سئو خارج از صفحه یا آف پیج چیست؟

راهنمای سئوی خارج از صفحه در سال 2022

سئوی خارج از صفحه (آف پیج) اساساً ترافیک رایگانی است که از موتورهای جستجو ایجاد می شود. با این حال، تعداد کلیک هایی که وب سایت شما دریافت می کند کاملاً به رتبه بندی وب سایت شما بستگی دارد.یک استراتژی موثر برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شامل سئو آن پیج و سئوی خارج از صفحه است.در حالی که سئو داخلی پایه ساختمان و سئو خارج از صفحه خود ساختمان است.

بیایید با تعریف سئو آف پیج | SEO Off-Page شروع کنیم.

سئو خارج از صفحه یا آف پیج چیست؟

سئوی خارج از صفحه شامل تمام کارهایی است که خارج از وب سایت خود  برای ارتقاء آن و ایجاد رتبه و ترافیک آن انجام می دهید. سئوی خارج از سایت که با نام سئو آف پیج  نیز شناخته می شود، ارتباط، شهرت، محبوبیت، قابل اعتماد بودن و اعتبار سایت شما را در چشم کاربران و موتورهای جستجو بهبود می بخشد.بسیاری از کسب و کارهای کوچک این اشتباه را مرتکب می شوند که معتقدند سئوی خارج از صفحه فقط ایجاد لینک است. اشتباه. این شامل طیف وسیعی از تکنیک‌ها و فعالیت‌ها  (که برخی از آن‌ها را در ادامه صحبت خواهیم کرد) برای افزایش دامین اتوریتی DA وب‌سایت شما و در نهایت، رتبه‌بندی و ترافیک آن است.

هدف شما از SEO Off-Page یا Off-Site این است که بر رتبه بندی، ارتباط، محبوبیت و قابل اعتماد بودن سایت خود تأثیر بگذارید .

مزایای سئو خارج از صفحه – چرا اهمیت دارد؟

1. رتبه وب سایت شما را در SERP ها افزایش می دهد

موتورهای جستجو محتوا را بر اساس ارتباط و پیوندها ارزیابی می کنند. محتوای محکم و مرتبط کلید و لینک است. ارزیابی پیوند چیزی است که به گوگل به عنوان یک موتور جستجو کمک کرد تا برجسته و پیشرفت کند. با این مقاله  که توسط بنیانگذاران گوگل در استنفورد منتشر شد شروع شد.

اگر یک وب سایت بینندگان خود را از سایت خود دور کند، چرا باید به وب سایت دیگری پیوند بخورد؟ برای ارائه ارزش به کاربر از طریق پیوند شخص ثالث مربوطه.

بنابراین، این پیوندها مانند رأی‌های تأیید هستند که به Google می‌گویند: «این یکی از پیوندهای خوب است – اجازه دهید وارد باشگاه شوند. ” کلاب” نمادین  در این زمینه طبیعتاً رتبه بالاتری در SERP گوگل دارد.

2. می تواند بلافاصله ترافیک را در قالب ترافیک ارجاعی افزایش دهد

سئوی خارج از صفحه رتبه شما را در گوگل افزایش می دهد اما به طور مستقیم ترافیک وب سایت شما را نیز افزایش می دهد. این به این دلیل است که شما منبع جدیدی از ترافیک مداوم ایجاد کرده اید.وقتی فعالیت سئوی خارج از صفحه شما تازه است، مانند یک پست مهمان جدید منتشر شده که به وب سایت شما پیوند می دهد، جریان ترافیک شما ممکن است به طور تصاعدی افزایش یابد. در نهایت، سطح آن کاهش می یابد ، اما  تا زمانی که وب سایت ارجاع دهنده عملکردی و به روز باشد، به ترافیک ثابت سایت شما ادامه می دهد

3. از طریق اثر Nod-Of-Approval اعتبار وب سایت را ایجاد می کند

گوگل فاکتورهای Page Rank و Domain Authority برای تعیین رتبه سایت شما را با استفاده از یک سیستم ارزیابی می کند. در این سیستم رتبه‌بندی، سایت‌هایی که بهترین کیفیت و کمیت سایت‌های مرتبط با لینک دادن به آن‌ها را دریافت می‌کنند، در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند.

گوگل فاکتورهای Page Rank و Domain Authority برای تعیین رتبه سایت شما را با استفاده از یک سیستم ارزیابی می کند.

چرا این اتفاق می افتد؟

نگهبانی که الگوریتم گوگل را به نمایش می‌گذارد، جلوی دروازه می‌ایستد و فقط به وب‌سایت‌های باکیفیت با سئو خارج از صفحه قوی اجازه می‌دهد از دروازه‌ها عبور کنند.این به دلیل اثر “نقطه تایید” است.

به عبارت فنی تر، سایتی که به یک وب سایت شخص ثالث (سایت شما) لینک می دهد، مقداری از رتبه صفحه و سئوی خود را به سایتی که به آن پیوند می دهد منتقل می کند.

4. به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بسازید و ارتقا دهید

با روش ها و تکنیک های سئو خارج از صفحه، می توانید از پلتفرم های خاصی برای نمایش شخصیت و پیام برند خود استفاده کنید. کمک به کاربران برای درک اینکه چرا کاری را انجام می‌دهید، می‌تواند به آن‌ها کمک کند تصمیم بگیرند که آیا علایقشان با کسب و کار شما همسو است یا خیر.

نشان دادن شخصیت برندتان به شما کمک می کند تا کاربران و مشتریانی را که می خواهید با آنها کار کنید جذب کنید.

5. به افزایش حضور شما در رسانه های اجتماعی کمک می کند

رسانه های اجتماعی و ترافیک وب سایت با یکدیگر تغذیه می کنند. افزایش ترافیک ناشی از شیوه های سئوی خارج از صفحه منجر به دنبال کردن و تعامل بیشتر رسانه های اجتماعی می شود که منجر به ترافیک وب سایت و تبدیل بیشتر می شود.

به طور کلی، سئو به 3 عامل کلیدی وابسته است: ART .

آتوریتی | Authority      (اقتدار)

رلِونسی | Relevance   (ارتباط)

تراستورتینس | Trustworthiness  (قابل اعتماد بودن)

بنابراین وقتی می‌خواهید فاکتورهای رتبه‌بندی سئوی خارج از صفحه را در نظر بگیرید، به یاد داشته باشید که همه عواملی که در مورد آنها صحبت خواهیم کرد کار می‌کنند، زیرا آنها به  عوامل کلی ART که بر سئو تأثیر می‌گذارند کمک می‌کنند .

در زیر چتر بزرگتر سئوی خارج از صفحه، دو دسته اصلی وجود دارد که شیوه های ایجاد ترافیک تحت آن قرار می گیرند. اینها عوامل پیوند و عوامل غیر پیوندی هستند .

عوامل پیوند | Link Factors

کلید سئوی خارج از صفحه ساخت بک لینک های معتبر است .کیفیت بک لینک شما به عوامل زیادی بستگی دارد. شامل:

1. ارتباط وب سایت پیوند دهنده با وب سایت و هدف شما

از زمان به‌روزرسانی BERT گوگل، بر ارتباط و هدف جستجوی تطبیق در SERP گوگل تاکید شده است. بنابراین اگر سایت شما در صفحه‌ای پیوند داده شده است که به جایگاه، وب‌سایت، خدمات/محصول شما مرتبط نیست، احتمالاً شیرینی سئوی مورد نظر شما را به سایت شما نخواهد داد.

2. جریان ترافیک ثابت وب سایت – خواه زیاد، متوسط ​​یا پایین باشد

ترافیک یک وب سایت به دو دلیل خوب است. در مرحله اول، ترافیک ارجاعی زیادی را برای سایت شما فراهم می کند. اگر آنها شما را برای مخاطبان فعلی خود تأیید کنند، مخاطبان فعلی آنها تمایل بیشتری به دنبال کردن تجارت و سفر شما خواهند داشت.جریان ترافیک ثابت بالا همچنین به این معنی است که وب سایت باید SEO یا حضور اینترنتی خوبی در جایی داشته باشد، که همچنین سئو سایت شما را افزایش می دهد.

3. بک لینک چقدر تازه است – آیا هنوز هم مرتبط است؟

به عنوان مثال، اگر پیوند شما در یک پست وبلاگی بود که منقضی شده است یا مالک اجازه داده است رتبه بندی وب سایت آنها سقوط کند، ممکن است کاهش ضرر و رد آن پیوند مفیدتر باشد.

4. صفحه وب که به سایت شما پیوند می دهد شامل چند پیوند اضافی است

هنگامی که در حال ساختن یک بک لینک با یک وب سایت هستید، مهم است که محتوای سایت را مرور کنید تا تخمین بزنید که چند کسب و کار دیگر با بک لینک ارائه می دهند. اعداد بک لینک را نسبت به تعداد کلمات بررسی کنید.وقتی یک پاراگراف حاوی یک لینک باشد، کاربران بیشتر روی آن کلیک می کنند. اما اگر یک پاراگراف حاوی چندین لینک باشد، کاربران به میزان قابل توجهی کمتر روی آنها کلیک می کنند.بنابراین، پیوندهای متعدد در یک پاراگراف، پیوندی را که می‌سازید، کمتر قابل کلیک می‌کنند.همچنین، اگر به سایت رقبا لینک دهید این یک خطا دیگر است.

5. مرجع رتبه و دامنه وب سایت پیوند دهنده

به زبان ساده، اگر سایتی که به سایت شما پیوند می‌دهد دارای SEO juice  باشد، برای شروع، آن را به سایت شما منتقل می‌کند. SEO juice  شامل یک رتبه فعلی ثابت و اعتبار دامنه است.به نوبه خود، Domain Authority وب سایت شما نیز بهبود می یابد، که باعث می شود رتبه بندی کلمات کلیدی در صفحات جدید از سایت شما سریعتر شود.

مرجع رتبه و دامنه وب سایت پیوند دهنده

عوامل غیر پیوندی

این عوامل بر قدرت تلاش‌های سئوی خارج از صفحه شما خارج از لینک‌سازی سنتی تأثیر می‌گذارند عوامل غیر پیوندی عبارتند از:

1. اشاره های بدون پیوند | Unlinked Mentions

این به معنای هشتگ‌ها، اشاره‌های گاه به گاه برند شما در رسانه‌های اجتماعی و در وبلاگ‌ها/صفحات وب دیگر است. می‌توانید این موارد را با استفاده از گزینه‌های جستجوی پیشرفته Google پیدا کنید .با استفاده از این هک ها حتی می توانید با استفاده از گوگل در شبکه های اجتماعی جستجو کنید.

2. حضور در رسانه های اجتماعی

هدف یک کسب و کار، هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی، باید هدایت ترافیک از صفحات رسانه های اجتماعی خود به وب سایت خود باشد. بنابراین در حالی که این یک بک لینک سنتی در یک صفحه وب نیست، همچنان ترافیک را افزایش می دهد و سئو را بهبود می بخشد.در حالی که برخی استدلال می‌کنند که رسانه‌های اجتماعی بر سئو تأثیر نمی‌گذارند، اعتبار دامنه بالا (که توانایی سایت برای رتبه‌بندی سریع در گوگل را اندازه‌گیری می‌کند) با حضور خوب در رسانه‌های اجتماعی مرتبط است.همچنین نداشتن شبکه های اجتماعی در عصر دیجیتال مساوی است با نداشتن کارت ویزیت. این یک بستر ضروری  برای تعامل مستقیم با مخاطبان هدف شما است.فاکتورهای کلیدی رسانه اجتماعی شما عواملی هستند که بر میزان احتمال کلیک کاربران بر روی پیوندی که به آنها ارائه می دهید تأثیر می گذارد. به طور خلاصه، این به معنای یک چیز است: نرخ تعامل کاربر | engagement rates

فالوورهای شما چقدر از محتوای جدیدی که منتشر می کنید استقبال می کنند؟ آیا آنها برای پست هایی که قبلاً به اشتراک گذاشته اید ارزش قائل هستند؟ آیا موضوعات گفتگو از بخش نظرات شما شروع می شود؟ آیا آنها فعالانه از شما سوال می پرسند و در نظرسنجی ها/چالش ها/مسابقه هایی که شما اجرا می کنید شرکت می کنند؟مخاطب درگیر، مخاطبی هیجان زده است. یک مخاطب هیجان زده است زیرا می بیند که ارزشی برای آنها فراهم می شود. بنابراین، یک مخاطب درگیر به احتمال زیاد به مشتری پولی تبدیل می شود.

3. اینفلوئنسر مارکتینگ

هنگامی که با اینفلوئنسرها کار می کنید، به یاد داشته باشید که در مورد مخاطبان، کیفیت مهم تر از کمیت است. در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که با اینفلوئنسرهای ساده «محبوب» ارتباط برقرار کنید، اما اگر روی هدف قرار دادن اینفلوئنسرها در جایگاه خود تمرکز کنید، مقرون به صرفه تر خواهد بود و بازده بیشتری برای کسب و کارتان به همراه خواهد داشت.

حتی اگر تعداد مخاطبان نسبتاً متوسطی داشته باشند، تا زمانی که فالوورهایشان به آنچه محصول/خدمت شما می‌توانند به آنها ارائه دهند علاقه دارند، شما همخوانی دارید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

استفاده از تکنیک های پیشرفته سئو خارج از صفحه

هنگامی که عوامل رتبه بندی موثر بر سئوی خارج از صفحه خود را درک کردید، سوال منطقی بعدی شما این خواهد بود: چگونه می توانم این را عملی کنم؟برای کمک به شما در ایجاد سئوی خارج از صفحه خود، تکنیک‌های عملی زیر را گردآوری کرده‌ایم که نتایج ثابتی دارند .

1. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

شما می توانید با هدف قرار دادن اینفلوئنسرها بر اساس محتوای خود، با اینفلوئنسرها هماهنگ شوید. مثلاً بگویید که یک پست وبلاگی درباره آماده کردن خمیر کوکی درست قبل از پخت منتشر کردید.برای یافتن اینفلوئنسر مرتبط، تنها یافتن یک سرآشپز معروف با پیروان فداکار کافی نیست، بلکه کافی است سرآشپزی که در محصولات پخته شده تخصص داشته باشد. اگر آنها مخصوصاً در کوکی ها تخصص دارند، حتی بهتر است!

آن را به آنها پیوند دهید و نظر آنها را در مورد قطعه جویا شوید. هنگامی که آنها موافقت کردند و نظرات خود را در مورد سایت شما به اشتراک گذاشتند، می توانید آن نظر را در وب سایت خود به عنوان یک نقل قول برجسته کنید. همچنین می توانید قبل از انتشار آن با آنها تماس بگیرید تا نظر آنها را دریافت کنید. در خود وبلاگ می توانید دیدگاه آنها را در یک نقل قول مرتبط برجسته کنید.

اگر از آنها نظر تخصصی خود را در مورد یک موضوع بحث برانگیز بپرسید، برای اینفلوئنسر بیشتر فریبنده خواهد بود.به عنوان یک مثال کاملاً دلخواه، بگویید که نانوایان در اینترنت اغلب در مورد اینکه آیا دمای ایده آل برای تهیه خمیر شیرینی زیر 72 درجه یا 82 درجه است، بحث می کنند.

هنگامی که وبلاگ را منتشر کردید، می توانید از اینفلوئنسر بخواهید که آن را با شبکه خود به اشتراک بگذارد. به طور معمول، این منجر به چند اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی از حساب آنها می شود که به همه دنبال کنندگان آنها پیوند می خورد.

با استفاده از این تاکتیک، نه تنها با مشاوره و استناد به یک متخصص شناخته شده در این زمینه، اعتبار سایت خود را افزایش می دهید، بلکه ترافیک زیادی نیز دریافت می کنید.

2. پست مهمان مانند یک رئیس

بسیاری با یافتن فرصتی برای پست مهمان مشکل دارند، اما وقتی می دانید به دنبال چه چیزی باشید، واقعاً چالش برانگیز نیست.کلمات کلیدی هدفی را که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، شناسایی کنید، سپس عبارات کلیدی مانند «همکاری برای ما»، «برای ما بنویسید»، «و «فرصت وبلاگ‌نویسی مهمان» را جستجو کنید.به جای استفاده از کلمه کلیدی خود به طور خاص، حتی می توانید فرصت های وبلاگ نویسی مهمان را در جایگاه خود در گوگل جستجو کنید و سپس هر ایده محتوایی را که می خواهید درباره آن بنویسید مطرح کنید.

ایده محتوای شما باید بر اساس کلمات کلیدی باشد که می خواهید هدف قرار دهید. موضوع شما باید با تخصص شما مرتبط باشد، به عنوان مثال، خدمات یا محصولی که در وب سایت خود برای کسب درآمد ارائه می دهید.

وقتی موضوع پست مهمان شما ارزشی را ارائه می دهد، و از نظر دسته بندی مشابه آنچه در وب سایت خود با آن سروکار دارید و در مورد آن بحث می کنید، است، این تنها گام طبیعی بعدی برای بازدیدکنندگان پست مهمان شماست که به وب سایت شما بروند.

وسیله‌ای که این کاربران از طریق آن از وب‌سایت ارسال مهمان به وب‌سایت شما منتقل می‌کنند، پیوندی است که در پایان پست مهمان در بیو نویسنده خود قرار می‌دهید، همراه با یک توضیح مفید در مورد اینکه شما چه می‌کنید و چگونه به انواع آن کمک می‌کنید. افرادی که در مورد موضوع وبلاگ شما مطالعه می کنند.

ایده محتوای شما باید بر اساس کلمات کلیدی باشد که می خواهید هدف قرار دهید

3. لینک های شکسته را پیدا کنید broken-link

لینک های شکسته 404 pageدر یک وب سایت نتیجه پیوند معیوب، لینک های منقضی شده، دامنه های منقضی شده و غیره است.نکته این است که وقتی کاربر روی یک پیوند مرتبط کلیک می کند پیوند کار نمی کند و تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهد. اما جایی که لینک های شکسته وجود دارد، فرصتی وجود دارد.ایده این است: پیوندهای شکسته را پیدا کنید و با صاحب وب سایت تماس بگیرید تا در مورد آن به آنها بگویید.وقتی به آنها می گویید که پیوند خاصی از آنها خراب است، این فرصتی است که پیوند مربوطه خود را به مالک پیشنهاد دهید تا پیوند شکسته خود را با آن تغییر دهد.

4. محتوای «با ارزش» را بازاریابی کنید

بازاریابی محتوا یک تاکتیک بازاریابی بسیار قدرتمند است. در سال 2021، درآمد شرکت ها از 40 میلیارد دلار گذشت.گوگل دارای بسیاری از ویژگی های مختلف است. بنابراین، از بین تمام وب‌سایت‌های مختلف در اینترنت، Google طبیعتاً دارایی‌های خود را ترجیح می‌دهد و به کسانی که از چندین ویژگی گوگل استفاده می‌کنند و به یکدیگر پیوند می‌دهند، پاداش می‌دهد.این پاداش به صورت رتبه های بالاتر در SERP گوگل است.

به عنوان مثال، گوگل مالک غول اشتراک گذاری ویدئو یوتیوب است.

بنابراین اگر قبلاً وبلاگی در مورد، مثلاً، روش صحیح آب دادن به گل های هندی خود پست کرده اید، می توانید یک ویدیوی یوتیوب نیز با همین موضوع ایجاد کنید.

هنگامی که ویدیو را ساختید، آن را به صفحه وب خود پیوند دهید و از صفحه وب خود برای بازگشت به ویدیوی YouTube خود استفاده کنید (آن را جاسازی کنید).

بنابراین از آنجایی که این دو به یکدیگر پیوند دارند، از نظر گوگل، شما با استفاده از هر دو پلتفرم برای کسب و کار خود، دو ویژگی آنها را به یکدیگر مرتبط کرده اید.

در نتیجه گوگل به وب سایت شما پاداش می دهد.

در مورد ویدیو – حتی اگر تازه شروع کرده اید، می توانید با استفاده از نرم افزار ضبط صفحه و ارائه پاورپوینت که همان نکات را در وبلاگ خود پوشش می دهد، یک ویدیو بسازید.

این فرآیند می تواند 15 دقیقه طول بکشد تا ویدیو را ضبط کنید و وبلاگ و ویدیوی YouTube خود را به یکدیگر پیوند دهید.البته، هر چه کیفیت ویدیوی شما بالاتر باشد، بینندگان شما بیشتر درگیر خواهند شد.اما برای اهداف SEO Off-Page، شما کار خود را با پیوند دادن این دو ویژگی انجام داده اید.برای کمک به درک بهتر نحوه استفاده کامل از بازاریابی ویدئویی، این را بررسی کنید.می‌توانید همان تمرین لینک‌سازی را برای صفحات وب کسب‌وکارتان بین بسیاری از ویژگی‌های دیگر Google مانند Google My Business، Google Plus و غیره تکرار کنید.

5. در بحث های انجمن شرکت کنید!

برای استفاده مؤثر از این تکنیک سئوی خارج از صفحه، باید محل بحث و گفتگوهای مربوط به محصولات/خدمات/توقف خود را پیدا کرده و در آن شرکت کنید. با جامعه ای که در جایگاه خود قرار دارد ارتباط برقرار کنید، برای آنها ارزش قائل شوید و دو سنت خود را به عنوان یک حرفه ای در این زمینه صرف کنید.هنگامی که نمایه خود را ایجاد می کنید، مهم است که یک لینک در بیو یا اطلاعات نمایه خود قرار دهید که به وب سایت شما باز می گردد. به این ترتیب، هر بار که نظر می دهید، لینک نشان داده می شود و یک بک لینک ارزشمند جدید به وب سایت شما ارائه می دهد.هک در اینجا است که به دنبال وب سایت هایی که به طور خاص به شما اجازه استفاده از انجام پیوند ها follow می دهند بروید.شما می‌خواهید هر بار که نظری را ارسال می‌کنید به موتور جستجو اطلاع داده شود تا سئوی خارج از صفحه خود را بهبود بخشد، بنابراین باید مطمئن شوید که پیوند در نمایه شما یک پیوند انجام دنبال خواهد بود .

6. به سوالات در وب سایت های پرسش و پاسخ پاسخ دهید

در بسیاری از وب‌سایت‌ها مانند Quora، Yahoo، و غیره، کاربرانی در صنعت شما وجود دارند که سؤالاتی مرتبط با محصولات و/یا خدمات شما دارند. نکته کلیدی این است که این سوالات را بیابید، پاسخ‌های ارزش‌افزایی به آن‌ها ارائه دهید و تنها زمانی به وب‌سایت خود پیوند دهید که مرتبط باشد.در نمایه خود، حتما در مورد کاری که انجام می دهید بنویسید و یک لینک به وب سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب، می‌توانید با مصرف‌کنندگان هدف خود در سطح مردمی ملاقات کنید و با ارائه پاسخ‌های مؤثر به نگرانی‌ها و سؤالات آنها، به آنها کمک کنید.

7. از نظرات وبلاگ به نفع خود استفاده کنید

کامنت گذاری در وبلاگ یک عمل بحث برانگیز است زیرا می توان آن را به عنوان یک استراتژی سئو کلاه سیاه دستکاری کرد. اما برندهای بزرگ از این تکنیک برای بهبود رتبه خود بدون استفاده از عمل پر کردن کلمات کلیدی بدنام استفاده می کنند.همچنان می توانید از کامنت گذاری بلاگ برای ایجاد سئوی خارج از صفحه برای وب سایت خود استفاده کنید. شما فقط باید آن را به گونه ای انجام دهید که ارزش ارائه دهد و وب سایت شما را در جایی که مرتبط است پیوند دهد .

چگونه این کار را انجام می دهید؟

خوب، شما با یافتن وبلاگ ها و موضوعات مرتبط شروع می کنید و سپس یک نظر برای افزایش ارزش وبلاگ می نویسید. در این نظر، می توانید پیوندی به وبلاگ بسیار مرتبطی که ممکن است در مورد موضوع یا بحثی که در دست دارید نوشته باشید، قرار دهید.هنگامی که خود را به عنوان یک نظردهنده ثابت و با ارزش معرفی می کنید، بسیاری از صاحبان وبلاگ بزرگتر حتی وسوسه می شوند که وب سایت شما را بررسی کنند و در وبلاگ شما نظر بگذارند.

به این ترتیب، کامنت گذاشتن در وبلاگ دروازه ای برای ایجاد روابط پرمخاطب است که در آن یک وبلاگ نویس بزرگتر و شما می توانید منافع متقابل را برای یکدیگر فراهم کنید.

8. اینفوگرافیک و سایر محتوای ارزش افزوده برای ایجاد بک لینک ایجاد کنید

یکی دیگر از راه‌های ایجاد سئوی خارج از صفحه، ارائه ارزش به وبلاگ‌های موجود در جایگاه شما است. این می تواند شبیه ایجاد یک اینفوگرافیک، گرافیک، نمودار میله ای یا حتی گردآوری یک آمار مفید باشد که به غنی سازی وبلاگی که وب سایت آن به دنبال بک لینک هستید کمک کند.اطمینان حاصل کنید که موضوع مورد نظر شما با محصولات/خدمات کسب و کار شما و جایگاهی که خود سایت در آن قرار دارد مرتبط است.آخرین چیزی که یک نانوا به آن نیاز دارد این است که مثلاً در صفحه ای درباره ژل مو ظاهر شود.پس اهتمام لازم را در این زمینه انجام دهید. به جای ایجاد محتوایی که صرفاً آنچه را که وبلاگ نویس قبلاً گفته است بازگو کند، تلاش خود را بر ایجاد محتوایی متمرکز کنید که کیفیت وبلاگ را بهبود می بخشد.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ درباره موضوع پیچیده ای بحث می کند، برای کمک به خوانندگانش برای درک بهتر آن، می توانید یک اینفوگرافیک مفید برای توضیح مفهوم ایجاد کنید.بنابراین، از آنجایی که محتوای شما به خوانندگان هدف وبلاگ نویس کمک می کند، آنها بیشتر وسوسه می شوند که محتوای شما را بپذیرند و آن را به وبلاگ خود اضافه کنند.اگر آنها تصمیم گرفتند از محتوای شما استفاده کنند، می توانید در ارتباطات خود با صاحب سایت در مورد پیوند آنها به سایت خود صحبت کنید.

شما همچنین می توانید با این رویکرد از نظر نحوه افزودن ارزش خلاقیت به خرج دهید. محتوای شما حتی می تواند یک انیمیشن ویدیویی، یک مجموعه گیف، یک کمیک استریپ (بسته به جایگاه وبلاگ) و غیره باشد.

9. با بک لینکرهای خود ادامه دهید و حتی پس بدهید

شما می توانید از ابزارهای بک لینک رایگان و/یا پولی برای ردیابی وب سایت هایی که به وب سایت شما لینک می دهند استفاده کنید. برای مرجع خود، باید لیستی به روز از وب سایت هایی که به وب سایت شما پیوند می دهند ایجاد و نگه دارید زیرا به رتبه بندی و جریان ترافیک شما کمک می کنند.

نگه داشتن یک لیست بسیار مهم است زیرا ممکن است وب سایت هایی که ممکن است در گذشته به سایت شما پیوند داده شده باشند، بدون اخطار این کار را متوقف کنند.در مواردی از این دست، از آنجایی که لیست خود را برای مراجعه دارید، می دانید که کدام بک لینک ها ناپدید شده اند و کدام جدید هستند.بنابراین در صورتی که یک وب‌سایت دیگر به وب‌سایت شما پیوند ندهد، می‌توانید در واقع تماس بگیرید و محترمانه جویا شوید که چه اتفاقی افتاده است و چرا آنها پیوند به وب‌سایت شما را متوقف کرده‌اند.به طور خاص ارتباط با آنها از این طریق می تواند و ثابت کرده است که بک لینک شما را در وب سایت خود بازگرداند، مشروط بر اینکه به خوبی از عهده آن برآیید، و دلایل غیر مرتبط و شخص ثالثی وجود نداشته باشد که آنها پیوند شما را حذف کنند.با گذشت زمان، داشتن یک رابطه خوب با هر یک از شرکای بک لینکینگ می تواند شما را به سمت موفقیت آنلاین بزرگتر سوق دهد.

10. منشن های بدون پیوند را به بک لینک تبدیل کنید

ما قبلاً در این وبلاگ به ذکر نام های بدون پیوند به عنوان یک عامل غیر پیوندی اشاره کردیم. آنها مفید هستند زیرا آگاهی از برند را ایجاد می کنند و به طور غیرمستقیم ترافیک را افزایش می دهند، اما آنها را با ذکر پیوندی مقایسه نمی کنند.ذکر پیوندی برای سئوی خارج از صفحه شما ارزشمندتر است زیرا نشانی اینترنتی است که بینندگان می توانند برای انتقال به وب سایت شما روی آن کلیک کنند. از این رو، ترافیک بیشتری برای سایت شما ایجاد می کند.بین منشن های لینک شده، یک لینک do-follow به سایت شما سئوی بیشتری نسبت به لینک بدون فالو می دهد.

اما بازگشت به تغییر نام نام‌پیوندی خود: اولین گام این است که با استفاده از تکنیک‌های ذکر شده قبلی، مطالب وبلاگ یا وب‌سایت بدون پیوند خود را پیدا کنید. ثانیاً، شما می‌خواهید با مالک یا صاحبان وب‌سایت تماس بگیرید و درخواست کنید که وب‌سایت شما را در جایی که محصول/خدمات را ذکر کرده‌اند پیوند دهند.

تبدیل منشن های بدون پیوند به این روش می تواند گامی قدرتمند برای بهبود سئوی خارج از صفحه شما باشد، به خصوص در موردی که یک وبلاگ دارای اعتبار دامنه بالا (DA) از وب سایت شما نام می برد.

11. از یک خبرنامه و یک لیست ایمیل استفاده کنید

خبرنامه ها و لیست های ایمیل فوق العاده ارزشمند هستند زیرا شما مالک آنها هستید.

یک مشکل رسانه های اجتماعی این است که می توانند غیرقابل اعتماد باشند و حتی به طور کامل خاموش شوند .به عنوان مثال، اگر در رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنید، محتوای شما در فید خبری یک کاربر اختصاصی قرار می‌گیرد، جایی که از بین بسیاری از پست‌ها، ممکن است آنها به طور کامل پست شما را از دست بدهند.

اینستاگرام و فیس‌بوک همچنین همه پست‌های ارسال شده توسط کاربران را به سایر کاربرانی که آنها را دنبال می‌کنند نمایش نمی‌دهند، حتی اگر کاربر اخیراً آن را ارسال کرده باشد.

رسانه های اجتماعی علاوه بر اینکه محتوای شما را به همه فالوورهای شما نشان نمی دهند، به دلایلی خارج از کنترل شما نیز می توانند بسته شوند.

بارزترین نمونه این پدیده پلتفرم اشتراک ویدیو Vine است که در اکتبر 2016 تعطیل شد.

بسیاری از سازندگان Vine، AKA “Viners”، به ترافیکی که از Vine به‌عنوان منبع درآمد داشتند، تکیه کردند. بنابراین وقتی توییتر به طور غیرمنتظره اپلیکیشن Vine را تعطیل کرد، بسیاری از صاحبان کسب و کار به حق از تماشای دور شدن مخاطبان خود ناراحت شدند .

بر خلاف رسانه های اجتماعی، لیست های ایمیل دائمی هستند و می توانید لیست خود را به عنوان یک فایل اکسل دانلود کنید و همچنین به راحتی آن را به پلتفرم های بازاریابی ایمیلی مختلف منتقل کنید.

اولا، استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تعامل با مخاطبان و مشتریان خود دائمی و قابل اعتماد است. ثانیا، ایمیل‌ها به احتمال زیاد در صندوق ورودی نسبت به پست‌های یک فید خبری عظیم و دائماً تازه‌سازی دیده می‌شوند.بنابراین، نرخ باز شدن ایمیل‌ها بالاست و تنها نسبت به رسانه‌های اجتماعی، تبدیل‌های بیشتری را برای صاحبان کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد.برای تشویق مشترکین لیست ایمیل خود، حتی می توانید کدهای تخفیف و منابع انحصاری را ارائه دهید که اگر در لیست ایمیل یا خبرنامه شما مشترک شوند، از آنها قدردانی خواهند کرد.اکنون، می‌توانید مخاطبان کسب‌وکارتان را بدون توجه به اینکه شرکت‌های بزرگ در مورد سرنوشت پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف تصمیم می‌گیرند، همراه خود نگه دارید.

12. Piggyback موفقیت خود را با حرفه ای های بسیار با تجربه

در حالی که ممکن است یادگیری هر چیزی که می توانید در مورد بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی سئوی خارج از صفحه خود بیاموزید، فریبنده باشد، برای شما مهم است که از خود بپرسید آیا بهتر است زمان خود را در جای دیگری صرف کنید.

این می تواند تولید محتوا، تکمیل خدمات و محصولات شما برای رفع نیازهای مشتریان و موارد دیگر باشد. متخصصان دیجیتال مارکتینگ و سئو، به ویژه شرکت ها، تجربه زیادی دارند و می توانند کل فرآیند دریافت سرنخ، تبدیل و فروش از طریق سئو و تبلیغات پولی را به طور باورنکردنی ساده کنند.این در نهایت زمان و انرژی ذهنی شما را آزاد می کند تا بر روی آنچه واقعاً برای شما در تجارت شما مهم است در خارج از سئوی خارج از صفحه تمرکز کنید.

نتیجه”

سئو خارج از صفحه نیاز به زمان و یک فرآیند آزمون و خطا دارد. ، متخصصان سئوی خارج از صفحه تیم سئوکار سئو ورد از  نرم‌افزار پیشرفته، سال‌ها تجربه سئوکار ها و استراتژی‌های نوآورانه برای کمک به پیشرفت کسب‌وکار شما در دنیای سئوی خارج از صفحه و فراتر از آن استفاده می‌کنند.

با ما با شماره 09906160204 تماس بگیرید تا SEO Off-Page خود را بهبود بخشیده و ترافیک و تبدیل ها را در وب سایت خود افزایش دهید!

5/5 - (9 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما