آیا زبان برنامه نویسی و طراحی سایت در موفقیت سئو تاثیر دارد؟

آیا زبان برنامه نویسی و طراحی سایت در موفقیت سئو تاثیر دارد؟

اهمیت سئو فنی اغلب دست کم گرفته می شود. متأسفانه، بسیاری از توسعه دهندگان وب نمی دانند چگونه یک وب سایت را برای موتورهای جستجو با سئو بهینه کنند. اما یک خبر خوب وجود دارد: گاهی اوقات سئوکار با توسعه دهندگان کار می کنند، بنابراین این دو رشته دست به دست هم داده و مکمل یکدیگر هستند!

وقتی صحبت از سئو فنی برای توسعه دهندگان وب می شود، قوانینی وجود دارد که هر توسعه دهنده ای باید بداند. به عنوان مثال، آنها باید بدانند که چگونه انواع مختلف URL ها را تغییر مسیر دهند تا خزنده ها بتوانند صفحات را به درستی ایندکس کنند. آنها همچنین باید نحوه ایجاد نقشه سایت XML را بدانند، که لیستی از URL ها است که به خزنده ها کمک می کند ساختار سایت را درک کنند. و در نهایت، آنها باید با پروتکل robots.txt آشنا باشند، که امکان جلوگیری از فعالیت خزنده ناخواسته در صفحات وب سایت شما را فراهم می کند.

سئوی فنی در مورد درک اینکه چگونه خزنده های موتورهای جستجو وب سایت ها را فهرست می کنند و اطمینان حاصل می کنند که صفحات شما برای آنها بهینه شده است. این بسیار بیشتر از معماری سایت و توانایی ساخت یک سایت با ساختار مناسب است. همه چیز باید طبق نیازهای موتورهای جستجو و با هدف نهایی بهبود رتبه بندی ارگانیک انجام شود.

متخصصان سئو و توسعه دهندگان وب چگونه با یکدیگر همکاری می کنند؟

به طور کلی، توسعه دهندگان وب و سئوکاران باید برای جلب رضایت مشتریان با یکدیگر همکاری کنند. اغلب اوقات، توسعه دهندگان وب بدون اینکه فکر کنند موتورهای جستجو چگونه آنها را رتبه بندی می کنند، وب سایت ها را طراحی و می سازند، و سئوکاران پس از آن وارد عمل می شوند و سعی می کنند آنچه را که باید در اولین بار درست انجام می شد، اصلاح کنند. با همکاری هر دو گروه از همان ابتدا، مشتریان از محصول نهایی و از نتایج رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت خود راضی تر خواهند بود.

هیچ یک از گروه ها نمی توانند کار خود را به خوبی انجام دهند اگر از ابتدا با هم کار نکنند. توسعه دهندگان وب باید بدانند که موتورهای جستجو چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کنند و سئوکاران باید بدانند که وب سایت ها چگونه کدگذاری و طراحی می شوند. آنها با همکاری یکدیگر می توانند وب سایتی ایجاد کنند که هم چشم نواز باشد و هم برای موتورهای جستجو خوب باشد.

  • سازگاری مبتنی بر نتیجه

برای اینکه یک وب سایت واقعاً موفق باشد، هم سئوکاران و هم توسعه دهندگان باید با یکدیگر همکاری کنند تا یک وب سایت جذاب و کاربردی ایجاد کنند. با همکاری، آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که وب سایت تمام الزامات را برآورده می کند و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد. همکاری آنها منجر به یک وب سایت گرافیکی خوب با تمام عملکردهای مورد نیاز بدون هیچ مشکلی در سئو می شود.

توسعه دهندگان روی ایجاد یک وب سایت با عملکرد خوب کار می کنند، در حالی که SEO به بهبود دید آن کمک می کنند. با ترکیب این دو تخصص، کسب و کارها می توانند وب سایتی ایجاد کنند که عالی به نظر می رسد و عملکرد بی عیب و نقصی دارد.

وب‌سایتی که کاملاً کار می‌کند و حرفه‌ای به نظر می‌رسد، می‌تواند نرخ تبدیل بالایی داشته باشد و منجر به فروش بیشتر برای شرکت شود. علاوه بر این، وب‌سایتی که هم سئو و هم کاربرپسند است، معمولاً در نتایج جستجو بالاتر از یک وب‌سایت بدون این مزیت است.

  • در همین صفحه باشید

بهترین راه برای همکاری هر دو گروه این است که در یک صفحه باشند. توسعه دهندگان باید بدانند که SEO چگونه کار می کند تا صفحاتی را ایجاد کنند که برای موتورهای جستجو بهینه شده اند و سئوکاران باید بدانند که کد چگونه کار می کند تا بتوانند بهتر با توسعه دهندگان ارتباط برقرار کنند.

به عنوان مثال، توسعه دهندگان باید بدانند که موتورهای جستجو به دنبال صفحاتی با کدگذاری مناسب با محتوای مرتبط، منحصر به فرد و مطابق با هدف کاربران هستند. سئوکاران باید بدانند که چگونه وب سایت ها برای کارآمدتر با توسعه دهندگان وب ساخته شده اند.

با درک قوانین اساسی بهینه سازی سایت، به عنوان مثال، عملکرد کلمات کلیدی و استفاده از آنها در عناوین و توضیحات متا، می توان کار یک توسعه دهنده را آسان تر کرد.

به طور مشابه، کار یک SEO می تواند با دانستن اینکه کد چگونه کار می کند و چه چیزی ممکن است باعث خطا شود، آسان تر شود. با درک شغل یکدیگر، این دو گروه می توانند به طور موثرتر با یکدیگر همکاری کنند تا یک وب سایت کاربردی ایجاد کنند که همچنین موتورهای جستجو را دوست دارد.

  • برخورد با خطاها

کار توسعه دهندگان وب فقط کدنویسی نیست. همچنین برای اطمینان از عملکرد کامل وب سایت و عدم وجود خطا است. همانطور که موتورهای جستجو در صفحات می خزند، ممکن است متوجه خطاهایی مانند لینک های شکسته، سرعت بارگذاری کم، خطاهای 4xx و غیره شوند که منجر به رتبه پایین صفحه می شود. اگر در وب سایت شما خطاهایی وجود داشته باشد، ممکن است گوگل حتی آن را به درستی ایندکس نکند.

هر دو SEO و توسعه دهندگان با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که وب سایت ها به خوبی و کارآمد کار می کنند. آنها اغلب برای عیب یابی خطاهایی که ممکن است در وب سایت ها رخ دهد با هم کار می کنند.

هر دو گروه می توانند مشکلات را سریعتر شناسایی کرده و با همکاری یکدیگر آنها را برطرف کنند. در حالی که سئوکاران در شناسایی خطاهایی در سایت که می تواند بر رتبه بندی تأثیر بگذارد متخصص هستند، توسعه دهندگان می توانند وارد شوند و این خطاها را تصحیح کنند، بنابراین دیگر در سایت نیستند. بدون چنین همکاری، این مشکلات احتمالاً برای مدت طولانی تری وجود خواهند داشت و می توانند بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارند.

  • سرعت وب سایت و امنیت

هم سئوکاران و هم توسعه دهندگان همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود سرعت و امنیت وب سایت هستند. سرعت وب سایت یکی از عوامل اصلی رتبه بندی است . اگر وب سایت خیلی کند بارگذاری شود، ممکن است گوگل آن را در SERP ها نشان ندهد. این بدان معنی است که کاربران هرگز سایت را نخواهند دید و بنابراین شانسی برای رتبه بندی آن وجود ندارد.

توسعه دهندگان همیشه روی راه هایی برای بهبود سرعت وب سایت کار می کنند. به عنوان مثال، آنها اطمینان حاصل می کنند که کد ساده می شود و وب سایت ها را سریعتر از دروازه خارج می کند. توسعه دهندگان همچنین با SEO کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که URL ها کوتاه و دوستانه هستند، متن مربوطه در عناوین و توضیحات متا گنجانده شده است، و تصاویر فشرده می شوند.

سئوکاران برای شناسایی مشکلاتی که ممکن است در سایت ایجاد شود و بر سرعت تأثیر بگذارد، از نزدیک با توسعه دهندگان همکاری می کنند. آنها همچنین راه هایی را برای بهبود سرعت، مانند داشتن چندین صفحه کوچکتر به جای یک صفحه بزرگ با حجم زیادی از محتوا، در میان می گذارند.

رایج ترین سناریو برای تقسیم یک صفحه زمانی است که اندازه کل همه دارایی ها در صفحه اولیه از محدودیت های شبکه مرورگر فراتر رود. یکی دیگر از دلایل تقسیم صفحات، سرعت بخشیدن به زمان رندر است. شکستن منابع صفحه به قطعات کوچکتر می تواند زمان مورد نیاز برای ارائه یک وب سایت را کاهش دهد.

امنیت سایت هم برای سئوکاران و هم برای توسعه دهندگان حیاتی است. آنها با هم کار می کنند تا سایت را از بدافزارها، ویروس ها و سایر تهدیدهایی که می توانند بر تجربه کاربر و رتبه صفحه پایین تر تأثیر بگذارند، دور نگه دارند. اگر کاربران نتوانند تراکنش‌های وب‌سایت شما را به دلیل ناامن بودن انجام دهند، آن را ترک خواهند کرد.

چگونه با توسعه دهندگان تعامل موثر برقرار کنیم؟

توسعه دهندگان به عنوان مغز متفکران پشت صحنه هر وب سایت یا برنامه ای شناخته می شوند. از آنجایی که آنها مسئول کدنویسی و ایجاد تمام عملکردها هستند، مهم است که با آنها ارتباط خوبی داشته باشید تا آنچه را که نیاز دارید به دست آورید. اما ایجاد تعامل موثر با توسعه دهندگان می تواند برای سئوکاران دشوار باشد، اگر ندانند از کجا شروع کنند.

  • پروژه های عمرانی را بشناسید

تیم توسعه می تواند به طور قابل توجهی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت باشد. برخی ممکن است تنها یک توسعه‌دهنده بک‌اند داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است ده‌ها توسعه‌دهنده فرانت‌اند را استخدام کنند. سعی کنید قبل از اینکه درباره فرآیند توسعه چیزی بپرسید، تیم توسعه دهنده خود و حوزه مسئولیت خود را بشناسید. هنگامی که آنها متوجه شوند که شما واقعاً علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد شغل آنها هستید، به احتمال زیاد به شما کمک خواهند کرد.

اگر چیزی در مورد فرآیند توسعه یا ابزارها نمی دانید، بهتر است با صحبت های کوچک و سوالات ساده شروع کنید. توسعه‌دهندگان معمولاً از به اشتراک گذاشتن آنچه می‌دانند خوشحال هستند، اما تا زمانی که کارها را بهتر درک نکنید، از پرسیدن چیزهای خیلی خاص خودداری کنید.

توسعه وب سایت بیشتر شبیه یک پروژه است تا یک خط تولید. به این چرخه چابک می گویند. از توسعه دهندگان خود بپرسید که تیم چگونه پروژه ها و نقاط عطف اصلی آنها را در طول فرآیند توسعه مدیریت می کند.

علاوه بر این، مفاهیم زیادی در توسعه وب سایت وجود دارد که ممکن است سئوکاران آن را درک نکنند، بنابراین مهم است که در صورت لزوم توضیح دهید، به عنوان مثال:

علاوه بر این، سئوکاران باید زمان و تلاش خود را به یادگیری در مورد توسعه وب سایت اختصاص دهند تا تعامل مؤثری با توسعه دهندگان برقرار کنند. بدون درک اولیه از HTML، CSS و JS، تیم SEO در برقراری ارتباط با توسعه دهندگان مشکل خواهد داشت. و بدون دانستن اینکه ابزارهای مختلف چگونه کار می کنند یا عبارات خاصی به چه معنا هستند، سئوکاران نمی توانند پاسخ های دقیقی از توسعه دهندگان دریافت کنند.

  • HTML زبان برنامه نویسی که صفحات وب را ایجاد می کند (جلو صفحه)
  • CSS زبان برنامه نویسی که استایل های وب را ایجاد می کند (فرانت اند)
  • جاوا اسکریپت : برای ایجاد برنامه های کاربردی تعاملی برای هر دو قسمت جلو و عقب استفاده می شود. نیاز به دانش CSS دارد
  • SQL فرمت برای دسترسی به داده ها در پایگاه داده (پشت سیستم)
  • PHP یک زبان برنامه نویسی سمت سرور که برای ایجاد صفحات وب پویا استفاده می شود.

هنگامی که با روش کار توسعه دهندگان آشنا شدید، می توانید یک رابطه کاری قابل اعتماد و کارآمد ایجاد کنید که به نفع همه باشد.

سئو را برای توسعه دهندگان وب ادغام کنید

برخی از افراد در جامعه توسعه بر این باورند که بهینه سازی موتورهای جستجو زمینه ای است که فقط به بازاریابان و صاحبان وب سایت مربوط می شود. با این حال، توسعه دهندگان باید بدانند که SEO چگونه کار می کند.

در یک موقعیت ایده آل، سئوکاران باید از طریق آموزش اولیه سئو، به تیم های توسعه در مورد چگونگی تأثیر توسعه وب و سئو بر اولویت های اصلی آموزش دهند. آنها می توانند اهداف روشنی را تعیین کنند و برنامه ای را توسعه دهند که هم به اهداف سئو و هم در خدمت اهداف تجاری باشد.

علاوه بر این، با دانش اولیه سئو، توسعه‌دهندگان می‌توانند در حل مسائل فنی سئو که بر بهینه‌سازی موتورهای جستجو تأثیر منفی می‌گذارند، شرکت کنند. پس از اتمام ممیزی وب سایت، توسعه دهندگان و سئوکاران می توانند تمام مشکلات موجود را تجزیه و تحلیل کرده و بلافاصله آنها را برطرف کنند.

توسعه دهندگانی که نحوه عملکرد SEO را می دانند می توانند به ایجاد معماری سایت کمک کنند و ویژگی هایی مانند خزیدن AJAX را پیشنهاد کنند: خزنده ها محتوای ارائه شده با JavaScript AMP را نمی بینند. از سوی دیگر، این راه حلی برای مسائل خزیدن ارائه می دهد.

با این وجود، سئوکاران باید مشخصات توسعه دهنده را نیز در مرحله برنامه ریزی در نظر بگیرند. ممکن است تیم همیشه نتواند چیزها را سئو دوستانه کند. اگر وب سایت دارای محدودیت های فنی خاصی است، سئوکاران باید به جای اینکه از توسعه دهندگان بخواهند چیزهایی را که خارج از کنترل آنها هستند تغییر دهند، باید در اطراف آنها کار کنند.

کار دیگری که سئوکاران باید انجام دهند این است که مشخص کنند آیا پشته فناوری انتخاب شده PHP، Python و غیره برای SEO مناسب است یا خیر. این امر باعث صرفه جویی در زمان توسعه دهندگان می شود و از تغییر فن آوری ها جلوگیری می کند.

در نهایت، سئوکاران باید معیارهای ترافیک و عملکرد را در طول فرآیند توسعه نظارت کنند. این به آنها امکان می دهد در صورت لزوم اصلاحات اواسط دوره را انجام دهند.

پروژه های ویژگی ها و اشکالات جداگانه

دو نوع پروژه در یک چرخه سئو معمولی وجود دارد: ویژگی ها و اشکالات.

اشکالات مشکلاتی هستند که از عملکرد صحیح وب سایت جلوگیری می کنند یا تأثیر منفی دیگری بر تجربه کاربر دارند. برای جلوگیری از تأثیرات منفی بر اهداف تجاری، آنها باید به سرعت تعمیر شوند.

در مقابل، ویژگی هایی مانند سفارشی سازی موبایل، ویژگی جستجوی داخلی، فهرست بندی مناسب صفحات نتایج جستجوی داخلی و غیره ارزش جدیدی به سایت می بخشد. کار سئو باید در این دسته قرار گیرد زیرا در مورد تلاش هدفمند برای بهبود تجربه کاربر و نرخ تبدیل است.

برای سئوکاران همیشه آسان نیست که با توسعه دهندگان همکاری کنند – هر چه باشد، این دو تیم تحت برنامه های متفاوتی کار می کنند و زمینه های تخصصی دیگری نیز دارند. به منظور اطمینان از موثر بودن همکاری بین دو تیم، سئوکاران باید به تخصص seoword احترام بگذارند و با آنها همکاری کنند تا برنامه ای را ایجاد کنند که نیازهای همه را برآورده کند.

به جای اینکه به توسعه دهندگان بگویند چه کاری انجام دهند، سئوکاران باید مشکل را شرح دهند. توضیح هدف و موضوعی که نیاز به حل دارد، کلید رابطه دیرینه شماست. سپس در مورد راه حل های احتمالی یا آنچه فکر می کنید اگر کاری انجام نشود، صحبت کنید. هر گونه فرضی در پایان این فرآیند آزمایش خواهد شد و امیدواریم راه حل روشن شود. این رویکرد خطر عدم تطابق در انتظارات را از بین می برد.

شما همچنین می توانید در مورد آنچه که سعی کرده اید انجام دهید، ارائه یک مورد مرتبط و چرایی کار نکردن صحبت کنید. اگر توسعه دهندگان متوجه شوند که SEO ها تحقیقات خود را انجام داده اند، تمایل بیشتری برای همکاری در پروژه های آینده خواهند داشت.

علاوه بر این، قبل از نوشتن گزارش اشکال یا بلیط، کمی فکر کنید و از خود بپرسید که آیا این موضوع به اندازه کافی حیاتی است و ارزش وقت گذاشتن یک توسعه دهنده را دارد یا خیر. اگر اشکال مهم نیست، احتمالاً ارزش گزارش کردن را ندارد.

نتیجه

سئوکاران و توسعه دهندگان باید برای دستیابی به بهترین نتیجه در مسیر رسیدن به جایگاه بالا در SERP با یکدیگر همکاری کنند.همانطور که می دانیم، توسعه دهندگان در برخورد با بخش فنی وب سایت خوب هستند. ما همچنین می دانیم که مسائل فنی به شدت بر رتبه یک وب سایت در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که شما به عنوان یک متخصص سئو می توانید نیت کاربر را برآورده کنید و سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

با این حال، نباید راه های ایجاد تعامل خوب با توسعه دهندگان را فراموش کنید، زیرا زمینه های شما به طور قابل توجهی متفاوت است و ممکن است سوء تفاهم های زیادی ایجاد شود. توصیه های ذکر شده در بالا را دنبال کنید و ارتباط شما به نتیجه مثبتی منجر خواهد شد.

بهترین زبان برنامه نویسی برای سئو چیست؟

اینترنت مملو از اطلاعات است و برای برجسته شدن به عنوان یک تجارت آنلاین، باید عناصر خاصی را پیاده سازی کنید. یکی از موثرترین راه ها برای رونق کسب و کار آنلاین از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. با این حال، این می تواند کاملا وقت گیر باشد. آنچه شما نیاز دارید ابزاری برای خودکارسازی وظایفی است که در غیر این صورت انجام آنها ماه ها طول می کشد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون است.

پایتون یک زبان برنامه نویسی متن باز و تعاملی است که می تواند برای خودکارسازی وظایف خسته کننده سئو با استفاده از API ها، استخراج داده ها و پیاده سازی الگوریتم های یادگیری ماشین استفاده شود. اگر می‌خواهید این مسیر را طی کنید، استفاده از تخصص توسعه‌دهندگان پایتون که می‌توانند پایتون را برای سئو در فرآیندهای تجاری شما پیاده‌سازی کنند، مهم است.

چگونه می توانید داده ها را برای خلاصه های محتوا با پایتون خراش دهید

بخش اصلی سئوی موثر ایجاد محتوای ارزشمند است. هنگامی که می خواهید محتوای جدیدی ایجاد کنید، به اطلاعات یا داده هایی از اینترنت در مورد آنچه که مردم در جستجوی آن هستند نیاز دارید. با این داده ها می توانید محتوایی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را با پاسخ دادن به سوالات آنها جذب کند. بهترین راه برای انجام این کار استخراج داده ها از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. اینجاست که پایتون می تواند بسیار مفید باشد. پایتون برای ارائه طیف وسیعی از فرصت های اتوماسیون برای کارهای سطح پایین طراحی شده است. یکی از این موارد استخراج داده ها از موتورهای جستجو است.

پایتون می تواند داده هایی مانند عناوین، اسنیپت ها و URL ها را برای کلمات کلیدی داده شده استخراج کند. این به شما امکان می دهد تا هوش رقابتی به دست آورید و ببینید کدام نتایج جستجو به خوبی انجام می شود. به نوبه خود، این به شما امکان می دهد تا محتوای خود را فرموله کنید. آنچه برای انجام این کار نیاز دارید، نصب پایتون و یک کتابخانه سازگار مانند TensorFlow، NumPy، SciPy و SciKit Lear است.

پس از نصب کتابخانه‌ها، باید همه کتابخانه‌ها را وارد کرده و شی مرورگر خود را تنظیم کنید. سپس، می توانید برای شروع فرآیند استخراج داده ها، به گوگل مراجعه کنید. در موتور جستجو باید HTML ها را پیدا کنید و عناصر را بررسی کنید. برای انجام این کار، می‌توانید روی وب‌سایت کلیک راست کنید تا ابزار Google Chrome Developer باز شود. اکنون باید XPath را در پایتون کپی و پیست کنید.

با انجام این کار، پایتون تمام عناصری که با XPath مطابقت دارند را استخراج می کند و لیست کاملی از اشیاء عنصر را برمی گرداند. برای به دست آوردن پیمایش عناصر HTML جداگانه، باید چند خط کد اضافه کنید. سپس پایتون عنوان و پیوند را برای هر بازگشت جستجو استخراج می کند و نتایج را در کتابخانه شما ترکیب می کند. سپس می توان از این داده ها برای ایجاد محتوا بر اساس نتایج برتر استفاده کرد.

اگرچه ممکن است این کار ساده ای به نظر برسد، اما نیاز به سطحی از تخصص دارد. اگر می خواهید این روش را برای کسب و کار خود پیاده سازی کنید، عاقلانه است که یک یا چند کدنویس پایتون با تجربه کافی در زبان برنامه نویسی پایتون استخدام کنید. آنها می توانند پایتون را نصب کنند، کد مربوطه را اضافه کنند و داده ها را به راحتی استخراج کنند.

سایر زبان های برنامه نویسی برای کمک به شما در سئو

گوگل به طور منظم ساختار SERP و الگوریتم کلی خود را تغییر می دهد. بنابراین، حذف نتایج جستجو از طریق منابع دقیق ضروری است. بیایید زبان های برنامه نویسی مختلفی را که می توان برای به دست آوردن داده ها برای اهداف سئو استفاده کرد، بررسی کنیم.

  • و C ++:

با C و C++ می توانید یک تنظیم خراش ایجاد کنید. با این حال، هزینه این توسعه در این زبان ها می تواند بسیار بالا باشد. بنابراین، مگر اینکه کسب‌وکاری دارید که صرفاً بر روی وب سایت متمرکز شده است، همیشه توصیه نمی‌شود که یک خزنده با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C یا C++ ایجاد کنید.

  • Node.js

این زبان در وب سایت ها بسیار خوب شناخته شده است. از شیوه های کدگذاری جامعی استفاده می کند که فرآیند را سریع و کارآمد می کند. اما حتی اگر Node.js اجازه خزیدن گسترده را می دهد، سطح استحکام ارتباطات نسبتاً ضعیف است. بنابراین، معمولاً برای پروژه های بسیار بزرگ استفاده نمی شود.

  • PHP

PHP برای وب استفاده می شود، اما به عنوان کم محبوب ترین زبان برای استفاده به عنوان راه حل خزنده دیده می شود. پشتیبانی ضعیفی از چند رشته ای ارائه می دهد. این ممکن است طیف وسیعی از مشکلات را در زمان‌بندی کار ایجاد کند.

  • روبی

روبی با سادگی فوق العاده ای پر شده است. دارای نحوی است که دنبال کردن آن آسان و برای نوشتن راحت است. بنابراین، یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی منبع باز برای اسکرپینگ وب است. با این حال، در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی نیز کندتر است.

  • پایتون

پایتون یک محصول کامل است که می تواند تمام فرآیندهای مربوط به استخراج داده ها را سریع و کارآمد انجام دهد. از کتابخانه های پیشرفته وب سایت استفاده می کند که به طور خاص برای استخراج سریع داده ها طراحی شده اند.

کدام زبان برای استراتژی سئو بهترین است؟

زبان و چارچوبی که استفاده می کنید تأثیر قابل توجهی بر کارایی خزیدن شما خواهد داشت. اما کدام یک را برای وب به عنوان بخشی از استراتژی SEO خود انتخاب کنید؟

هنگامی که مزایا و معایب زبان های برنامه نویسی مختلف را بررسی می کنیم، پایتون است که برجسته می شود. پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است که به شما امکان می دهد داده ها را به سرعت از اینترنت پاک کنید. این با یک سیستم نوع قدرتمند و مدیریت حافظه خودکار طراحی شده است تا جمع آوری داده ها را آسان کند.

چیزی که پایتون را متمایز می کند این است که چندین چارچوب و کتابخانه دارد که درک و یادگیری آنها بسیار آسان است. می توان از آن برای هدف قرار دادن صفحات وب ساده و پویا استفاده کرد. علاوه بر این، این است که می‌توانید چارچوب یا اسکریپر وب خود را با پایتون بسازید که کیفیت داده‌های خراش‌شده را به خطر نیندازد. این باعث می شود پایتون تا حد زیادی بهترین زبان برنامه نویسی برای اسکرپینگ وب سایت باشد.

اگر در مورد نحوه استفاده از پایتون برای سئو مطمئن نیستید، لازم است تیمی از توسعه دهندگان پایتون یا یک کدنویس ارشد پایتون را برای کمک به این فرآیند استخدام کنید. میانگین دستمزد توسعه دهندگان پایتون در مقایسه با ارزشی که می توانند برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورند، حداقل است.

صرفه جویی در زمان ارزشمند با پایتون برای سئو

اتوماسیون می تواند به کسب و کار شما در صرفه جویی در زمان و کارآمدتر شدن با برخی وظایف سئو کمک کند. این به شما این امکان را می دهد که روی سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال و همچنین عملکرد ارگانیک مشتری خود تمرکز کنید. با کمک یک برنامه نویس پایتون، می توانید به سرعت و به راحتی پایتون را در فرآیندهای تجاری خود بگنجانید تا به راحتی داده ها را از موتورهای جستجو برای اهداف سئو به دست آورید. این به شما مزیت رقابتی در زمینه محتوای آنلاین می دهد.

مقالات مرتبط:

بهینه سازی تجربه صفحه

اهمیت UX Writing

تجربه صفحه و INP

به‌روزرسانی تجربه صفحه گوگل

محتوای پویا می تواند کلید شخصی سازی تجربه کاربر

تجربه صفحه گوگل را جدی بگیرید

 

5/5 - (4 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما