌کنند.

برای ایمیل‌های HARO در دسته‌های مربوطه خود ثبت‌نام کنید و مراقب سؤالاتی باشید که می‌توانید به آنها پاسخ دهید. برای افزایش شانس خود برای پذیرش به هر دستورالعمل ویژه ای توجه کنید. بسیاری از اوقات، نویسندگان درباره برند شما صحبت می کنند و پیوندی به سایت شما درج می کنند.

  • انتشار یک بیانیه مطبوعاتی

آیا چیزی ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ یک بیانیه مطبوعاتی در مورد آن بنویسید و منتشر کنید. علاوه بر ارسال نسخه در کانال های خود، آن را در یک سایت سندیکایی مانند PR Newswire یا PRWeb به اشتراک بگذارید . این خدمات می توانند بیانیه مطبوعاتی و برند شما را در مقابل مخاطبان جدید قرار دهند که به نوبه خود می تواند ترافیک وب سایت بیشتری را به سایت شما برساند.

  • پست در  Product Hunt

Product Hunt وب سایتی است که به کاربران کمک می کند محصولات جدید را به اشتراک بگذارند و کشف کنند. استارتاپ داروز نام تجاری سبک زندگی از Product Hunt برای جذب 35000 بازدید منحصر به فرد از فروشگاه آنلاین خود استفاده کرد.نحوه کار به این صورت است: یک حساب کاربری ایجاد کنید، یک هفته صبر کنید تا امتیازات پست را به دست آورید، سپس محصول خود را پست کنید. به یاد داشته باشید که از عکس های محصول با کیفیت بالا استفاده کنید، توضیحاتی را به خوبی نوشته و از پارامترهای URL استفاده کنید تا بتوانید ترافیک ورودی را ردیابی کنید.

  • تبلیغات هدفمند مجدد ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان را بازگردانید

تنها 2 درصد از بازدیدکنندگان در اولین باری که به سایت شما می آیند، اقدام به خرید می کنند. هدف‌گذاری مجدد تبلیغات بسیار مؤثر است زیرا شما برای مخاطبان گرم بازاریابی می‌کنید – شما سعی می‌کنید آنها را برای بازدید بعدی بازگردانید. به همین دلیل، زمان آسان تری برای متقاعد کردن آنها برای تبدیل شدن دارید.

در مورد هدف گذاری مجدد تبلیغات، تبدیل کلیک به سایت شما است. برای جذب ترافیک بیشتر به سایت خود با استفاده از تبلیغات هدفمند، آن را بر اساس رفتار کاربر در نظر بگیرید. اتوماسیون ها می توانند بر اساس اقداماتی که به صورت آنلاین انجام داده اند فعال شوند و به شما این امکان را می دهند تا تجربه ای شخصی سازی شده و جذاب تر ایجاد کنید.

  • بهترین منبع ترافیک خود را بهینه کنید

نگاهی به تجزیه و تحلیل خود بیندازید و دریابید که بهترین منبع ترافیک شما چیست. برای تعیین بهترین منابع، در نظر بگیرید:

  1. کدام منابع بیشترین حجم ترافیک را ارسال می کنند
  2. کدام منابع بیشترین تبدیل ترافیک را ارسال می کنند
  3. کدام منابع بیشترین ترافیک را ارسال می کنند

از آنجا، مشخص کنید که چرا آن منابع تا این حد مؤثر هستند. سپس آن را دو برابر کنید. ما این را بهینه سازی می نامیم.

  • از رویدادهای حضوری استفاده کنید

اگر یک فروشگاه دارید، آن را بین خرده فروشان فیزیکی توزیع می کنید، یا درگیر خرده فروشی موقت یا پاپ آپ هستید، می خواهید آن خریداران حضوری را به بازدیدکنندگان آنلاین تبدیل کنید. این باعث می‌شود فروش خارج از ساعات کاری عادی، در مکان‌هایی که حضور فیزیکی ندارید و پس از پایان فعال‌سازی موقت شما، افزایش یابد.

چطور این کار را بکنیم؟ ایمیل ها را در محل خرید جمع آوری کنید و لینک وب سایت خود را در رسیدهای الکترونیکی قرار دهید. با چسباندن آدرس وب سایت خود بر روی تابلوهای فروشگاه و سایر نمایشگرهای بصری، فروشگاه آنلاین خود را به خریداران یادآوری کنید.

3 ابزار بررسی ترافیک وب سایت که باید در سال 2022 امتحان کنید

در اینجا 3 بررسی کننده ترافیک وب سایت برتر برای استفاده در سال 2022 آورده شده است:

  • Shopify

گزارش های بررسی کننده ترافیک وب سایت Shopify به شما کمک می کند تا متوجه شوید که فروشگاه شما چقدر ترافیک دارد. در بخش گزارش‌ها، در منوی سمت چپ فروشگاه Shopify، می‌توانید «جلسات در طول زمان» را مرور کنید و تاریخ‌های خاصی را انتخاب کنید تا ببینید چه میزان ترافیک وب‌سایت دارید.با ارجاع متقابل این مورد به گزارش‌های دیگر، مانند «نرخ تبدیل فروشگاه آنلاین»، بهتر متوجه می‌شوید که آیا از مخاطبان هدف خود ترافیک دریافت می‌کنید یا خیر.

  • الکسا

بررسی کننده ترافیک وب سایت الکسا به تحقیقات رقابتی کمک می کند. به عبارت دیگر، اگر می خواهید بدانید منابع ترافیک رقبای شما چیست، این ابزاری است که می توانید استفاده کنید. به علاوه، رایگان است.

من از این جستجوگر ترافیک وب سایت هنگام ساخت فروشگاه های جدید استفاده می کنم تا ببینم منابع اصلی ترافیک رقبای من چیست. شما همچنین می توانید از آن برای نظارت بر محبوبیت رقابت استفاده کنید – آیا ترافیک روند صعودی، پایدار یا کاهشی دارد. حتی رتبه جهانی یا ملی وب سایت را مشاهده خواهید کرد.

  • سیمیلار وب

بررسی کننده ترافیک وب سایت SimilarWeb تعداد کل بازدید از صفحه، مدت زمان بازدید، منابع ترافیک برتر و موارد دیگر را برای وب سایت های رقیب به شما می گوید. این بررسی کننده ترافیک وب سایت حتی بهترین سایت های ارجاع دهنده را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید یک برنامه بازی برای دسترسی به آن وب سایت ها برای دریافت پیوند به وب سایت خود ایجاد کنید. شما درصد ترافیک پولی در مقابل ترافیک ارگانیک را می‌دانید تا به شما در درک بهتر نحوه استراتژی‌بندی بهتر تولید ترافیک کمک کند.

توصیه های سئو ورد | seoword

  • بهترین راه برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک این است که بازار هدف خود را در سایت خود معرفی کنید.
  • مانعی که تقریباً هر سازمانی با آن روبرو خواهد شد، افزایش تعداد پیوندهای ورودی و حفظ کیفیت بالای پیوندها است. ما معمولا از دریافت بک لینک از طریق انجمن ها، نظرات وبلاگ ها و سایت های رسانه های اجتماعی اجتناب می کنیم.
  • برای حفظ کیفیت، از طریق ابزارهایی مانند Buzzsumo و Ahrefs به دنبال روزنامه نگاران با نفوذ یا هماهنگ کننده های محتوای وب سایت هستیم. آنها منبعی فوق العاده برای زوایای اخبار و داستان های مرتبط هستند که صرفاً با فیلتر کردن بر اساس محبوب ترین محتوا، بیشترین ارزش را برای خوانندگان خود فراهم می کنند.

توصیه های سئو ورد برای اقدام فوری CTA

مسابقات یا نقاشی. من با شرکت‌هایی کار کرده‌ام تا کارت‌پستال‌هایی ارسال کنم که از افرادی که به کسب‌وکار/صنعت علاقه نشان داده‌اند دعوت می‌کنند تا برای برنده شدن وارد شوند. ما آنها را به یک صفحه منحصربه‌فرد برای مسابقه آورده‌ایم، و پس از ورود، اطمینان حاصل کردیم که یک CTA در تأیید داریم که آنها را به سایت اصلی هدایت می‌کند. منجر به افزایش 30 درصدی ترافیک در طول دوره مسابقه و 5 درصد افزایش در طول زمان شد.

توصیه های سئو ورد برای پینترست

پین های تبلیغاتی Pinterest منبع شماره یک ترافیک به وب سایت جدید من بوده اند و برای مخاطبان من بسیار ارزان تر از تبلیغات فیس بوک هستند. یک بودجه کوچک 5 تا 10 دلاری در روز منجر به 1127 کلیک روی وب سایت من در 30 روز گذشته شده است. بهترین قسمت؟ حتی وقتی تبلیغات را متوقف کنم، پین‌های من همچنان نشان می‌دهند که افراد آن‌ها را کجا پین کرده‌اند، بنابراین همچنان ترافیک را به وب‌سایت من هدایت می‌کنند.

توصیه های سئو ورد برای وبلاگ

مهمان یکی از روش های مورد علاقه من برای افزایش ترافیک وب سایت است. شما در انواع دیگر محتوا مانند پادکست ها، ویدیوها، مقالات و غیره مهمان می شوید. معمولاً محتوایی را ارائه می دهید که سرگرم کننده یا آموزشی است و در ازای آن به مخاطب جدیدی دسترسی پیدا می کنید. بازیگری را در نظر بگیرید که برای تبلیغ یک فیلم جدید در برنامه های گفتگوی آخر شب شرکت می کند. می تواند ترافیک کوتاه مدت و همچنین ترافیک طولانی مدت را افزایش دهد.

توصیه های سئو ورد برای ارسال پیام تبلیغاتی انبوه

افزایش لیست مشترکین پیام رسان و هدایت آنها به صفحات وب سایت شما یکی از موثرترین راه ها برای دریافت ترافیک بیشتر است. این پیام‌ها نرخ باز شدن 90% و نرخ کلیک 50% را دریافت می‌کنند که تقریباً تضمین می‌کند که پست وبلاگ بعدی یا منبعی که ایجاد کرده‌اید را ببینند.برنامه‌های پیام‌رسان در حال پیشی گرفتن از شبکه‌های اجتماعی هستند و به این زودی‌ها به جایی نمی‌رسند. توصیه می‌کنم شروع کنید زیرا این نرخ‌های تعامل شگفت‌انگیز زیاد دوام نمی‌آورند.

توصیه های سئو ورد برای سایت های با چند دامین

ما صاحب چندین وب سایت هستیم و مشتریانی داریم که فقط از یکی از آنها خرید کرده اند. ما 30 روز پس از اینکه مشتریان برای هر یک از وب سایت های ما سفارش دادند، شروع به ارسال کارت پستال کردیم. این کارت پستال ها از خرید آنها تشکر می کنند و سایر وب سایت های ما را نیز به نمایش می گذارند. این در واقع به فروش جدیدی برای ما در آن وب سایت های دیگر تبدیل شده است که مشتریان ما حتی از آنها اطلاعی نداشتند. و نکته خوب این است که همه این کارها از طریق یک برنامه انجام می شود و کاملاً خودکار است و هر ارسال کمتر از 1 دلار است.

توصیه های سئو ورد مثلا برای معرفی بهترین سئوکار ها

همه عاشق مطبوعات هستند. یک پست وبلاگ گردآوری کنید که 25 سئوکار در صنعت خود را گردآوری می کند. افرادی را که تحسین می کنید، افرادی که کارهای نوآورانه انجام می دهند، افرادی که به آنها نگاه می کنید و حتی بهترین رقبای خود را پیدا کنید. خلاصه‌ای کوتاه از آن‌ها، کارشان و کاری که انجام می‌دهند منحصر به فرد و الهام‌بخش است. پیوندی به دسته توییتر آنها اضافه کنید.هنگامی که مقاله را منتشر کردید، یک توییت منحصر به فرد ارسال کنید و هر فرد را با یک پیوند به مقاله برچسب گذاری کنید. همه عاشق مطبوعات غیرمنتظره هستند. به احتمال زیاد، بیشتر افرادی که نام بردید، شما را بازتوییت کنند و مقاله را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند که باعث ترافیک وبلاگ و وب سایت شما می شود.با انجام این کار، گسترش مهربانی و دادن وسایل به افرادی که کارهای خوبی در زمینه شما انجام می دهند، به نوبه خود با هدایت ترافیک زیادی به وب سایت شما به شما کمک می کند. این چیزی است که من آن را برد-برد می نامم.

منبع: سئو سایت

5/5 - (4 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما