سئو تصاویر

سئو بهتر با پنج نکته ساده برای بهینه سازی تصویر

افزودن تصاویر به طراحی وب و پست های وبلاگ شما علاوه بر جذابیت بصری ، می تواند رتبه سئو شما را نیز بهبود بخشد . بهینه سازی تصویر یکی از قدرتمندترین ابزارهای بهینه سازی وب سایت است که در اختیار صاحب وب سایت قرار دارد. با چند کلیک دکمه و هدف قرار دادن کلمه کلیدی مناسب ، تصاویر شما می توانند از نمایش تصویری ساده نوشتار شما به بخشی جدایی ناپذیر از نحوه مشاهده و رتبه بندی محتوای Google توسط شما تبدیل شوند. پنج مورد از مفیدترین نکات بهینه سازی تصویر برای مشاغل مربوط بودن ، عنوان تصاویر ، برچسب های alt ، کلمات کلیدی و قالب بندی هستند:

1-ارتباط تصویر

گوگل سال های زیادی را صرف کار و پالایش یادگیری ماشین و توانایی خودکار خواندن تصویر کرده است. داشتن یک تصویر مربوط به Google نشانه این است که محتوای شما شایسته خواندن ، به اشتراک گذاری و نمایش در موتور جستجوی آنها است. نتیجه کار این است که تصاویر اکنون قادر به تجزیه و تحلیل توسط گوگل به شیوه ای مشابه با خود محتوا هستند ، و باید به همان اندازه به مرتبط بودن ، کاربردی بودن و بهینه سازی آنها توجه شود.

2-عناوین تصویر

در حالی که مفهوم استفاده از عناوین تصویری به عنوان فرصت های بهینه سازی تقریباً تا زمانی که صنعت سئو وجود داشته است وجود دارد ، بسیاری از بازاریابان و مدیران سایت ها غالباً آن را نادیده می گیرند و تصور می کنند که گوگل حتماً فراتر از چنین تاکتیک های قدیمی حرکت کرده است. این اما دور از واقعیت است. در حقیقت ، عناوین تصویری مربوطه با توجه به تغییرات یادگیری ماشین و مرتبط بودن که در بالا ذکر شد ، از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.اگر پست وبلاگ شما در مورد بهینه سازی تصویر سئو است ، برای استفاده از یک مثال مناسب ، از یک تصویر مربوط به بهینه سازی تصویر برای سئو و عنوان تصویر استفاده کنید اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ در مورد خراسان شمالی هستید و تصویری از خراسان شمالی دارید که از آن بازدید کرده اید ، مطمئن شوید که عنوان تصویر به جای آن “ir North khorasan ” است.

3-برچسب های  Alt

برچسب های Alt برای بهینه سازی تصویر SEO از همان زمان که SEO مفهومی بوده است وجود داشته است ، همانطور که با HTML 2 در سال 1995 معرفی شد. همچنین بسیار شبیه عناوین تصویر ، مردم تصور می کنند که این روزها فایده ای ندارند ، به خصوص با پیش گفته های ذکر شده توانایی Google در “دیدن” تصاویر بدون متن alt. این برچسب ها ، هم برای قابلیت استفاده و هم برای بهینه سازی تصویر خالص SEO ، هنوز هدف دارند. از برچسب های Alt هنوز برای خزنده های سایت و خوانندگان نابینایان استفاده می شود و به همین ترتیب توسط عنکبوتی که گوگل برای محاسبه رتبه بندی خود استفاده می کند ، قابل مشاهده است.

با این حال ، گوگل همچنین از استراتژی های قدیمی پر کردن برچسب های alt با کلمات کلیدی هوشمند شده است. در حالی که این یکی از روشهای اصلی بهینه سازی یک سایت قدیمی بود ، اکنون Google سایت شما را مجازات می کند و احتمالاً رتبه بندی شما را از بین می برد. بنابراین ، برچسب های alt باید توصیفی باشند و بیش از یک یا دو کلمه کلیدی نداشته باشند. برای استفاده از مثالهای بالا ، یک برچسب alt برای یک تصویر SEO چیزی مانند “یک متخصص در زمینه بهینه سازی تصویر برای جستجوگرها است. هر دوی این برچسب ها نمایشی کلامی از تصویر هستند در حالی که هنوز کلمه کلیدی شما وجود دارد ، ترکیبی طلایی از بهینه سازی برای Google و بهینه سازی برای افراد.

4-کلمات کلیدی و پنج ستاره

حتی بیش از دو زاویه بهینه سازی قبلی ، کلمات کلیدی و رتبه بندی تصویر تقریباً توسط همه سئو کار  ها و صاحبان مشاغل فراموش شده است. با کلیک راست روی تصویر داخل پوشه ، وقتی روی رایانه هستید ، به “Properties” و سپس به “Details” می روید ، می توانید به این موارد دسترسی پیدا کنید. در زیر این برگه نه تنها گزینه های عنوان و Alt خود را مشاهده خواهید کرد ، بلکه دو بخش به نام های “رتبه بندی” و “برچسب ها” را نیز خواهید دید. اینها گزینه های بهینه سازی تصویر SEO هستند که به راحتی قابل دسترسی هستند و اکثر افراد با پر کردن آنها زحمتی نخواهند داشت و به شما یک مزیت می دهند.

کارآمدترین روش برای پر کردن این موارد نوشتن لیستی از کلمات کلیدی است (با کاما از هم جدا شده) یا در یک سند دفترچه یادداشت یا یک سند word ، و استفاده از کلمات کلیدی مربوطه برای آن تصویر. این بدان معناست که شما مجبور نخواهید بود وقت خود را صرف تایپ کردن کلمات کلیدی بارها و بارها کنید.

5-بهینه سازی اندازه تصویر

سرعت بارگذاری وب سایت جنبه فوق العاده مهمی از قابلیت استفاده ، رتبه بندی و حتی نرخ تبدیل است. در واقع ، آمازون مطالعه ای انجام داد که نشان داد 1 ثانیه از زمان بارگیری اضافی سالانه 1.6 میلیارد دلار از دست آنها می رود . گرچه این احتمال وجود دارد که سایت شما به اندازه آمازون بزرگ نباشد ، نه تنها کاربران شما را از دست می دهد ، بلکه Google سرعت بارگذاری صفحه را در الگوریتم رتبه بندی آنها در نظر می گیرد. به همین ترتیب ، توجه به نگه داشتن تصاویر در اندازه بهینه از اهمیت بالاتری برخوردار است.

دو فرمت اصلی تصویری که این روزها بصورت آنلاین استفاده می شود PNG و JPG است. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند ، اما به طور معمول ، JPG برای بیشتر وب سایت ها مفیدتر خواهد بود. برخلاف JPG ، PNG یک نوع پرونده بدون ضرر است ، به این معنی که هنگام ذخیره یا مشاهده تصویر کیفیت شما از دست نخواهد رفت. برای اکثر تصاویر این مسئله نگران کننده نیست و JPG منظم کاملاً مناسب خواهد بود. با این حال ، اگر کیفیت تصویر اصلی شما باشد و بخواهید سرعت بارگذاری صفحه را فدای آن کنید ، PNG نوع پرونده مناسب تری است.

یک روش آسان برای تست سرعت سایت خود ، ابزار Google است: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ . این ابزار به شما می گوید که باید تلاش خود را برای بهینه سازی کجا متمرکز کنید ، و همچنین به شما ایده ای از تصاویری می دهد که برای بالا بردن سرعت سایت خود باید آنها را فشرده کنید.

SEO تصاویر خود را مانند یک حرفه ای بهینه کنید

بهترین قسمت در مورد همه این نکات و ترفندهای بهینه سازی این است که آنها کاملاً رایگان هستند و به هیچ دانش پیشرفته دیگری به جز کلمات کلیدی مورد نظر خود و تمایل به جلا و بهینه سازی همه چیز در سایت شما نیاز ندارند. درست مثل بسیاری از جنبه های دیگر سئو ، جادوی واقعی دانش ، پشتکار و فداکاری است.

اطمینان از اینکه تمام تصاویر شما هم بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی و هم بهینه سازی زمان بارگذاری است ، راهی آسان برای ارتقا رتبه بندی و کمک به قرار دادن وب سایت در مقابل مشتریان ایده آل شماست. اگر می خواهید بیاموزید که SEOWORD چگونه از این راهکارها و سایر استراتژی های بهینه سازی برای ایجاد 970٪ افزایش در ترافیک وب استفاده کرده است ، آموزش سئو را بررسی کنید!

Rate this post
  • برچسب ها :

دیدگاه شما