بهترین CMS برای سئو

[wordpress_file_upload maxsize=”2″]

بهترین CMS برای سئو چیست؟جلب توجه آنلاین مهم است ، اما مدیریت محتوای وب سایت به سرعت و به راحتی نیز مهم است. تیم seoword لیستی از دلایل انتخاب آنها برای ایجاد وب سایت های مناسب موتور جستجو در وردپرس را گردآوری کرده است.

هنگام تصمیم گیری برای ایجاد وب سایت برای مشاغل یا شرکت خود ، موارد زیادی باید برای سئو سایت در نظر گرفته شود ، مانند ظاهر / طراحی وب سایت ، ویژگی های بهینه سازی ، بنابراین می توانید در وب موفق شوید. مطمئناً ، اگر مشتریان بالقوه شما نتوانند شما را پیدا کنند ، حضور وب بصورت آنلاین معنایی ندارد ، بنابراین در اینجا چند دلیل در مورد اینکه چرا ما از وردپرس به عنوان اساس وب سایت های خود استفاده می کنیم وجود دارد.

بهترین سیستم مدیریت محتوا از دیدگاه SEO

گوگل وردپرس را دوست دارد

به طور کلی ، سایت های وردپرس در نتایج جستجوی Google رتبه بسیار خوبی دارند. اگرچه به طور دقیق پاسخ صریح و مستقیمی در مورد چرایی این واقعیت وجود ندارد ، اما فقط می توانیم حدس بزنیم که گوگل بیش از سایر سیستم های مدیریت محتوا از این پلتفرم طرفداری می کند. این می تواند به این دلیل باشد که وردپرس زیاد مورد استفاده اسپمر ها نیست و عامل اعتماد Google برای وردپرس را به خود اختصاص می دهد.

ساختار URL صفحه وب قابل تنظیم

گزینه permalinks که در وردپرس تعبیه شده است به توسعه دهنده این امکان را می دهد تا ساختار url صفحه وب را پیکربندی کند و به url ها اجازه می دهد موتور جستجوگرانه باشند. به عنوان مثال ، عناوین وبلاگ و کلمات کلیدی مرتبط می توانند در URL موجود باشند که باعث می شود صفحه در جستجوی آن موضوع بیشتر مرتبط باشد.

سرعت بارگیری

وردپرس عملکرد بسیار خوبی دارد و یک سیستم بسیار سریع است و تقریباً 3 برابر سریعتر از سایت های جوملا بارگیری می شود. وردپرس در حال حاضر جمع و جورترین سیستم است که حتی در هنگام بارگیری رسانه ها و تصاویر به سرعت و به طور موثر پاسخ می دهد. گوگل سرعت بارگیری صفحه وب را در امتیاز کیفیت تبلیغات در نظر می گیرد ، بنابراین اگر از AdWords استفاده می کنید ، این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرعت ایجاد محتوا

صفحات نه تنها به سرعت در وردپرس بارگیری می شوند ، بلکه ایجاد صفحات جدید در عرض چند ثانیه انجام می شود. برخلاف صفحات ساکن ، که برای به روزرسانی اطلاعات سخت کدگذاری را در بر دارند ، وردپرس می تواند در یک لحظه به روز شود و ایجاد صفحات جدید به آسانی استفاده از هر ویرایشگر متن است. زیرا در صورت سهولت ،رابط بصری ، وب سایت ها می توانند خیلی سریع به سایز بزرگی برسند و توجه گوگل و سایت های دیگر را به خود جلب کنند.

پلاگین های جستجوگرها

وردپرس به افزونه های شخص ثالث اجازه می دهد تا با رابط کاربری استثنایی خود کار کنند و به طور خاص یکی از بسته های SEO All-in-One ، به یکی از موارد ضروری در هر سایت وردپرس تبدیل شده است. این پلاگین امکان ویرایش ساده و موثر داده های Meta ، از جمله برچسب های عنوان ، توضیحات متا و کلمات کلیدی را فراهم می کند.

قابلیت خزش

برای اینکه Google صفحه را در فهرست خود وارد کند ، صفحات باید توسط عنکبوتهایی که پیوندهای زیر را دارند قابل کشیدن باشند. خوشبختانه ، ساختار پیوند وردپرس ساده و به طور جهانی به اشتراک گذاشته شده است ، وردپرس را به یک صفحه ساده برای خزیدن عنکبوت ها تبدیل کرده و به سرعت در Google فهرست و رتبه بندی می کند.

پینگ ، نظر و پیگیری

این ویژگی های تعاملی که در وردپرس تعبیه شده است ، کاربران را به تعامل با صفحات دعوت می کند ، نظرات خود را شروع می کند و بحث را در سایت ها آغاز می کند. پیوندهای ورودی ، بازدید و بازدیدکنندگان به شما در افزایش نتایج جستجو کمک خواهند کرد.

اگر به دنبال طراحی وب سایت برای حضور مشاغل خود هستید ، ما شما را تشویق می کنیم که مزایای استفاده از وردپرس را در نظر بگیرید. طراحان و برنامه نویسان وردپرس ما در ایجاد سایت های مارک دار سفارشی کاملاً مناسب برای موتورهای جستجو تخصص دارند. ما را بررسی کنید نمونه کارها برای برخی از کارهای ما و پاسخ برای مشاوره رایگان و یا  با پر کردن فرم درخواست با متخصصان ما طراحی وب خود را ایجاد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما