آیا وبلاگ ها در سال ۲۰۲۱ منسوخ شده اند؟

آیا وبلاگ ها در سال 2021 منسوخ شده اند؟

به نظر می رسد تلاش های بازاریابی محتوا هر ساله پیچیده می شود.و از آنجا که وبلاگ نویسی مدتهاست که به طرق مختلف وجود دارد ، این باعث می شود که بسیاری این سوال را بپرسند: “آیا وبلاگ ها قدیمی هستند؟”

خوب ، پاسخ ما این است که وبلاگ نویسی هنوز ارزشمند است ، اما برخی موارد تعیین کننده تغییر کرده است و شما باید از آن آگاه باشید.

به خصوص اگر وبلاگ شما کنار راه افتاده باشد یا به نتایجی که قبلا داشته اید نرسید.

بنابراین ، دست و پنجه نرم کنید و بیایید در این پست وبلاگ بررسی کنیم که چرا وبلاگ نویسی هنوز در استراتژی های سئو سایت شما اهمیت دارد.

باید درک کنید که ما در درجه اول برای مخاطبان تجاری که به منظور رتبه بندی SERP ، ترافیک ارگانیک وبلاگ نویسی می کنیم .

این را در نظر بگیرید: شما اینجا هستید ، همین حالا ، در سال 2021 ( یا فراتر از آن ) ، این وبلاگ را می خوانید. و تو تنها کسی نیستی

حالا یک قدم به عقب بردارید و به این سوال پاسخ دهید: چگونه به این پست رسیدید؟

شاید شما یک دنبال کنده خوب  محتوای سئو ورد هستید. شما روزانه یا هفتگی از سایت ما دیدن می کنید و آخرین مقالات آموزش سئو را که تولید می کنیم مطالعه می کنید. اگر چنین است ، شما ستاره سئو ورد واقعی هستید!

اما ما اینجا واقع گرا هستیم. ما می دانیم که محتوای وبلاگ بیشتر اوقات کار نمی کند.

به احتمال زیاد ، شما به اینجا رسیدید زیرا سوالی داشتید. به احتمال زیاد ، این سوال ای است که “آیا وبلاگ ها قدیمی هستند” یا “آیا وبلاگ نویسی هنوز مهم است”

شما از موتور جستجوی گوگل سوال ، و شما را به اینجا آورده است. به یک وبلاگ

وبلاگی که به طور واضح و معتبر به هدف جستجوی شما پاسخ می دهد .

بنابراین ، اساساً ، وبلاگها قدیمی نیستند زیرا هنوز دقیقاً دو کاری را که باید انجام دهند انجام می دهند:

  • اطلاعاتی را که جستجوگران بدنبال آن هستند ارائه دهید.
  • جستجوگران را وارد سایت خود (آشنا با نام تجاری خود) کنید.

صرف نظر از کاری که انجام می دهید ، تولید می کنید ، می فروشید یا ارائه می دهید ، شما نیاز به افزایش بازدیدکنندگان و افزایش مشتریان دارید و وبلاگ نویسی یک راه بسیار موثرتر برای انجام این کار است – به شرطی که این کار را به درستی انجام دهید.

چک لیست تعاملی – افزایش ترافیک وبلاگ

سایر مزایای وبلاگ نویسی

رسیدن جستجوگران به وب سایت شما بزرگترین و مهمترین کاری است که وبلاگ نویسی می تواند برای شما انجام دهد ، اما مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید (هنوز) از طریق وبلاگ نویسی متوجه شوید.

گوگل به محتوای تازه پاداش می دهد (و خوانندگان شما نیز پاداش می دهند)

اول ، وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین روش ها برای افزودن مرتب مطالب تازه به وب سایت شما است.

و این مهم است ، زیرا گوگل به سایت هایی که دارای محتوای تازه هستند (مانند سایر موتورهای جستجو) پاداش می دهد.

به سادگی با افزودن محتوای جدید به طور منظم ، سایت شما در رتبه بندی جستجو قرار می گیرد.

نحوه عملکرد صفحه نتایج موتورهای جستجو یا SERP موضوعی پیچیده است که ما در جاهای دیگر به آن پرداخته ایم.

اما نسخه کوتاه این است: گوگل می خواهد بهترین پاسخ را به جستجوگران ارائه دهد. به ندرت این بهترین پاسخ در سایتی است که چهار سال است به روز نشده است.

با این وجود ، خوشحال کردن گوگل تنها یک بخش از معادله است. شما همچنین باید مخاطبان واقعی خود را راضی نگه دارید.

و آن مخاطب انسانی ، و همه ما محتوای تازه را دوست داریم.

به این فکر کنید: آیا دلیلی دارید از سایتی دیدن کنید که از هفته گذشته هیچ چیز جدیدی اضافه نکرده است؟

هر وب سایت تجاری نمی خواهد یا به بازدیدکنندگان نیاز دارد که به طور منظم بازگردند. اما اگر چیزی را مستقیماً می فروشید ، مطمئناً آن را انجام می دهید.

وبلاگ نویسی ( اگر این کار را به خوبی انجام دهید ) محتوای منظم ، معنی دار و جالبی را برای خوانندگان شما ایجاد می کند و به آنها دلیل دیگری برای بازگشت می دهد.

جستجوگران را به چشم انداز و سرنخ تبدیل کنید

متداول است که در مورد هدف اصلی وبلاگ نویسی به عنوان افزایش بازدید صفحات و بازدید از سایت صحبت کنیم.

اما آنچه شما واقعاً دنبال آن هستید ، مشتریان هستند ، نه فقط بازدیدهای تصادفی.

وقتی پست های وبلاگ خود را به طور م موثرتر هدف قرار می دهید ، فقط از جستجوگران اینترنتی تصادفی استفاده نمی کنید. شما افرادی را جذب می کنید که دارای چشم اندازهای قوی هستند ، به این منظور که آنها را به مشتری تبدیل کنید.

در اینجا یک مثال آورده شده است. بگویید که شما یک کسب و کار مراقبت از چمن هستید و تصمیم دارید ترافیک وب را افزایش دهید ، بنابراین یک وبلاگ تجاری ایجاد می کنید.

شما درباره انواع سوالات یا مشکلاتی که ممکن است مشتری ایده آل شما داشته باشد ، طوفان فکری ایجاد می کنید و از آنجا ، برخی از این موارد را به پست وبلاگ تبدیل می کنید.

شما در مورد موتورسیکلت ، سیاست یا پیتزا وبلاگ نمی نویسید.

شما در مورد مواردی که به صنعت شما مرتبط هستند وبلاگ می نویسید و بر پاسخ به سوالاتی که ممکن است مشتری ایده آل شما داشته باشد تمرکز می کنید.

وبلاگ نویسی جستجوگران را به مشتریان احتمالی ، مشتریان و حتی مشتریان وفادار تبدیل می کند.

وبلاگ نویسی فرصت های نرم فروش عالی را فراهم می کند

باز هم ، شرکتها در نحوه استفاده از وبلاگهای خود بسیار متفاوت هستند.

اما اکثریت قریب به اتفاق مشاغل وبلاگ نویسی حداقل از برخی پست ها برای فروش نرم استفاده می کنند و این یک تاکتیک بسیار هوشمندانه است.

بسیاری از پست های موثر وبلاگ با نوعی فراخوان به عمل خاتمه می یابد.

بهترین اینها با هدف جستجو در پشت پست وبلاگ مرتبط است و همچنین مستقیماً به چیزی که می فروشید ، ارائه می دهید یا انجام می دهید وابسته است.

بیایید به تجارت فرضی شما برای مراقبت از چمن برگردیم. شاید شما یک پست وبلاگی ایجاد کنید که به سوال “چرا چمن من قهوه ای می شود؟” پاسخ دهد.

با توجه به کارهایی که برای امرار معاش انجام می دهید ، احتمالاً پنج یا شش دلیل را می دانید که این می تواند رخ دهد. آنها را به عنوان راهی برای ارائه ارزش و ایجاد اقتدار در پست وبلاگ قرار دهید.

البته برخی از نکات این وبلاگ مواردی خواهند بود که جستجوگران می توانند خودشان امتحان کنند. اما دیگران باید خدماتی باشند که شرکت شما ارائه می دهد.

بنابراین ، برای فراخوان اقدام ، آن را به کسب و کار خود برگردانید و شرکت خود را به عنوان راه حلی برای مشکل جستجوکننده تعیین کنید.

این یک فروش نرم است: شما ارزش واقعی را برای جستجوگر فراهم کردید و همچنین می توانید خدمات خود را به عنوان راه حل نهایی بفروشید.

آیا همه وبلاگ ها مرتبط هستند؟

خیر

وبلاگ نویسی هنوز برای مشاغل بسیار مهم است ، اما همه وبلاگ نویسی به یک اندازه موثر نیستند.برخی از شرکت ها از تلاش های وبلاگ نویسی خود (ترافیک جستجوی ارگانیک ، تولید بازدید ، بهبود SERP و غیره) نتیجه می گیرند.اما شرکت های دیگر این مزایا را تا حد زیادی به دست نمی آورند.بدیهی است که شما می خواهید در دسته اول باشید نه در دسته دوم. و اگر از قبل می دانید که از تلاش های وبلاگ نویسی خود نتیجه نمی گیرید ، زمان تغییر است.

خوشبختانه دلایل اینکه وبلاگ نویسی برای برخی کار می کند و برای برخی دیگر کار نمی کند ، مخفی نیست.

1. شما باید اصول سئو را درک کنید

ابتدا ، برای اینکه وبلاگ نویسی شما تا آنجا که می تواند موثر باشد ، باید حداقل اصول اولیه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را بشناسید.البته هرچه بیشتر بدانید ، بهتر است. اما حتی دانستن برخی اصول اساسی می تواند وبلاگ شما را از ناامیدکننده به اجرا برساند.ما چندین پست دیگر ایجاد کرده ایم که اصول سئو را به طور کلی و برای سئو B2B بررسی می کند . ما تمام آن مطالب را در اینجا تکرار نمی کنیم ، اما چند مثال را برمی گردانیم.

اول ، هدف جستجو

به یک معنا ، گوگل به تجارت شما اهمیتی نمی دهد. گوگل به دقت در مورد هدف جستجو اهمیت می دهد.اگر یک جستجوگر این سوال را در مورد لکه های قهوه ای روی چمن خود بپرسد ، او مقاله ای در مورد گوجه فرنگی گیلاس یا دوچرخه نمی خواهد. آنها همچنین مقاله ای را نمی خواهند که معمولاً لکه های قهوه ای روی چمنزار را ذکر کرده و سپس در جهت غیر مرتبط منحرف شود.آنها قطعاً مقاله ای در مورد لکه های قهوه ای پوست ، لکه های قهوه ای روی موز ، نژادهای سگ با خز لکه قهوه ای یا هر چیز دیگری که مربوط به لکه قهوه ای باشد و ربطی به چمنزار آنها ندارد ، نمی خواهند.

آنها مقاله ای می خواهند که به طور واضح و معتبر توضیح دهد که چرا ممکن است با لکه های قهوه ای روی چمن خود برخورد کنند.

دوم ، کلمات کلیدی

نوشتار شما باید استراتژیک باشد که در آن از کلمات کلیدی استفاده کند ، از جمله عبارات مرتبط با معنایی.

در مقاله لکه های قهوه ای ، “لکه های قهوه ای” مطمئناً کلمه کلیدی هدف خواهد بود.

عبارات مرتبط از نظر معنایی می توانند عبارت دم بلند “چرا حیاط من دارای لکه های قهوه ای است” یا “چگونه لکه های قهوه ای را در چمنزارم برطرف کنم” را شامل شوند-اینگونه است که گوگل می تواند افرادی را که به دنبال محتوای سگ در برابر محتوای چمن هستند متمایز کند.

سایر کلمات کلیدی مهم ممکن است شامل سه یا چهار علت اصلی ایجاد لکه های قهوه ای باشد صادقانه بگویم ، این می تواند بسیار پیچیده شود ، اما لزوماً مجبور نیستید در آن پیچیدگی غوطه ور شوید.

اگر مقاله ای بنویسید که واقعاً از کیفیت بالایی برخوردار باشد و بر کلمه کلیدی اصلی شما متمرکز باشد ، طبیعتاً بیشتر کلمات و عبارات مرتبط از لحاظ معنایی را بیشتر اوقات جمع آوری می کنید.

2. شما باید نتایج وبلاگ خود را اندازه گیری کنید

برای اینکه بدانید آیا وبلاگ شما در حال ایجاد تغییر است ، باید نتایج وبلاگ نویسی خود را اندازه گیری کنید.

آیا ترافیک ارگانیک دارید؟

نرخ کلیک شما برای CTA در پست های شما چقدر است؟

رتبه بندی کلیدی ترین کلیدواژه ها چقدر خوب است؟

اندازه گیری های شما می تواند موارد زیادی را در مورد کارکردن و آنچه که نیست نشان دهد.

آنها همچنین می توانند یک نقطه شروع عالی برای گفتگو با یک نماینده یا شریک خارجی باشند.

چگونه می توانید وبلاگ خود را به روز کنید؟

اگر تلاش های وبلاگ شما در حال تزلزل است – یا فقط به نتایج دلخواه شما نمی رسد – شاید زمان آن رسیده است که برخی از به روز رسانی ها را انجام دهید.

بنابراین این پنج استراتژی را برای تجدید وبلاگ خود امتحان کنید:

قدرت را از طریق طول محتوا افزایش دهید

گوگل به طور فزاینده ای از صفحات دارای اعتبار حمایت می کند. این می تواند معانی زیادی داشته باشد که کنترل برخی از آنها به عنوان نویسنده یا استراتژیست محتوا دشوار است.اما دو چیز را می توانید کنترل کنید: طول و کیفیت. ما با طول شروع می کنیم.بدون شک گوگل از محتوای با فرم طولانی تر حمایت می کند. مدت زمان دقیق بستگی به موضوع و نحوه انجام رقابت دارد. اما در اکثر صنایع ، پست های وبلاگی 500 کلمه ای دیگر کار نمی کنند.

افزایش قدرت از طریق کیفیت

کیفیت جزء مهم دیگری است که می توانید مستقیماً کنترل کنید. الگوریتم های گوگل به قدری پیشرفت کرده اند که می توانند یک پست خوب را از یک پست ضعیف تشخیص دهند.اطمینان حاصل کنید که با گرامر بی عیب و نقص بنویسید و واژگان و طول جمله خود را تغییر دهید.

تجسم فعلی گوگل از نتایج جستجو اغلب یک قطعه را نشان می دهد ، یک کادر درست در نتایج جستجو که یک تعریف ، فهرستی از دستورالعمل ها یا برخی دیگر از پاسخ های هدفمند به پرس و جو را ارائه می دهد.این مورد را با برخی جستجوها امتحان کنید تا متوجه منظور ما شوید. اغلب ، قطعه یک تعریف مستقیم ، یا یک لیست شماره دار خواهد بود.به این فکر کنید که احتمالاً قطعه کلمه کلیدی شما چگونه خواهد بود ، سپس بهترین مورد را بنویسید.

افزایش قدرت از طریق تصویر

کدام بهتر است: یک پست وبلاگ فقط با متن عالی ، یا همان پست وبلاگ ، با تصاویر و فیلم تقویت شده است؟شما پاسخ را می دانید ، و موتورهای جستجو نیز می دانند.تا جایی که بودجه شما اجازه می دهد ، تصاویری استراتژیک و حتی ویدیویی را در پست های خود قرار دهید.هرچه بیشتر در وبلاگ خود سرمایه گذاری کنید ، حفظ محتوای مستقیم شما سخت تر می شود.

شما قطعاتی را به منابع مختلف اختصاص می دهید ، یک تقویم محتوا ایجاد می کنید و موارد دیگر. برای سازماندهی همه چیز به ابزار مناسب نیاز دارید.

5/5 - (4 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما