برترین فروشگاه های آنلاین ووکامرس برای سال 2021

ووکامرس : وقتی نوبت به افزونه های وردپرس برای تجارت الکترونیکی و سئو می رسد ، ووکامرس بیشتر سهم بازار را به خود اختصاص می دهد. 93.7٪ فروشگاه های آنلاین ساخته شده با وردپرس از ووکامرس استفاده می کنند. توسعه دهندگان وب در seoword به طور انحصاری از وردپرس استفاده می کنند و اغلب ووکامرس را از سایر افزونه ها برای وب سایت های دارای فروشگاه آنلاین انتخاب می کنند.

ووکامرس یک افزونه رایگان است که بصورت یکپارچه با وب سایت های وردپرس کار می کند. این نرم افزار انعطاف پذیر است و گزینه های زیادی را برای صاحبان فروشگاه و توسعه دهندگان ارائه می دهد. همچنین برنامه های افزودنی بی شماری را ارائه می دهد و به طور مداوم به روز می شود. ووکامرس نیروی محرک بسیاری از روند تجارت الکترونیکی است که در سال 2021 مشاهده خواهید کرد.

برترین فروشگاه های فروشگاه اینترنتی ووکامرس برای سال 2021

  • تجارب بهتر خرید موبایل
  • صفحات پیشرفته محصول
  • تجارب خرید شخصی شده
  • رابط های جدید برای خدمات مشتری
  • وب سایت های تجارت الکترونیکی منحصر به فرد برای جلب توجه

1. تجارب بهتر خرید موبایل

در سال 2017 ، 34٪ از فروش تجارت الکترونیکی در سراسر جهان از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام شده است. کمی جلو بروید و پیش بینی می شود تا سال 2021 54٪ از فروش تجارت الکترونیکی جهانی از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام شود.این بدان معنی است که فروشگاه های آنلاین باید پاسخگو باشند ، بنابراین در هر دستگاهی عملکرد و جذابیت دارند. زمان بارگذاری نیز در مورد موبایل مهم است. مصرف کنندگان احتمالاً سایتی ای را که بارگیری کند دارد را چشم پوشی می کند. خوشبختانه موضوعات دوستانه ووکامرس در وردپرس وجود دارد که روند خرید موبایل را در نظر می گیرند:

  • سایت Woostroid یک موضوع تجارت الکترونیکی پر بار و پر سرعت است که برای ایجاد یک تجربه خرید مناسب برای موبایل ایده آل است.
  • سایت  KALLYASبه شما امکان می دهد به راحتی یک فروشگاه آنلاین پاسخگو ایجاد کنید.
  • سایتFlatsome یکی از پرفروش ترین موضوعات ووکامرس است. از سازنده کشیدن و رها کردن برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین زیبا و پاسخگو استفاده کنید که به زیبایی در دستگاه های تلفن همراه کار کند.

2. صفحات پیشرفته محصول

در سال های اخیر ، ما شاهد فیلم ، واقعیت مجازی و محتوای بصری 360 درجه بودیم. فناوری جدید و سرعت اینترنت بیشتر ، طراحان وب را برای درج این نوع مطالب در وب سایت هایشان بسیار راحت تر کرده است. این خبر خوبی برای تجارت الکترونیکی است ، زیرا به معنای صفحات محصول بیشتر است که می تواند شامل یک ویدیو باشد تا محصول شما را در عمل نشان دهد. ووکامرس حتی ویژگی تصویر 360 درجه را نیز ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد چرخشی 360 درجه به تصاویر محصول شما اضافه کنند. این تنها آغاز است. استارت آپ های مراحل اولیه مجازی و واقعیت افزوده بر تجارت الکترونیکی متمرکز شده اند ، بنابراین انتظار می رود که این ویژگی های بیشتر در سال 2021 به ووکامرس اضافه شود.علاوه بر ویدئو ، توضیحات دقیق تری را در صفحات محصول انتظار داشته باشید. در حالی که محتوای مختصر متن معمولاً معمول است ، اما صفحات محصول متفاوت است. اطلاعات بیشتر بهتر است! برای تقویت سئو سایت حتماً کلمات کلیدی و عبارات برتر خود را بگنجانید

3. تجربه های شخصی سازی خرید

در حالی که هوش مصنوعی مطمئناً به ارائه خدمات شخصی به مشتری کمک می کند ، این فناوری در ارائه تجارب خرید شخصی تر نیز کمک می کند. شخصی سازی یک تجربه خرید چیزی فراتر از خوشامدگویی با نام مشتری است. دانستن موقعیت مشتری ، زبان و عادات خرید به شما این امکان را می دهد تا هنگام مرور فروشگاه آنلاین شما ، رویدادها یا فروش محلی را به او نشان دهیم که مورد توجه وی باشد. ووکامرس ویژگی های مختلفی را برای کمک به شما در ارائه تجربه خرید شخصی تر برای مشتریان خود ارائه می دهد:

  • چند زبانه – با مشتری چند زبانه با زبان مشتری صحبت کنید! اگر فروشگاه آنلاین شما جهانی شده است ، ترجمه صفحات محصول برای افزایش تبدیل بسیار حیاتی است.
  • گزینه های اضافی محصول ووکامرس – برنامه افزودنی گزینه های اضافی محصول به شما امکان ساخت فرم هایی با منطق مشروط را می دهد تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات را به دلخواه خود سفارشی کنند.
  • ادغام قیمت گذاری WooCommerce Darwin – کدهای کوپن و کد رهگیری هدفمند جغرافیایی را با پلاگین WooCommerce Darwin Priceing Integration اضافه کنید.

4. رابط های جدید برای خدمات مشتری

چت بات ها می آیند! در واقع ، آنها قبلاً رسیده اند. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی وقتی صحبت از خدمات به مشتری می شود معجزه می کنند. ربات های چت 24 ساعته 7 روز در دسترس هستند و می توانند سوالات ساده ای را بپرسند. با یادگیری ماشینی ، چت ربات ها با کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان شما می توانند هوشمندتر شوند. ووکامرس با این روند جلوتر از بازی است. در حال حاضر چندین افزونه chatbot وجود دارد که با ووکامرس کار می کنند:

  • چت بات WooWBot  یک دستیار مستقل فروشگاه است که به هیچ یک از ادغام سرویس های شخص ثالث نیاز ندارد.
  • مسنجر فیس بوک برای ووکامرس – فیس بوک مسنجر در بحث ربات های چت پیشتاز است. از BotMaker استفاده کنید تا به راحتی با فروشگاه ووکامرس خود ادغام شوید.
  • چت بات Omise ادغام دیگری است که Facebook Messenger را به فروشگاه آنلاین شما متصل می کند.
برترین فروشگاه های آنلاین ووکامرس برای سال 2021
برترین فروشگاه های آنلاین ووکامرس برای سال 2021

5. وب سایت های تجارت الکترونیکی منحصر به فرد برای جلب توجه

همیشه مهم است که از بین مردم جدا شوید ، خصوصاً در دنیای بزرگ تجارت الکترونیکی. منحصر به فرد جلوه دادن سایت شما می تواند به کسب و کار شما در ذهن بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه کمک کند و پیش بینی می کنیم زیبایی های خاصی را ببینیم که به علاقه مندان کمک می کند. این روزها روندهایی مانند استفاده از اشباع بالا ، طراحی مینیمالیستی و رنگ های پرتحرک و چشم نواز می توانند توجه شما را جلب کنند و ممکن است به شما کمک کنند زمان بیشتری را در صفحه و در نهایت تبدیل کنید.

یک توسعه دهنده وب با تجربه ووکامرس می تواند به شما در دستیابی به طرحی که به سایت کسب و کار شما احساسی و ظاهری به یادماندنی و جذاب می بخشد کمک کند.

5/5 - (5 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما